abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63276234
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Ow ja! Jij was die van KIM!! ff spieken in je fobo
Whehe, nu spiekt de hele slankclub

Laatse voyeur was net ColdFeet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63276363
Lijstje:
O: magere yoghurt bramen, jus
T: roerei met toast
T: 3 bitterballen
D: 3 stokjes saté kambing, ikan pepesan, nasi goreng, kroepoek met sambal badjak
T: 3 glazen witte wijn
T: 3 mandarijnen
T: pistoletje kaas

Nog niet echt gelukt, een gezond lijstje te posten deze week. De ijskast ligt wel vol groente, dus het moet lukken vanaf morgen weer gezond te doen.
En ik heb geen zusjes of broers, wel gescheiden ouders. Verwend sekreet dus
pi_63276457
De wat van Kim? Man? Stalker? Geheime minnaar? Opa? Reclasseringsambtenaar?
pi_63276558
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Whehe, nu spiekt de hele slankclub

Laatse voyeur was net ColdFeet.
busted!

Zo, ik heb een hotel geboekt voor onze tussenlanding op Schiphol
Volgend weekend gaan we de reis verder plannen, jay
pi_63276597
Ik ga slapen, mijn blender is uitgespoeld. De zooi op het aanrec ruim ik morgen wel op. Trusten
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 16 november 2008 @ 23:18:05 #81
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_63276611
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef Laureline het volgende:
De wat van Kim? Man? Stalker? Geheime minnaar? Opa? Reclasseringsambtenaar?
Het hele rijtje wel.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_63276632
Oh, eetlijstje! (lekkere D, Laureline )

O: gebakken rijst
T: klein bakje chips (zonder dip oid)
T: 2 boterhammen met speculoospasta
T: wijntje
D: kalfsvlees met gedroogde en verse paddestoeltjes, geserveerd met broccoli
T: bleekselderijsap met limoen
T: meer wijn

qua kcal niet evil. maar het kan wel wat gezonder
pi_63276634
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef Aventura het volgende:

[..]

Jij gaat als een speer. In mijn beleving was je net begonnen? Ik ben jaloers. Ik ben en blijf maar steken op 67 en ik wil nog 4 kilo en het lukt maar niet.
Ik ben echt serieus begonnen toen ik hier begon met meeschrijven... Weet niet meer pcies wanneer dat was...
Het voelt ook niet als zoveel...En het ziet er ook nog niet zo uit... Maar ik moet er ook nog 10, dus da's nog steeds best veel!

Heb wel het idee dat alles een beetje steviger en strakker wordt... Minder flubberig.

Het kan ook zijn dt mn weegschaal gewoon keihard aan het liegen is hoor.... Hij is van boven naar beneden verhuisd ( omdat ik het vanmorgen in mn kop kreeg en MOEST wegen....)

Gek eigenlijk he.... Dat 4 kilo zo veel uit kan maken, voor je gevoel...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 16 november 2008 @ 23:19:20 #84
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63276650
.

El is mijn homeboy .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 16 november 2008 @ 23:24:06 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63276793
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik ben echt serieus begonnen toen ik hier begon met meeschrijven... Weet niet meer pcies wanneer dat was...
Het voelt ook niet als zoveel...En het ziet er ook nog niet zo uit... Maar ik moet er ook nog 10, dus da's nog steeds best veel!

Heb wel het idee dat alles een beetje steviger en strakker wordt... Minder flubberig.

Het kan ook zijn dt mn weegschaal gewoon keihard aan het liegen is hoor.... Hij is van boven naar beneden verhuisd ( omdat ik het vanmorgen in mn kop kreeg en MOEST wegen....)

Gek eigenlijk he.... Dat 4 kilo zo veel uit kan maken, voor je gevoel...
Die 4 kilo is voor mij heel veel, omdat ik altijd een stabiel gewicht heb gehad en slank ben geweest.
Het is voor mij het verschil tussen maat 36/38 en maat 40, dat gevoelsmatig een enorme maat die niet bij mij past. Plus je ziet het verschil ook wel erg! Met 63 kilo hb ik sllankere benen, slanker middel, slankere armen, gelukkig is het gelijkmatig verdeeld. Het is het verschil tussen me goed voelen in mijn lijf en kleding of niet.
Maar die kilootjes blijven dus maar hardnekkig plakken, het zal de leeftijd wel zijn (vroegah viel ik zo een paar kilo af als ik de chips, snoep en koek liet staan).
Maar hulde dat je zo snel 10 kilo bent afgevallen. Echt superveel al!
pi_63276861
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die 4 kilo is voor mij heel veel, omdat ik altijd een stabiel gewicht heb gehad en slank ben geweest.
Het is voor mij het verschil tussen maat 36/38 en maat 40, dat gevoelsmatig een enorme maat die niet bij mij past. Plus je ziet het verschil ook wel erg! Met 63 kilo hb ik sllankere benen, slanker middel, slankere armen, gelukkig is het gelijkmatig verdeeld. Het is het verschil tussen me goed voelen in mijn lijf en kleding of niet.
Maar die kilootjes blijven dus maar hardnekkig plakken, het zal de leeftijd wel zijn (vroegah viel ik zo een paar kilo af als ik de chips, snoep en koek liet staan).
Maar hulde dat je zo snel 10 kilo bent afgevallen. Echt superveel al!
Ik denk dat die 10 kilo "gewoon" het teveel na de zwangerschap nog zijn... die zijn gewoon al die tijd blijven hangen en lieten zich nu vrij makkelijk weg jagen!
Nou de rest nog...

Ik kan me je foto's inderdaad nog wel herinneren, die 4 kilo maakt inderdaad best een verschil ( niet dat je nu niet mooi bent trouwens heur!!)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 16 november 2008 @ 23:27:26 #87
331 Merel
Be here now.
pi_63276881
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
Stomme internetverbinding die steeds wegvalt

Cake is van binnen nog vloeibaar, dus die gaat nog wat langer de oven in. En nu maar hopen dat ie niet aanbrandt.
Spijker erin volgende keer als je gaat bakken, dat geleidt de warmte naar de binnenkant!

Co ben je al rijk?

Ik heb vandaag 100 aflevering van Greys gekeken (bij benadering dan hè), nu ga ik slapen en dromen dat ik ook een knappe chirurg ben
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63276957
Fijn, die verhalen van 10 kilo eraf! Dat motiveert wel, ik heb het echt weer laten versloffen de laatste tijd.

O, en speculoospasta is nu de nieuwe verslaving van man en mini. Ik dacht nog heel suf dat het een soort lightvorm van speculaaspasta was, maar dan zonder suiker, dus loos. Maar het is gewoon weer Belgisch....
pi_63276983
Merel, ik zou dromen van McSteamy, die vind ik toch wel zo grappig
  zondag 16 november 2008 @ 23:31:00 #90
331 Merel
Be here now.
pi_63277008
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik zou dromen van McSteamy, die vind ik toch wel zo grappig
Maar ik zit met m'n herhalingen kijken pas in season 2 dus die is er nog niet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63277012
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:29 schreef Laureline het volgende:
Fijn, die verhalen van 10 kilo eraf! Dat motiveert wel, ik heb het echt weer laten versloffen de laatste tijd.

O, en speculoospasta is nu de nieuwe verslaving van man en mini. Ik dacht nog heel suf dat het een soort lightvorm van speculaaspasta was, maar dan zonder suiker, dus loos. Maar het is gewoon weer Belgisch....
Oh het is echt evil: suiker en nog vet ook
Maar lekker
pi_63277026
tvp

en voor vamp!

'zo erg is het helemaal niet , kon mn benen nog wijd doen '

ik vrees voor morgen

Ja doei.
pi_63277053
Mijn lijstje voor vandaag:

O: gekookt eitje, 30 gram achterham
L: 1 wasacracker met filet americain en rauwkost en nog 2 brintacrackertjes met hetzelfde.
T: plak ontbijt koek light
T: wodka met 13 gram gemengde noten
D: 150 gram rauwkost, balletjes gehakt met pindasaus, zure komkommer, appelchutney en 80 gram ovenfriet
toetje: festini sinaasappelijsje
pi_63277133
Oh, zelfgemaakte appelchutney, conleche?
Ik snap niet hoe jij de discipline op kunt brengen om maar 13 gram noten te eten zal eens wegen hoeveel een gemiddelde portie bij mij is (op mijn analoge weegschaal).

Edit: 30 gram. En ik doe m'n nootjes altijd expres in een bakje voor m'n werk als ik de hele bak nootjes in m'n la zet, is ie na anderhalve werkdag leeg
  zondag 16 november 2008 @ 23:38:26 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63277227
riep iemand in t vorige deel iets over fries sprekende negers?

meet Oemfoefoe/Bauke
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 16 november 2008 @ 23:40:11 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63277283
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Ewelina het volgende:

Ik heb deze gebruikt:
[ afbeelding ]

Dat ie wat bruin ziet, komt denk ik doordat ik de chocoladestukjes er ook doorheen heb geblenderd. Zou ook de iets te zoete smaak verklaren.
Ik doe even een PF met het late reageren op alles

die is echt best wel VIEEEEESSS ik vind die chocola erdoor niet zo lekker...
pi_63277367
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, zelfgemaakte appelchutney, conleche?
Ik snap niet hoe jij de discipline op kunt brengen om maar 13 gram noten te eten zal eens wegen hoeveel een gemiddelde portie bij mij is (op mijn analoge weegschaal).

Edit: 30 gram. En ik doe m'n nootjes altijd expres in een bakje voor m'n werk als ik de hele bak nootjes in m'n la zet, is ie na anderhalve werkdag leeg
Dit was ook wel weinig hoor, meestal neem ik van de katjangs ook 30 gram, maar ik vond deze niet zo lekker, vandaar en het was mijn zelfgemaakte chutney ja! Dit was uit de 2e lading die wat minder pittig is, wat meer appelmoesachtig. Die eerste is lekker bij pappadums en zo, want die is veel "indiaaser" O ja over pappadums: die kan je ook in de magnetron gooien en die olie die je er volgens de verpakking op moet smeren: dat hoeft ook niet!!
  zondag 16 november 2008 @ 23:42:31 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63277371
oh en ik ben verder voornamelijk helemaal kapot... en morgen weer werken... maar tussen 10 en 13 komt mn koelkast dus ik kan toch niet meteen naar kantoor...als douceurtje ofzo.

vanmiddag met mn ouders de stad in geweest, en daarna uit eten. t was zowel erg gezellig als heel erg naar. mn vader en ik dat wil niet zo... en ik wil m zó graag gewoon lief vinden...en net als t lukt dan doet of zegt ie weer iets waar ik steil van achterover sla... bah... ben er nog steeds een beetje verdreitig van.

mn wasmachine heeft zn proefdraai overleefd dus ik ga er een echte was in gooien, m programmeren dat ie morgenochtend klaar is, en dan lekker slapen...
  zondag 16 november 2008 @ 23:46:23 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63277482
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:18 schreef elcastel het volgende:

[..]

Het hele rijtje wel.
Ik heb je gecheckt.

Nice huh?
pi_63277487
quote: