quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Jij bent een neukfout en daar klaag ik toch ook niet om ?quote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef dylann het volgende:
typfout in TT. had moeten zijn Ne mutlu insanim diyene
wie?quote:Op zondag 16 november 2008 15:25 schreef Gkhn het volgende:
Dan heb je zo'n serieuze en diepgaande onderschrift, verneuk je het met foute engels.
quote:Op zondag 16 november 2008 15:55 schreef BrandX het volgende:
hoi lieverds,
De afgelopen dagen is de nodige consternatie ontstaan in deze normaal zo heerlijk soepel lopende reeks. Omdat ons Turks spreken en schrijven (en dus kunnen lezen) net zo denderend is als ons Cyrillisch (dramatisch dus), en dit topic modden dus eigenlijk nagenoeg ondoenlijk is, hebben Triggy en zarGon aangeboden dit topic mee te modden namens ons GC mods.
Heel jammer dat het zo loopt, ik hoop van harte dat jullie het ter harte kunnen nemen en (weer) normaal mee kunnen posten in dit topic. Iedereen is hier voor zijn of haar lol, dus hou elkaar ook in elkaars waarde. Ook wanneer standpunten en (religieuse) ideeen niet volledig overeen komen. Dat voorkomt onnodige scheldpartijen en dergelijk. Een gezonde discussie mag natuurlijk altijd, maar denk even twee seconden na voordat je op de 'invoeren' knop drukt. Daarmee hou je dit topic niet alleen voor jezelf leuk, maar ook voor alle andere posters in dit topic.
Met andere woorden: persoonlijke vetes, over welk onderwerp dan ook, vechten jullie maar gezellig uit buiten FOK!.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
BX
quote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef dylann het volgende:
Arkadaslar ik heb een nieuw filmpje gemaakt..
http://www.acapela-group.com/Greetings/Winter-1-bb33b429e41ed
die kende ik nog nietquote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog maar eens geplaats omdat ie zo vet is.![]()
die heb je van mijquote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef yvonne het volgende:
Gezellig hier, dylann ligt in de prullenbak
[..]
die kende ik nog niet
en ik vind deze stukken gaver:
Dat was zafer jah !quote:Op zondag 16 november 2008 16:47 schreef yvonne het volgende:
Heul niet, wie bomabrdeert nou wie met linkjes van muziek die jij nieteens kende?!
Idd, ik kreeg ineens een Yvonne die turks aan het zingen wasquote:
Ik stuurde wel meer dan diequote:
Je kan zo de politiek inquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef yvonne het volgende:
Gezellig hier, dylann ligt in de prullenbak
Jahaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 november 2008 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was zafer jah !
Heb je de film nog gecheckt?
Stuur voortaan linkjes met songtekstenquote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, ik kreeg ineens een Yvonne die turks aan het zingen was
oeh, je brengt me op ideeen!quote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan zo de politiek in.
.
[..]
Werd eens tijd.
Moet die stomme Trig me eerder waarschuwenquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan zo de politiek in.
.
[..]
Werd eens tijd.
Mwoahquote:
Deze is btw meest recente versie wat is uitgebrachtquote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stuur voortaan linkjes met songteksten
Goed voor m'n uitspraak
Ik kwam niet langs al die mehter clips doorquote:Op zondag 16 november 2008 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet die stomme Trig me eerder waarschuwen
Zijn schuld
Had ik allang gevondenquote:Op zondag 16 november 2008 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze is btw meest recente versie wat is uitgebracht
Nee joh, baskasi olma kendin ol boyle cok daha guzelsin, jwt.
Weinig denk ikquote:Op zondag 16 november 2008 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zijn er nog die je niet hebt gezien dan?
Ho ho hoquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot doet al die links maar weg
Goed, perfectquote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef zarGon het volgende:
Je zingt in het Turks, Yv.? Vraag mij echt af hoe dat klinkt..
quote:
quote:0:04 t/m 3:29 / 9:39 - Ceddin deden, neslin baban (''Uw voorouders, uw grootvaders'')
3:30 t/m 5:33 / 9:39 - Mehter marşı (''Mehtermars'')
5:34 t/m 7:35 / 9:39 - Hücum marşı (''Aanvalsmars'')
quote:0:01 t/m 1:02 / 4:54 - Üsküdara gideriken (''De weg naar Üsküdar'')
1:03 t/m 2:20 / 4:54 - Rondo Alla Turca - Mozart
2:21 t/m 4:43 / 4:54 - Ode to Joy - Beethoven
quote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Ansswa-The King-het vervolg
Vanochtend een mede Turk opgepakt
Tieft op, niks van jouquote:
Tis maar dat ik over 10 min naar de les moet anders had ik het wel bewezen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tieft op, niks van jou
En nee, heb ik al mailadressen gehad, nou, nou?
quote:1914 yılında askeri müze bünyesinde yeniden kurulmuştur. Bu dönemde Mehter musikisini icra eden icracılara ek olarak, bir tuğ takımı ile yeniçeri ortalarını sembolik olarak temsil eden tarihi birlikte mehtere ilave olmuştur. Böylece askeri müzede faaliyete geçirilen mehtere tarihi bir hüviyet kazandırılmıştır. 1.Dünya savaşı, Kurtuluş savaşı ve Cumhuriyetin ilk yıllarında askeri müzede varlığını sürdüren mehter:
Thanks,quote:Op zondag 16 november 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
zG, mocht je gaan jailbreaken, dan kan ik je helpen. Heb meer lui op FOK! geholpen.
Oh graag, is het relevant voor 1914-1918?quote:
Dit team/kliek/brigade (Takım) gevestigd met de naam Mehterhane-i Hakanî heeft tijdens de 1914-1918 Eerste Wereldoorlog op sommige frontlinies en tijdens Bevrijdingsoorlog (Kurtuluş) in de Kuva-yı Milliye beweging/movement een belangrijke actieve rol op zich genomen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef yvonne het volgende:
En dit, prettyplease
"Mehterhane-i Hakanî adı ile kurulan bu Takım 1914–1918 Birinci Dünya savaşındaki bazı cephelerde ve Kurtuluş savaşındaki Kuva-yı Milliye hareketlerinde etkin rol üstlenmiştir.
Is in 1914 in het structuur/organisatie van het militaire museum opnieuw gebouwd/gevestigd. In deze periode is als toevoeging/uitbreiding aan performers die de Mehter muziek performen/uitvoeren, een brigade team/kliek/band en de middelste/middelmaat* janitsaren dat wordt gesymboliseerd in deze historische eenhied/unit, toegevoegd aan de Mehter. De Mehter die actief werd/in dienst is getreden in het militaire museum heeft op die manier een historische identiteit gekregen/gewonnen. [De laatste zin is incompleet, kan een opsomming zijn] De mehter, die zijn aanwezigheid in/tijdens de Eerste wereldoorlog, de Bevrijdingsoorlog en de eerste jaren van het Republiek voortzet in het militaire museum...quote:1914 yılında askeri müze bünyesinde yeniden kurulmuştur. Bu dönemde Mehter musikisini icra eden icracılara ek olarak, bir tuğ takımı ile yeniçeri ortalarını sembolik olarak temsil eden tarihi birlikte mehtere ilave olmuştur. Böylece askeri müzede faaliyete geçirilen mehtere tarihi bir hüviyet kazandırılmıştır. 1.Dünya savaşı, Kurtuluş savaşı ve Cumhuriyetin ilk yıllarında askeri müzede varlığını sürdüren mehter:
Samen staan we sterker.quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof dat ter discussie staat.
Het gaat niet om het eindresultaat, maar om de weg naar dat resultaat.quote:Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh Plzz, in the end there can be only one.
Nee natuurlijk, falen voor je je doel hebt bereikt onderweg, daar gaat het niet omquote:Op maandag 17 november 2008 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om het eindresultaat, maar om de weg naar dat resultaat.
Nou?! Wat moet het dan zijn?!quote:
Is in 1914 in het structuur/organisatie van het militaire museum opnieuw gebouwd/gevestigd. In deze periode is als toevoeging/uitbreiding aan performers die de Mehter muziek performen/uitvoeren, een brigade team/kliek/band en de middelste/middelmaat* janitsaren dat wordt gesymboliseerd in deze historische eenhied/unit, toegevoegd aan de Mehter. De Mehter die actief werd/in dienst is getreden in het militaire museum heeft op die manier een historische identiteit gekregen/gewonnen. [De laatste zin is incompleet, kan een opsomming zijn] De mehter, die zijn aanwezigheid in/tijdens de Eerste wereldoorlog, de Bevrijdingsoorlog en de eerste jaren van het Republiek voortzet in het militaire museum...quote:
Nou, okay, het moet dan maar. Kom maar op met je rug.quote:Op maandag 17 november 2008 22:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Allemachtig, krijgen die twee nooit genoeg van elkaar inzepen???
Oto yikamaya goturmek lazim.quote:Op maandag 17 november 2008 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, okay, het moet dan maar. Kom maar op met je rug.
Ehm.. ik weet niet goed hoe ik dit tactvol moet brengen...quote:Op maandag 17 november 2008 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, okay, het moet dan maar. Kom maar op met je rug.
Zei Esra Akin?quote:Op maandag 17 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehm.. ik weet niet goed hoe ik dit tactvol moet brengen...
Maar laat ik het dan maar bij mezelf houden; ik zag zo een foto langskomen en ik ben nogal visueel ingesteld, dus doe maar niet....
Tact is voor mietjes. En tsja, niet meer jaloers zijn op ons.quote:Op maandag 17 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehm.. ik weet niet goed hoe ik dit tactvol moet brengen...
Maar laat ik het dan maar bij mezelf houden; ik zag zo een foto langskomen en ik ben nogal visueel ingesteld, dus doe maar niet....
Wie?quote:
Figures.quote:
Zeg je dat altijd tegen jezelf om geen foto's te plaatsen, verkeerde hoek, slechte belichting?quote:Maar die foto, vast slechte belichting, verkeerde hoek e.d. Ik weet zeker dat ie heeeeel knap is
Zie je.. das pas tactquote:Op maandag 17 november 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wie?
Maar die foto, vast slechte belichting, verkeerde hoek e.d. Ik weet zeker dat ie heeeeel knap is
Weet je wat het is? Ik hecht geen waarde aan een oordeel van mensen over foto's die zelf geen foto's posten.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Anders had jij wel geschiedenis herschreven
Je bent een goeie jongen, vastquote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik hecht geen waarde aan een oordeel van mensen over foto's die zelf geen foto's posten.
1915 Australische soldaten aan kust van Gallipoli.quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef yvonne het volgende:
Ik ga gewoon vrolijk verder
Trig, we worden beroemd!
http://knucklesmeister.sp(...)C06DCA5BAA!244.entry Bij de derde foto, wat staat er?
Met Mel Gibson?quote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef zarGon het volgende:
Gallipoli!. Er was een film van Gelibolu, heeft iemand hem gezien?
De derdequote:Op maandag 17 november 2008 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1915 Australische soldaten aan kust van Gallipoli.
Wel meer dan eenquote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef zarGon het volgende:
Een goed antwoord zou een foto van jou zijn. Maar goed, weten we ook meteen wat voor persoon ik voor mij heb.quote:
wrong. Je kijkt naar het verkeerde.quote:Op maandag 17 november 2008 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1915 Australische soldaten aan kust van Gallipoli.
Ottomaanse soldaten terwijl ze onderweg zijn om de Duiste en Oostenrijkse troepen te "joinen".quote:Op maandag 17 november 2008 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
De derde
ekim 1914'de osmanlı askerleri alman ve avusturya birliklerine katılmaya giderken.
Jamaar jamaar, die nieuwe. Die op het nieuws was geweest enzo. Ik geloof dat het volgens de recensies niet goed was...quote:
Ottomaanse troepen die naar Duitse en Oostenrijkse eenheiden oprukken om aan te sluiten.quote:Op maandag 17 november 2008 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
De derde
ekim 1914'de osmanlı askerleri alman ve avusturya birliklerine katılmaya giderken.
Welke heb je het over?quote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef zarGon het volgende:
Damn, jij bent hier echt goed in.quote:Op maandag 17 november 2008 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ottomaanse troepen die naar Duitse en Oostenrijkse eenheiden oprukken om aan te sluiten.
Foto? Wilde nog wel mee met Saban, voor een meet remember? Maar ja dat mocht niet van hem..quote:Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een goed antwoord zou een foto van jou zijn. Maar goed, weten we ook meteen wat voor persoon ik voor mij heb..
Okay.quote:Op maandag 17 november 2008 23:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Foto? Wilde nog wel mee met Saban, voor een meet remember? Maar ja dat mocht niet van hem..
quote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omhooggevallen huppelkut ben je soms ook echt,.
Wat, waar?!quote:Op maandag 17 november 2008 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke heb je het over?
M'n profielwerkstuk ging over Gallipoli
Ook dat staat niet ter discussie, ophemelen en neerhalen in 2 minuten?quote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omhooggevallen huppelkut ben je soms ook echt,.
Alleen maar omdat het sociaal gewenst is hoor, meer moet je er niet achter zoeken.quote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bescheiden? Had ik niet achter je gezocht
Ik gaf je een compliment, bosheks.quote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook dat staat niet ter discussie, ophemelen en neerhalen in 2 minuten?
Nee, ik ben een arrogante kwal met een misplaatste gevoel voor trots.quote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bescheiden? Had ik niet achter je gezocht
Atheistquote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het sociaal gewenst is hoor, meer moet je er niet achter zoeken.![]()
(grapje Trigger)
Fijne avond allen.
Bwhahahaha.quote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik ben een arrogante kwal met een misplaatste gevoel voor trots.
Je deed wel meer dan datquote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gaf je een compliment, bosheks. [ afbeelding ].
Ja lekker naschoppen omdat ik niks terug kan zeggen he.quote:
Dan moet ik hem eens vinden, heb er nu geen tijd voor.quote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat, waar?!
Hebben! Mag ik eens lezen?!
Whehequote:Op maandag 17 november 2008 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja lekker naschoppen omdat ik niks terug kan zeggen he.
Ik ben er stiekem toch.![]()
En wat je zegt ben jezelf.
Vergeet vooral niet: chauvinistisch, paternalistisch, betweterig en least of all: zelfingenomen.quote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik ben een arrogante kwal met een misplaatste gevoel voor trots.
ook, maar zulke woorden kunnen niet tippen aan mijn wezen, vandaar dat ik ze niet wou gebruiken, zijn te min voor mijn persoon.quote:Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet: chauvinistisch, paternalistisch, betweterig en least of all: zelfingenomen.
Maar ach welke man niet?quote:Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet: chauvinistisch, paternalistisch, betweterig en least of all: zelfingenomen.
Zei ik toch? Zelfingenomen, voert de boventoon.quote:Op maandag 17 november 2008 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ook, maar zulke woorden kunnen niet tippen aan mijn wezen, vandaar dat ik ze niet wou gebruiken, zijn te min voor mijn persoon.
Boventoon is zo een relatief begrip voor een geweldige schepping als ik.quote:Op maandag 17 november 2008 23:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zei ik toch? Zelfingenomen, voert de boventoon.
ALLE profeten waren mannen.quote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Veel weet ik er niet van maar was toch ook een man?
Je weet wel dat je moeder de schuldige is he?quote:Op maandag 17 november 2008 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Boventoon is zo een relatief begrip voor een geweldige schepping als ik.
Feiten zijn door de massa's aangenomen opinies, elke 'feit' kent een volwaardige alternatieve oppositie.quote:Op maandag 17 november 2008 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben slechts een pragmatist, vel geen oordelen, benoem de feiten.
Gaan we op die toer?quote:Op maandag 17 november 2008 23:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je weet wel dat je moeder de schuldige is he?
Je zou me er een enorm groot plezier mee doen, dus graag!quote:Op maandag 17 november 2008 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moet ik hem eens vinden, heb er nu geen tijd voor.
Het is wel veel tekst.
Morgen oid. zal ik gaan kijken voor je.
Hoe weet je dat nou? De vrouwen waren vast te verstandig en lieten de mannen in de waan dat zij de enigen waren.quote:
Ik heb de Koran gelezen, jij ook moslima?quote:Op maandag 17 november 2008 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? De vrouwen waren vast te verstandig en lieten de mannen in de waan dat zij de enigen waren.
Omwille van de voortplanting... zucht..
quote:Op maandag 17 november 2008 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? De vrouwen waren vast te verstandig en lieten de mannen in de waan dat zij de enigen waren.
Omwille van de voortplanting... zucht..
Nee en ik ben geen moslima!!! Hoogstens een moslim.quote:Op maandag 17 november 2008 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb de Koran gelezen, jij ook moslima?
Probeer je je gebruik aan inhoudelijkheid te compenseren met een semantische discussie, maar goed hoor jij je zin, als moslim heb je natuurlijk de koran gelezen en weet je dat het een feit is dat alleen mannen profeten waren. Of hebben de vrouwen ook Allah in de waan gelaten waarde moslim(a) ?quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee en ik ben geen moslima!!! Hoogstens een moslim.
(Ik haat tendensieuze woorden)
Gaf ruimschoots toe dat ik weinig kennis heb van de koran. Maar ervan uitgaande dat mannen de boventoon voeren ( dat moet bekend terrein zijn), zeker in die tijd. Moet alles wat tegenwoordig als het woord van Allah wordt beschouwd, door die optiek worden bezien.quote:Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer je je gebruik aan inhoudelijkheid te compenseren met een semantische discussie, maar goed hoor jij je zin, als moslim heb je natuurlijk de koran gelezen en weet je dat het een feit is dat alleen mannen profeten waren. Of hebben de vrouwen ook Allah in de waan gelaten waarde moslim(a) ?
Ik heb het niet over interpretatie, alleen mbt tot interpretatie kan er sprake zijn van een mannelijke boventoon, dat gezegd hebbende heb ik het over letterlijke voorbeelden en verhalen van God, waarin dit ook letterlijk staat, ik zou bijna stellen dat het in de waan laten van mannen meer een interpretatie is met een vrouwelijke boventoon, beetje verlangenslustig.quote:Op maandag 17 november 2008 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gaf ruimschoots toe dat ik weinig kennis heb van de koran. Maar ervan uitgaande dat mannen de boventoon voeren ( dat moet bekend terrein zijn), zeker in die tijd. Moet alles wat tegenwoordig als het woord van Allah wordt beschouwd, door die optiek worden bezien.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het niet over interpretatie, alleen mbt tot interpretatie kan er sprake zijn van een mannelijke boventoon, dat gezegd hebbende heb ik het over letterlijke voorbeelden en verhalen van God, waarin dit ook letterlijk staat, ik zou bijna stellen dat het in de waan laten van mannen meer een interpretatie is met een vrouwelijke boventoon, beetje verlangenslustig.
Uhuh...de vrouwen zijn pas ontdekt in 1744.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die voorbeelden en verhalen zijn toch verteld door mannen aan mannen?
Ik moest lachen, he he, iets dat in een opslag gelezen kan worden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uhuh...de vrouwen zijn pas ontdekt in 1744.
Aisha vrouw van de profeet heeft de meeste Hadith overgeleverd, mannen kwamen naar haar toe om te leren niet andersom. Als een imam zegt dat je vrouwen mag slaan dan kan Aisha dat in absolute zin diskwalificeren door te overleveren dat Mohammed zijn vrouwen nooit heeft geslagen, een mannelijke vs vrouwelijke ondertoon waren niet perse de mannelijke prevaleert dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik moest lachen, he he, iets dat in een opslag gelezen kan worden.
Je moet nooit een boek gaan schrijven, niemand zou erdoor komen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik moest lachen, he he, iets dat in een opslag gelezen kan worden.
Ervan uitgaande dat dit waar is (zei al ken de koran inhoudelijk weinig tot niet).quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aisha vrouw van de profeet heeft de meeste Hadith overgeleverd, mannen kwamen naar haar toe om te leren niet andersom. Als een imam zegt dat je vrouwen mag slaan dan kan Aisha dat in absolute zin diskwalificeren door te overleveren dat Mohammed zijn vrouwen nooit heeft geslagen, een mannelijke vs vrouwelijke ondertoon waren niet perse de mannelijke prevaleert dus.
Azra Akin, sjaakie.quote:
Ze had macht en statuut van Allah gekregen als 'moeder der gelovigen', hetgeen ze letterlijk is genoemd in de Koran, dus nou niet echt theologisch gezien door mannen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat dit waar is (zei al ken de koran inhoudelijk weinig tot niet).
Dit was blijkbaar een vrouw die was aangewezen door wederom: een man.
Wie heeft de machtsmiddelen in handen? Niet de vrouw, zij kan blijkbaar slechts functioneren als tutor van anderen, waaronder dus ook toevalligerwijs mannen.
Als ik triggersnot zeg is het ook niet goed toch, 1 letter verschil zelf.quote:
Wie benoemde haar primair??? Dus niet theologisch, maar analytisch.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze had macht en statuut van Allah gekregen als 'moeder der gelovigen', hetgeen ze letterlijk is genoemd in de Koran, dus nou niet echt theologisch gezien door mannen.
Nogmaals : Woei the horror.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als ik triggersnot zeg is het ook niet goed toch, 1 letter verschil zelf.
Allah volgens iedereen die de Koran leest of je nu man of vrouw bent.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wie benoemde haar primair??? Dus niet theologisch, maar analytisch.
Tracht je je gelijk te behalen met semi retorische vragen? Na Mohammed was zij de autoriteit op het gebied van Islamitische jurisprudentie omdat zij Mohammed had meegemaakt in zijn meest intieme en beschamende momenten. Als je aan het drogredeneren bent om dat Mohammed een profeet & man is, tsjaah, dat stond niet eens ter discussie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:19 schreef Min-e het volgende:
Je weet dat ik gelijk heb en toch geef je het niet toe.
Beetje jammer, dit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:19 schreef Min-e het volgende:
Je weet dat ik gelijk heb en toch geef je het niet toe.
Zoals ik al zei probeer het los te koppelen van de theologische context. Wees eens praktisch en bedenk dan dat zij alleen maar rechten had gekregen van een man. Dus daarbij begrensd moet zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allah volgens iedereen die de Koran leest of je nu man of vrouw bent.
Dus nogmaals; wie gaf haar mandaat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tracht je je gelijk te behalen met semi retorische vragen? Na Mohammed was zij de autoriteit op het gebied van Islamitische jurisprudentie omdat zij Mohammed had meegemaakt in zijn meest intieme en beschamende momenten. Als je aan het drogredeneren bent om dat Mohammed een profeet & man is, tsjaah, dat stond niet eens ter discussie.
Wat je niet schijnt in te zien is dat zij onfeilbaar werd geacht, dus in feite als haar iets niet zinde had ze een uitspraak van de profeet kunnen verzinnen om haar doelen te bereiken, dan heb ik het niet eens over een theologische context of neigend naar metafysische invloeden. Zij had zodanig invloed dat als een man haar wou begrenzen ze simpelweg kon zeggen dat er in de koran haar een moeder statuut is gegeven en die ten alle tijden gehoorzaamd dient te worden omdat er na Allah niets boven de ouders gaat, maar al negeer je dat had ze hasha een hadith kunnen verzinnen, besef je dat of niet? Zij heeft dan ook vele mannelijke interpretaties van de Koran geboycot, die macht had zij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zoals ik al zei probeer het los te koppelen van de theologische context. Wees eens praktisch en bedenk dan dat zij alleen maar rechten had gekregen van een man. Dus daarbij begrensd moet zijn geweest.
maar als je 3 letters fout had dan,en 4 en 5 ?quote:
Hoi, Mohammed zei nergens in zijn uitspraken neem Aisha als autoriteit, er vanuitgaande dat je gelooft dat de Koran een boek van Allah is? Was het Allan, een geslachtsloze entiteit die haar de statuut gaf, is dat zo moeilijk te comprehenderen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus nogmaals; wie gaf haar mandaat?
Mohammed, jazeker, weinig verrassend, maar terdege een man.
De horror wordt steeds dominanter.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
maar als je 3 letters fout had dan,en 4 en 5 ?
Wees eens dankbaar! Saaie bende daar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soebhan Allah, geen wonder dat we door de vrouw het paradijs zijn uitgeschopt.
Je hebt voor mijn ogen gebeden voor god, voor wat, de hel?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wees eens dankbaar! Saaie bende daar.
Werkelijk? Dus jij gelooft dat indien iemand je de instrumenten geeft, de gever ervan totaal kunt uitvlakken? Nee, dan ben je daar van afhankelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat je niet schijnt in te zien is dat zij onfeilbaar werd geacht, dus in feite als haar iets niet zinde had ze een uitspraak van de profeet kunnen verzinnen om haar doelen te bereiken, dan heb ik het niet eens over een theologische context of neigend naar metafysische invloeden. Zij had zodanig invloed dat als een man haar wou begrenzen ze simpelweg kon zeggen dat er in de koran haar een moeder statuut is gegeven en die ten alle tijden gehoorzaamd dient te worden omdat er na Allah niets boven de ouders gaat, maar al negeer je dat had ze hasha een hadith kunnen verzinnen, besef je dat of niet? Zij heeft dan ook vele mannelijke interpretaties van de Koran geboycot, die macht had zij.
Als je nu ook begrijpend lezen had gehad vroeger begreep je dat de gever Allah was en nee ze Allah niet kon uitvlakken nee, in de Sharia daarentegen was ze machtiger dan Ali, Abu Bakr en Umar, ervanuitgaande dat je weet wie dat zijn? Jij hoeft de theologie waar zij in geloofden niet aan te nemen, maar zij geloofden wel in het ongehoorzamen van Aisha dat Allah ze ter verantwoording zou roepen... Juist, erg mannelijke interpretatie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Werkelijk? Dus jij gelooft dat indien iemand je de instrumenten geeft, de gever ervan totaal kunt uitvlakken? Nee, dan ben je daar van afhankelijk.
Wat had ik nou gezegd over dat inzepen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:31 schreef zarGon het volgende:
Ik moet toegeven Trigger, geduld heb je wel..
Dat een douche je niet zou misstaan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over dat inzepen?
Hihi.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over dat inzepen?
Ah ik zat er al op te wachten, het ligt vast aan mijn onvermogen om te lezen. Niet aan jouw incapacitaire vermogens van het formuleren van een helder betoog.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je nu ook begrijpend lezen had gehad vroeger begreep je dat de gever Allah was en nee ze Allah niet kon uitvlakken nee, in de Sharia daarentegen was ze machtiger dan Ali, Abu Bakr en Umar, ervanuitgaande dat je weet wie dat zijn? Jij hoeft de theologie waar zij in geloofden niet aan te nemen, maar zij geloofden wel in het ongehoorzamen van Aisha dat Allah ze ter verantwoording zou roepen... Juist, erg mannelijke interpretatie.
ad hominemquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je nu ook begrijpend lezen had gehad vroeger
Precies, zoals je weet ben ik verheven boven alle imperfectie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ah ik zat er al op te wachten, het ligt vast aan mijn onvermogen om te lezen. Niet aan jouw incapacitaire vermogens van het formuleren van een helder betoog.
Ze was toch de vrouw van de profeet, dezelfde profeet welke haar hoedanigheid erkende. Deze erkenning gaf haar mandaat en geen andere.
jaquote:
Ok ik ga dit anders aanpakken. Wat wil je hier nu mee zeggen en probeer het dit keer te verwoorden zodat een ander dat ook kan lezen. Dus inclusief het gebruik van de juiste persoonlijk naamwoorden etc.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, zoals je weet ben ik verheven boven alle imperfectie.
Het is ook hetzelfde vrouw die door Allah wordt bedreigd met vernietiging als ze zich niet gedraagt en wordt beschuldigd van overspel, ondanks al die dingen benoemde Allah haar tot moeder van gelovigen. In de Koran is het woord 'Khalifa' = plaatsvervanger - altijd in combinatie met 'djeala' = voortgebracht. Wanneer Aisha Mohammed opvolgde in theologische kwesties is dat niet gebeurd omdat Allah of Mohammed een opvolger hadden benoemd, maar om zuiver logica, nml dat zij Mohammed de profeet die niet handelt uit eigen verlangen beter kent dan wie dan ook, als je het dan nog niet snapt kan ik je verder niet meer helpen.
Mijn capaciteit reikt niet naar jouw niveau schijnt. Succes met je aanpak.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ok ik ga dit anders aanpakken. Wat wil je hier nu mee zeggen en probeer het dit keer te verwoorden zodat een ander dat ook kan lezen. Dus inclusief het gebruik van de juiste persoonlijk naamwoorden etc.
Jouw onwil om maar niet te hoeven toegeven dat deze mevrouw handelde op grond van haar positie van haar echtgenoot heeft niets met welk niveau van mij dan ook te maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn capaciteit reikt niet naar jouw niveau schijnt. Succes met je aanpak.
Ah ok, het is ik die Allah als god erkent, maar tegelijkertijd de theologische inhoud van de Koran achterwege laat ten gunste van de profeetsgeslacht om een 'punt' te scoren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jouw onwil om maar niet te hoeven toegeven dat deze mevrouw handelde op grond van haar positie van haar echtgenoot heeft niets met welk niveau van mij dan ook te maken.
Ik zei dat ik moslim was, daarbij niet uitgewijd inzake mijn beleving van mijn godsdienst, laat staan mijn persoonlijke interpretatie welke we nu helemaal buiten beschouwing hebben gelaten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah ok, het is ik die Allah als god erkent, maar tegelijkertijd de theologische inhoud van de Koran achterwege laat ten gunste van de profeetsgeslacht om een 'punt' te scoren.
ooowwww oke, dat Mohammed een man is en dat ik zei dat zijn rol vanaf het begin niet ter discussie stond is een van ons ontgaan of genegeerd dan - al dan wel niet (on)bewust - . Om vervolgens maar met semantische reacties, retorische vragen, 'hihi ik heb gewonnen' reacties je overtuiging te moeten aanvullen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik zei dat ik moslim was, daarbij niet uitgewijd inzake mijn beleving van mijn godsdienst, laat staan mijn persoonlijke interpretatie welke we nu helemaal buiten beschouwing hebben gelaten.
Het enige "te scoren punt" is gelegen in het feit dat Mohammed een man was. De overlevering dus ook primair is gedaan door een man.
Geen idee, mijn moeder zegt dat je vrouwen altijd gelijk moet gevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bu son, ama benim hakli oldugumu kanatlamiyor. Ne yapayim erkek degil mi??
Dan zijn blijkbaar alle woorden die ik heb geuit verspild geweest.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ooowwww oke, dat Mohammed een man is en dat ik zei dat zijn rol vanaf het begin niet ter discussie stond is een van ons ontgaan of genegeerd dan - al dan wel niet (on)bewust - . Om vervolgens maar met semantische reacties, retorische vragen, 'hihi ik heb gewonnen' reacties je overtuiging te moeten aanvullen.
Ik heb te veel vrije tijd lijkt het.
Mocht het niet duidelijk zijn, i rest my case.
Kon je dat niet wat eerder zeggen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Min-e, mocht je in de toekomst vragen hebben over de Islam, dan kun je hier terecht:
[Centraal] Vragen over de Islam #7
oh nee hoor ondanks alles hou ik nog steeds van je, gulumquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dan zijn blijkbaar alle woorden die ik heb geuit verspild geweest.
Ik had vanavond geen vraag, poneerde een feit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Min-e, mocht je in de toekomst vragen hebben over de Islam, dan kun je hier terecht:
[Centraal] Vragen over de Islam #7
Tabii canim, je moet van alle moslims houden dus ook van mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oh nee hoor ondanks alles hou ik nog steeds van je, gulum
Ik kom ook maar net binnen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Kon je dat niet wat eerder zeggen.
Maar goed, dat je het even weet dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik had vanavond geen vraag, poneerde een feit.
Maar goed om te weten er zullen zeker, vast wel vragen te stellen zijn.
Pluim voor je moeder!! Luister naar haar, ze is moet een wijs persoon zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder zegt dat je vrouwen altijd gelijk moet gevenDus, ja je hebt gelijk
Waar maak je uit op dat hij dat wel doet dan? Omdat ie er niet meer in gelooft betekent het nog niet dat ie alle opgedane kennis ineens moet gaan vergeten ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:42 schreef saban het volgende:
Uhh ik dacht dat Triggershot niet meer geloofde in de Islam?
Ik werk namelijk bij de politie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 03:29 schreef Emimich het volgende:
Beroepsmatige tvp.
quote:Groenen kiezen Duitse Turk als leider
BERLIJN - Met Cem Özdemir hebben de Groenen als eerste politieke partij in Duitsland een voorzitter van allochtone afkomst gekozen. Hij kreeg op het partijcongres dit weekeinde 79,2 procent van de stemmen.
De 42-jarige Özdemir is in Duitsland geboren als kind van Turkse ouders. De milieupartij hoopt met Özdemir een extra troef in handen te hebben op weg naar de Bondsdagverkiezingen, volgend jaar september.
Cem Özdemir werd geboren en groeide op in het Zuid-Duitse Bad Urach, in de deelstaat Baden-Württemberg. Al op zestienjarige leeftijd meldde hij zich als milieuactivist aan bij de Groenen. Hij studeerde sociale pedagogie, werkte als leraar en freelancejournalist en werd in 1994 gekozen als parlementslid in de Bondsdag.
Dat was geen onverdeeld succes. Özdemir werd gevierd als eerste Duits-Turkse parlementariër en kon die druk uiteindelijk niet aan. Hij nam een krediet aan van een omstreden lobbyist en maakte gebruik van zakelijk verworven vliegbonuspunten. In 2002 legde hij alle functies neer en vertrok hij naar de Verenigde Staten. Twee jaar later keerde hij terug en werd hij namens de Groenen gekozen in het Europees Parlement. Die post bekleedt hij nog steeds.
Özdemir wordt gezien als een realist, die te maken krijgt met een linkse meerderheid in het partijbestuur. Met zijn flexibele houding zou hij in staat kunnen zijn verschillende stromingen samen te brengen. Dit heeft echter bij een deel van de achterban ook wantrouwen gewekt. Bijvoorbeeld toen hij arbeidsplaatsen liet prevaleren boven het aanpakken van milieuvervuiling.
Zijn imago zorgt nu voor de kreet 'Groenen, yes we Cem', verwijzend naar de succesvolle slogan van de nieuw gekozen president van de VS, Barack Obama. Özdemir wuift dat weg en zegt dat hij een stuk bescheidener is geworden.
Hij is getrouwd met een Duitse van Argentijnse afkomst en heeft met haar een dochter. Hij leidt naar eigen zeggen een rustig en gelukkig burgerleven en heeft spijt van zijn vroegere missers, maar praat daar eigenlijk liever niet meer over.
Özdemir wil de Groenen weer nadrukkelijker profileren als milieupartij. Zeker nu andere partijen (onder meer CDU en FDP) het besluit op termijn te stoppen met kernenergie, terug willen draaien.
Als vicevoorzitter van de Groenen werd de Beierse Claudia Roth herkozen. Lijsttrekkers bij de verkiezingen volgend jaar zijn de parlementariërs Renate Künast en Jürgen Trittin, respectievelijk oud-ministers van Landbouw en Milieu.
Bron: Parool
Wat een prachtige documentaire. Jammer dat Yvonne geen Turks spreekt. Ik denk dat zij deze wel leuk gevonden zou hebben.quote:Türkiye'nin bağımsızlığı için binlerce insanın şehit düştüğü, genç-yaşlı, kadın-erkek demeden düşmana karşı tek vücut direndiği Kurtuluş Savaşı'nın son tanıkları, Gazi Ömer Küyük, Gazi Yakup Satar ve Gazi Veysel Turan'ın günlük yaşamları ve savaş yıllarına dair anıları SON BULUŞMA'da gözler önüne seriliyor.
Ja, wrijf het ff inquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Son Buluşma (''De laatste ontmoeting'')
[..]
Wat een prachtige documentaire. Jammer dat Yvonne geen Turks spreekt. Ik denk dat zij deze wel leuk gevonden zou hebben.
ja want ik moet een chinees zijn om over china te pratenquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:42 schreef saban het volgende:
Uhh ik dacht dat Triggershot niet meer geloofde in de Islam?
yvonne geen turks? Bron?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een prachtige documentaire. Jammer dat Yvonne geen Turks spreekt. Ik denk dat zij deze wel leuk gevonden zou hebben.
Wow die is echt vet, ben benieuwd of die in Nederland gaat komen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niks kunnen vindenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als het al een tijdje uit is heb je engelse subs zo gevonden.
Anders neem je zijn reactie even al te serieus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat hij dat wel doet dan? Omdat ie er niet meer in gelooft betekent het nog niet dat ie alle opgedane kennis ineens moet gaan vergeten ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zonder baard zijn kafir!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik zei nog, geen ruzie maken.
Maar goed, ik heb geen baard dus niemand luistert.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen zonder baard zijn kafir!!
Die is 15 topics terug geweestquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:05 schreef Da.Rock het volgende:
Oh de reeks wordt voortgezet![]()
Wanneer was de meet ook alweer?
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Heb ik ook daadwerkelijk wat gemist dan?
Hoiquote:
Jij bent er lang nie meer geweest?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:20 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Joh, d'r waren er toch 2![]()
Dus zo voelt genept zijn
Eventjes maar...quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent er lang nie meer geweest?
Iemand die een attributief niet correct weet te gebruiken, laat staan het antoniem van het woord slachtoffer niet weet te herkennen. Ben er niet weg van..quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Da.Rock het volgende:
Zo te lezen hebben jullie wel een nieuwe slachtoffer![]()
Nou, veel plezier ermee, ben er weg van..
Zo, wat een zelfadoratie. Zeg eens eerlijk, als je je eigen semi-intellegente postings met 'moeilijke' woorden terugleest, wordt je dan niet lichtelijk opgewonden?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Iemand die een attributief niet correct weet te gebruiken, laat staan het antoniem van het woord slachtoffer niet weet te herkennen. Ben er niet weg van..
quote:Op woensdag 19 november 2008 01:02 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Zo, wat een zelfadoratie. Zeg eens eerlijk, als je je eigen semi-intellegente postings met 'moeilijke' woorden terugleest, wordt je dan niet lichtelijk opgewonden?
Wat is het toch met ons, wij, mannen? Waarom zoeken wij allemaal ruzie met Min-e?quote:Op woensdag 19 november 2008 01:02 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Zo, wat een zelfadoratie. Zeg eens eerlijk, als je je eigen semi-intellegente postings met 'moeilijke' woorden terugleest, wordt je dan niet lichtelijk opgewonden?
Kusje d'r op.quote:Op woensdag 19 november 2008 01:08 schreef Triggershot het volgende:
RELLEN!! moet over 5 uur weer op
gewoon allemaal levenloze nerds wijquote:Op woensdag 19 november 2008 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het toch met ons, wij, mannen? Waarom zoeken wij allemaal ruzie met Min-e?
Gimme morequote:Op woensdag 19 november 2008 01:02 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Hij heeft, naar mijn mening, wel een punt.quote:
Mine heeft wel meer punten. Pront en sappig, wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft, naar mijn mening, wel een punt.
Of uitgezakt en vereeltquote:Op woensdag 19 november 2008 17:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mine heeft wel meer punten. Pront en sappig, wel..
Inderdaad, dan houdt het leven opquote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef IHVK het volgende:
Ik vraag me af wat jullie zouden moeten zonder Min-e?
Stonden wel 4de in de CL meen ik.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:05 schreef ClioSporT het volgende:
Goed, je krijgt de groeten.
Ah, alleen hebben ze wél geld maar verneuken ze het toch nog?quote:Op donderdag 20 november 2008 04:09 schreef zarGon het volgende:
Fener is momenteel de Feyenoord van Turkije..
Jij spreekt geloof ik beter Nederlands dan de gawurlar.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:01 schreef Min-e het volgende:
Meisjes plagen zoentjes vragen.
Alhoewel Trigger laatst nog klaagde dat zijn familie hem graag flink verwend met een lekkere smakkerd.
Hier is het 2008quote:Op donderdag 20 november 2008 02:36 schreef ClioSporT het volgende:
Half uur later je bericht editten is zoooooo 2001
Mên ik ben nog net geen gavur, stuur maar doorquote:Op donderdag 20 november 2008 09:22 schreef saban het volgende:
[..]
Jij spreekt geloof ik beter Nederlands dan de gawurlar.
Kan je mijn sol. brief even doorlezen?
Wel gewonnen van Galatasaray, hoe slecht we op dit moment ook zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:09 schreef zarGon het volgende:
Fener is momenteel de Feyenoord van Turkije..
Waarheen?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mên ik ben nog net geen gavur, stuur maar door
Ik begin nooit aan ruzie's waarvan ik weet dat ik ze toch wel win.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hier is het 2008![]()
Zei je nou dat je ruzie wilde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |