SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EEN PAINT:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2008 17:41:41 ]
Whehe er is ook niet echt een link mee, maar ik baal gewoon dat die vensterbank niet vast zatquote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Fascination het volgende:
Auww.
De link met anti-kraak is mij trouwens een beetje onduidelijk.
Nou, behoorlijkquote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef BolleSmurf het volgende:
Sow ... zo diep is de snee toch nie ?
Ik heb wel eens diepere snee-en gezien ja.quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef BolleSmurf het volgende:
Sow ... zo diep is de snee toch nie ?
Slik eens een handgranaat inquote:
HAHAHA.quote:
Nee ik heb het niet laten hechten, moet datquote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Jajong het volgende:
Heb je het wel laten hechten? Ziet eruit alsof die wond dat wel kan gebruiken.
Je kan wel zien dat je flink hebt lopen stappen by the way.
Ik was er als ik jou was wel even mee heengegaan ja, helemaal omdat je niet wil dat er een litteken komt hequote:Op zondag 16 november 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet laten hechten, moet dat?
Het doet niet echt heel erg pijn ofzo hoor..
En haha ja prachtige brakke ogen
Ja maar goed verzorgen op welke manier? Ooh en dankjequote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Vandaw het volgende:
Die ogen![]()
![]()
Een litteken kun je niet echt voorkomen voor zover ik weet, behalve dan goed verzorgen en opletten dat het een beetje dichtgroeit. Anders even langs de doktah. Sterkte er mee.
Maar het was half 7quote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was er als ik jou was wel even mee heengegaan ja, helemaal omdat je niet wil dat er een litteken komt he.
Liever 1 keer om half 7 naar 't ziekenhuis dan je leven met een litteken op je kop, lijkt mequote:
Waarom vertel je me ditquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Liever 1 keer om half 7 naar 't ziekenhuis dan je leven met een litteken op je kop, lijkt meEn volgens mij kan je alsnog wel er naartoe gaan hoor. Kans is dan wel, als je besluiten dat 't gehecht moet worden, dat ze het weer een beetje open gaan snijden
Ik heb trouwens wel met die jongen gewed dat het een litteken zou wordenquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef Deetch het volgende:
dat wordt wel een litteken denk ik. kan ook sexy zijn.
Ik zie er nog beter uit met een litteken ter grootte van mn halve voorhoofd dan met een hoofddoekje omquote:
Aanstelster.quote:Op zondag 16 november 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
litteken ter grootte van mn halve voorhoofd
Laten we het hopen.quote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
En daarna heb je die houten plank op z'n hoofd stukgeslagen?
Haha, om je helpen toch!quote:Op zondag 16 november 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vertel je me dit!!!
Misschien ga ik vanavond wel even langs
Ik bedoelde ook, ALS ik dat zou hebbenquote:
Nee, niet eensquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
En daarna heb je die houten plank op z'n hoofd stukgeslagen?
Ripjosti.quote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar, godverdomme, wat een zaadvragende ogen heb je toch.
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.quote:Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, behoorlijkmaarja hechten is ook weer zo overdreven lijkt me.
Ging je wel slapen? Of ging je gewoon gelijk knock-out?quote:Op zondag 16 november 2008 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook, ALS ik dat zou hebben!
[..]
Nee, niet eensdaarna ben ik gaan slapen.
Ja klopt, ik wilde je homo noemen, maar toen zag ik in je pro dat je een vrouwke was en dan is die opmerking niet meer zo gay.quote:Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je noemde me homo en nu edit je het snel?
Hmm ja dan ben ik inderdaad te laatquote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.
Ik viel wel bijna flauwquote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ging je wel slapen? Of ging je gewoon gelijk knock-out?
Ben ik ook praktischquote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Abject het volgende:
Toen ik je verhaal las dacht ik dat je half gescalpeerd was. [ afbeelding ]
Nee sorry, je UI maakt me doodsbangquote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Als je wil ga ik het nog voor je hechten.
Je kan het beter naaien.quote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Als je wil ga ik het nog voor je hechten.
Ik zie er inderdaad geen jongetje in.quote:Op zondag 16 november 2008 17:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat de paint van een vrouw gemaakt is.
Ik bedoel meer het kleurgebruik.quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad geen jongetje in.
quote:Zit er een hele diepe snee in mn voorhoofd
Idd, mooie ogen!quote:
Schrammetjes zijn toch wel wat minder diep hoorquote:Op zondag 16 november 2008 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, dat heet een 'schrammetje' Diepe snee![]()
![]()
Anyway, kusje erop
Oh, nou balen TS. Dat wordt Voldemort dodgen voor de rest van je leven.quote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.
Ze konden me toch opensnijden volgens jouquote:Op zondag 16 november 2008 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh, nou balen TS. Dat wordt Voldemort dodgen voor de rest van je leven.
Misschien snijden ze het wel weg.quote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze konden me toch opensnijden volgens jou?
Ik ga even heen zo trouwens, gewoon voor de zekerheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
True, maar een diepe snee is doorgaans toch wel 'iets' dieper   "quote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schrammetjes zijn toch wel wat minder diep hoor
quote:Op zondag 16 november 2008 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien snijden ze het wel weg.Mweh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want ik ga al niet meer heen
had even gebeld, en ze hechten alleen als het binnen 6 uur is.. Nou die zijn al verstreken dus dat is heel jammer.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
Liefste fokkers,
Mijn avond begon gisteren geweldig, filmpje kijken bij een vriendin van me, daarna met een groep vrienden de stad in.. Allemaal heel gezelligtot we om 5 uur de kroeg uit werden gezet omdat ze gingen sluiten
!
Dus wij naar huis fietsen, en huis is in dit geval de kamer van een vriendin van me in een anti-kraak schoolgebouw.. Nog even chillen en toen uiteindelijk toch maar naar bed toe. Ik was toen nog met die vriendin en een vriend van me, en die vriend sliep op het matras naast mijn luchtbed.
Op een gegeven moment zegt hij dat hij wat te drinken gaat pakken, nou okaymaar omdat hij in het midden lag kon 'ie niet zo goed opstaan.. Dus hij zocht wat houvast bij de vensterbank, maar laat dat nou net een losse houten plaat zijn, mét daarop glazen vazen.. Hij grijpt dus de rand vast en de hele vensterbank kiepert om, naast mij dus, waardoor er een glazen vaas op mn hoofd valt
..
Eerst moest ik heel hard lachenmaar toen voelde ik opeens iets nats op mn hoofd, ik wist dat er geen water in die vazen zat dus ik dacht huh
.. Dus ik raak zo met mijn hand mijn voorhoofd aan, kijk ik daarna naar mijn hand, helemaal onder het bloed
dus ik rende naar een spiegel toe om te kijken wat er was..
Zit er een hele diepe snee in mn voorhoofd, bovenop een grote bulten mijn hele gezicht onder het bloed..
![]()
Klacht: Anti-kraak woningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EEN PAINT:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh neewant ik ga al niet meer heen
had even gebeld, en ze hechten alleen als het binnen 6 uur is.. Nou die zijn al verstreken dus dat is heel jammer.
Oh oh, now you've done it. Hell will break loose.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Misschien moet ze nog een keer een vaas tegen d'r kop krijgen zodat ze wat gezond verstand krijgt.
Oh, en: Anti-kraak. Wat heb je dan voor keeenker junkies als vrienden
?
Was het een dure vaas?quote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom quote je mn OP?
En dit is niet grappig Juup
Dan vraag ik me af hoeveel vazen er nodig zijn voor jouquote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Misschien moet ze nog een keer een vaas tegen d'r kop krijgen zodat ze wat gezond verstand krijgt.
?
Jij hebt duidelijk meer problemen dan Bt.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Allure_ het volgende:
?
Stevig ding danquote:Op zondag 16 november 2008 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neesowieso ging de vaas niet eens stuk
..
Ja behoorlijk. Het was ook niet echt een vaas, het is een of andere proefbuis uit een kernreactor ofzoquote:
Dus je bent ook nog radioactief besmet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Het was ook niet echt een vaas, het is een of andere proefbuis uit een kernreactor ofzomet heel dik glas.
Oh dear, bitchfight!quote:Op zondag 16 november 2008 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoeveel vazen er nodig zijn voor jou
Jij zit duidelijk IN de kont van BT.quote:Op zondag 16 november 2008 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk meer problemen dan Bt.
Let it goooooo.
Och, meisje, toch.quote:Op zondag 16 november 2008 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk IN de kont van BT.
Let it goooooo.
Haha joh, laat Allure nou maar lekker gaan. Ik heb niet eens zin om er woorden aan vuil te maken, ze komt zichzelf toch nog wel eens tegenquote:Op zondag 16 november 2008 19:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Och, meisje, toch.Zo aandoenlijk. Zo vol van nergens op gebaseerde arrogantie. Zo val van totale onwetendheid. Zo vol van vooroordelen. ("Wat heb je dan voor keeenker junkies als vrienden"). Nee, jij komt er wel.
Dat helpt niet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik zou nu serieus een huidtransplantatie overwegen.Het beste over je hele gezicht.Dan zie je ook geen litteken/randen.
Phail.quote:Op zondag 16 november 2008 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat helpt niet.
Het enige wat nog enig soelaas kan brengen is een complete hoofdtransplantatie.
En dan maar hopen dat er in dat nieuwe hoofd [i]wel]/i] hersenen zitten.
Mensen die gaan doen alsof ze enorm wijs zijnquote:Op zondag 16 november 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha joh, laat Allure nou maar lekker gaan. Ik heb niet eens zin om er woorden aan vuil te maken, ze komt zichzelf toch nog wel eens tegen. En ik hoop dat die confrontatie zo pijnlijk mogelijk zal zijn
!
Zelfkennis, dat siert je.quote:Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen die gaan doen alsof ze enorm wijs zijn
quote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfkennis, dat siert je. [ afbeelding ]
Sorryquote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom hap je niet, verdomme [ afbeelding ]
Je zegt "eens".quote:
Haha wat schattig, dat van iemand met een username als de jouwequote:Op zondag 16 november 2008 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat helpt niet.
Het enige wat nog enig soelaas kan brengen is een complete hoofdtransplantatie.
En dan maar hopen dat er in dat nieuwe hoofd wel hersenen zitten.
Ik voel de liefde bijnaquote:Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zielig zeg.Ik hoop dat het al wat beter met je gaat.
Ben je nog naar het ziekenhuis gegaan?
quote:
Gelukkig.quote:nee ben niet meer heen geweest, het was vanmiddag al te laat om het nog te laten hechten dus mijn lichaam lost dit maar lekker zelf op. Voel me verder prima hoor!
Emo is the word, emo ..quote:Op zondag 16 november 2008 21:57 schreef LangeJan het volgende:
Vet! Je had met je bebloede hoofd naar een Gothic bijeenkomst moeten gaan en daar de man uit hangen met ECHT BLOED!!!
Ja inderdaad, nu je het zegtquote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef leppeh het volgende:
Waarom heeft nog niemand iets gezegd over 'I like it rough' in de ondertitel van TS?
Ooh wat zijn we weer grappig zegquote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef IQM het volgende:
Om gelijk haar signature erbij te pakken:
Niets dieper dan de oppervlakte...Wel, het litteken in je gezicht!![]()
![]()
![]()
!
Wat wel danquote:Op zondag 16 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu je het zegt! Maar daar horen dit soort incidentjes toch echt niet bij.
Nee dat is juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef xqlusivv het volgende:
moet anti-kraak schoolgebouw.. niet gewoon kraakpand zijn? of loop ik achter?
Gaarne uitleggen in pm cq. fotoboek, bij voorbaat dank.quote:
Waaruit trek je die conclusie ten eerste?quote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij heb je vrij veel lichaamsbeharing.![]()
Zou dit een subtiel signaal van die jongeman geweest kunnen zijn?
Dat noem je wenkbrauwen en wimpersquote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij heb je vrij veel lichaamsbeharing.![]()
Die grote wenkbrauwen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Waaruit trek je die conclusie ten eerste?
En het is weinig subtiel om een vaas op iemand te gooien
En dat noem je: inzoomen of foto van dichtbij nemen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad en die zijn vrij groot, vandaar.
Dit noem ik een wit voetje halen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef MouzurX het volgende:
En dat noem je: inzoomen of foto van dichtbij nemen.
Eerder: kutopmerkingen maken.quote:
Inderdaad, bij ons in de hood branden we die wond na een tijdje gewoon dicht met een verhit mes.quote:Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef leppeh het volgende:
Littekens zijn flex omdat ze laten zien dat je uit de hood komt. Gewoon die wonden een beetje open houden dus, en na een week of twee laten dichtgroeien
Volgens mij ziet iedereens wenkbrauw er zo uit als je ze niet epileert.quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die grote wenkbrauwen.
Inderdaad, maar het ontbreekt velen tegenwoordig aan subtiliteit.
Bij ons in de hood snijen we wonden gewoon elke keer weer open, zo ghetto zijn we.quote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, bij ons in de hood branden we die wond na een tijdje gewoon dicht met een verhit mes.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:58 schreef Jajong het volgende:
Als we dan toch bloederige pics posten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2008 00:39 schreef Fortitudo het volgende:
oh ja en TS loopt niet zo op aandacht te geilen door elk wissewasje breed uit te meten en te hopen dat ze massaal reageren. met van die slijmerige comments van jongetjes die blijkbaar nog nooit een meisje hebben gezien getuige de reacties dat je oh zo mooi bent.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:31 schreef Sharolo het volgende:
Je bent net 17 en je zit nu al tot 5 uur in de kroeg?
TS is:
Een VMBOer
Uitschot van de maatschappij
BT lieverd! Wat doe je nou?quote:Op zondag 16 november 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ze doet vwo.quote:Op zondag 16 november 2008 23:31 schreef Sharolo het volgende:
Je bent net 17 en je zit nu al tot 5 uur in de kroeg?
TS is:
Een VMBOer
Uitschot van de maatschappij
Mwa, ik heb geen aandacht nodig van 17 jarige rukkers om me goed te voelen over mezelf. Plus ik ben ook niet zo'n fan van naaktfoto's. Ik moet toegeven dat die andere whore vet van me zou winnen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:09 schreef MASD het volgende:
Battle of the attentionwhores.
Deze gozerquote:Op maandag 17 november 2008 08:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA...IK MOET ZO OM JOU LACHEN!!!!!!!!
LACHEN NU HET NOG KAN!!!!!!![]()
ALS JIJ ECHT HEEL SNEL EN PIJNLOOS WILT STERVEN, STEL IK VOOR DAT JE NOG EEN KEER ZO'N OPMERKING MAAKT OVER TS!!!
Nee, je praat gewoon minderwaardig over anderen. Tja, als je je daar beter van gaat voelen, dan vraag ik me af wat triester is, die 17 jarige rukkertjes of jij.quote:Op maandag 17 november 2008 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, ik heb geen aandacht nodig van 17 jarige rukkers om me goed te voelen over mezelf.
verkapte-"kijk allen in mijn fobo"-postquote:Op maandag 17 november 2008 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, ik heb geen aandacht nodig van 17 jarige rukkers om me goed te voelen over mezelf. Plus ik ben ook niet zo'n fan van naaktfoto's. Ik moet toegeven dat die andere whore vet van me zou winnen.
Ja, want er staat ook ontzettend veel in mijn fotoboek! En oh, ik heb nog niet genoeg views in m'n fotoboek van al die kansloze debielen. Kankerkneus.quote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
verkapte-"kijk allen in mijn fobo"-post.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want er staat ook ontzettend veel in mijn fotoboek! En oh, ik heb nog niet genoeg views in m'n fotoboek van al die kansloze debielen. Kankerkneus.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:53 schreef Stigma het volgende:
Welke pauper woont er dan ook in een kraakpand!
Wat een temperamentquote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want er staat ook ontzettend veel in mijn fotoboek! En oh, ik heb nog niet genoeg views in m'n fotoboek van al die kansloze debielen. Kankerkneus.
[..]
eenschquote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was er als ik jou was wel even mee heengegaan ja, helemaal omdat je niet wil dat er een litteken komt he.
Maandag.quote:Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij hebt het niet zo op maandagen he????
[..]
De 30 gepasseerd, en nog niet volwassen.quote:Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij hebt het niet zo op maandagen he????
quote:Op maandag 17 november 2008 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De 30 gepasseerd, en nog niet volwassen.
Twintig en in de naïeve veronderstelling dat zij wel eventjes vertelt hoe en wat.quote:Op maandag 17 november 2008 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De 30 gepasseerd, en nog niet volwassen.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
Dit topic is nu al wel weer verpest. Mission accomplished.
.
Alsof ook maar iemand onder de indruk is van jou.quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
.
Ooooh, daar was je mee bezig! En wij maar denken dat je gewoon een arrogante chagrijnige kut bent!quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
.
En dan durf jij over volwassenheid van 17 jarige rukkertjes te klagen?quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
.
Over die rukkertjes had ze toch wel gelijkquote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Jajong het volgende:
Wel mans hoor met zijn alleen 1 chick aanvallen. Hopen jullie op een pm van TS met daarin haar contactgegevens ofzo?
* IQM checkt Breathtakings fotoboek... Hmm. Figures.quote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Jajong het volgende:
Wel mans hoor met zijn alleen 1 chick aanvallen. Hopen jullie op een pm van TS met daarin haar contactgegevens ofzo?
...quote:Op zondag 16 november 2008 22:45 schreef Jajong het volgende:
Gaarne uitleggen in pm cq. fotoboek, bij voorbaat dank.
Als ik me niet vergis is het juist de bedoeling van Allure_ om dit soort reacties uit te lokken. Dus ze doet het zichzelf aan. Sowieso zou het aardig kansloos zijn als ze (Allure_) zich wat van die reacties zou aantrekken, maar daar zie ik haar niet voor aan.quote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Jajong het volgende:
Ja inderdaad, fijn dat je je missie even duidelijk maakt Allure!quote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ooooh, daar was je mee bezig! En wij maar denken dat je gewoon een arrogante chagrijnige kut bent!
We voorzien je graag van vermaak. Geen dank.quote:
Wat wil ik hiermee bereiken? Ik ben niet degene die in de bres springt voor chickies op het web hoor. Feit: Allure heeft bitchfight met TS. Feit: Tijdje later zijn er een stuk of 5 dorks die zich allen geroepen voelen om TS bij te springen, terwijl ze dat volgens mij prima zelf af kan.quote:Op maandag 17 november 2008 14:09 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Over die rukkertjes had ze toch wel gelijkWat wilde je hiermee bereiken, internetridder?
je reageert toch niet op mensen die je internetridder noemen toch?quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat wil ik hiermee bereiken? Ik ben niet degene die in de bres springt voor chickies op het web hoor. Feit: Allure heeft bitchfight met TS. Feit: Tijdje later zijn er een stuk of 5 dorks die zich allen geroepen voelen om TS bij te springen, terwijl ze dat volgens mij prima zelf af kan.
Wie is er nou de internetridder, turd.
Dat TS het prima zelf af kan wil niet zeggen dat het niet leuk is om Allure_ af te zeiken.quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat wil ik hiermee bereiken? Ik ben niet degene die in de bres springt voor chickies op het web hoor. Feit: Allure heeft bitchfight met TS. Feit: Tijdje later zijn er een stuk of 5 dorks die zich allen geroepen voelen om TS bij te springen, terwijl ze dat volgens mij prima zelf af kan.
Ik zie niet veel bitchfight, maar gewoon iemand die zich belachelijk maakt. Dat vind ik grappig dus zeg ik daar wat over. Dan kan jij mij een internetridder noemen, maar ik kan tegen ju ook zeggen dat je Allure verdedigt en dus een internetridder bent. En ik vind dat het in jouw geval een stuk meer hout snijdtquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk vooral om deze reactiequote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whehe, eerst concurrentie van viswijfje en nu van BT.quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was ik al weg dan?
Oh jee jongens, daar is BT! Snel, met z'n allen in d'r kont kruipen!
Praten met iemand met het syndroom van down? Nee, dank je.quote:Op maandag 17 november 2008 14:48 schreef IQM het volgende:
Ik lees nog steeds veel jaloezie en/of frustratie in jouw posts, Allure. Wil je erover praten?
Vertel, wat is jouw mening daarover?quote:Op maandag 17 november 2008 14:59 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk vooral om deze reactie
Klinkt een beetje gefrustreerd he. Logisch dat mensen daar weer op reageren.quote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praten met iemand met het syndroom van down? Nee, dank je.
[..]
Vertel, wat is jouw mening daarover?
Hahaha, vind je het heel vreemd. Zij ziet nog concurrentie in een schildpad.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Whehe, eerst concurrentie van viswijfje en nu van BT.
Leer eens fatsoenlijk bashen ofzo. Dit is lachwekkend.quote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praten met iemand met het syndroom van down? Nee, dank je.
Ach, Allure heeft best een punt. Er hoeft maar 1 FOK!ster te zijn die zichzelf Breathtaking noemt en die een paar pics post van haar (overigens best mooie) ogen, en er vormt zich meteen een hele kudde aan FOKkers die elke kans grijpen om maar een wit voetje bij de eerdergenoemde dame te halen. Dat is niet nodig en na een tijdje wordt het best vervelend om weer eens een topic te lezen dat volstaat met posts waarin BT wordt aanbeden.quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was ik al weg dan?
Oh jee jongens, daar is BT! Snel, met z'n allen in d'r kont kruipen!
Ja, prachtig verwoord. En logisch dat het vervelend is om te lezen, daar geef ik Allure ook gelijk in hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Allure heeft best een punt. Er hoeft maar 1 FOK!ster te zijn die zichzelf Breathtaking noemt en die een paar pics post van haar (overigens best mooie) ogen, en er vormt zich meteen een hele kudde aan FOKkers die elke kans grijpen om maar een wit voetje bij de eerdergenoemde dame te halen. Dat is niet nodig en na een tijdje wordt het best vervelend om weer eens een topic te lezen dat volstaat met posts waarin BT wordt aanbeden.
Dat is wel waar, maar ik denk niet dat dat de reacties op haar uitlokt. Eerder haar arrogante en kinderachtige postgedragquote:Op maandag 17 november 2008 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Allure heeft best een punt. Er hoeft maar 1 FOK!ster te zijn die zichzelf Breathtaking noemt en die een paar pics post van haar (overigens best mooie) ogen, en er vormt zich meteen een hele kudde aan FOKkers die elke kans grijpen om maar een wit voetje bij de eerdergenoemde dame te halen. Dat is niet nodig en na een tijdje wordt het best vervelend om weer eens een topic te lezen dat volstaat met posts waarin BT wordt aanbeden.
Verkapte post-pics-van-je-hele-gezicht-post.quote:Op maandag 17 november 2008 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad ontopic PLS
En hoe is het nu met je wond ? Hechtingen of dat niet ?
Post eens nieuwe pics. Ben geinteresseerd in je herstel
Tsja, van zo'n nietszeggende opmerking als 'oh, je wilt alleen maar dat mensen in je fobo kijken', terwijl er niet eens iets in staat, word je gewoon bijna levensmoe.quote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Klinkt een beetje gefrustreerd he. Logisch dat mensen daar weer op reageren.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef jordeeeh het volgende:
Heuj, niemand gaat hier Allure_ bashen tenzij ik dat zeg ja
Nee, geen hechtingen. Maar gaat wel goed hoor geloof ikquote:Op maandag 17 november 2008 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad ontopic PLS
En hoe is het nu met je wond ? Hechtingen of dat niet ?
Post eens nieuwe pics. Ben geinteresseerd in je herstel
Neen, zoals jullie bij BT erin willen kruipen, probeer ik dat bij Allure_.quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef JanusAnus het volgende:
[..]Spuit elf van de internetridders
WTF..... Ziet er best vies uit, maar volgens mij zie je er niks meer van na een tijdje. Geen litteken dus, is mooie wond.quote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, geen hechtingen. Maar gaat wel goed hoor geloof ikde zwelling is in ieder geval al een stuk minder!
En mn camera weigert scherp te stellenkutding. Zo duidelijk krijg ik het nu:
[ afbeelding ]
Haha nou ik hoop het, misschien ga ik straks nog even langs de apotheek om te vragen of ze nog wat hebben om erop te smerenquote:Op maandag 17 november 2008 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF..... Ziet er best vies uit, maar volgens mij zie je er niks meer van na een tijdje. Geen litteken dus, is mooie wond.
Je zult er i.i.g. niet lelijker op worden.quote:Op maandag 17 november 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nou ik hoop het, misschien ga ik straks nog even langs de apotheek om te vragen of ze nog wat hebben om erop te smeren!
Hmkay, hou ik je aanquote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zult er i.i.g. niet lelijker op worden.
Wondje wordt geen litteken, maak je maar niet druk.
Dat zal m leren!quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmkay, hou ik je aan! Als ik ooit een litteken krijg kun je een hele boze PM verwachten
!
Eerst laat je je pijn doen door die gast en vervolgens laat je hem ook nog geld van je aftroggelen..quote:Op maandag 17 november 2008 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb gewed om 10 euro met die jongen die het veroorzaakt heeft dat het een litteken zou worden
Nouja, als ik win eis ik 10 euro. Als hij wint ga ik huilen en eis ik alsnog 10 euroquote:Op maandag 17 november 2008 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eerst laat je je pijn doen door die gast en vervolgens laat je hem ook nog geld van je aftroggelen..
Ooh ja we hebben nog wel even keiharde seks gehad hoor, daar niet van!quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wat was dat eigenlijk voor een mooiboy die gast.
Beetje netjes slapen tussen 2 vrouwen in -->
Of hij was gay, of hij gebruikte de smooth benaderingstaktiek. (eerste keer niks doen zodat die wijven denken... OH wat een nettje jongen en zo keurig. En de 2e keer dat broekje in).
Met z'n 3-en ?quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja we hebben nog wel even keiharde seks gehad hoor, daar niet van!
Ja daar maakten wij ook al grapjes overquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Te hard tegen je hoofd aan gezwaffelt.
Heb je toch wel een rare lul hoorquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Te hard tegen je hoofd aan gezwaffelt.
Hahaha omg, dat zou wel geweldig zijn geweest. Dan was het pas een leuk verhaalquote:
*pictured een gast die met zijn lul+piercing vast zit in een wijf der voorhoofd en hem niet los krijgtquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha omg, dat zou wel geweldig zijn geweest. Dan was het pas een leuk verhaal![]()
'Ja dus hij swaffelde me heel hard, kwam zn eikelpiercing langs mn voorhoofdbloeden dat het deed!'
Je keek naar zijn haar he? geef maar toequote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]? Ik heb nog nooit op zijn ogen gelet eerlijk gezegd
Heb je een man-crush op hem of zo?quote:Op maandag 17 november 2008 17:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je keek naar zijn haar he? geef maar toe
Neuh, alleen in dat liedje van hun is het wel grappigquote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je een man-crush op hem of zo?
Staat al in USquote:Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapte post-pics-van-je-hele-gezicht-post.
Ik zal ze maar voor zijn:quote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Staat al in US
Ja had dan zo'n topic geopend met die foto erbij als "bewijs". Dan was dit een veel leuker topic!quote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha omg, dat zou wel geweldig zijn geweest. Dan was het pas een leuk verhaal![]()
'Ja dus hij swaffelde me heel hard, kwam zn eikelpiercing langs mn voorhoofdbloeden dat het deed!'
Nu hebben we een bitchfight gehad en een lading internet whiteknights .. ook leukquote:Op maandag 17 november 2008 18:35 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja had dan zo'n topic geopend met die foto erbij als "bewijs". Dan was dit een veel leuker topic!
Vanaf de bovenkant zien ze er wel vreemd uit jaquote:Op maandag 17 november 2008 18:33 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme wat een klein plekje, BT! Oh en mama wat heb je frapante wenkbrauwen!?
Je hoort mij ook niet klagen hoorquote:Op maandag 17 november 2008 18:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu hebben we een bitchfight gehad en een lading internet whiteknights .. ook leuk
quote:Op maandag 17 november 2008 19:02 schreef Schatgraver het volgende:
Ik vul dat gaatje wel even met wat fapsel
enquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo! Ik ben van plan binnenkort een vch te laten zettennu had ik een paar vragen:
Ik ben 17 jaar, wordt er heel erg gelet op leeftijd, of verschilt dit per shop?
Kan het zijn dat je vagina er niet geschikt voor is? (Daar las ik allemaal dingen over op internet net![]()
Waarom heb je eigenlijk een vaginale piercing laten zetten BT?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Haha nou heb ik gedaan, en ik heb m inmiddels laten zetten!
Woensdagavond om precies te zijn. Het deed trouwens niet zoveel pijn vond ik (alleen die tang die ze erop zetten, AUW!)!
Omdat.quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een vaginale piercing laten zetten BT?
Dat brandt zo!quote:Op maandag 17 november 2008 19:02 schreef Schatgraver het volgende:
Ik vul dat gaatje wel even met wat fapsel
......niiiiiiceeee!!!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
en
[..]
Waardering van een vrouw op FOK!quote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef Fascination het volgende:
Wat ben je toch een naar mannetje Emimich.
Oh en wat is er mis met haar wenkbrauwen? Iedereen heeft zulke wenkbrauwen tenzij je van die getekende hebt
!
Mannen!!!!!!!
Auw.. (INCL. pic) deel 2.quote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef Emimich het volgende:
Ik wil een reactie van BT voordat dit topic op slot zit.
Gaat ie dan over de piercing?quote:
Dus maak je maar geen zorgen of het een litteken wordt of niet.quote:Uit het experiment blijkt verder dat mannen zich bij het beoordelen van vrouwengezichten niet of nauwelijks laten beïnvloeden door littekens.
Lol!quote:Op maandag 17 november 2008 19:46 schreef Walter81 het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)one-night-stand.html
Aan het einde van die pagina staat:
[..]
Dus maak je maar geen zorgen of het een litteken wordt of niet.
Is dat nou goed vermaak? Posthistory's uitpluizen? Want dan ga ik er ook eens mee beginnen!quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
en
[..]
Ik ga hier toch maar ff een topic over maken ja. ( dat uitpluizen gedoe)quote:Op maandag 17 november 2008 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is dat nou goed vermaak? Posthistory's uitpluizen? Want dan ga ik er ook eens mee beginnen!
Whehehe, waarom wist ik dit nog niet?quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
en
[..]
Vaginaal klinkt of hij echt in je vagina zit.quote:
Baarmoederpiercing.quote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Vaginaal klinkt of hij echt in je vagina zit.
Tis gewoon een clithood piercing..
Heeel grappig ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
IQM, waarde vriend. Wie gehts?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ooh heh wat naar, moet je helemaal 2 posts maken!quote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef IQM het volgende:
Oh, vergeet ik het net te vragen in m'n vorige post!
Hoe is het met jou, Sackboy?
Wat let je?quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed. Ik zou daar echt uitgebreid over kunnen verhalen.
Inderdaad ja!quote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh heh wat naar, moet je helemaal 2 posts maken!
Muy bien, muy bien.quote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef IQM het volgende:
Oh, vergeet ik het net te vragen in m'n vorige post!
Hoe is het met jou, Sackboy?
Je zult het nooit wetenquote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef IQM het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe het gaat met Sackboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |