Hou je oven dicht he!!!quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Het ruikt hier nu wel heerlijk!
Alleen ziet m'n aanrecht er nu wel uit alsof er een bom is ontploft
Zo ziet die van mij er standaard uit!quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Het ruikt hier nu wel heerlijk!
Alleen ziet m'n aanrecht er nu wel uit alsof er een bom is ontploft
f maar gauw voor een p veranderd?quote:
Haha ja, al sta ik wel regelmatig voor het raampje te loeren. Maar ik zie niksquote:
Nou, zo erg als de mijne zal het niet zijn denk ik.quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zo ziet die van mij er standaard uit!
En ik heb een lief zusje!
Hihihihi!quote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik had je al zien staan, ik was gewoon lollig
Dat heb ik nu helemaal niet. Eerder als ik lingerie draag of een rok en hoge hakken aanheb, of me aan het optutten ben.quote:Op zondag 16 november 2008 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me altijd zo enorm vrouwelijk, als ik iets bak. Net als wanneer ik de was buiten hang. Stom hè..
Oh ja hoor, dan ook! Maar anders. Bij dat bakken en die cake voel ik me zo'n jaren vijftig vrouw, zeg maar. Bij mooie lingerie als een femme fatale (alleen dan wel een hoogblonde, wat ik eigenlijk niet vind passen bij die term).quote:Op zondag 16 november 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat heb ik nu helemaal niet. Eerder als ik lingerie draag of een rok en hoge hakken aanheb, of me aan het optutten ben.
Ja, dat is het.quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje tussendoor he, ik zit nu miljoenenjacht te kijken en nu ben ik vergeten of dit nu het programma is, waar iemand thuis ook hetzelfde bedrag wint als de winnaar, want in dat geval moet ik even opruimen.
Volgens mij is dat in de Miljoenenjacht jaquote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje tussendoor he, ik zit nu miljoenenjacht te kijken en nu ben ik vergeten of dit nu het programma is, waar iemand thuis ook hetzelfde bedrag wint als de winnaar, want in dat geval moet ik even opruimen.
Zet je de oven wel wat lager? Minder kans op aanbrandenquote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
Stomme internetverbinding die steeds wegvalt
Cake is van binnen nog vloeibaar, dus die gaat nog wat langer de oven in. En nu maar hopen dat ie niet aanbrandt.
Ga ik meteen doenquote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zet je de oven wel wat lager? Minder kans op aanbranden.
Hihihihi...Is het ook de moeite waard om op te ruimen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
Of het de moeite is weet ik niet, maar nodig is het wel iig!! En ik deel het natuurlijk met jullie!!quote:Op zondag 16 november 2008 22:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hihihihi...Is het ook de moeite waard om op te ruimen?
*noteert*quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
En ik deel het natuurlijk met jullie!!
quote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
zo, nog even afscheid nemen van de laptop. Die gaat nu met vriendje naar huis. En blijkbaar was ik heel lief geweest....
*screenshot maakt*quote:
* Wacht tot Concleche (mede) delen gaat...quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Of het de moeite is weet ik niet, maar nodig is het wel iig!! En ik deel het natuurlijk met jullie!!
* Opruimen gaat...
quote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
zo, nog even afscheid nemen van de laptop. Die gaat nu met vriendje naar huis. En blijkbaar was ik heel lief geweest....
(prille) liefdequote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef Ewelina het volgende:
O, ja, en ik voel me dus enorm vrouwelijk als ik ongesteld ben. Maar niet op een goede manier.
Ik denk dat dat aan de hoeveelheid beslag lag (vorm was maar voor de helft gevuld) want de bovenkant is wel heerlijkquote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Dies niet helemaal gerezen. Ach, alstie maar lekker is!!
Ik had geen mixer, daarom heb ik alles in de blender gegooid.quote:Op zondag 16 november 2008 22:41 schreef Aventura het volgende:
Misschien voortaan iets langer mixen. Hoe luchtiger het deeg, hoe hoger de cake.
Hm...toch maar eentje halen en dan de deeghaken gebruiken. Die bestaan niet voor niets! Srsly, ik kreeg ook nooit hoge cakes. Tot ik me echt aan de voorgeschreven mixtijd hield. En wat Conleche zet, ook aan de volgorde van het mengen houden. En de ingredienten op temperatuur hebben. Boter op kamertemp!quote:Op zondag 16 november 2008 22:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had geen mixer, daarom heb ik alles in de blender gegooid.
Ik heb het recept nu niet op deze computer, maar ik zal het morgen wel even posten. Echt heerlijk was datquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Greys het volgende:
BlaatschaaP, die white chocolate cheesecake klinkt echt goddelijk
Mag ik het recept ook alsjeblieft?
Het klinkt echt te lekker. Ik ben dol op witte 'chocola'. (Je mag dat niet vinden van culisnobsquote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb het recept nu niet op deze computer, maar ik zal het morgen wel even posten. Echt heerlijk was dat.
Dat van die eieren stond niet op de verpakking.Daar stond gewoon op dat je 3 eieren moest staafmixeren met 150 gram margarine, en daarna de mix erbij doen. Dan nog even staafmixeren. Omdat ik geen mixer heb en het met gewoon kloppen niet lukte, heb ik de boel maar in de blender gekieperd. Het mengsel werd iig wel goed egaal.quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef conleche het volgende:![]()
Ik heb al heel lang geen cake gebakken, maar ik weet nog wel dat ik van mijn oma geleerd heb dat het ene ei er pas doorheen gemixt mocht worden als het ander al helemaal opgenomen was door het deeg, dus alles in de blender gooien lijkt mij dan niet helemaal de goede methode![]()
Hij ziet ook wat bruin, is dat volkorenmeel?
Was ik ook van plan, ik vroeg me al af of dit experiment zou lukken.quote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm...toch maar eentje halen en dan de deeghaken gebruiken. Die bestaan niet voor niets! Srsly, ik kreeg ook nooit hoge cakes. Tot ik me echt aan de voorgeschreven mixtijd hield. En wat Conleche zet, ook aan de volgorde van het mengen houden. En de ingredienten op temperatuur hebben. Boter op kamertemp!
Kost ook geen drol, bij HEMA heb je er een voor 15 euro.quote:Op zondag 16 november 2008 22:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, ik vroeg me al af of dit experiment zou lukken.
dat zijn dan nepsnobs, witte chocola is erg thuis in de haute cuisine en pattiserie.quote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het klinkt echt te lekker. Ik ben dol op witte 'chocola'. (Je mag dat niet vinden van culisnobs)
Welk net?quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef conleche het volgende:
whahahahaha, waar Winston nu binnen is hadden ze ook op moeten ruimen!!!
Ze zijn starnakel bezopen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ow... zo veel heb ik er vandaag ook op denk ik...quote:
Ik ben ook geen echte chocoladeliefhebber. Vooral in sinterklaastijd uit zich dat: chocoletters geef ik vaak weg, of liggen een half jaar later nog in de kast. Ik taal er vaak niet naar. Als het me echt aangeboden wordt, eet ik het wel. En dan vooral bonbons waarin witte choco zit. Of witte choco met gepofte rijst...yum.quote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
[..]
dat zijn dan nepsnobs, witte chocola is erg thuis in de haute cuisine en pattiserie.
het is de enige chocolade die ik wegkrijg. Naast een pietsie superdonker. Maar ik lul, want ik hou echt niet van choco. Maar met cheesecake is alles lekker.
Mijn noten tiramisu was trouwens dodelijk. Manlief ziet wederom tot aan zijn schouders in de schaal
Daar doe ik het voor; dat verterend mongoloide gezichtje , met die bruine vegen en die sliertjes spuug langs zjin kin
Wit uitgeslagen vergaat de eetlust me toch enigzinsquote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef vamperotica het volgende:
Oe en chocola is in alle "kleuren" heerlijk!!
Dank u. In mixen zit zelden iets wat je thuis niet hebt (bakpoeder, vanillesuiker, dat soort dingen). Zelf maken is bijna altijd goedkoper en lekkerder.quote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
oh getsie..die pak cakes zijn altijd zo muffig
Jij gaat als een speer. In mijn beleving was je net begonnen? Ik ben jaloers. Ik ben en blijf maar steken op 67 en ik wil nog 4 kilo en het lukt maar niet.quote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow... zo veel heb ik er vandaag ook op denk ik...
En ik was nog wel zo blij dat de weegschaal vanmorgen 68 aanwees.... Da's 10 kilo minder als toen ik begon!!
Nou ja, morgen mogen de hechtingen er waarschijnlijk uit en dan ga ik weer aan de gewichtjes enzo...
Oe en chocola is in alle "kleuren" heerlijk!!
El, ouwe haringkistquote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef elcastel het volgende:
tvp
Ja, ik heb de naam nu toch al. Veel kijkplezier.quote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef conleche het volgende:
Ow ja! Jij was die van KIM!! ff spieken in je fobo
Bal gehakt.quote:
Whehe, nu spiekt de hele slankclubquote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ow ja! Jij was die van KIM!! ff spieken in je fobo
quote:Op zondag 16 november 2008 23:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Whehe, nu spiekt de hele slankclub![]()
Laatse voyeur was net ColdFeet.
Het hele rijtje wel.quote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef Laureline het volgende:
De wat van Kim? Man? Stalker? Geheime minnaar? Opa? Reclasseringsambtenaar?
Ik ben echt serieus begonnen toen ik hier begon met meeschrijven... Weet niet meer pcies wanneer dat was...quote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij gaat als een speer. In mijn beleving was je net begonnen? Ik ben jaloers. Ik ben en blijf maar steken op 67 en ik wil nog 4 kilo en het lukt maar niet.
Die 4 kilo is voor mij heel veel, omdat ik altijd een stabiel gewicht heb gehad en slank ben geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 23:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus begonnen toen ik hier begon met meeschrijven... Weet niet meer pcies wanneer dat was...
Het voelt ook niet als zoveel...En het ziet er ook nog niet zo uit... Maar ik moet er ook nog 10, dus da's nog steeds best veel!
Heb wel het idee dat alles een beetje steviger en strakker wordt... Minder flubberig.
Het kan ook zijn dt mn weegschaal gewoon keihard aan het liegen is hoor.... Hij is van boven naar beneden verhuisd ( omdat ik het vanmorgen in mn kop kreeg en MOEST wegen....)
Gek eigenlijk he.... Dat 4 kilo zo veel uit kan maken, voor je gevoel...
Ik denk dat die 10 kilo "gewoon" het teveel na de zwangerschap nog zijn... die zijn gewoon al die tijd blijven hangen en lieten zich nu vrij makkelijk weg jagen!quote:Op zondag 16 november 2008 23:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die 4 kilo is voor mij heel veel, omdat ik altijd een stabiel gewicht heb gehad en slank ben geweest.
Het is voor mij het verschil tussen maat 36/38 en maat 40, dat gevoelsmatig een enorme maat die niet bij mij past. Plus je ziet het verschil ook wel erg! Met 63 kilo hb ik sllankere benen, slanker middel, slankere armen, gelukkig is het gelijkmatig verdeeld. Het is het verschil tussen me goed voelen in mijn lijf en kleding of niet.
Maar die kilootjes blijven dus maar hardnekkig plakken, het zal de leeftijd wel zijn (vroegah viel ik zo een paar kilo af als ik de chips, snoep en koek liet staan).
Maar hulde dat je zo snel 10 kilo bent afgevallen. Echt superveel al!
Spijker erin volgende keer als je gaat bakken, dat geleidt de warmte naar de binnenkant!quote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
Stomme internetverbinding die steeds wegvalt
Cake is van binnen nog vloeibaar, dus die gaat nog wat langer de oven in. En nu maar hopen dat ie niet aanbrandt.
Maar ik zit met m'n herhalingen kijken pas in season 2 dus die is er nog nietquote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik zou dromen van McSteamy, die vind ik toch wel zo grappig
Oh het is echt evil: suiker en nog vet ookquote:Op zondag 16 november 2008 23:29 schreef Laureline het volgende:
Fijn, die verhalen van 10 kilo eraf! Dat motiveert wel, ik heb het echt weer laten versloffen de laatste tijd.
O, en speculoospasta is nu de nieuwe verslaving van man en mini. Ik dacht nog heel suf dat het een soort lightvorm van speculaaspasta was, maar dan zonder suiker, dus loos.![]()
Maar het is gewoon weer Belgisch....
Ik doe even een PF met het late reageren op allesquote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb deze gebruikt:
[ afbeelding ]
Dat ie wat bruin ziet, komt denk ik doordat ik de chocoladestukjes er ook doorheen heb geblenderd. Zou ook de iets te zoete smaak verklaren.
Dit was ook wel weinig hoor, meestal neem ik van de katjangs ook 30 gram, maar ik vond deze niet zo lekker, vandaar en het was mijn zelfgemaakte chutney ja! Dit was uit de 2e lading die wat minder pittig is, wat meer appelmoesachtig. Die eerste is lekker bij pappadums en zo, want die is veel "indiaaser" O ja over pappadums: die kan je ook in de magnetron gooien en die olie die je er volgens de verpakking op moet smeren: dat hoeft ook niet!!quote:Op zondag 16 november 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, zelfgemaakte appelchutney, conleche?
Ik snap niet hoe jij de discipline op kunt brengen om maar 13 gram noten te etenzal eens wegen hoeveel een gemiddelde portie bij mij is (op mijn analoge weegschaal).
Edit: 30 gram. En ik doe m'n nootjes altijd expres in een bakje voor m'n werkals ik de hele bak nootjes in m'n la zet, is ie na anderhalve werkdag leeg
quote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik zou dromen van McSteamy, die vind ik toch wel zo grappig
Poppadoms, mjamquote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit was ook wel weinig hoor, meestal neem ik van de katjangs ook 30 gram, maar ik vond deze niet zo lekker, vandaar en het was mijn zelfgemaakte chutney ja! Dit was uit de 2e lading die wat minder pittig is, wat meer appelmoesachtig. Die eerste is lekker bij pappadums en zo, want die is veel "indiaaser" O ja over pappadums: die kan je ook in de magnetron gooien en die olie die je er volgens de verpakking op moet smeren: dat hoeft ook niet!!
Hij lijkt op een vriend van mij, zowel qua uiterlijk als wat betreft humor. Ik moet zeggen dat ik niet echt val op de vriend in kwestiequote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef conleche het volgende:
Grappig is nu niet direct de benaming die ik aan deze meneer zou willen geven![]()
[ afbeelding ]
hihihihihihideluxe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!quote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Poppadoms, mjamIk frituur ze altijd, want ik heb geen magnetron
Maar stiekem is dat natuurlijk het lekkerst, net een piepklein beetje vet!
Poteto, potatoquote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!![]()
Je hebt gelijk hoor, gefrituurd is het lekkerst, maar in de magnetron zijn ze óók lekker en binnen een minuut klaar zonder gedoe.
Die verslaggever is echt een mean mofo.quote:Op zondag 16 november 2008 23:54 schreef kwakveense het volgende:
hihihi... sorry... t is een oude maar ik moest hier echt heel hard om lachen...
Ja! psies!quote:Op zondag 16 november 2008 23:58 schreef kwakveense het volgende:
in de categorie shoarma, shawarma, shewerma, sho'arma?
want de reparateur gaat die allemaal lezen en kent jou en de mensen waar ze over gaan persoonlijk??quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Merel het volgende:
Oh fuck oh fuck oh fuck oh fuck
M'n telefoon is net stukgegaan. Geen probleem, want ik heb een reserve, en deze is verzekerd dus ze maken 'm wel. Maar ik durf 'm niet ter reparatie in te leveren, al die geheime smsjes die erin staan!
PM ze me maar... dan ben je ze iig niet kwijt.....quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Merel het volgende:
Oh fuck oh fuck oh fuck oh fuck
M'n telefoon is net stukgegaan. Geen probleem, want ik heb een reserve, en deze is verzekerd dus ze maken 'm wel. Maar ik durf 'm niet ter reparatie in te leveren, al die geheime smsjes die erin staan!
Ik vind dat altijd zo leuk om te zien hoe ze opbollen in het middenquote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!![]()
Je hebt gelijk hoor, gefrituurd is het lekkerst, maar in de magnetron zijn ze óók lekker en binnen een minuut klaar zonder gedoe.
Ik hou ze juist altijd een beetje in bedwang met zo'n klikbare kooktang, anders krijg je ze nooit meer uitgelekt en zijn ze moddervetquote:Op maandag 17 november 2008 00:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo leuk om te zien hoe ze opbollen in het midden.
Bij mijn mobiel slaat hij sms'jes niet op in het telefoongeheugen, maar op de simkaart (ofzo). Dus dan hoef je ze niet kwijt te raken als ze klooien met je mobielquote:Op maandag 17 november 2008 00:16 schreef Merel het volgende:
Nouja, ik wil dus niet dat iemand ze lees én ik wil ze niet kwijtraken.
Ik vind nu in m'n oude reservetelefoon ook allemaal oude smsjes terug waar ik weer helemaal weemoedig van word, is gewoon zonde om kwijt te raken. Vroeger, toen telefoons nog maar zo'n klein geheugen hadden en niet veel smsjes konden bewaren, ging ik eens in de zoveel tijd alle berichtjes overschrijven in een schriftje, daarna kon ik ze pas wissen om plaats te maken voor nieuwe.
Ja je kan kiezen waar je ze opslaat, bij mij in ieder geval. En ik koos voor opslaan op de telefoon, want de vorige keer dat ik alles op de sim had opgeslagen ging de sim stuk en was alles weg. Dus 't is ook nooit goedquote:Op maandag 17 november 2008 07:31 schreef Chicolate het volgende:
Bij mijn mobiel slaat hij sms'jes niet op in het telefoongeheugen, maar op de simkaart (ofzo). Dus dan hoef je ze niet kwijt te raken als ze klooien met je mobiel. Maar ik weet niet of elke telefoon dat doet.
Nog steeds?? Hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef conleche het volgende:
Ik haat bouwvakkers.
awgossquote:
Kweenie, maar ik ga maar weer verhuizen naar meneer C. z'n plekkie.quote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Nog steeds?? Hoe lang gaat dat nog duren?
wat leuk! ben benieuwd!quote:Op maandag 17 november 2008 09:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Hier begint de vakantie juist. Nou ja, vakantie... Ik mag deze week mijn hele kamer in dozen gaan stoppen, een kast en een bed uit elkaar halen, zeil leggen in m'n nieuwe kamer en dan komen m'n ouders zaterdag om te helpen met de rest.Zin in!
Kwak: ik heb het blauwe zusje van jouw zeil gekocht!
quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat leuk! ben benieuwd!
ik heb een dilemma... ik ben verhuisd, en heb nu geen echt harde ondergrond meer over om me op te wegen. op mn slaapkamer vloer (vloerbedekking) ben ik nu 77,7 in plaats van 79,4(op parket in mn oude huis)... zal ik me voortaan gewoon maar daar wegen en dan goed in mn hoofd houden dat ik niet ineesn twee kilo lichter ben, maar dat t aan de ondergrond ligt?
ik kan me ook eventueel wegen op t piepkleine stukje tegels in de badkamer maar dan moet ik elke keer slepen met de weegschaal want die kan daar niet blijven staan.
wat een gemiep zullen jullie denken, maar voor mij is t getal juist wel belangrijk, omdat ik t aan mn lichaam nog niet zo goed merk welke kant ik op ga, en omdat ik nog zoveel kilo's te gaan heb voor een gezond gewicht.
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, you poor thing
Ik ga vandaag voor het eerst spinnen. Wat draagt een mens bij zoiets? Ik hoef toch geen fietsbroek?En moet ik nog speciaal schoeisel of kan ik ook mn fitness-schoenen dragen?
Soms zijn ze ineens zomaar lekker, maar ik herken wat je beschrijft. Diepvriesblauwebessen hebben dat probleem nietquote:Op maandag 17 november 2008 10:07 schreef Laureline het volgende:
Blauwe bessen zijn vies. Er zit van dat wittige, melige spul binnenin. Bah. Ik hou het maar weer bij de eeuwige bramen, frambozen en aardbeien door de yoghurt als ontbijt. Heel soms aalbessen, maar die vind mijn man-trek kleutergezicht hierbij-: "Zuur!"
Ik vind blauwe bessen ook vies. Ze zijn melig! Wat is er met de vroegere bosbes gebeurd? Die was echt veeeeeel kleiner, maar veeeel lekkerder!quote:Op maandag 17 november 2008 10:07 schreef Laureline het volgende:
Blauwe bessen zijn vies. Er zit van dat wittige, melige spul binnenin. Bah. Ik hou het maar weer bij de eeuwige bramen, frambozen en aardbeien door de yoghurt als ontbijt. Heel soms aalbessen, maar die vind mijn man-trek kleutergezicht hierbij-: "Zuur!"
Ik vond 'm inderdaad ook niet echt lekker, dus mijn cake ligt nu in de prullenbak.quote:Op zondag 16 november 2008 23:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik doe even een PF met het late reageren op alles![]()
die is echt best wel VIEEEEESSSik vind die chocola erdoor niet zo lekker...
Is toch niet normaal?quote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef conleche het volgende:
Toen ik nog rookte was het nog niet eens dat in guldens
als je mix wilt gebruiken zou ik boerencake mix nemen van honig. of anders cakemeel, maar dan kun je net zo goed zelf meel suiker en bakpoeder en vanille suiker bij elkaar gooienquote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond 'm inderdaad ook niet echt lekker, dus mijn cake ligt nu in de prullenbak.heeft net heel hard gelachen toen hij hoorde van mijn bakkunsten
![]()
Maar dan weet je vast ook wel een lekkere cakemix? Of kan ik dat beter aan ColdFeet of SHE vragen? En SHE, ik vind tiramisu best wel goddelijk, dus kom maar op met dat recept. Wel graag de variant zonder noten.![]()
Ik koop zometeen wel een echte cake. Vandaag vloer leggen in mijn nieuwe huis!
Ik stapte in bij f 4,65quote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef conleche het volgende:
Toen ik nog rookte was het nog niet eens dat in guldens
Er is ook nog een andere, veel goedkopere oplossing SHE!quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Is toch niet normaal?
En ik rook er 2 per dag! Als ik uitga soms wel 3..dat is 10 euro alleen aan sigaretten per dag![]()
Ik ga maar eens naar Lux elke maand; scheelt toch een euro per pakje.
Ze zouden mij belastingkorting moeten geven; vieze smiechten bij de regering
Je zou even kunnen testen of het veel uitmaakt of je in de slaapkamer of de badkamer weegt, maar ik zou gewoon de slaapkamer aanhouden en onthouden wat het verschil is. Misschien gaf hij eerst wel te veel aan. Als je vanaf nu maar steeds dezelfde weegschaal op dezelfde plaats gebruikt, kun je in elk geval het verloop goed zien.quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat leuk! ben benieuwd!
ik heb een dilemma... ik ben verhuisd, en heb nu geen echt harde ondergrond meer over om me op te wegen. op mn slaapkamer vloer (vloerbedekking) ben ik nu 77,7 in plaats van 79,4(op parket in mn oude huis)... zal ik me voortaan gewoon maar daar wegen en dan goed in mn hoofd houden dat ik niet ineesn twee kilo lichter ben, maar dat t aan de ondergrond ligt?
ik kan me ook eventueel wegen op t piepkleine stukje tegels in de badkamer maar dan moet ik elke keer slepen met de weegschaal want die kan daar niet blijven staan.
wat een gemiep zullen jullie denken, maar voor mij is t getal juist wel belangrijk, omdat ik t aan mn lichaam nog niet zo goed merk welke kant ik op ga, en omdat ik nog zoveel kilo's te gaan heb voor een gezond gewicht.
![]()
thnx Co.... dat dacht ik zelf idd ook maar een gelijkgestemde mening helpt me dan net de drempel overquote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou voor de eerste optie gaan. Het gaat uiteindelijk om hoe je je voelt als je in de spiegel kijkt en of dat nu 77 of 79 is maakt dan niet uit. Behalve dan dat je een klein feestje mag vieren omdat je dan bijna de magische grens van 75 hebt bereikt!!
My thoughts exactlyquote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere, veel goedkopere oplossing SHE!
t maakt wel verschil, in de badkamer woog ik wat ik op de parketvloer woog...quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zou even kunnen testen of het veel uitmaakt of je in de slaapkamer of de badkamer weegt, maar ik zou gewoon de slaapkamer aanhouden en onthouden wat het verschil is. Misschien gaf hij eerst wel te veel aan. Als je vanaf nu maar steeds dezelfde weegschaal op dezelfde plaats gebruikt, kun je in elk geval het verloop goed zien.
Mijn weegschaal geeft ook consequent ruim een kilo meer aan dan die van mijn moeder. Nou komt die van mijn schoonmoeder weer overeen met die van mijn moeder, dus ik ben geneigd om die te geloven, maar het kan ook best zijn dat ik eigenlijk al die tijd een kilo zwaarder ben geweest. Uiteindelijk maakt het niet veel uit wat het precieze getalletje is, als het maar minder wordt dan eerst.
Viezer dan deze kunnen ze niet zijn inderdaad. Maar diepvriesfruit koop ik dan weer nauwelijks, altijd gewoon bakjes vers van de markt. Ik had een keer de diepvriesframbozen van AH, maar ik vond ze in vergelijking met de echte nogal kunstmatig/zoetig smaken, alsof het snoep was. En na het ontdooien waren het allemaal van die natte slappe lijkjes, in plaats van fluwelig zachte bollekes.quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Ewelina het volgende:
Oja, en de diepvriesvariant van blauwe bessen is geblenderd door de yoghurt best wel lekker, zeker icm bramen en frambozen. Bij de AH hebben ze van die bakjes diepvriesfruit, die gebruik ik heel vaak voor smoothies.
Weet wat je vraagt, want hij is en goddelijk, en modder..moddervetquote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond 'm inderdaad ook niet echt lekker, dus mijn cake ligt nu in de prullenbak.heeft net heel hard gelachen toen hij hoorde van mijn bakkunsten
![]()
Maar dan weet je vast ook wel een lekkere cakemix? Of kan ik dat beter aan ColdFeet of SHE vragen? En SHE, ik vind tiramisu best wel goddelijk, dus kom maar op met dat recept. Wel graag de variant zonder noten.![]()
Ik koop zometeen wel een echte cake. Vandaag vloer leggen in mijn nieuwe huis!
Ja Lau !quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere, veel goedkopere oplossing SHE!
Dat laatste:quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef SHE het volgende:
CF: ik zit gewoon in trainingsbroek , gympen en hoodie op de spinningfiets hoor.
Je ziet wel van die fanatics in zo'n stom broekje, maar dat vind ik zo gay
Je moet aantrekken wat je fijn vind, het doet aan je prestaties niets af in elk geval. Zo'n broekje vind ik alleen zinnig als je gaat touren. Nooit begrepen waarom mensen voor een lesje van een uur zo'n profi wielrenners outfit scoren. Het is bijna pathetisch
Ahh....quote:Op maandag 17 november 2008 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
ok....
nee....
het was/is het waard.. echt!
maarAuw...!!!
kan echt niets![]()
mogge:W
ik niet echt iets, heb hier nog een heerlijk boek vol moddervette taarten van Donna Hay liggen... maar Ewelina zocht een beter cake recept dan de vieze straciatella cake mix...quote:
Oooo, dit klinkt echt geweldig!quote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet wat je vraagt, want hij is en goddelijk, en modder..moddervet
Anyhow:
1 pak lange vingers
2 bakken mascarpone
vanillesuiker of vanillestokjes
4 eieren
pak nesquick
ruwe rietsuiker ( carribean gold AH )
sterke espresso
tia maria
bittere chocolade
Eidooiers scheiden, en opkloppen met de suiker en vanilleprut
Mascarpone erdoor scheppen.
Eiwitten schuimig kloppen en erdoor spatelen
vingers door mengsel van koffie en tia maria halen en in schaal leggen. ( 2 lagen op elkaar )
Hele pak moet op!
Lekker is om geconfijte kersjes of gehakte noten aan je mascarpone mengsel toe te voegen.
Anders laat je het zo en giet je het mengsel over de vingers.
Dan bovenop mengsel de nesquick en garneren met grote krullen choco ( met je mes krullen snijden van tablet )
Hele schaal eerst half uurtje in de vriezer. Daarna in de koeling. Volgende dag eten! ( dan is ie pas lekker )
Ik heb ook spinning/mtb schoenen die je erin moet klikken. Ik kreeg namelijk erg last van mijn voeten door die bandjes. Nu ben ik er pas achtergekomen dat die holling onder m'n voet niet genoeg hol is, en denk dat dit verklaart waarom ik vaak zere voeten heb tijdens sporten als ik geen goede schoenen heb.. Ik kon gewoon niet meer staan op die fiets, zo'n pijn deed het. Gelukkig heb ik er nooit meer last van gehad sinds ik klikschoenen heb!quote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Ja soorry hoooorrr, maar bij ons zitten ze met broekje, fietshemd, handschoenen en speciale fiets schoenen op zo'n ding.
BINNEN!!!
Alsof ze de tour gaan fietsen.
Dat ziet er zo stom uit. Ik begrijp best dat je een broekje aanschaft als je meerdere lessen gaat spinnen ofzo, want anders doet je reet gewoon zeer. Maar voor een lesje?
Kom op, meeste doe je staand, dus je reet komt er nauwelijks aan te pas.
Je gaat toch ook niet in je fietsbroek fietsen op zondag?
slagroom door je mascarpone minder zwaar? Dat is dubbelopquote:Op maandag 17 november 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
Das een flinke cake SHE!!!
Ik geloof dat cake, dieettechnisch gezien nog erger is dan tiramisu![]()
Ik maak mijn tiramisu met amaretto en ook een beetje geklopte slagroom door m'n mascarpone, daar wordt het iets minder zwaar van en ipv nesquick gebruik ik gewone cacaopoeder. Die kersjes ga ik de volgende x proberen, dat lijkt me lekker, een beetje schwarzwalder kirschentaart achtig.
Damn!!! worteltjes, augurk!!!!
quote:Op maandag 17 november 2008 10:45 schreef SHE het volgende:
Let maar niet op mij hoor, ik ben gewoon tegendraads van aard. Die spinningkleding zal er vast niet voor niets zijn
Ik droeg op de ballet academie ook altijd expres een trainingsbroek achtig iets over mijn pakje ; of zelfs een hoodie en dan spitzen eronderDat zag er wrs belachelijker uit dan de normale outfits met nette maillots .
Waarschijnlijk dacht ik dat ik straight outta compton was ofzo .
Ohjeequote:Op maandag 17 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik dus trek in sushi, cake én tiramisu!
bedankt
* motorbloempje pelt maar weer een mandarijntje....
Bij herenstraat en bij workout. En nee, ik vind geen van de lessen leuk, maar ik heb dan ook een teringhekel aan fietsen en niet vooruit komenquote:Op maandag 17 november 2008 10:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Ik had vroeger altijd een legging over mn turnpakje en dan een oversized t-shirt, dat zag er ook niet uit, vooral omdat je dan nog net een stukje mouw van dat pakje zag uitsteken.
En in het begin zat ik altijd in m'n basketbalkleding op de spinningfiets, de instructeur herkende mij daardoor altijd. "Ha, het basketbalmeisje is er weer!"
Ik vraag me af waar jij spint trouwens, want volgens mij woon jij in dezelfde city als ik, en of het daar leuke lessen zijn?
quote:Op maandag 17 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik dus trek in sushi, cake én tiramisu!
bedankt
* motorbloempje pelt maar weer een mandarijntje....
Oh ik heb bij beide een tijdje gespind! Bij de workout vond ik er ook nog niks aan, vreseljik! Bij herenstraat kon ik iig wat makkelijker het uur doorkomen en nu spin ik bij All inn, en daar is het kwartje gevallen en nu ben ik hooked.quote:Op maandag 17 november 2008 10:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Bij herenstraat en bij workout. En nee, ik vind geen van de lessen leuk, maar ik heb dan ook een teringhekel aan fietsen en niet vooruit komen![]()
Maar ik doe het omdat het voor mij de enige manier is om te zweten. Ik heb een chronisch zweetprobleem namelijk. Ik moet echt een half uur in een sauna zitten om te kunnen zweten.
Een uur spinnen werkt ook.
whehequote:Op maandag 17 november 2008 10:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohjee![]()
*denk denk*
Oooh!! Ik heb heeele lekkere mandarijntjes en Peren gekocht dit weekend, ZOOOO Lekker!!
En komkommer!!! hmm zo lekker fris, en waterig en dan die overheerlijke smaak... Jummie!
Heb je nu al zin in komkommer ipv cake en zulks?
misschhien heb je beter grip met die handschoentjes als je veel last hebt van zweethanden of zo?quote:Op maandag 17 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar die handschoenen snap ik echt nietIs hartstikke warm! Je glijdt echt niet van dat stuur af? Buten draag ik handschoenen omdat ik anders tintelende handen krijg door alle trillingen van de straat zegmaar, maar dat heb je binnen dus niet... Maar misschien denken ze dat ze tof zijn met handschoenen
Hey, ik moest een paar jaar geleden het tegenovergestelde doen, een presentatie houden over de vraag of we, wanneer we meer willen weten over hoe onze hersenen werken, wel of geen gebruik kunnen maken van computer-vergelijkingen.quote:[ Ben nu bezig met een essay met als onderwerp de vraag: Moeten we mensen bestuderen om interacterende computersystemen te maken?
Ik wil heel origineel 'nee' antwoorden, maar moet me nog even wat beter inlezen
Ja zou kunnen.. wij hebben niet van die gladde sturen, maar van dat euhh jaahh meer foam achtige spul. en iedereen heeft zn handoek er altijd over hangen, maarja. misschien vinden ze het gewoon prettiger zitten inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 10:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschhien heb je beter grip met die handschoentjes als je veel last hebt van zweethanden of zo?
Met minder zwaar bedoelde ik niet caloriewise, want dat zal lood om oud ijzer zijn, maar qua substantie.quote:Op maandag 17 november 2008 10:47 schreef SHE het volgende:
[..]
slagroom door je mascarpone minder zwaar? Dat is dubbelop
Nesquick is net iets zoeter; ik doe die erop omdat Ol dat lekkerder vind dan cacao. Ik vind cacao zelf ook lekkerder, maar ik hou sowieso niet van zoet.
Selderij. Paprika. En zulks.
All in! Daar heb ik lesgegeven! Zit Emile er nog?quote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ik heb bij beide een tijdje gespind! Bij de workout vond ik er ook nog niks aan, vreseljik! Bij herenstraat kon ik iig wat makkelijker het uur doorkomen en nu spin ik bij All inn, en daar is het kwartje gevallen en nu ben ik hooked.
Dan heb ik dus precies het tegenovergestelde probleem, wil je een paar zweetklieren van mij hebben![]()
Ze vroegen me enige tijd geleden of het me leuk zou lijken om zelf spinningles te gaan geven! Zolang het me maar geleerd wordt en ik niet onvoorbereid op die fiets word gepleurd met zo'n suffe headset, lijkt me dat wel erg leuk
Echt! Wat voor les en hoe lang geleden?quote:Op maandag 17 november 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
[..]
All in! Daar heb ik lesgegeven! Zit Emile er nog?
10 jr geleden! ( fuck me ..ik ben oudquote:Op maandag 17 november 2008 11:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt! Wat voor les en hoe lang geleden?
Emile zit er natuurlijk nog! Grappige kerel is dat!
quote:White Chocolate and Raspberry Cheesecake
For the biscuit base:-
85g/3oz digestive biscuits, crushed
85g/3oz ginger nut biscuits, crushed
(I used Bastogne biscuits as I couldn’t get ginger nut or digestive)
85g/3oz butter, melted
For the filling:-
500g/1lb 2oz white chocolate broken into pieces
50g/2oz butter
½ vanilla pod, split lengthways
500g/1lb 2oz full-fat soft cheese
50g/2oz caster sugar
175ml/6oz whipping cream
255g punnet fresh raspberries, plus extra to decorate (can be frozen and actually it is easier to prepare if they are frozen)
For the base, combine the biscuits and butter, then press into the base of a 23cm springform tin.
For the filling, place the chocolate, butter and vanilla pod in a heatproof bowl and set over a pan of simmering (not boiling) water until melted. (I melted the mix in the microwave.) Allow to cool slightly.
In another bowl mix together the soft cheese, sugar and whipping cream to a smooth consistency.
Remove the vanilla pod from the melted chocolate mixture and stir the chocolate into the cream mixture. Gently stir in the raspberries, being careful not to release the juice. If using frozen raspberries fold in frozen. Spoon the mixture on top of the biscuit base and place in the fridge to set for 8-24 hours.
To serve, remove from the tin and place on a serving plate. Decorate with a few whole raspberries.
Oeh, lekker, thanks!!quote:*gooit een paar bosbessen naar de lurkers*
Ik heb liever frambozen!quote:Op maandag 17 november 2008 11:42 schreef SHE het volgende:
*gooit een paar bosbessen naar de lurkers*
Je zou dit nog achterwege kunnen laten, voor wat meer 'beet'quote:Op maandag 17 november 2008 11:21 schreef conleche het volgende:
Kook de 'tagliatelle' in ruim kokend gezouten water in 1 minuut.
volgens mij ookquote:Op maandag 17 november 2008 12:01 schreef kwakveense het volgende:
maakt t zuur van de azijn de komkommer niet al zacht?
jamaaaaaar t gaat om t ideeeee......quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jamaaaaaar t gaat om t ideeeee......
ik ben normaal altijd heel meegaand enzo, maar ik vond echt dat dit onterecht was, fout van de bieb (lang verhaal, had t boek al eerder aan de balie verlengd) en ik heb heel hard moeten zoeken naar mn assertieve innerlijke kwak.
om er daarna op kantoor achter te komen dat ik t zelf fout had gedaan en t verkeerde boek had verlengd vorige keer
Yup! ben heel trots op mijn zeldzame onbraafheid. Ik ben namelijk niet teruggegaan om het te corrigeren. Dat zou ik anders meteen gedaan hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
Dus eigenlijk is die 5 euro geheel onterecht verkregen. Daar gaat je karma!
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Laureline het volgende:
Die wielrenoutfits![]()
Nou ColdFeet, je weet dus wat je te doen staat qua kleding! Ik zou er vooral nog een helmpje bij opdoen, als finishing touch, want je weet natuurlijk maar nooit wat er kan gebeuren in zo'n sportschool. En kan je ook een bidon op je fiets monteren?
Ja. Ik schilde hem eerst altijd, maar dan glibbert 'ie voortdurend uit je vingersquote:Op maandag 17 november 2008 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
mangozó lekker, zo kut om te snijden
scheppen suiker.quote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Stoppen met roken, het ging mij makkelijk af, godzijdank, maar begrijp wel dat 't heel moeilijk is![]()
Ging van een pakje per dag naar niets![]()
Even een vraagje aan de sporters: wat is het beste bij hevige hevige heel hevige spierpijn?Zoveel mogelijk bewegen of juist rust houden en zalfje(s) smeren?
Wil graag snel weer op de been zijn (kickboksen donderdag!) en zit nog beetje te dubben van wat ik nu moet gaan doen
Doe eens niet zo neerbuigend steeds over je studenten. Je was er zelf ooit ook 1quote:Op maandag 17 november 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, het college zit er weer op voor vandaag. Wat zijn studenten toch dom
Buiten staan ze te roken. Ik ruik de verse rook naar binnen komenquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef Vivi het volgende:
Ach, dat gaat er ook wel weer van af kim, en het is toch winter.
Ik rook ook al weer een maand niet(en weeg me dus ook niet).
Straks ga ik lekker zwemmen met mini, oke, spetteren dan, en daarna boodschapjes doen en lekker stokbroodjes maken en cocq au vin.
Eugh, ik heb een kneuterige bui.
zoete theequote:Op maandag 17 november 2008 13:27 schreef SHE het volgende:
[..]
scheppen suiker.
Zet thee, doe daar 3/4 lepeltjes suiker in. Ben je in een paar uur van de pijn af.
Oh, er zitten er een boel bij die op dit vak beter scoren dan ik ooit deed, dat is 't niet. Meer dat ze helemaal in de stress schieten omdat ze denken dat ik ze op de toets 8 uur rekenwerk in twee uur zal proppenquote:Op maandag 17 november 2008 13:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe eens niet zo neerbuigend steeds over je studenten. Je was er zelf ooit ook 1
Zou niet weten waarom niet?quote:Op maandag 17 november 2008 12:10 schreef Miss_S het volgende:
Sporten met antibiotica wel doen of niet?
Mutsquote:Op maandag 17 november 2008 13:43 schreef conleche het volgende:
I don't get the mango film.Ik zat de hele ijd te wachten tottie in z'n vinger zou snijen of zo
![]()
Fijn!! Ik ga hem ook nog eens herlezen, hopen dattie hier ligt en niet in Belgie!quote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muts. Het was ook helemaal niet grappig bedoeld
.
Ik ben in Owen Meany aan het lezen. Ik moest er even in komen, maar ik ga het boek steeds leuker vinden![]()
.
Ik ben echt een tof boek aan het lezenquote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben in Owen Meany aan het lezen. Ik moest er even in komen, maar ik ga het boek steeds leuker vinden![]()
.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb het recept nu niet op deze computer, maar ik zal het morgen wel even posten. Echt heerlijk was dat.
Oh Greys! Ik las gister wat en toen moest ik echt heel erg aan jou denkenquote:Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zo, nu even de rest bijlezen. Maar van deze post werd ik in elk geval al erg blij!
quote:Op maandag 17 november 2008 00:07 schreef kwakveense het volgende:
"dag, doet u mij maar een appalum met shewerma"
"..."
"ok, doe maar een kapsalon"
ik moet ook slapen. maar ik wil niet...
De grap is dat er geen grap is, denk ikquote:Op maandag 17 november 2008 13:43 schreef conleche het volgende:
I don't get the mango film.Ik zat de hele ijd te wachten tottie in z'n vinger zou snijen of zo
![]()
Als het nou frambozen waren!quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
Gezellig hier in mijn eentje![]()
*werpt ook maar wat bosbessenpepernoten naar de lurkers, kijken of ik er ook eentje kan lokken*
Oh ja, shit! Je zei het nog, dom van me!quote:
Al wat gehoord van je date van vrijdag?quote:Op maandag 17 november 2008 14:44 schreef kwakveense het volgende:
ik ben er!
verlate lunch... en keuken herinrichten, jeuj! heb nu eindelijk plek voor mn magnetic poetry op mn koelkast
Speciaal voor jou!quote:Op maandag 17 november 2008 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, shit! Je zei het nog, dom van me!
* Greys werpt frambozen. Wel zachtjes, anders wordt het een prutje
Jij bent wel een vlotte en alerte lurker!
Bewegen, maar heeeel heeeel rustig. Beetje fietsen op rustig temp of zoquote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Even een vraagje aan de sporters: wat is het beste bij hevige hevige heel hevige spierpijn?Zoveel mogelijk bewegen of juist rust houden en zalfje(s) smeren?
waar ben je?quote:Op maandag 17 november 2008 14:44 schreef kwakveense het volgende:
ik ben er!
verlate lunch... en keuken herinrichten, jeuj! heb nu eindelijk plek voor mn magnetic poetry op mn koelkast
nope. ik verwacht eigenlijk vanavond of morgen pas iets. weer zo'n non-comunicatieve drol, maar bij hem ben ik er niet gestresst over op de een of andere manier. k zou m ook zelf kunnen bellen maar daar heb ik nog effe geen zin in.quote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Al wat gehoord van je date van vrijdag?
hier? greys riep om lurkers/ waar iedereen was.quote:
Geeft toch niets mop. Ik was gewoon ongeduldig en nieuwsgierigquote:Op maandag 17 november 2008 14:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nope. ik verwacht eigenlijk vanavond of morgen pas iets. weer zo'n non-comunicatieve drol, maar bij hem ben ik er niet gestresst over op de een of andere manier. k zou m ook zelf kunnen bellen maar daar heb ik nog effe geen zin in.beetje teveel andere dingen aan mn hoofd nog
ik heb hem zaterdag avond laat ge smst. dat t leuk was de date, dat ik goed over was, en hoe zijn verhuizing was. en tot gauw. x. zoiets...quote:Op maandag 17 november 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft toch niets mop. Ik was gewoon ongeduldig en nieuwsgierig
Een van jullie moet wel even vandaag een smsje sturen ofzo hoor, anders gaan er zoveel dagen overheen en dan wordt het zo vaag! Daten en dan allebei niets laten horen. Of niet? Ligt dat aan mij?
Een atheïstische lesbische non.quote:Op maandag 17 november 2008 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Humpfff, dat gestress na een date. Je moet gewoon het klooster in gaan, Kwak! Daar denk ik zelf ook wel eens over na, alleen zou het een beetje raar zijn, een atheïstische non
.
Kim! Ik dacht dat jij def. gestopt was en de schade had beperkt door de gaan Cambridge'en?!quote:Op maandag 17 november 2008 13:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Buiten staan ze te roken. Ik ruik de verse rook naar binnen komen. Ach, stoppen is niet zo erg, maar dat ik mezelf binnen hele korte tijd zie opblazen tot een of ander Michelinmannetje zorgt ervoor dat ik uiteindelijk altijd wel weer begin
.
maar ik stress júist niet!quote:Op maandag 17 november 2008 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Humpfff, dat gestress na een date. Je moet gewoon het klooster in gaan, Kwak! Daar denk ik zelf ook wel eens over na, alleen zou het een beetje raar zijn, een atheïstische non
.
Oh, that reminds me... ik moet weer even mijn dagelijksequote:
Bijna, totdat ik dood ging van de honger en kon kiezen tussen eten of rokenquote:Op maandag 17 november 2008 15:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kim! Ik dacht dat jij def. gestopt was en de schade had beperkt door de gaan Cambridge'en?!
Heb je al wel uitgebreid gezocht?quote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik m'n speciaal voor m'n scriptie gekochte liniaaltje kwijt ben en nu heb ik een onevenredig enorm groot kuthumeur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |