Bij mijn mobiel slaat hij sms'jes niet op in het telefoongeheugen, maar op de simkaart (ofzo). Dus dan hoef je ze niet kwijt te raken als ze klooien met je mobielquote:Op maandag 17 november 2008 00:16 schreef Merel het volgende:
Nouja, ik wil dus niet dat iemand ze lees én ik wil ze niet kwijtraken.
Ik vind nu in m'n oude reservetelefoon ook allemaal oude smsjes terug waar ik weer helemaal weemoedig van word, is gewoon zonde om kwijt te raken. Vroeger, toen telefoons nog maar zo'n klein geheugen hadden en niet veel smsjes konden bewaren, ging ik eens in de zoveel tijd alle berichtjes overschrijven in een schriftje, daarna kon ik ze pas wissen om plaats te maken voor nieuwe.
Ja je kan kiezen waar je ze opslaat, bij mij in ieder geval. En ik koos voor opslaan op de telefoon, want de vorige keer dat ik alles op de sim had opgeslagen ging de sim stuk en was alles weg. Dus 't is ook nooit goedquote:Op maandag 17 november 2008 07:31 schreef Chicolate het volgende:
Bij mijn mobiel slaat hij sms'jes niet op in het telefoongeheugen, maar op de simkaart (ofzo). Dus dan hoef je ze niet kwijt te raken als ze klooien met je mobiel. Maar ik weet niet of elke telefoon dat doet.
Nog steeds?? Hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef conleche het volgende:
Ik haat bouwvakkers.
awgossquote:
Kweenie, maar ik ga maar weer verhuizen naar meneer C. z'n plekkie.quote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Nog steeds?? Hoe lang gaat dat nog duren?
wat leuk! ben benieuwd!quote:Op maandag 17 november 2008 09:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Hier begint de vakantie juist. Nou ja, vakantie... Ik mag deze week mijn hele kamer in dozen gaan stoppen, een kast en een bed uit elkaar halen, zeil leggen in m'n nieuwe kamer en dan komen m'n ouders zaterdag om te helpen met de rest.Zin in!
Kwak: ik heb het blauwe zusje van jouw zeil gekocht!
quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat leuk! ben benieuwd!
ik heb een dilemma... ik ben verhuisd, en heb nu geen echt harde ondergrond meer over om me op te wegen. op mn slaapkamer vloer (vloerbedekking) ben ik nu 77,7 in plaats van 79,4(op parket in mn oude huis)... zal ik me voortaan gewoon maar daar wegen en dan goed in mn hoofd houden dat ik niet ineesn twee kilo lichter ben, maar dat t aan de ondergrond ligt?
ik kan me ook eventueel wegen op t piepkleine stukje tegels in de badkamer maar dan moet ik elke keer slepen met de weegschaal want die kan daar niet blijven staan.
wat een gemiep zullen jullie denken, maar voor mij is t getal juist wel belangrijk, omdat ik t aan mn lichaam nog niet zo goed merk welke kant ik op ga, en omdat ik nog zoveel kilo's te gaan heb voor een gezond gewicht.
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, you poor thing
Ik ga vandaag voor het eerst spinnen. Wat draagt een mens bij zoiets? Ik hoef toch geen fietsbroek?En moet ik nog speciaal schoeisel of kan ik ook mn fitness-schoenen dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |