abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63280429
Nu heb ik dus onwijs veel zin in cake. Ik kan 'm bijna ruiken.
pi_63280621
quote:
Op maandag 17 november 2008 00:16 schreef Merel het volgende:
Nouja, ik wil dus niet dat iemand ze lees én ik wil ze niet kwijtraken.

Ik vind nu in m'n oude reservetelefoon ook allemaal oude smsjes terug waar ik weer helemaal weemoedig van word, is gewoon zonde om kwijt te raken. Vroeger, toen telefoons nog maar zo'n klein geheugen hadden en niet veel smsjes konden bewaren, ging ik eens in de zoveel tijd alle berichtjes overschrijven in een schriftje, daarna kon ik ze pas wissen om plaats te maken voor nieuwe.
Bij mijn mobiel slaat hij sms'jes niet op in het telefoongeheugen, maar op de simkaart (ofzo). Dus dan hoef je ze niet kwijt te raken als ze klooien met je mobiel . Maar ik weet niet of elke telefoon dat doet.

Succes Zwahiel!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63281137
ok....

nee....

het was/is het waard.. echt!

maar Auw...!!!

kan echt niets

mogge :W
Ja doei.
  maandag 17 november 2008 @ 08:57:53 #129
331 Merel
Be here now.
pi_63281344
quote:
Op maandag 17 november 2008 07:31 schreef Chicolate het volgende:

Bij mijn mobiel slaat hij sms'jes niet op in het telefoongeheugen, maar op de simkaart (ofzo). Dus dan hoef je ze niet kwijt te raken als ze klooien met je mobiel . Maar ik weet niet of elke telefoon dat doet.
Ja je kan kiezen waar je ze opslaat, bij mij in ieder geval. En ik koos voor opslaan op de telefoon, want de vorige keer dat ik alles op de sim had opgeslagen ging de sim stuk en was alles weg. Dus 't is ook nooit goed

Binnen vier uur komt een koerier de telefoon ophalen. Zou het zin hebben om er een briefje bij te doen met "Lieve telefoonrepareermensen, willen jullie proberen m'n smsjes en contactlijst te bewaren"? Maar dan in het Nepalees of Indiaas of wat voor taal van het land waar ze 'm gaan repareren dan ook natuurlijk..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63281419
Goeiemorgen!

Ik kwam er vanochtend op het station achter dat ik mijn portomonnee ben vergeten. En mijn strippenkaart is vol. Héél handig . En nu is mijn enige directe collega er ook nog niet, hopelijk komt ze zo, anders kan ik vanavond niet naar huis

oké, dat is wel heel dramatisch
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63281504
Morgen.
pi_63281559
ok, vraag niet hoe, maar ik ben 't bed uit gekomen
Ja doei.
  maandag 17 november 2008 @ 09:24:57 #133
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63281751
Maandamorgen, bweuh.
Veel werk, nog bweuher.
Ik moet 'even' een mailing versturen. Tot later poppetjes.
.
Fok!bejaarde
pi_63281885
Ik haat bouwvakkers.
pi_63281897
wb Zwahiel!
  maandag 17 november 2008 @ 09:36:31 #136
331 Merel
Be here now.
pi_63281938
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef conleche het volgende:
Ik haat bouwvakkers.
Nog steeds?? Hoe lang gaat dat nog duren?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63281945
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef conleche het volgende:
Ik haat bouwvakkers.
awgoss

erg is dat hè? Hier waren ze tijdje geleden ook elke ochtend bezig met de parkeerplaats opnieuw bestraten
Vanaf kwart voor 7 ofzo puur genieten
Ja doei.
  maandag 17 november 2008 @ 09:40:30 #138
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63282008
mogggeh!

zwahiel!

voor moblo. want je bent wel heel stoer enzo...

ik ga nu de keuken herinrichten terwijl ik wacht op de bezorging van mn koelkast....jeuj! en vanmiddag is mn vakantie officieel voorbij. boehoe...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63282182
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Nog steeds?? Hoe lang gaat dat nog duren?
Kweenie, maar ik ga maar weer verhuizen naar meneer C. z'n plekkie.
Zo, ik zeg het iedere maandag en vandaag is geen uitzondering: ik ga weer serieus beginnen. Zometeen eerst maar eens wegen, want dat is alweer een tijdje geleden...
pi_63282224
Goeiemorgen!

Hier begint de vakantie juist. Nou ja, vakantie... Ik mag deze week mijn hele kamer in dozen gaan stoppen, een kast en een bed uit elkaar halen, zeil leggen in m'n nieuwe kamer en dan komen m'n ouders zaterdag om te helpen met de rest. Zin in!

Kwak: ik heb het blauwe zusje van jouw zeil gekocht!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63282238
goed idee

ik ga vanaf vandaag ook maar weer 's wat serieuzer aan de slag.
Na gisteren kan ik alles, vind ik dus kan ook die buik weg en kan ik ook mn P halen, misschien dus ga gewoon ontzettend mn best doen

Lijstje voor vandaag:
O: anderhalf mini-afbakbroodje met osseworst
T: mandarijn
L: knackebrodjes met iets
T: peer
D: kip madras oid

Ja doei.
pi_63282335
Klinkt goed, Moblo.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 17 november 2008 @ 10:01:22 #143
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63282351
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!

Hier begint de vakantie juist. Nou ja, vakantie... Ik mag deze week mijn hele kamer in dozen gaan stoppen, een kast en een bed uit elkaar halen, zeil leggen in m'n nieuwe kamer en dan komen m'n ouders zaterdag om te helpen met de rest. Zin in!

Kwak: ik heb het blauwe zusje van jouw zeil gekocht!
wat leuk! ben benieuwd!

ik heb een dilemma... ik ben verhuisd, en heb nu geen echt harde ondergrond meer over om me op te wegen. op mn slaapkamer vloer (vloerbedekking) ben ik nu 77,7 in plaats van 79,4(op parket in mn oude huis)... zal ik me voortaan gewoon maar daar wegen en dan goed in mn hoofd houden dat ik niet ineesn twee kilo lichter ben, maar dat t aan de ondergrond ligt?

ik kan me ook eventueel wegen op t piepkleine stukje tegels in de badkamer maar dan moet ik elke keer slepen met de weegschaal want die kan daar niet blijven staan.

wat een gemiep zullen jullie denken, maar voor mij is t getal juist wel belangrijk, omdat ik t aan mn lichaam nog niet zo goed merk welke kant ik op ga, en omdat ik nog zoveel kilo's te gaan heb voor een gezond gewicht.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63282370
MoBlo, you poor thing

Ik ga vandaag voor het eerst spinnen. Wat draagt een mens bij zoiets? Ik hoef toch geen fietsbroek? En moet ik nog speciaal schoeisel of kan ik ook mn fitness-schoenen dragen?
pi_63282395
Shit, even slikken. Ik had me al een tijdje niet gewogen en dat is bij mij nooit een goed teken, wegens struisvogelneigingen. Net met angst en beven er toch maar op gaan staan en verdomd zeg, zit ik gewoon weer boven de 60!! 60,4 om precies te zijn, das anderhalve kilo zwaarder dan een maand geleden.

Nou, m'n eitje zit in de pan, ga maar eens bedenken wat ik vandaag ga eten....
pi_63282425
Eetlijst voor de dag:
O: bakje magere yoghurt
T: peer
L: dubbele boterham met pindakaas
T: pecannoten
T: wortel-appel-limoensap met een piezeltje bleekselderij
T: klein puntje zelfgebakken appeltaart
D: pasta met courgette, rode ui en cashews
T: radijsjes en bailey's, had ik bedacht
  maandag 17 november 2008 @ 10:06:23 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63282437
Goeiemorgen .

Jeetje, ik slaap echt lang de laatste tijd. Ging om een uur of 23 pitten en ben nu pas wakker. En dat gaat zo al een paar weken. Winterdepressie?

Nu even eten en douchen en dan maar weer eens verder met m'n Latijn, want dat is er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_63282445
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wat leuk! ben benieuwd!

ik heb een dilemma... ik ben verhuisd, en heb nu geen echt harde ondergrond meer over om me op te wegen. op mn slaapkamer vloer (vloerbedekking) ben ik nu 77,7 in plaats van 79,4(op parket in mn oude huis)... zal ik me voortaan gewoon maar daar wegen en dan goed in mn hoofd houden dat ik niet ineesn twee kilo lichter ben, maar dat t aan de ondergrond ligt?

ik kan me ook eventueel wegen op t piepkleine stukje tegels in de badkamer maar dan moet ik elke keer slepen met de weegschaal want die kan daar niet blijven staan.

wat een gemiep zullen jullie denken, maar voor mij is t getal juist wel belangrijk, omdat ik t aan mn lichaam nog niet zo goed merk welke kant ik op ga, en omdat ik nog zoveel kilo's te gaan heb voor een gezond gewicht.

Ik zou voor de eerste optie gaan. Het gaat uiteindelijk om hoe je je voelt als je in de spiegel kijkt en of dat nu 77 of 79 is maakt dan niet uit. Behalve dan dat je een klein feestje mag vieren omdat je dan bijna de magische grens van 75 hebt bereikt!!
pi_63282460
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, you poor thing

Ik ga vandaag voor het eerst spinnen. Wat draagt een mens bij zoiets? Ik hoef toch geen fietsbroek? En moet ik nog speciaal schoeisel of kan ik ook mn fitness-schoenen dragen?
dank je

Spinnen
euh, zelf heb ik wel een fietsbroekje, maar denk dat je eerst maar 's moet gaan kijken of 't wat voor je is. Om een euro of 30 uit te geven aan iets waar je na die eerste keer niet meer aan wilt denken is een beetje zonde

De meeste scholen hebben gewoon pedalen met houdertjes met riempjes waar je je voeten in vast kunt zetten naast de kliksystemen voor de 'pro's '

Doe het zelf al jaren met mn oude tennisschoenen met de riempjes en dat werkt ook prima.

Tip: doe rustig aan! Tenminste, kijk niet om je heen en maak het niet meteen onwijs zwaar maar probeer het op een constant tempo (aangepast aan de muziek uiteraard) en niet ál te zware weerstand allemaal mee te doen (staan, zitten, zweven, etc.).
Teveel willen is bij Spinning echt wel funest en lig je na 20 minuten gewoon piepend naast je fiets

Zet ook je weerstand niet té licht, want da's niet goed voor je knieen. Dus gewoon meteen bij binnenkomst naar de docent toestappen en vragen:

A) hoe je je fiets moet instellen
B) wat hij je aanraadt (ligt aan de zwaarte van zijn training)

Verder is het echt ultiem leuk..
Ja doei.
pi_63282464
Blauwe bessen zijn vies. Er zit van dat wittige, melige spul binnenin. Bah. Ik hou het maar weer bij de eeuwige bramen, frambozen en aardbeien door de yoghurt als ontbijt. Heel soms aalbessen, maar die vind mijn man-trek kleutergezicht hierbij-: "Zuur!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')