er is niks er af gehaaldquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:45 schreef nuget het volgende:
Moet je even langs de bank hoppen, kunnen ze de betalen terug storten op jou rekening.
Je kan ook bellen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:45 schreef nuget het volgende:
Moet je even langs de bank hoppen, kunnen ze de betalen terug storten op jou rekening.
da's idd een goeiequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:48 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Zou de truc niet zijn dat je een peperduur 0900 nummer belt om de zaak op te lossen, en dat ze daarmee hun geld verdienen? Bijna iedereen die zo'n factuur ontvangt zal dat wel doen, of waarschijnlijk toch wel een groot deel.
Klinkt dus als een scam. Ik zou me nergens druk over maken, en het bedrag simpelweg terugboeken als het afgeschreven wordt.
Of je hebt een goede bank en je doet het zelf gewoon via internetbankierenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je kan ook bellen.
Hoef je met dit gure weer niet naar buiten
bij mijn weten wel hoor, een belletje naar mijn bank was voldoende. Uiteraard krijgt de tegenpartij wel bericht van de stornering, waardoor ze vrijwel zeker contact met jou op gaan nemen zeg maarquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:59 schreef Billy_Talent het volgende:
Eenmalige incasso's kunnen niet zo direct teruggeboekt worden. Als ze het toch van de rekening halen kunnen ze wel een boekfoutonderzoek starten.
te laat, mijn broer is er al heen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:21 schreef mar1m het volgende:
Nou niet met z'n allen naar v/d Meer in Enkhuizen gaan en daar de boel slopen, want die persoon kan er ook niets aan doen.
Ik ben degene die je aan de lijn krijgt als je je bank belt, en eenmalige incasso's kan ik niet terugboekenquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:07 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
bij mijn weten wel hoor, een belletje naar mijn bank was voldoende. Uiteraard krijgt de tegenpartij wel bericht van de stornering, waardoor ze vrijwel zeker contact met jou op gaan nemen zeg maar
Rekeningnummers hebben ze zo te zien niet, aangezien er bij niemand iets is afgeschreven. Blijkbaar hebben ze wel een mooie database met adresjes ergens vandaan gehaald...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:28 schreef Biancavia het volgende:
Zouden ze ergens een compleet klantenbestand met adressen en rekeningnummers vandaan hebben gehaald? Straks even in de brievenbus kijken of wij er ook eentje hebben!
Daar dacht ik dus ook aan! En aangezien ik net al las dat er iemand wat had besteld bij Opus vroeg ik me af of meerdere mensen dit deden aangezien ik ook altijd bij hun mijn dvd's bestel??quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:28 schreef Biancavia het volgende:
Zouden ze ergens een compleet klantenbestand met adressen en rekeningnummers vandaan hebben gehaald? Straks even in de brievenbus kijken of wij er ook eentje hebben!
Ik heb ooit wel bij OpusSupplies besteld... en iemand anders hier noemde het bedrijf ook alquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:30 schreef LaKira het volgende:
Allemaal in het verleden besteld bij OpusSupplies? Aan de manier waarop het adres is geschreven kunnen wij herleiden dat dit de bron zou moeten zijn voor de adresgegevens. Althans wel voor ons adres.
ik heb ook paar keer wat bij OpusSupplies besteld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:32 schreef GrandmasteR het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel bij OpusSupplies besteld... en iemand anders hier noemde het bedrijf ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |