quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:57 schreef Klaas73 het volgende:
btw het is wel een "hot" topic nu zeg. Ik blijf op F5 duwen
Nee, ik ga nu geen 0900 nummer bellen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:09 schreef michel24 het volgende:
heb gebeld met politie.
wisten gelijk waar het over ging, haha
het kvk nummer en naam, adres en geboortedatum van de houder van het kvknummer (zie eerdere berichten) ook doorgegeven aan politie, dus die zal er wel heengaan denk ik....
IEDEREEN MOET BELLEN MET POLITIE: 0900-8844
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:33 schreef Monnesnr1 het volgende:
Nou hier is hij ook op de mat gevallen,
Er is nog niks van mijn bank gehaalt, dus ben benieuwd.
quote:[b] opus is een prima shop waar ik al jaren naar tevredenheid mijn spulletjes koop !!!
lees het topic even door ..............dan hoef je ook niet zoveel te vragen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:18 schreef Stinosss het volgende:
Vandaag ook een factuur ontvangen van scrappys electronics.
3x dvd rewritables.
Hier ook een goedkoop kopietje. Is er bij iemand dat bedrag al van zijn/haar rekening afgehouden?
Iemand al actie ondernomen? Poltie, bank???
Je ziet geen verband met Opus???quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:12 schreef AardeWerk het volgende:
Hallo hier Den Bosch. Ook ons heeft Scrappy weten vinden. Waarschijnlijk weten ze daar geeneens je bankrek.nr. dus geen angst. Ik zou dat 0900 nummer zeker niet bellen, want voor hetzelfde geld schrik je over een paar weken van je telefoonrekening. Mocht er desondanks toch geld van je rekening afgeschreven worden, laat het dan meteen storneren. Verder wachten we af, er zijn blijkbaar veel mensen die zo'n brief gehad hebben, vooralsnog heeft het Scrappy behoorlijk wat geld gekost om die brieven te versturen, als wij rustig blijven en niet gaan bellen levert het hun niets op. Verder zie ik het verband niet met Opus of welke online winkel dan ook, opus is een prima shop waar ik al jaren naar tevredenheid mijn spulletjes koop !!!
Die porto kosten zullen ook wel op een fake rekening staan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:12 schreef AardeWerk het volgende:
Hallo hier Den Bosch. Ook ons heeft Scrappy weten vinden. Waarschijnlijk weten ze daar geeneens je bankrek.nr. dus geen angst. Ik zou dat 0900 nummer zeker niet bellen, want voor hetzelfde geld schrik je over een paar weken van je telefoonrekening. Mocht er desondanks toch geld van je rekening afgeschreven worden, laat het dan meteen storneren. [b]Verder wachten we af, er zijn blijkbaar veel mensen die zo'n brief gehad hebben, vooralsnog heeft het Scrappy behoorlijk wat geld gekost om die brieven te versturen, [/b]als wij rustig blijven en niet gaan bellen levert het hun niets op. Verder zie ik het verband niet met Opus of welke online winkel dan ook, opus is een prima shop waar ik al jaren naar tevredenheid mijn spulletjes koop !!!
DONEquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef bobo25 het volgende:
zeer waarschijnlijk is de website van opus gehacked.. niet goed genoeg beveiligd.. waarschijnlijk is opus nu nog waarder de dupe dan de mensen die de factuur ontvangen hebben.
0900 nummer oplichting..
EVEN ALLEMAAL DIT INVULLEN:
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
aangifte tegen wat dan???? aangifte tegen een brief sturen ?????quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:29 schreef mpjjansen het volgende:
Hallo
ook hier zojuist de factuur binnen gekregen en gelijk de Politie gebeld
deze hebben verteld dat er in overleg met de Officier van Justitie toch door iedereen aangifte gedaan moet worden.
Ik werk zelf bij de TNT en heb nog nooit iemand een brief open zien maken omdat deze er vreemd uit zou zien. Hehe is ook ten strengste verboden trouwens. Als er gewoon voor betaald is heeft TNT er sowieso niks mee te maken. Als er niet voor betaald is is TNT net zo de dupe, of eigenlijk erger, dan wij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:23 schreef Virgo86 het volgende:
[quote=muizenstaartje]wat ik wel vreemd vind is de rol van TNT in dit geheel...
geadresseerde "reclame"..
als ze even de moeite hadden genomen om een paar brieven uit de open evelop te halen...
had er dan geen lichtje kunnen gaan branden???
"dat is vreemd...facturen, zelfde fact.nr.....iedereen 3 boxen dvd van sony besteld???"
Ik werk zelf bij de TNT en heb nog nooit iemand een brief open zien maken omdat deze er vreemd uit zou zien. Hehe is ook ten strengste verboden trouwens. Als er gewoon voor betaald is heeft TNT er sowieso niks mee te maken. Als er niet voor betaald is is TNT net zo de dupe, of eigenlijk erger, dan wij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:23 schreef Virgo86 het volgende:
[quote=muizenstaartje]wat ik wel vreemd vind is de rol van TNT in dit geheel...
geadresseerde "reclame"..
als ze even de moeite hadden genomen om een paar brieven uit de open evelop te halen...
had er dan geen lichtje kunnen gaan branden???
"dat is vreemd...facturen, zelfde fact.nr.....iedereen 3 boxen dvd van sony besteld???"
Ik hoop dat ie een ander kadootje gaat krijgen: gratis hotelverblijf.. met tralies (alleen wel jammer dat de samenleving voor die kosten opdraait)quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef dikkelejow het volgende:
Als iedereen dat nummer belt houd hij/zij er een aardig sinterklaas kadootje aan over.
Zo werkt het dus met "Port Betaald":quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:26 schreef dikkelejow het volgende:
[..]
Die porto kosten zullen ook wel op een fake rekening staan.
oke...duidelijk..quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:35 schreef Virgo86 het volgende:
Niet dat ik weet nee. Hooguit als er aan de buitenkant iets te zien is dat niet door de beugel kan, wat zich in de envelop bevind gaat TNT post niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |