via de FP?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe komen al die mensen die nooit op fok zijn ineens aan dit topic?
als je op "scrappy's electronics" op google zoekt, staat dit topic boven aan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
kwam zelf al wel vaker op het forum om te lezen maar dankzij Google heb ik dit topic gevonden want stond er niet eens bij stil dat er wel meerdere mensen zo een brief zouden ontvangen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:30 schreef zwabbertje28 het volgende:
Hoi,
Ik heb zojuist dezelfde factuur ontvangen..
artikel 022.100SR S0ny dvd box 100 rewriteable,3 box a 45,- = 135,- + BTW = 166,15
De factuur ziet er slecht uit, vermeld geen internetadres, maar wel:
"De bestelde producten zullen door onze bezorger onder rembours op bovenstaand adres afgeleverd worden. Tenzij u heeft aangegeven doormiddel een eenmalige-incasso. In dat geval zal het bedrag van uw rekening worden afgeschreven.
Natuurlijk wordt naar de incasso gerefereerd.
Het afleveradres op de bon vermeld:
VD Meer
Gerard Brandtweg 55
1602 LZ Enkhuizen.
Leuke is hier dat genoemde mensen op detelefoongids.nl geregistreerd staan als wonende op nr 53.
Volgens de envelop zit het bedrijf "Scrappy,s Electronics" Jonkerdreef 1
2542 XB 's Gravenhage.
Hier ook een fout adres, het moet nml zijn JonkerSdreef 1. Dit adres bestaat, en eveneens het vermelde KvK nummer is geregistreerd bij KvK Den Haag, op adres Jonkersdreef 1.
Verder inderdaad het dure 0900 nummer (0900-7586500).
Het gaat hier zeker te weten om oplichterspraktijken, en de geadresseerden die "gefactureerd" zijn, zijn denk vrij bewust uitgekozen. Ik heb zelf namelijk een ICT bedrijfje bijvoorbeeld.
Ik ben vast van plan dit tot op de bodem uit te (laten) zoeken, desnoods m.b.v. de media (Peter R o.i.d.)
Voor geinteresseerden die contact met mij willen opnemen ben ik bereikbaar via msn op zwabbertje34 en de hete meel punt com.
Ja ik heb vaak bij Opus besteld
Patrick
Tilburg
gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:42 schreef tijmen_4real het volgende:
Heey, andere mensen die ook hetzelfde leed delen. Ik kreeg deze brief op het oude woonadres van mijn vriendin. Is hier nu echt iets tegen te beginnen op dit moment ? Heeft het überhaupt nut om dit 0900-nummer te gaan bellen ??
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pecunia's "verdienen", denk ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Bizar verhaal.Ben benieuwd wat erachter steekt...
Er zijn aardig wat junks die voor een shot best even de KVK willen binnen lopen en een papiertje willen tekenen daar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef kweenie67 het volgende:
Helaas, heb ik ook zo'n factuur ontvangen. Erg dubieus allemaal. Het baart mij dus wel zorgen dat dit "bedrijf" ingeschreven staat bij de kamer van koophandel en dus "formeel" bestaat.
Half Nederland bestelt vaak bij OPUS. Ga er maar vanuit dat OPUS hier niets mee te maken heeft en dat deze lui gewoon een adressenbestand hebben gekocht ergens. Als je iets zou willen ondernemen zou je e.e.a. moeten bundelen en je als 1 groep melden bij de politie. Of wellicht Kassa inschakelen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand misschien Opus al gecontact om te vragen of zij jullie gegevens misschien verkocht hebben of dat hun server gehacked is met jullie gegevens? Aangezien toch bijna iedereen hier ook bij Opus ooit besteld heeft
Boeiende vraag!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |