jamaaaaaar t gaat om t ideeeee......quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jamaaaaaar t gaat om t ideeeee......
ik ben normaal altijd heel meegaand enzo, maar ik vond echt dat dit onterecht was, fout van de bieb (lang verhaal, had t boek al eerder aan de balie verlengd) en ik heb heel hard moeten zoeken naar mn assertieve innerlijke kwak.
om er daarna op kantoor achter te komen dat ik t zelf fout had gedaan en t verkeerde boek had verlengd vorige keer
Yup! ben heel trots op mijn zeldzame onbraafheid. Ik ben namelijk niet teruggegaan om het te corrigeren. Dat zou ik anders meteen gedaan hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
Dus eigenlijk is die 5 euro geheel onterecht verkregen. Daar gaat je karma!
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Laureline het volgende:
Die wielrenoutfits![]()
Nou ColdFeet, je weet dus wat je te doen staat qua kleding! Ik zou er vooral nog een helmpje bij opdoen, als finishing touch, want je weet natuurlijk maar nooit wat er kan gebeuren in zo'n sportschool. En kan je ook een bidon op je fiets monteren?
Ja. Ik schilde hem eerst altijd, maar dan glibbert 'ie voortdurend uit je vingersquote:Op maandag 17 november 2008 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
mangozó lekker, zo kut om te snijden
scheppen suiker.quote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Stoppen met roken, het ging mij makkelijk af, godzijdank, maar begrijp wel dat 't heel moeilijk is![]()
Ging van een pakje per dag naar niets![]()
Even een vraagje aan de sporters: wat is het beste bij hevige hevige heel hevige spierpijn?Zoveel mogelijk bewegen of juist rust houden en zalfje(s) smeren?
Wil graag snel weer op de been zijn (kickboksen donderdag!) en zit nog beetje te dubben van wat ik nu moet gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |