Poppadoms, mjamquote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit was ook wel weinig hoor, meestal neem ik van de katjangs ook 30 gram, maar ik vond deze niet zo lekker, vandaar en het was mijn zelfgemaakte chutney ja! Dit was uit de 2e lading die wat minder pittig is, wat meer appelmoesachtig. Die eerste is lekker bij pappadums en zo, want die is veel "indiaaser" O ja over pappadums: die kan je ook in de magnetron gooien en die olie die je er volgens de verpakking op moet smeren: dat hoeft ook niet!!
Hij lijkt op een vriend van mij, zowel qua uiterlijk als wat betreft humor. Ik moet zeggen dat ik niet echt val op de vriend in kwestiequote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef conleche het volgende:
Grappig is nu niet direct de benaming die ik aan deze meneer zou willen geven![]()
[ afbeelding ]
hihihihihihideluxe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!quote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Poppadoms, mjamIk frituur ze altijd, want ik heb geen magnetron
Maar stiekem is dat natuurlijk het lekkerst, net een piepklein beetje vet!
Poteto, potatoquote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!![]()
Je hebt gelijk hoor, gefrituurd is het lekkerst, maar in de magnetron zijn ze óók lekker en binnen een minuut klaar zonder gedoe.
Die verslaggever is echt een mean mofo.quote:Op zondag 16 november 2008 23:54 schreef kwakveense het volgende:
hihihi... sorry... t is een oude maar ik moest hier echt heel hard om lachen...
Ja! psies!quote:Op zondag 16 november 2008 23:58 schreef kwakveense het volgende:
in de categorie shoarma, shawarma, shewerma, sho'arma?
want de reparateur gaat die allemaal lezen en kent jou en de mensen waar ze over gaan persoonlijk??quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Merel het volgende:
Oh fuck oh fuck oh fuck oh fuck
M'n telefoon is net stukgegaan. Geen probleem, want ik heb een reserve, en deze is verzekerd dus ze maken 'm wel. Maar ik durf 'm niet ter reparatie in te leveren, al die geheime smsjes die erin staan!
PM ze me maar... dan ben je ze iig niet kwijt.....quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Merel het volgende:
Oh fuck oh fuck oh fuck oh fuck
M'n telefoon is net stukgegaan. Geen probleem, want ik heb een reserve, en deze is verzekerd dus ze maken 'm wel. Maar ik durf 'm niet ter reparatie in te leveren, al die geheime smsjes die erin staan!
Ik vind dat altijd zo leuk om te zien hoe ze opbollen in het middenquote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!![]()
Je hebt gelijk hoor, gefrituurd is het lekkerst, maar in de magnetron zijn ze óók lekker en binnen een minuut klaar zonder gedoe.
Ik hou ze juist altijd een beetje in bedwang met zo'n klikbare kooktang, anders krijg je ze nooit meer uitgelekt en zijn ze moddervetquote:Op maandag 17 november 2008 00:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo leuk om te zien hoe ze opbollen in het midden.
Bij mijn mobiel slaat hij sms'jes niet op in het telefoongeheugen, maar op de simkaart (ofzo). Dus dan hoef je ze niet kwijt te raken als ze klooien met je mobielquote:Op maandag 17 november 2008 00:16 schreef Merel het volgende:
Nouja, ik wil dus niet dat iemand ze lees én ik wil ze niet kwijtraken.
Ik vind nu in m'n oude reservetelefoon ook allemaal oude smsjes terug waar ik weer helemaal weemoedig van word, is gewoon zonde om kwijt te raken. Vroeger, toen telefoons nog maar zo'n klein geheugen hadden en niet veel smsjes konden bewaren, ging ik eens in de zoveel tijd alle berichtjes overschrijven in een schriftje, daarna kon ik ze pas wissen om plaats te maken voor nieuwe.
Ja je kan kiezen waar je ze opslaat, bij mij in ieder geval. En ik koos voor opslaan op de telefoon, want de vorige keer dat ik alles op de sim had opgeslagen ging de sim stuk en was alles weg. Dus 't is ook nooit goedquote:Op maandag 17 november 2008 07:31 schreef Chicolate het volgende:
Bij mijn mobiel slaat hij sms'jes niet op in het telefoongeheugen, maar op de simkaart (ofzo). Dus dan hoef je ze niet kwijt te raken als ze klooien met je mobiel. Maar ik weet niet of elke telefoon dat doet.
Nog steeds?? Hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef conleche het volgende:
Ik haat bouwvakkers.
awgossquote:
Kweenie, maar ik ga maar weer verhuizen naar meneer C. z'n plekkie.quote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Nog steeds?? Hoe lang gaat dat nog duren?
wat leuk! ben benieuwd!quote:Op maandag 17 november 2008 09:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Hier begint de vakantie juist. Nou ja, vakantie... Ik mag deze week mijn hele kamer in dozen gaan stoppen, een kast en een bed uit elkaar halen, zeil leggen in m'n nieuwe kamer en dan komen m'n ouders zaterdag om te helpen met de rest.Zin in!
Kwak: ik heb het blauwe zusje van jouw zeil gekocht!
quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat leuk! ben benieuwd!
ik heb een dilemma... ik ben verhuisd, en heb nu geen echt harde ondergrond meer over om me op te wegen. op mn slaapkamer vloer (vloerbedekking) ben ik nu 77,7 in plaats van 79,4(op parket in mn oude huis)... zal ik me voortaan gewoon maar daar wegen en dan goed in mn hoofd houden dat ik niet ineesn twee kilo lichter ben, maar dat t aan de ondergrond ligt?
ik kan me ook eventueel wegen op t piepkleine stukje tegels in de badkamer maar dan moet ik elke keer slepen met de weegschaal want die kan daar niet blijven staan.
wat een gemiep zullen jullie denken, maar voor mij is t getal juist wel belangrijk, omdat ik t aan mn lichaam nog niet zo goed merk welke kant ik op ga, en omdat ik nog zoveel kilo's te gaan heb voor een gezond gewicht.
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, you poor thing
Ik ga vandaag voor het eerst spinnen. Wat draagt een mens bij zoiets? Ik hoef toch geen fietsbroek?En moet ik nog speciaal schoeisel of kan ik ook mn fitness-schoenen dragen?
Soms zijn ze ineens zomaar lekker, maar ik herken wat je beschrijft. Diepvriesblauwebessen hebben dat probleem nietquote:Op maandag 17 november 2008 10:07 schreef Laureline het volgende:
Blauwe bessen zijn vies. Er zit van dat wittige, melige spul binnenin. Bah. Ik hou het maar weer bij de eeuwige bramen, frambozen en aardbeien door de yoghurt als ontbijt. Heel soms aalbessen, maar die vind mijn man-trek kleutergezicht hierbij-: "Zuur!"
Ik vind blauwe bessen ook vies. Ze zijn melig! Wat is er met de vroegere bosbes gebeurd? Die was echt veeeeeel kleiner, maar veeeel lekkerder!quote:Op maandag 17 november 2008 10:07 schreef Laureline het volgende:
Blauwe bessen zijn vies. Er zit van dat wittige, melige spul binnenin. Bah. Ik hou het maar weer bij de eeuwige bramen, frambozen en aardbeien door de yoghurt als ontbijt. Heel soms aalbessen, maar die vind mijn man-trek kleutergezicht hierbij-: "Zuur!"
Ik vond 'm inderdaad ook niet echt lekker, dus mijn cake ligt nu in de prullenbak.quote:Op zondag 16 november 2008 23:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik doe even een PF met het late reageren op alles![]()
die is echt best wel VIEEEEESSSik vind die chocola erdoor niet zo lekker...
Is toch niet normaal?quote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef conleche het volgende:
Toen ik nog rookte was het nog niet eens dat in guldens
als je mix wilt gebruiken zou ik boerencake mix nemen van honig. of anders cakemeel, maar dan kun je net zo goed zelf meel suiker en bakpoeder en vanille suiker bij elkaar gooienquote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond 'm inderdaad ook niet echt lekker, dus mijn cake ligt nu in de prullenbak.heeft net heel hard gelachen toen hij hoorde van mijn bakkunsten
![]()
Maar dan weet je vast ook wel een lekkere cakemix? Of kan ik dat beter aan ColdFeet of SHE vragen? En SHE, ik vind tiramisu best wel goddelijk, dus kom maar op met dat recept. Wel graag de variant zonder noten.![]()
Ik koop zometeen wel een echte cake. Vandaag vloer leggen in mijn nieuwe huis!
Ik stapte in bij f 4,65quote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef conleche het volgende:
Toen ik nog rookte was het nog niet eens dat in guldens
Er is ook nog een andere, veel goedkopere oplossing SHE!quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Is toch niet normaal?
En ik rook er 2 per dag! Als ik uitga soms wel 3..dat is 10 euro alleen aan sigaretten per dag![]()
Ik ga maar eens naar Lux elke maand; scheelt toch een euro per pakje.
Ze zouden mij belastingkorting moeten geven; vieze smiechten bij de regering
Je zou even kunnen testen of het veel uitmaakt of je in de slaapkamer of de badkamer weegt, maar ik zou gewoon de slaapkamer aanhouden en onthouden wat het verschil is. Misschien gaf hij eerst wel te veel aan. Als je vanaf nu maar steeds dezelfde weegschaal op dezelfde plaats gebruikt, kun je in elk geval het verloop goed zien.quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat leuk! ben benieuwd!
ik heb een dilemma... ik ben verhuisd, en heb nu geen echt harde ondergrond meer over om me op te wegen. op mn slaapkamer vloer (vloerbedekking) ben ik nu 77,7 in plaats van 79,4(op parket in mn oude huis)... zal ik me voortaan gewoon maar daar wegen en dan goed in mn hoofd houden dat ik niet ineesn twee kilo lichter ben, maar dat t aan de ondergrond ligt?
ik kan me ook eventueel wegen op t piepkleine stukje tegels in de badkamer maar dan moet ik elke keer slepen met de weegschaal want die kan daar niet blijven staan.
wat een gemiep zullen jullie denken, maar voor mij is t getal juist wel belangrijk, omdat ik t aan mn lichaam nog niet zo goed merk welke kant ik op ga, en omdat ik nog zoveel kilo's te gaan heb voor een gezond gewicht.
![]()
thnx Co.... dat dacht ik zelf idd ook maar een gelijkgestemde mening helpt me dan net de drempel overquote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou voor de eerste optie gaan. Het gaat uiteindelijk om hoe je je voelt als je in de spiegel kijkt en of dat nu 77 of 79 is maakt dan niet uit. Behalve dan dat je een klein feestje mag vieren omdat je dan bijna de magische grens van 75 hebt bereikt!!
My thoughts exactlyquote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere, veel goedkopere oplossing SHE!
t maakt wel verschil, in de badkamer woog ik wat ik op de parketvloer woog...quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zou even kunnen testen of het veel uitmaakt of je in de slaapkamer of de badkamer weegt, maar ik zou gewoon de slaapkamer aanhouden en onthouden wat het verschil is. Misschien gaf hij eerst wel te veel aan. Als je vanaf nu maar steeds dezelfde weegschaal op dezelfde plaats gebruikt, kun je in elk geval het verloop goed zien.
Mijn weegschaal geeft ook consequent ruim een kilo meer aan dan die van mijn moeder. Nou komt die van mijn schoonmoeder weer overeen met die van mijn moeder, dus ik ben geneigd om die te geloven, maar het kan ook best zijn dat ik eigenlijk al die tijd een kilo zwaarder ben geweest. Uiteindelijk maakt het niet veel uit wat het precieze getalletje is, als het maar minder wordt dan eerst.
Viezer dan deze kunnen ze niet zijn inderdaad. Maar diepvriesfruit koop ik dan weer nauwelijks, altijd gewoon bakjes vers van de markt. Ik had een keer de diepvriesframbozen van AH, maar ik vond ze in vergelijking met de echte nogal kunstmatig/zoetig smaken, alsof het snoep was. En na het ontdooien waren het allemaal van die natte slappe lijkjes, in plaats van fluwelig zachte bollekes.quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Ewelina het volgende:
Oja, en de diepvriesvariant van blauwe bessen is geblenderd door de yoghurt best wel lekker, zeker icm bramen en frambozen. Bij de AH hebben ze van die bakjes diepvriesfruit, die gebruik ik heel vaak voor smoothies.
Weet wat je vraagt, want hij is en goddelijk, en modder..moddervetquote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond 'm inderdaad ook niet echt lekker, dus mijn cake ligt nu in de prullenbak.heeft net heel hard gelachen toen hij hoorde van mijn bakkunsten
![]()
Maar dan weet je vast ook wel een lekkere cakemix? Of kan ik dat beter aan ColdFeet of SHE vragen? En SHE, ik vind tiramisu best wel goddelijk, dus kom maar op met dat recept. Wel graag de variant zonder noten.![]()
Ik koop zometeen wel een echte cake. Vandaag vloer leggen in mijn nieuwe huis!
Ja Lau !quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere, veel goedkopere oplossing SHE!
Dat laatste:quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef SHE het volgende:
CF: ik zit gewoon in trainingsbroek , gympen en hoodie op de spinningfiets hoor.
Je ziet wel van die fanatics in zo'n stom broekje, maar dat vind ik zo gay
Je moet aantrekken wat je fijn vind, het doet aan je prestaties niets af in elk geval. Zo'n broekje vind ik alleen zinnig als je gaat touren. Nooit begrepen waarom mensen voor een lesje van een uur zo'n profi wielrenners outfit scoren. Het is bijna pathetisch
Ahh....quote:Op maandag 17 november 2008 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
ok....
nee....
het was/is het waard.. echt!
maarAuw...!!!
kan echt niets![]()
mogge:W
ik niet echt iets, heb hier nog een heerlijk boek vol moddervette taarten van Donna Hay liggen... maar Ewelina zocht een beter cake recept dan de vieze straciatella cake mix...quote:
Oooo, dit klinkt echt geweldig!quote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet wat je vraagt, want hij is en goddelijk, en modder..moddervet
Anyhow:
1 pak lange vingers
2 bakken mascarpone
vanillesuiker of vanillestokjes
4 eieren
pak nesquick
ruwe rietsuiker ( carribean gold AH )
sterke espresso
tia maria
bittere chocolade
Eidooiers scheiden, en opkloppen met de suiker en vanilleprut
Mascarpone erdoor scheppen.
Eiwitten schuimig kloppen en erdoor spatelen
vingers door mengsel van koffie en tia maria halen en in schaal leggen. ( 2 lagen op elkaar )
Hele pak moet op!
Lekker is om geconfijte kersjes of gehakte noten aan je mascarpone mengsel toe te voegen.
Anders laat je het zo en giet je het mengsel over de vingers.
Dan bovenop mengsel de nesquick en garneren met grote krullen choco ( met je mes krullen snijden van tablet )
Hele schaal eerst half uurtje in de vriezer. Daarna in de koeling. Volgende dag eten! ( dan is ie pas lekker )
Ik heb ook spinning/mtb schoenen die je erin moet klikken. Ik kreeg namelijk erg last van mijn voeten door die bandjes. Nu ben ik er pas achtergekomen dat die holling onder m'n voet niet genoeg hol is, en denk dat dit verklaart waarom ik vaak zere voeten heb tijdens sporten als ik geen goede schoenen heb.. Ik kon gewoon niet meer staan op die fiets, zo'n pijn deed het. Gelukkig heb ik er nooit meer last van gehad sinds ik klikschoenen heb!quote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Ja soorry hoooorrr, maar bij ons zitten ze met broekje, fietshemd, handschoenen en speciale fiets schoenen op zo'n ding.
BINNEN!!!
Alsof ze de tour gaan fietsen.
Dat ziet er zo stom uit. Ik begrijp best dat je een broekje aanschaft als je meerdere lessen gaat spinnen ofzo, want anders doet je reet gewoon zeer. Maar voor een lesje?
Kom op, meeste doe je staand, dus je reet komt er nauwelijks aan te pas.
Je gaat toch ook niet in je fietsbroek fietsen op zondag?
slagroom door je mascarpone minder zwaar? Dat is dubbelopquote:Op maandag 17 november 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
Das een flinke cake SHE!!!
Ik geloof dat cake, dieettechnisch gezien nog erger is dan tiramisu![]()
Ik maak mijn tiramisu met amaretto en ook een beetje geklopte slagroom door m'n mascarpone, daar wordt het iets minder zwaar van en ipv nesquick gebruik ik gewone cacaopoeder. Die kersjes ga ik de volgende x proberen, dat lijkt me lekker, een beetje schwarzwalder kirschentaart achtig.
Damn!!! worteltjes, augurk!!!!
quote:Op maandag 17 november 2008 10:45 schreef SHE het volgende:
Let maar niet op mij hoor, ik ben gewoon tegendraads van aard. Die spinningkleding zal er vast niet voor niets zijn
Ik droeg op de ballet academie ook altijd expres een trainingsbroek achtig iets over mijn pakje ; of zelfs een hoodie en dan spitzen eronderDat zag er wrs belachelijker uit dan de normale outfits met nette maillots .
Waarschijnlijk dacht ik dat ik straight outta compton was ofzo .
Ohjeequote:Op maandag 17 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik dus trek in sushi, cake én tiramisu!
bedankt
* motorbloempje pelt maar weer een mandarijntje....
Bij herenstraat en bij workout. En nee, ik vind geen van de lessen leuk, maar ik heb dan ook een teringhekel aan fietsen en niet vooruit komenquote:Op maandag 17 november 2008 10:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Ik had vroeger altijd een legging over mn turnpakje en dan een oversized t-shirt, dat zag er ook niet uit, vooral omdat je dan nog net een stukje mouw van dat pakje zag uitsteken.
En in het begin zat ik altijd in m'n basketbalkleding op de spinningfiets, de instructeur herkende mij daardoor altijd. "Ha, het basketbalmeisje is er weer!"
Ik vraag me af waar jij spint trouwens, want volgens mij woon jij in dezelfde city als ik, en of het daar leuke lessen zijn?
quote:Op maandag 17 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik dus trek in sushi, cake én tiramisu!
bedankt
* motorbloempje pelt maar weer een mandarijntje....
Oh ik heb bij beide een tijdje gespind! Bij de workout vond ik er ook nog niks aan, vreseljik! Bij herenstraat kon ik iig wat makkelijker het uur doorkomen en nu spin ik bij All inn, en daar is het kwartje gevallen en nu ben ik hooked.quote:Op maandag 17 november 2008 10:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Bij herenstraat en bij workout. En nee, ik vind geen van de lessen leuk, maar ik heb dan ook een teringhekel aan fietsen en niet vooruit komen![]()
Maar ik doe het omdat het voor mij de enige manier is om te zweten. Ik heb een chronisch zweetprobleem namelijk. Ik moet echt een half uur in een sauna zitten om te kunnen zweten.
Een uur spinnen werkt ook.
whehequote:Op maandag 17 november 2008 10:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohjee![]()
*denk denk*
Oooh!! Ik heb heeele lekkere mandarijntjes en Peren gekocht dit weekend, ZOOOO Lekker!!
En komkommer!!! hmm zo lekker fris, en waterig en dan die overheerlijke smaak... Jummie!
Heb je nu al zin in komkommer ipv cake en zulks?
misschhien heb je beter grip met die handschoentjes als je veel last hebt van zweethanden of zo?quote:Op maandag 17 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar die handschoenen snap ik echt nietIs hartstikke warm! Je glijdt echt niet van dat stuur af? Buten draag ik handschoenen omdat ik anders tintelende handen krijg door alle trillingen van de straat zegmaar, maar dat heb je binnen dus niet... Maar misschien denken ze dat ze tof zijn met handschoenen
Hey, ik moest een paar jaar geleden het tegenovergestelde doen, een presentatie houden over de vraag of we, wanneer we meer willen weten over hoe onze hersenen werken, wel of geen gebruik kunnen maken van computer-vergelijkingen.quote:[ Ben nu bezig met een essay met als onderwerp de vraag: Moeten we mensen bestuderen om interacterende computersystemen te maken?
Ik wil heel origineel 'nee' antwoorden, maar moet me nog even wat beter inlezen
Ja zou kunnen.. wij hebben niet van die gladde sturen, maar van dat euhh jaahh meer foam achtige spul. en iedereen heeft zn handoek er altijd over hangen, maarja. misschien vinden ze het gewoon prettiger zitten inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 10:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschhien heb je beter grip met die handschoentjes als je veel last hebt van zweethanden of zo?
Met minder zwaar bedoelde ik niet caloriewise, want dat zal lood om oud ijzer zijn, maar qua substantie.quote:Op maandag 17 november 2008 10:47 schreef SHE het volgende:
[..]
slagroom door je mascarpone minder zwaar? Dat is dubbelop
Nesquick is net iets zoeter; ik doe die erop omdat Ol dat lekkerder vind dan cacao. Ik vind cacao zelf ook lekkerder, maar ik hou sowieso niet van zoet.
Selderij. Paprika. En zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |