quote:Op zondag 16 november 2008 15:37 schreef WillempieB het volgende:
Hebben ze deuren in die isoleercel dan?
ik maak even paint te verduidelijking.quote:
Ik prefereer een pic.quote:Op zondag 16 november 2008 15:40 schreef Prism het volgende:
[..]
ik maak even paint te verduidelijking.
Moment geduld AUB.
Zielige eigenquote. Ik kan niet painten, hoofdpijn.quote:Op zondag 16 november 2008 15:40 schreef Prism het volgende:
[..]
ik maak even paint te verduidelijking.
Moment geduld AUB.
Dubbelfaal.quote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef Prism het volgende:
[..]
Zielige eigenquote. Ik kan niet painten, hoofdpijn.
Klopt, maar het is zielige zondag.quote:Op zondag 16 november 2008 15:48 schreef Adelante het volgende:
dat niet painten is meer faal dan je hoofd een beetje stoten
quote:Op zondag 16 november 2008 15:50 schreef WillempieB het volgende:
Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!!
Ben je 3 ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 15:50 schreef WillempieB het volgende:
Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!! Wij willen PAINT!!!
Zodat je kan fappen op een foto van mijn bulthoofd?quote:
Ik wil een pic van die bult om je uit te lachen.quote:Op zondag 16 november 2008 16:23 schreef Prism het volgende:
[..]
Zodat je kan fappen op een foto van mijn bulthoofd?
You dirty perverd.
Ik drink niet tijdens mijn werkquote:Op zondag 16 november 2008 16:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Je hebt gewoon te veel gezopen.
Verzin je zo'n stom excuus.
Inderdaad, faalhaas.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil een pic van die bult om je uit te lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |