Poppadoms, mjamquote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit was ook wel weinig hoor, meestal neem ik van de katjangs ook 30 gram, maar ik vond deze niet zo lekker, vandaar en het was mijn zelfgemaakte chutney ja! Dit was uit de 2e lading die wat minder pittig is, wat meer appelmoesachtig. Die eerste is lekker bij pappadums en zo, want die is veel "indiaaser" O ja over pappadums: die kan je ook in de magnetron gooien en die olie die je er volgens de verpakking op moet smeren: dat hoeft ook niet!!
Hij lijkt op een vriend van mij, zowel qua uiterlijk als wat betreft humor. Ik moet zeggen dat ik niet echt val op de vriend in kwestiequote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef conleche het volgende:
Grappig is nu niet direct de benaming die ik aan deze meneer zou willen geven![]()
[ afbeelding ]
hihihihihihideluxe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!quote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Poppadoms, mjamIk frituur ze altijd, want ik heb geen magnetron
Maar stiekem is dat natuurlijk het lekkerst, net een piepklein beetje vet!
Poteto, potatoquote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!![]()
Je hebt gelijk hoor, gefrituurd is het lekkerst, maar in de magnetron zijn ze óók lekker en binnen een minuut klaar zonder gedoe.
Die verslaggever is echt een mean mofo.quote:Op zondag 16 november 2008 23:54 schreef kwakveense het volgende:
hihihi... sorry... t is een oude maar ik moest hier echt heel hard om lachen...
Ja! psies!quote:Op zondag 16 november 2008 23:58 schreef kwakveense het volgende:
in de categorie shoarma, shawarma, shewerma, sho'arma?
want de reparateur gaat die allemaal lezen en kent jou en de mensen waar ze over gaan persoonlijk??quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Merel het volgende:
Oh fuck oh fuck oh fuck oh fuck
M'n telefoon is net stukgegaan. Geen probleem, want ik heb een reserve, en deze is verzekerd dus ze maken 'm wel. Maar ik durf 'm niet ter reparatie in te leveren, al die geheime smsjes die erin staan!
PM ze me maar... dan ben je ze iig niet kwijt.....quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Merel het volgende:
Oh fuck oh fuck oh fuck oh fuck
M'n telefoon is net stukgegaan. Geen probleem, want ik heb een reserve, en deze is verzekerd dus ze maken 'm wel. Maar ik durf 'm niet ter reparatie in te leveren, al die geheime smsjes die erin staan!
Ik vind dat altijd zo leuk om te zien hoe ze opbollen in het middenquote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Mij bij op de verpakking (Pataks) heten ze toch echt pappadums!![]()
Je hebt gelijk hoor, gefrituurd is het lekkerst, maar in de magnetron zijn ze óók lekker en binnen een minuut klaar zonder gedoe.
Ik hou ze juist altijd een beetje in bedwang met zo'n klikbare kooktang, anders krijg je ze nooit meer uitgelekt en zijn ze moddervetquote:Op maandag 17 november 2008 00:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo leuk om te zien hoe ze opbollen in het midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |