Whehe, nu spiekt de hele slankclubquote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ow ja! Jij was die van KIM!! ff spieken in je fobo
quote:Op zondag 16 november 2008 23:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Whehe, nu spiekt de hele slankclub![]()
Laatse voyeur was net ColdFeet.
Het hele rijtje wel.quote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef Laureline het volgende:
De wat van Kim? Man? Stalker? Geheime minnaar? Opa? Reclasseringsambtenaar?
Ik ben echt serieus begonnen toen ik hier begon met meeschrijven... Weet niet meer pcies wanneer dat was...quote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij gaat als een speer. In mijn beleving was je net begonnen? Ik ben jaloers. Ik ben en blijf maar steken op 67 en ik wil nog 4 kilo en het lukt maar niet.
Die 4 kilo is voor mij heel veel, omdat ik altijd een stabiel gewicht heb gehad en slank ben geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 23:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus begonnen toen ik hier begon met meeschrijven... Weet niet meer pcies wanneer dat was...
Het voelt ook niet als zoveel...En het ziet er ook nog niet zo uit... Maar ik moet er ook nog 10, dus da's nog steeds best veel!
Heb wel het idee dat alles een beetje steviger en strakker wordt... Minder flubberig.
Het kan ook zijn dt mn weegschaal gewoon keihard aan het liegen is hoor.... Hij is van boven naar beneden verhuisd ( omdat ik het vanmorgen in mn kop kreeg en MOEST wegen....)
Gek eigenlijk he.... Dat 4 kilo zo veel uit kan maken, voor je gevoel...
Ik denk dat die 10 kilo "gewoon" het teveel na de zwangerschap nog zijn... die zijn gewoon al die tijd blijven hangen en lieten zich nu vrij makkelijk weg jagen!quote:Op zondag 16 november 2008 23:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die 4 kilo is voor mij heel veel, omdat ik altijd een stabiel gewicht heb gehad en slank ben geweest.
Het is voor mij het verschil tussen maat 36/38 en maat 40, dat gevoelsmatig een enorme maat die niet bij mij past. Plus je ziet het verschil ook wel erg! Met 63 kilo hb ik sllankere benen, slanker middel, slankere armen, gelukkig is het gelijkmatig verdeeld. Het is het verschil tussen me goed voelen in mijn lijf en kleding of niet.
Maar die kilootjes blijven dus maar hardnekkig plakken, het zal de leeftijd wel zijn (vroegah viel ik zo een paar kilo af als ik de chips, snoep en koek liet staan).
Maar hulde dat je zo snel 10 kilo bent afgevallen. Echt superveel al!
Spijker erin volgende keer als je gaat bakken, dat geleidt de warmte naar de binnenkant!quote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
Stomme internetverbinding die steeds wegvalt
Cake is van binnen nog vloeibaar, dus die gaat nog wat langer de oven in. En nu maar hopen dat ie niet aanbrandt.
Maar ik zit met m'n herhalingen kijken pas in season 2 dus die is er nog nietquote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik zou dromen van McSteamy, die vind ik toch wel zo grappig
Oh het is echt evil: suiker en nog vet ookquote:Op zondag 16 november 2008 23:29 schreef Laureline het volgende:
Fijn, die verhalen van 10 kilo eraf! Dat motiveert wel, ik heb het echt weer laten versloffen de laatste tijd.
O, en speculoospasta is nu de nieuwe verslaving van man en mini. Ik dacht nog heel suf dat het een soort lightvorm van speculaaspasta was, maar dan zonder suiker, dus loos.![]()
Maar het is gewoon weer Belgisch....
Ik doe even een PF met het late reageren op allesquote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb deze gebruikt:
[ afbeelding ]
Dat ie wat bruin ziet, komt denk ik doordat ik de chocoladestukjes er ook doorheen heb geblenderd. Zou ook de iets te zoete smaak verklaren.
Dit was ook wel weinig hoor, meestal neem ik van de katjangs ook 30 gram, maar ik vond deze niet zo lekker, vandaar en het was mijn zelfgemaakte chutney ja! Dit was uit de 2e lading die wat minder pittig is, wat meer appelmoesachtig. Die eerste is lekker bij pappadums en zo, want die is veel "indiaaser" O ja over pappadums: die kan je ook in de magnetron gooien en die olie die je er volgens de verpakking op moet smeren: dat hoeft ook niet!!quote:Op zondag 16 november 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, zelfgemaakte appelchutney, conleche?
Ik snap niet hoe jij de discipline op kunt brengen om maar 13 gram noten te etenzal eens wegen hoeveel een gemiddelde portie bij mij is (op mijn analoge weegschaal).
Edit: 30 gram. En ik doe m'n nootjes altijd expres in een bakje voor m'n werkals ik de hele bak nootjes in m'n la zet, is ie na anderhalve werkdag leeg
quote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik zou dromen van McSteamy, die vind ik toch wel zo grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |