Is dat nou goed vermaak? Posthistory's uitpluizen? Want dan ga ik er ook eens mee beginnen!quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
en
[..]
Waarom heb je eigenlijk een vaginale piercing laten zetten BT?
Ik ga hier toch maar ff een topic over maken ja. ( dat uitpluizen gedoe)quote:Op maandag 17 november 2008 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is dat nou goed vermaak? Posthistory's uitpluizen? Want dan ga ik er ook eens mee beginnen!
Whehehe, waarom wist ik dit nog niet?quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
en
[..]
Waarom heb je eigenlijk een vaginale piercing laten zetten BT?
Vaginaal klinkt of hij echt in je vagina zit.quote:
Baarmoederpiercing.quote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Vaginaal klinkt of hij echt in je vagina zit.
Tis gewoon een clithood piercing..
Heeel grappig ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
IQM, waarde vriend. Wie gehts?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ooh heh wat naar, moet je helemaal 2 posts maken!quote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef IQM het volgende:
Oh, vergeet ik het net te vragen in m'n vorige post!
Hoe is het met jou, Sackboy?
Wat let je?quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed. Ik zou daar echt uitgebreid over kunnen verhalen.
Inderdaad ja!quote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh heh wat naar, moet je helemaal 2 posts maken!
Muy bien, muy bien.quote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef IQM het volgende:
Oh, vergeet ik het net te vragen in m'n vorige post!
Hoe is het met jou, Sackboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |