Hou je oven dicht he!!!quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Het ruikt hier nu wel heerlijk!
Alleen ziet m'n aanrecht er nu wel uit alsof er een bom is ontploft
Zo ziet die van mij er standaard uit!quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Het ruikt hier nu wel heerlijk!
Alleen ziet m'n aanrecht er nu wel uit alsof er een bom is ontploft
f maar gauw voor een p veranderd?quote:
Haha ja, al sta ik wel regelmatig voor het raampje te loeren. Maar ik zie niksquote:
Nou, zo erg als de mijne zal het niet zijn denk ik.quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zo ziet die van mij er standaard uit!
En ik heb een lief zusje!
Hihihihi!quote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik had je al zien staan, ik was gewoon lollig
Dat heb ik nu helemaal niet. Eerder als ik lingerie draag of een rok en hoge hakken aanheb, of me aan het optutten ben.quote:Op zondag 16 november 2008 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me altijd zo enorm vrouwelijk, als ik iets bak. Net als wanneer ik de was buiten hang. Stom hè..
Oh ja hoor, dan ook! Maar anders. Bij dat bakken en die cake voel ik me zo'n jaren vijftig vrouw, zeg maar. Bij mooie lingerie als een femme fatale (alleen dan wel een hoogblonde, wat ik eigenlijk niet vind passen bij die term).quote:Op zondag 16 november 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat heb ik nu helemaal niet. Eerder als ik lingerie draag of een rok en hoge hakken aanheb, of me aan het optutten ben.
Ja, dat is het.quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje tussendoor he, ik zit nu miljoenenjacht te kijken en nu ben ik vergeten of dit nu het programma is, waar iemand thuis ook hetzelfde bedrag wint als de winnaar, want in dat geval moet ik even opruimen.
Volgens mij is dat in de Miljoenenjacht jaquote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje tussendoor he, ik zit nu miljoenenjacht te kijken en nu ben ik vergeten of dit nu het programma is, waar iemand thuis ook hetzelfde bedrag wint als de winnaar, want in dat geval moet ik even opruimen.
Zet je de oven wel wat lager? Minder kans op aanbrandenquote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
Stomme internetverbinding die steeds wegvalt
Cake is van binnen nog vloeibaar, dus die gaat nog wat langer de oven in. En nu maar hopen dat ie niet aanbrandt.
Ga ik meteen doenquote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zet je de oven wel wat lager? Minder kans op aanbranden.
Hihihihi...Is het ook de moeite waard om op te ruimen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
Of het de moeite is weet ik niet, maar nodig is het wel iig!! En ik deel het natuurlijk met jullie!!quote:Op zondag 16 november 2008 22:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hihihihi...Is het ook de moeite waard om op te ruimen?
*noteert*quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
En ik deel het natuurlijk met jullie!!
quote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
zo, nog even afscheid nemen van de laptop. Die gaat nu met vriendje naar huis. En blijkbaar was ik heel lief geweest....
*screenshot maakt*quote:
* Wacht tot Concleche (mede) delen gaat...quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Of het de moeite is weet ik niet, maar nodig is het wel iig!! En ik deel het natuurlijk met jullie!!
* Opruimen gaat...
quote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
zo, nog even afscheid nemen van de laptop. Die gaat nu met vriendje naar huis. En blijkbaar was ik heel lief geweest....
(prille) liefdequote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef Ewelina het volgende:
O, ja, en ik voel me dus enorm vrouwelijk als ik ongesteld ben. Maar niet op een goede manier.
Ik denk dat dat aan de hoeveelheid beslag lag (vorm was maar voor de helft gevuld) want de bovenkant is wel heerlijkquote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Dies niet helemaal gerezen. Ach, alstie maar lekker is!!
Ik had geen mixer, daarom heb ik alles in de blender gegooid.quote:Op zondag 16 november 2008 22:41 schreef Aventura het volgende:
Misschien voortaan iets langer mixen. Hoe luchtiger het deeg, hoe hoger de cake.
Hm...toch maar eentje halen en dan de deeghaken gebruiken. Die bestaan niet voor niets! Srsly, ik kreeg ook nooit hoge cakes. Tot ik me echt aan de voorgeschreven mixtijd hield. En wat Conleche zet, ook aan de volgorde van het mengen houden. En de ingredienten op temperatuur hebben. Boter op kamertemp!quote:Op zondag 16 november 2008 22:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had geen mixer, daarom heb ik alles in de blender gegooid.
Ik heb het recept nu niet op deze computer, maar ik zal het morgen wel even posten. Echt heerlijk was datquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Greys het volgende:
BlaatschaaP, die white chocolate cheesecake klinkt echt goddelijk
Mag ik het recept ook alsjeblieft?
Het klinkt echt te lekker. Ik ben dol op witte 'chocola'. (Je mag dat niet vinden van culisnobsquote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb het recept nu niet op deze computer, maar ik zal het morgen wel even posten. Echt heerlijk was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |