Denk dat qltel het over het bedrijf Opus heeft en niet over Scrappy.... dat er bedoelt wordt dat Opus hier iets mee te maken zou hebben en dat er niet te snel conclusies getrokken moet worden omdat Opus hier misschien niets mee te maken heeftquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef UncleScooby het volgende:
[..]
Ik denk dat een fatsoenlijk en betrouwbaar bedrijf ook wel in de gouden gids te vinden zou zijn, maar scrappy staat er niet bij hoor...
Heel simpel: via Googlequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe komen al die mensen die nooit op fok zijn ineens aan dit topic?
bij mij is het van de horst wel op hetzelde adres...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef TheBass het volgende:
Hallo allemaal,
Heb net als jullie allemaal, ook deze factuur gehad. Het enige verschil is het afleveradres. Ben hem in jullie berichten nog niet tegen gekomen: van Vliet op de Gerard Brandtweg nr 88, 1602 LZ in Enkhuizen.
Doe ook net als jullie standaard mijn bestellingen bij opus. Misschien is het handig als zij even worden ingelicht. Blijkbaar hebben zij ergens een steekje laten vallen.
Ik blijf jullie berichten wel aandachtig volgen.
Succes allemaal.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:39 schreef Virgo86 het volgende:
Maar is er dan iemand die zo'n brief heeft gehad, die nooit bij Opus besteld heeft?
Deze balzak moet sowieso hangen
Iddquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:43 schreef Sebasser het volgende:
TIP: neem allemaal een FOK! pimp abonnement en blijf op de hoogte van de vorderingen!
http://www.fok.nl/shop
FF ingescandquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand niet de factuur ff inscannen en hier plaatsen?
Ik denk dat de3 meeste daar ook wel van uit gaan. Dan nog is het een slechte zaak.. Boel beter beveiligen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het kan goed dat Opus hier iets mee te maken heeft maar onwaarschijnlijk denk ik dat ze de gegevens zomaar afgeven van jullie... denk eerder dat ze gestolen zijn of server gehacked ofzo.... en dat Opus hier niet aan meegewerkt heeft
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef zwabbertje28 het volgende:
Standaard antwoord politie: we kunnen niets doen, totdat er geld van de rekening afgeschreven word..
Dit gebeurd natuurlijk niet, maar het was te doen om naar het 0900 nr te bellen wat inmiddels ook niet meer bereikbaar is...
[..]
Staan er inmiddels 2 :>quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef michel24 het volgende:
kan iemand de factuur even op deze site zetten? ga ik ook aangifte doen, wat iedereen zou moeten doen. Misschien komt dit nog wel op het nieuws als er zoveel mensen gedupeerd zijn... Zou mooi zijn wat media aandacht... wordt dit mysterieuze raadsel zo opgelost!!!
dit moet toch niet zomaar kunnen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |