SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EEN PAINT:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2008 17:41:41 ]
Whehe er is ook niet echt een link mee, maar ik baal gewoon dat die vensterbank niet vast zatquote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Fascination het volgende:
Auww.
De link met anti-kraak is mij trouwens een beetje onduidelijk.
Nou, behoorlijkquote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef BolleSmurf het volgende:
Sow ... zo diep is de snee toch nie ?
Ik heb wel eens diepere snee-en gezien ja.quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef BolleSmurf het volgende:
Sow ... zo diep is de snee toch nie ?
Slik eens een handgranaat inquote:
HAHAHA.quote:
Nee ik heb het niet laten hechten, moet datquote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Jajong het volgende:
Heb je het wel laten hechten? Ziet eruit alsof die wond dat wel kan gebruiken.
Je kan wel zien dat je flink hebt lopen stappen by the way.
Ik was er als ik jou was wel even mee heengegaan ja, helemaal omdat je niet wil dat er een litteken komt hequote:Op zondag 16 november 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet laten hechten, moet dat?
Het doet niet echt heel erg pijn ofzo hoor..
En haha ja prachtige brakke ogen
Ja maar goed verzorgen op welke manier? Ooh en dankjequote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Vandaw het volgende:
Die ogen![]()
![]()
Een litteken kun je niet echt voorkomen voor zover ik weet, behalve dan goed verzorgen en opletten dat het een beetje dichtgroeit. Anders even langs de doktah. Sterkte er mee.
Maar het was half 7quote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was er als ik jou was wel even mee heengegaan ja, helemaal omdat je niet wil dat er een litteken komt he.
Liever 1 keer om half 7 naar 't ziekenhuis dan je leven met een litteken op je kop, lijkt mequote:
Waarom vertel je me ditquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Liever 1 keer om half 7 naar 't ziekenhuis dan je leven met een litteken op je kop, lijkt meEn volgens mij kan je alsnog wel er naartoe gaan hoor. Kans is dan wel, als je besluiten dat 't gehecht moet worden, dat ze het weer een beetje open gaan snijden
Ik heb trouwens wel met die jongen gewed dat het een litteken zou wordenquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef Deetch het volgende:
dat wordt wel een litteken denk ik. kan ook sexy zijn.
Ik zie er nog beter uit met een litteken ter grootte van mn halve voorhoofd dan met een hoofddoekje omquote:
Aanstelster.quote:Op zondag 16 november 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
litteken ter grootte van mn halve voorhoofd
Laten we het hopen.quote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
En daarna heb je die houten plank op z'n hoofd stukgeslagen?
Haha, om je helpen toch!quote:Op zondag 16 november 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vertel je me dit!!!
Misschien ga ik vanavond wel even langs
Ik bedoelde ook, ALS ik dat zou hebbenquote:
Nee, niet eensquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
En daarna heb je die houten plank op z'n hoofd stukgeslagen?
Ripjosti.quote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar, godverdomme, wat een zaadvragende ogen heb je toch.
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.quote:Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, behoorlijkmaarja hechten is ook weer zo overdreven lijkt me.
Ging je wel slapen? Of ging je gewoon gelijk knock-out?quote:Op zondag 16 november 2008 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook, ALS ik dat zou hebben!
[..]
Nee, niet eensdaarna ben ik gaan slapen.
Ja klopt, ik wilde je homo noemen, maar toen zag ik in je pro dat je een vrouwke was en dan is die opmerking niet meer zo gay.quote:Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je noemde me homo en nu edit je het snel?
Hmm ja dan ben ik inderdaad te laatquote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.
Ik viel wel bijna flauwquote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ging je wel slapen? Of ging je gewoon gelijk knock-out?
Ben ik ook praktischquote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Abject het volgende:
Toen ik je verhaal las dacht ik dat je half gescalpeerd was. [ afbeelding ]
Nee sorry, je UI maakt me doodsbangquote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Als je wil ga ik het nog voor je hechten.
Je kan het beter naaien.quote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Als je wil ga ik het nog voor je hechten.
Ik zie er inderdaad geen jongetje in.quote:Op zondag 16 november 2008 17:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat de paint van een vrouw gemaakt is.
Ik bedoel meer het kleurgebruik.quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad geen jongetje in.
quote:Zit er een hele diepe snee in mn voorhoofd
Idd, mooie ogen!quote:
Schrammetjes zijn toch wel wat minder diep hoorquote:Op zondag 16 november 2008 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, dat heet een 'schrammetje' Diepe snee![]()
![]()
Anyway, kusje erop
Oh, nou balen TS. Dat wordt Voldemort dodgen voor de rest van je leven.quote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.
Ze konden me toch opensnijden volgens jouquote:Op zondag 16 november 2008 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh, nou balen TS. Dat wordt Voldemort dodgen voor de rest van je leven.
Misschien snijden ze het wel weg.quote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze konden me toch opensnijden volgens jou?
Ik ga even heen zo trouwens, gewoon voor de zekerheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
True, maar een diepe snee is doorgaans toch wel 'iets' dieper   "quote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schrammetjes zijn toch wel wat minder diep hoor
quote:Op zondag 16 november 2008 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien snijden ze het wel weg.Mweh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want ik ga al niet meer heen
had even gebeld, en ze hechten alleen als het binnen 6 uur is.. Nou die zijn al verstreken dus dat is heel jammer.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
Liefste fokkers,
Mijn avond begon gisteren geweldig, filmpje kijken bij een vriendin van me, daarna met een groep vrienden de stad in.. Allemaal heel gezelligtot we om 5 uur de kroeg uit werden gezet omdat ze gingen sluiten
!
Dus wij naar huis fietsen, en huis is in dit geval de kamer van een vriendin van me in een anti-kraak schoolgebouw.. Nog even chillen en toen uiteindelijk toch maar naar bed toe. Ik was toen nog met die vriendin en een vriend van me, en die vriend sliep op het matras naast mijn luchtbed.
Op een gegeven moment zegt hij dat hij wat te drinken gaat pakken, nou okaymaar omdat hij in het midden lag kon 'ie niet zo goed opstaan.. Dus hij zocht wat houvast bij de vensterbank, maar laat dat nou net een losse houten plaat zijn, mét daarop glazen vazen.. Hij grijpt dus de rand vast en de hele vensterbank kiepert om, naast mij dus, waardoor er een glazen vaas op mn hoofd valt
..
Eerst moest ik heel hard lachenmaar toen voelde ik opeens iets nats op mn hoofd, ik wist dat er geen water in die vazen zat dus ik dacht huh
.. Dus ik raak zo met mijn hand mijn voorhoofd aan, kijk ik daarna naar mijn hand, helemaal onder het bloed
dus ik rende naar een spiegel toe om te kijken wat er was..
Zit er een hele diepe snee in mn voorhoofd, bovenop een grote bulten mijn hele gezicht onder het bloed..
![]()
Klacht: Anti-kraak woningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EEN PAINT:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh neewant ik ga al niet meer heen
had even gebeld, en ze hechten alleen als het binnen 6 uur is.. Nou die zijn al verstreken dus dat is heel jammer.
Oh oh, now you've done it. Hell will break loose.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Misschien moet ze nog een keer een vaas tegen d'r kop krijgen zodat ze wat gezond verstand krijgt.
Oh, en: Anti-kraak. Wat heb je dan voor keeenker junkies als vrienden
?
Was het een dure vaas?quote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom quote je mn OP?
En dit is niet grappig Juup
Dan vraag ik me af hoeveel vazen er nodig zijn voor jouquote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Misschien moet ze nog een keer een vaas tegen d'r kop krijgen zodat ze wat gezond verstand krijgt.
?
Jij hebt duidelijk meer problemen dan Bt.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Allure_ het volgende:
?
Stevig ding danquote:Op zondag 16 november 2008 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neesowieso ging de vaas niet eens stuk
..
Ja behoorlijk. Het was ook niet echt een vaas, het is een of andere proefbuis uit een kernreactor ofzoquote:
Dus je bent ook nog radioactief besmet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Het was ook niet echt een vaas, het is een of andere proefbuis uit een kernreactor ofzomet heel dik glas.
Oh dear, bitchfight!quote:Op zondag 16 november 2008 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoeveel vazen er nodig zijn voor jou
Jij zit duidelijk IN de kont van BT.quote:Op zondag 16 november 2008 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk meer problemen dan Bt.
Let it goooooo.
Och, meisje, toch.quote:Op zondag 16 november 2008 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk IN de kont van BT.
Let it goooooo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |