abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63282514
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:07 schreef Laureline het volgende:
Blauwe bessen zijn vies. Er zit van dat wittige, melige spul binnenin. Bah. Ik hou het maar weer bij de eeuwige bramen, frambozen en aardbeien door de yoghurt als ontbijt. Heel soms aalbessen, maar die vind mijn man-trek kleutergezicht hierbij-: "Zuur!"
Soms zijn ze ineens zomaar lekker, maar ik herken wat je beschrijft. Diepvriesblauwebessen hebben dat probleem niet

@MoBlo: ik was ook vooral even van plan om voorzichtig te doen met mijn nog altijd gevoelige knie Een fietsbroek heb ik niet (hemel, ik moet er niet aan denken, mijn kont inn zo'n ding )
pi_63282518
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:07 schreef Laureline het volgende:
Blauwe bessen zijn vies. Er zit van dat wittige, melige spul binnenin. Bah. Ik hou het maar weer bij de eeuwige bramen, frambozen en aardbeien door de yoghurt als ontbijt. Heel soms aalbessen, maar die vind mijn man-trek kleutergezicht hierbij-: "Zuur!"
Ik vind blauwe bessen ook vies. Ze zijn melig! Wat is er met de vroegere bosbes gebeurd? Die was echt veeeeeel kleiner, maar veeeel lekkerder!
  maandag 17 november 2008 @ 10:10:37 #153
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63282519
Ik vind blauwe bessen ook zoooo goor; ze smaken nergens naar.
Helaas zijn ze supergezond, dus ik eet ze wel braaf

Ik kom er net pas achter dat ik al ruim een maand 4,50 betaal per pakje sigaretten van 19
WTF??????

*naar Luxemburg gaat*
pi_63282553
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:40 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Ik doe even een PF met het late reageren op alles

die is echt best wel VIEEEEESSS ik vind die chocola erdoor niet zo lekker...
Ik vond 'm inderdaad ook niet echt lekker, dus mijn cake ligt nu in de prullenbak. heeft net heel hard gelachen toen hij hoorde van mijn bakkunsten

Maar dan weet je vast ook wel een lekkere cakemix? Of kan ik dat beter aan ColdFeet of SHE vragen? En SHE, ik vind tiramisu best wel goddelijk, dus kom maar op met dat recept. Wel graag de variant zonder noten.

Ik koop zometeen wel een echte cake. Vandaag vloer leggen in mijn nieuwe huis!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63282561
Toen ik nog rookte was het nog niet eens dat in guldens
  maandag 17 november 2008 @ 10:13:12 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63282571
CF: ik zit gewoon in trainingsbroek , gympen en hoodie op de spinningfiets hoor.
Je ziet wel van die fanatics in zo'n stom broekje, maar dat vind ik zo gay

Je moet aantrekken wat je fijn vind, het doet aan je prestaties niets af in elk geval. Zo'n broekje vind ik alleen zinnig als je gaat touren. Nooit begrepen waarom mensen voor een lesje van een uur zo'n profi wielrenners outfit scoren. Het is bijna pathetisch
pi_63282578
Oja, en de diepvriesvariant van blauwe bessen is geblenderd door de yoghurt best wel lekker, zeker icm bramen en frambozen. Bij de AH hebben ze van die bakjes diepvriesfruit, die gebruik ik heel vaak voor smoothies.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 17 november 2008 @ 10:14:57 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63282599
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef conleche het volgende:
Is toch niet normaal?
En ik rook er 2 per dag! Als ik uitga soms wel 3..dat is 10 euro alleen aan sigaretten per dag

Ik ga maar eens naar Lux elke maand; scheelt toch een euro per pakje.
Ze zouden mij belastingkorting moeten geven; vieze smiechten bij de regering
pi_63282607
Mogguh....
Voor de spiertjes van Moblo!

Net terug van het ziekenhuis...
Moet toch rustig aan doen met belasten, er zit dus toch ook een breuk bij mn knie en die wordt niet gesteund door de pin, dus die heeft wel wat rust nodig. Gek genoeg heb ik daar helemaal geen last van!
Het zijn vooral de schroeven onderin, bij mn enkel die vervelend doen!
Mag over 4 weken weer terug.
Zo ff fysio regelen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 17 november 2008 @ 10:15:24 #160
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63282608
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vond 'm inderdaad ook niet echt lekker, dus mijn cake ligt nu in de prullenbak. heeft net heel hard gelachen toen hij hoorde van mijn bakkunsten

Maar dan weet je vast ook wel een lekkere cakemix? Of kan ik dat beter aan ColdFeet of SHE vragen? En SHE, ik vind tiramisu best wel goddelijk, dus kom maar op met dat recept. Wel graag de variant zonder noten.

als je mix wilt gebruiken zou ik boerencake mix nemen van honig. of anders cakemeel, maar dan kun je net zo goed zelf meel suiker en bakpoeder en vanille suiker bij elkaar gooien

k heb nog wel lekkere cake recepten liggen ergens, maar CF en SHE zijn meer bevlogen wat dat betreft...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63282626
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef conleche het volgende:
Ik stapte in bij f 4,65 er zit niet eens meer een florijntje op het toestenbord!
En waar slaat dat 19 stuks op? Er kunnen toch 20 in een pakje?
pi_63282644
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Is toch niet normaal?
En ik rook er 2 per dag! Als ik uitga soms wel 3..dat is 10 euro alleen aan sigaretten per dag

Ik ga maar eens naar Lux elke maand; scheelt toch een euro per pakje.
Ze zouden mij belastingkorting moeten geven; vieze smiechten bij de regering
Er is ook nog een andere, veel goedkopere oplossing SHE!
pi_63282653
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wat leuk! ben benieuwd!

ik heb een dilemma... ik ben verhuisd, en heb nu geen echt harde ondergrond meer over om me op te wegen. op mn slaapkamer vloer (vloerbedekking) ben ik nu 77,7 in plaats van 79,4(op parket in mn oude huis)... zal ik me voortaan gewoon maar daar wegen en dan goed in mn hoofd houden dat ik niet ineesn twee kilo lichter ben, maar dat t aan de ondergrond ligt?

ik kan me ook eventueel wegen op t piepkleine stukje tegels in de badkamer maar dan moet ik elke keer slepen met de weegschaal want die kan daar niet blijven staan.

wat een gemiep zullen jullie denken, maar voor mij is t getal juist wel belangrijk, omdat ik t aan mn lichaam nog niet zo goed merk welke kant ik op ga, en omdat ik nog zoveel kilo's te gaan heb voor een gezond gewicht.

Je zou even kunnen testen of het veel uitmaakt of je in de slaapkamer of de badkamer weegt, maar ik zou gewoon de slaapkamer aanhouden en onthouden wat het verschil is. Misschien gaf hij eerst wel te veel aan. Als je vanaf nu maar steeds dezelfde weegschaal op dezelfde plaats gebruikt, kun je in elk geval het verloop goed zien.
Mijn weegschaal geeft ook consequent ruim een kilo meer aan dan die van mijn moeder. Nou komt die van mijn schoonmoeder weer overeen met die van mijn moeder, dus ik ben geneigd om die te geloven, maar het kan ook best zijn dat ik eigenlijk al die tijd een kilo zwaarder ben geweest. Uiteindelijk maakt het niet veel uit wat het precieze getalletje is, als het maar minder wordt dan eerst.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 17 november 2008 @ 10:17:50 #164
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63282655
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou voor de eerste optie gaan. Het gaat uiteindelijk om hoe je je voelt als je in de spiegel kijkt en of dat nu 77 of 79 is maakt dan niet uit. Behalve dan dat je een klein feestje mag vieren omdat je dan bijna de magische grens van 75 hebt bereikt!!
thnx Co.... dat dacht ik zelf idd ook maar een gelijkgestemde mening helpt me dan net de drempel over

nu ga ik straks mn streef voor 1 januari (76 kilo, niet meer obees) gewoon halen
haha ik weet dat t onzin is, maar ik voel me ook echt neit meer zo dik als mn bmi zegt dat ik nog ben....en nu kan ik lekker met warme pootjes op de weegschaal ipv op een koude vloer
  maandag 17 november 2008 @ 10:17:52 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63282657
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Laureline het volgende:

[..]

My thoughts exactly .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 november 2008 @ 10:19:45 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63282684
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je zou even kunnen testen of het veel uitmaakt of je in de slaapkamer of de badkamer weegt, maar ik zou gewoon de slaapkamer aanhouden en onthouden wat het verschil is. Misschien gaf hij eerst wel te veel aan. Als je vanaf nu maar steeds dezelfde weegschaal op dezelfde plaats gebruikt, kun je in elk geval het verloop goed zien.
Mijn weegschaal geeft ook consequent ruim een kilo meer aan dan die van mijn moeder. Nou komt die van mijn schoonmoeder weer overeen met die van mijn moeder, dus ik ben geneigd om die te geloven, maar het kan ook best zijn dat ik eigenlijk al die tijd een kilo zwaarder ben geweest. Uiteindelijk maakt het niet veel uit wat het precieze getalletje is, als het maar minder wordt dan eerst.
t maakt wel verschil, in de badkamer woog ik wat ik op de parketvloer woog...
ik weeg op weegschalen bij anderen vaak miner dan op die van mij... bij mn ouders op de harde vloer: -1,5 kilo, bij mn tante op de badkamervloer:-2, op de analoge weegschaal van een vriendin, op parket: -2

dus ik vind dat die 77,7 wel bij me past. bijna niet meer obees, en dat voel ik me ook niet meer.

vanaf nu weeg ik me alleen nog maar op mn slaapkamervloer.
pi_63282689
Ewelina, ik gebruikte altijd zelfrijzend bakmeel voor cake en dan gelijke delen boter, meel en suiker, zakje vanille suiker een snufje zout en 4 eieren. (ik geloof dat het van ieder ingredient 175 gram was). Eieren op kamertemperatuur. Eerst moest je de boter door de suiker snijden en daarna mixen, als dat gedaan is 1 voor 1 de eieren erdoor mixen, dan beetje bij beetje het meel erdoor zeven terwijl je aan het mixen bent. Je cakeblik voor 3 kwart vullen en in de oven. Temperatuur en tijd ben ik echt vergeten, dat zou je kunnen opzoeken op i-net
pi_63282692
filmpjes

Hier staan mijn filmpjes van de loop! Het bewijs dat ik er was!

ik loop alleen wel echt heel raar (met mn voeten naar buiten )

Had dus een kort blauw broekje aan en een wit shirt
Ja doei.
pi_63282697
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Ewelina het volgende:
Oja, en de diepvriesvariant van blauwe bessen is geblenderd door de yoghurt best wel lekker, zeker icm bramen en frambozen. Bij de AH hebben ze van die bakjes diepvriesfruit, die gebruik ik heel vaak voor smoothies.
Viezer dan deze kunnen ze niet zijn inderdaad. Maar diepvriesfruit koop ik dan weer nauwelijks, altijd gewoon bakjes vers van de markt. Ik had een keer de diepvriesframbozen van AH, maar ik vond ze in vergelijking met de echte nogal kunstmatig/zoetig smaken, alsof het snoep was. En na het ontdooien waren het allemaal van die natte slappe lijkjes, in plaats van fluwelig zachte bollekes.
  maandag 17 november 2008 @ 10:21:11 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63282710
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Weet wat je vraagt, want hij is en goddelijk, en modder..moddervet

Anyhow:

1 pak lange vingers
2 bakken mascarpone
vanillesuiker of vanillestokjes
4 eieren
pak nesquick
ruwe rietsuiker ( carribean gold AH )
sterke espresso
tia maria
bittere chocolade

Eidooiers scheiden, en opkloppen met de suiker en vanilleprut
Mascarpone erdoor scheppen.
Eiwitten schuimig kloppen en erdoor spatelen
vingers door mengsel van koffie en tia maria halen en in schaal leggen. ( 2 lagen op elkaar )
Hele pak moet op!
Lekker is om geconfijte kersjes of gehakte noten aan je mascarpone mengsel toe te voegen.

Anders laat je het zo en giet je het mengsel over de vingers.
Dan bovenop mengsel de nesquick en garneren met grote krullen choco ( met je mes krullen snijden van tablet )

Hele schaal eerst half uurtje in de vriezer. Daarna in de koeling. Volgende dag eten! ( dan is ie pas lekker )
pi_63282718
@SHE: ik vind het erg fijn, zo'n zeem in de broek anders maargoed ieder z'n ding. Heb het laatst weer eens zonder moeten doen omdat hij nog in de was lag, maar had toen daarna écht een zere kont

en ik ben heul geen gay, maar misschien wel wat fanatiek als ik op die fiets zit
ik moet en zal tot 't uiterste gaan
Ja doei.
  maandag 17 november 2008 @ 10:23:24 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63282753
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja Lau !

Als ik babies ga maken stop ik. Ik rook nu uit protest.
pi_63282794
Jeeej, CF, spinnen
Ga ik ook weer doen na mijn werk.
Ik draag trouwens ook geen fietsbroek. Gaat prima zonder zoiets. Ik heb overigens wel fietsschoenen die ik erin kan klikken. Dat is wel iets fijner dan in die bandjes fietsen. Ik zou hardloopschoenen voor de eerste paar keer gebruiken.
Wat betreft zwakke knie en spinning: op zich is fietsen altijd goed voor je knie. Let erop dat je de weerstand niet te strak draait. Dat is niet fijn voor je knie. Verder doe je niet mee met oefeningen waarbij je je lichaam stil moet houden. Of wel meedoen maar iets meer bewegen. Ik denk dat je het beste van te voren even overlegt met de instructeur wat je het beste wel en niet kan doen. Zie verder de tips van Moblo .

Mijn eetlijstje:
O: glas melk + 2 boterhammen met rookvlees
L: pistolet met salade + boterham met gekookt ei
T: trosje druiven + manderijnen
Voor spinning: banaan + vitalinea
D: Eenpansgerecht met kip/krieltjes/sperciebonen
T: bakje magere yoghurt met druiven
pi_63282800
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef SHE het volgende:
CF: ik zit gewoon in trainingsbroek , gympen en hoodie op de spinningfiets hoor.
Je ziet wel van die fanatics in zo'n stom broekje, maar dat vind ik zo gay

Je moet aantrekken wat je fijn vind, het doet aan je prestaties niets af in elk geval. Zo'n broekje vind ik alleen zinnig als je gaat touren. Nooit begrepen waarom mensen voor een lesje van een uur zo'n profi wielrenners outfit scoren. Het is bijna pathetisch
Dat laatste: Inderdaad! Van top tot teen, soms tot aan de handschoenen aan toe (alleen helmpjes heb ik nog niet gezien op de spinningfiets!)
Ik heb wel altijd een spinningbroekje aan, vind dat toch ecth wel een stukje prettiger zitten, maar het is niet zo dat je anders doodgaat, de boel afsterft of dat je op slag onvruchtbaar bent
Nou moet ik stiekem toegeven dat ik ook nog wel eens een fietsshirtje erboven aanheb, maar die heb ik nu eenmaal veel omdat ik ook buiten fiets, en dat stofje is fijner dan katoen als je veel zweet (en dat doe ik dus Het lijkt wel hoe meer ik sport, hoe sneller en meer ik ga zweten )
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 17 november 2008 @ 10:26:42 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63282808
wat voor cake recept zoek je Kwak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')