Alleen als hij genoeg verdient.quote:Op zondag 16 november 2008 11:04 schreef RacerDKB het volgende:
Trouw met haar, dan kan ze in Nederland blijven.
ik wordt 29 november 18... maar dit is wel een plan ja.quote:Op zondag 16 november 2008 11:08 schreef Buschetta het volgende:
Je bent 18 ?
Stel voor om haar zo snel mogelijk in polen te gaan bezoeken. Dan blijf je daar een weekje. Na een week in een andere omgeving kan je misschien inschatten hoe belangrijk ze voor je is. Regel een huisje. Maak goede afspraken en haal dr terug naar Nederland
hebben polen niet meer nodig...quote:Op zondag 16 november 2008 11:01 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
blijkt dat met haar tewerkvergunning ook iets niet goed is.
He jij bent op dezelfde dag jarig als ik. Alleen ik ben een paar jaar ouder dan jouw.quote:Op zondag 16 november 2008 11:11 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
ik wordt 29 november 18... maar dit is wel een plan ja.
Het was een vuige smoes. Heeft ze je om geld gevraagd voor de terugreis?quote:
Volgens mij ook niet, maar misschien dat Poolquote:Op zondag 16 november 2008 14:22 schreef mgerben het volgende:
Volgens mij heeft ze als Poolse geen vergunning nodig.
Met de vlag in de hand, neuken voor het vaderland!quote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef Pupp3t het volgende:
Neuken wat je kan. Voor volk en vaderland !!
Jij hebt "haar moeder heb" gemist?quote:
Dat niemand deze quote.quote:Op zondag 16 november 2008 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
zou wel een rubber gebruiken deze laatste wip.
Alsof het dan iets uitmaaktquote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Heel belangrijk, anders zit je straks nog met een "keep a nigga" baby.quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Wat is er grappig aan, buiten het knullige Nederlands?quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Het is niet grappig, er wordt iets mee bedoeld.quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan, buiten het knullige Nederlands?
Oh.quote:Op zondag 16 november 2008 16:09 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Het is niet grappig, er wordt iets mee bedoeld.
ja, jij hebt zeker nooit een vriendin gehad hequote:Op zondag 16 november 2008 16:19 schreef Prism het volgende:
Je bent dus nog 17, 1 keer goed ketsen en dan dumpen. Je bent te jong om nu al een vaste relatie te beginnen.
Het bureau heeft problemen, maar daarom hoeft zij nog geen achterstallige belasting te betalen. Maak onderscheid tussen hun problemen en haar problemen.quote:Op maandag 17 november 2008 07:58 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Ze zei dat er problemen waren omdat er geen belastingen waren betaald (daarvoor is het bedrijf dicht denk ik) en dat zei weg moest omdat zij nu niet kon werken in NL. En daarom gaat zij terug naar Polen omdat haar huisvesting via een uitzendbureau liep en die zitten dus ook in de shit vanwege die belastingen als ik het helemaal begrijp.
Nee, waarom?quote:Zou ze liegen?
Je zegt het zelf heel goed...quote:Op maandag 17 november 2008 10:49 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
maar ik ga aan me moeder vragen of ze niet hier een maandje kan blijven
Wat, een Pool wordt uitgebuit door een snel bureautje dat probeert maximale winst te halen door geen belasting te betalen, de werknemers goedkoop te huizen, en door te gaan tot het schip strandt?quote:Op maandag 17 november 2008 11:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
Kom op man, dit verhaal stinkt aan alle kanten.
ja ik ben ook niet gekquote:Op maandag 17 november 2008 11:16 schreef Murloc het volgende:
[..]
Je zegt het zelf heel goed...
Zou nog maar ff goed kijken naar het tegoed op je bankrekening. Geniet nog ff van de zwarte cijfers.
daar heb ik nou geen tijd meer voorquote:
Mijn gedachte.quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef mgerben het volgende:
[..]
Wat, een Pool wordt uitgebuit door een snel bureautje dat probeert maximale winst te halen door geen belasting te betalen, de werknemers goedkoop te huizen, en door te gaan tot het schip strandt?
En het meisje is daarom automatisch slecht en doortrapt?
Ga uit van het goede in de mens.
Jullie 2 gaan daar echt zo op terug komen als TS zegt dattie van zn poolse liefje niks meer heeft vernomenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
daar heb ik nou geen tijd meer voor
we gaan haar wegbrengen maar ze heeft al een half uur geen woord gezegd ofzo. echt raar ik word er echt fokking PISSIG om ik trap der op die trein en ik ben klaar dermee.
als ik jou was zou ik haar toch nog snel ff doenquote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
we gaan haar wegbrengen maar ze heeft al een half uur geen woord gezegd ofzo. echt raar ik word er echt fokking PISSIG om ik trap der op die trein en ik ben klaar dermee.
Tsja, hebben we hier te maken met een pools meisje dat liever naar huis gaat als het werk op is, dan te teren op de portemonnee van een vriendje wat ze net enkele maanden kent, en bij diens ouder in huis te gaan logeren.quote:Op maandag 17 november 2008 11:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Jullie 2 gaan daar echt zo op terug komen als TS zegt dattie van zn poolse liefje niks meer heeft vernomen
de bitch .... ze heeft gewoon geen enkel respect voor jouw gevoelens. Id uitzwaaien en klaar drmee, volgende keer zou ik gewoon een afrikaantje halen , die zijn veel aanhankelijker.quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
Van de kant van TS is het echte liefde daarentegen, de arme jongen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
Jaquote:
Same here!quote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk geloof ik het hele verhaal niet zo...
nee er is een half jaar geleden een raam ingegooit bij ons en de pc gejat. daarom heb ik het vastgemaakt aan het bureau.quote:Op maandag 17 november 2008 15:03 schreef g0dz0r het volgende:
Ze hadden een sleutel maar hebben alsnog een raam ingegooid?
ben bloedserieus helaasquote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Karina het volgende:
Ach die polen zijn zo handig, waarschijnlijk zat er nog een apparaatje in haar tas, zak, vagina..quote:Op maandag 17 november 2008 15:17 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
Ja
Ze heeft een kopie gemaakt van de sleutels denk ik maar wanner? kan wel iemand anders zijn geweest maar zelfde cvraag: wanneer?
nou zo handig zijn ze op werk anders niet ja met hun bek voor zover je der wat van kan verstaanquote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ach die polen zijn zo handig, waarschijnlijk zat er nog een apparaatje in haar tas, zak, vagina..
quote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Karina het volgende:
ja, daarbij is het natuurlijk vooral fantastisch dat de computer van de TS nét met een ketting vastgemaakt was aan een tafel om hem tegen diefstal te beveiligen, anders was hij misschien óók meegejat en had de TS dit verhaal nooit zo snel ook weer op Fok! kunnen doorpostenquote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef Re het volgende:
dat we zo'n verhaal toch mooi zo live mee kunnen maken, het lijkt net een film
Met een kettingquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, daarbij is het natuurlijk vooral fantastisch dat de computer van de TS nét met een ketting vastgemaakt was aan een tafel om hem tegen diefstal te beveiligen, anders was hij misschien óók meegejat en had de TS dit verhaal nooit zo snel ook weer op Fok! kunnen doorposten
een soort butterfly effect oid... ik ben benieuwd wat de volgende scene zal zijn... een telefoontje van onze Poolse supporting act?quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, daarbij is het natuurlijk vooral fantastisch dat de computer van de TS nét met een ketting vastgemaakt was aan een tafel om hem tegen diefstal te beveiligen, anders was hij misschien óók meegejat en had de TS dit verhaal nooit zo snel ook weer op Fok! kunnen doorposten
Alleen als de telefoon natuurlijk ook met een kettinkje aan de muur vastzatquote:Op maandag 17 november 2008 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
een soort butterfly effect oid... ik ben benieuwd wat de volgende scene zal zijn... een telefoontje van onze Poolse supporting act?
ik kan dat wel doen denk ik maar dan moet ik ergens een scanner vandaan halenquote:Op maandag 17 november 2008 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
TS als je nu eens met bewijs komt. Bijvoorbeeld een kopie van het procesverbaal bijvoorbeeld. Alhoewel dat bewijst alleen de inbraak. Dan zou je al een stuk geloofwaardigder overkomen.
Ik weet niet of dit moet geloven. Ik twijfel.
Het klinkt inderdaad als een filmscript ofzo. Maar misschien is het ook echt waar.
oh de tv... fotootje? kan geregeld wordnequote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef mgerben het volgende:
Ik geloof er niks van... post eens een foto van die zogenaamd gestolen TV.
lijkt me sterk maar ben wel iedereen aan het nabellen voor te kijken of ze weten van die polen waar we mee werkten want ik weer dat ze verschillende van die mensen al kende in polenquote:Op maandag 17 november 2008 16:01 schreef Northside het volgende:
Ik geloof het hele verhaal ook niet echt... het is iets TE mooi om waar te zijn.
Mocht het waar zijn... pak een touw en de trein naar Valkenburg, hoop dat ze daar niet over gelogen heeft en ga haar daar zoeken. Beetje cafe's aflopen, dan kom je haar daar vanzelf tegen terwijl ze een nieuw slachtoffer aan het playen is. Vastbinden, mee terug naar huis nemen en haar daar in de kelder vastbinden. De hele buurt eroverheen laten gaan voor 20euro per keer tot de schade terugverdiend is, dan zelf nog een keer eroverheen voor de emotionele schade en vervolgens op straat gooien.
Dat is best een heul eind op je scootah he?quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
adressen namen dat soort shit anders rij ik zelf wel naar polen
ken wel mensen met auto's hoorquote:Op maandag 17 november 2008 16:42 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat is best een heul eind op je scootah he?
*Leest de rest van het verhaal* Zeg het maar? Ik had gelijk hequote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Tsja, hebben we hier te maken met een pools meisje dat liever naar huis gaat als het werk op is, dan te teren op de portemonnee van een vriendje wat ze net enkele maanden kent, en bij diens ouder in huis te gaan logeren.
Heel verdacht ja. Wat raar dat ze gewoon naar haar eigen huis en familie wil, het valse loeder.
mn ogen, wat doe je?quote:Op maandag 17 november 2008 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
Terug vind Pool![]()
Dus als ik het goed begrijp is zij nu op de trein gezet naar Polen in een veewagen.
TS
Hoe lang is zij bij jouw geweest?
Het zou mij niks verbazen als zij de sleutel heeft nagemaakt en aan iemand heeft gegeven met als resultaat die inbraak. En verwacht nog meer gedonder met haar. Deze soap begindt pas. Veel succes.
Wat het hele verhaal ook al wat mooier zou maken... post eens een foto van haar? Als ze je hele huis heeft leeggeroofd zijn xxx foto's van de slet in kwestie op het internet wel het minste wat je kan doen, maar vooruit, een normale foto tellen we ook al als bewijs.quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
lijkt me sterk maar ben wel iedereen aan het nabellen voor te kijken of ze weten van die polen waar we mee werkten want ik weer dat ze verschillende van die mensen al kende in polen
adressen namen dat soort shit anders rij ik zelf wel naar polen
bibliotheek, random school, random universiteit, random kantoor.quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
kan je wel zeggen ja
weet iemand waar je iets kan scannen als je zelf geen scanner hebt?
heb niet veel foto's maar wel een paarquote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat het hele verhaal ook al wat mooier zou maken... post eens een foto van haar? Als ze je hele huis heeft leeggeroofd zijn xxx foto's van de slet in kwestie op het internet wel het minste wat je kan doen, maar vooruit, een normale foto tellen we ook al als bewijs.
maak een foto van de foto met je mobieltje.quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
kan je wel zeggen ja
weet iemand waar je iets kan scannen als je zelf geen scanner hebt?
huh ik wil het proces verbaal inscannen....quote:Op maandag 17 november 2008 16:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maak een foto van de foto met je mobieltje.
oh sorry, ik dacht dat je puur ff iets snel wilde uploaden.. kan eigenlijk nog alsnog. maak er gewoon een foto van met je mobieltje, en upload die naar je computer en daarna naar internet.quote:Op maandag 17 november 2008 17:08 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
huh ik wil het proces verbaal inscannen....
ja dat welquote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef Bootje84 het volgende:
TS, heb je nou een keer met dr zitten ballen of niet...?
moeilijke sex..? krijg je al potentieproblemen op je 18e dan?quote:Op maandag 17 november 2008 17:13 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
ja dat welen was bijna jarig dus had hoop op moeilijke sex...
Hoe maak je een foto van je TV nadat hij gestolen is? Leg uit.quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef mgerben het volgende:
Ik geloof er niks van... post eens een foto van die zogenaamd gestolen TV.
Het verhaal geeft je gelijk.quote:Op maandag 17 november 2008 16:46 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
*Leest de rest van het verhaal* Zeg het maar? Ik had gelijk he
Ik zou ook niks zeggen als mijn vriendin achter de PC op FOK zit terwijl ik een trein moet halen..quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
ik suck in talenquote:Op maandag 17 november 2008 17:54 schreef NJ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik na al die spelfouten ben blijven lezen zeg.
Adelajdaquote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef quirina het volgende:
En nou?
Sletvana is op weg naar Polen?
kom maar opquote:
Heb je geen telefoon met camera?quote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ik moet het [porces verbaal eerst nog scannen jonges maar ik doe me best.
pics van adelajda?
Een hele slechte ja ik heb wel wat fotos gemaakt maar die gooi ik altijd in photoshop om er wat leuks van te maken ofzoquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef quirina het volgende:
En nou?
Sletvana is op weg naar Polen?
sletvana zatlapova de poolse plunderpoesquote:Op maandag 17 november 2008 20:15 schreef quirina het volgende:
Wat maakt het uit? Ze is toch naar Polen die Sletvana Zatlapova?
quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef krioro het volgende:
Dit is trouwens wel goed materiaal voor een nieuwe track hè, Tvrb0! Bel Skitty voor een beat!
ik zat ook al te denken aan een vette disstrackquote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef krioro het volgende:
Dit is trouwens wel goed materiaal voor een nieuwe track hè, Tvrb0! Bel Skitty voor een beat!
quote:Vind Liefde Uit Polen
Mooie Vrouwen Zoeken Ware Liefde. Over 400,000 Verschillende Leden.
.
www.RussianEuro.com
Hier kennen we de breezersletjes, maar dit moet dan een wodkasnol zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 20:35 schreef quirina het volgende:
Sletvana is een mooie meid
Die voor een paar nikes der benen spreid yoooooo!
daar vroeg toch niemand omquote:Op maandag 17 november 2008 20:41 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ja maar die heb ik dus door photoshop gehaald
quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef Freeflyer het volgende:
Heb je haar nu wel of niet geketst?
Niet geketst en wel je spullen kwijt dan voel je je dubbel genaaid
idd ik geef toestemming om die foto`s te plaatsenquote:Op maandag 17 november 2008 20:41 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ja maar die heb ik dus door photoshop gehaald
nee maar dat had ik al gedaan voor ik ooit op fok was en ik ga nite zomaar gwone fotos neerzettenquote:
Nee, stel je voor dat iemand in Polen haar herkent...quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
nee maar dat had ik al gedaan voor ik ooit op fok was en ik ga nite zomaar gwone fotos neerzetten
ja maar als ze niet liegt en ze heb er niks mee te maken en iemand ziet dit hier en die is toevallig werkgever bij een bedrijf met polen weet jij veel... je moet uitkijken met internet en fotoosquote:Op maandag 17 november 2008 21:00 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat iemand in Polen haar herkent...
Die kans is ook wel groot jaquote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
ja maar als ze niet liegt en ze heb er niks mee te maken
na ja staat nou een foto in waar je der gezicht kan zienquote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die kans is ook wel groot ja
QFT.quote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[ afbeelding ]
tereing hee en dan heb ik die fto nog kleiner gemaakt
Heerlijkquote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
maar dat filmpje ga ik morgen wel posten voor julie want dat is lachen
Niet verstandig? Haar broers hebben je huis leeggeroofd! En wie weet lezen Don & Ad wel mee en bieden die haar een baantje aan... is haar probleem ook opgelost, heeft ze werk en kan ze morgen weer terug naar Nederland... Je helpt haar man, je helpt haar!quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
dat is het niet maar ik vindt het niet verstandig omdat te doen nu nog. en ik heb trouwens ook veel fotoos met mij derop en daar beginnen we niet aan!![]()
maar dat filmpje ga ik morgen wel posten voor julie want dat is lachen
om LIVE LIVE LIVE verslag te leggen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 06:32 schreef JaZekerZ het volgende:
waarom zat je achter je PC tijdens het laatste half uurtje met je toen nog gewaardeerde polski?
gisteren bedoel je? zels polen moeten zich wassen enzo hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 06:32 schreef JaZekerZ het volgende:
waarom zat je achter je PC tijdens het laatste half uurtje met je toen nog gewaardeerde polski?
Ze hadden daar vroeger prima groupsdouches iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:26 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
gisteren bedoel je? zels polen moeten zich wassen enzo hoor
Ik was hier al voordat het topic populair werd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 06:09 schreef PallominnoX het volgende:
Topic waar je in gepost moet hebben, period.
quote:Op maandag 17 november 2008 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een falend verhaal. Niettemin tvp waardig.
ik blijf het niet zeggen maar ik moet die proces verbaal nog scannen!!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:38 schreef muay-toy het volgende:
klinkt als een uitgemolken koe dit topic. keiharde hoax
We wachten gedultig af.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:26 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Filmpje komt eraan hoor nog effe gedult
ja maar die is met me telefoon gemaakt dooie en die van die tieten met haar cameraquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:12 schreef muay-toy het volgende:
en ondertussen wel fotos posten van je vriendin in dr ondergoed
Me moeder zegt het wel eens maar meer voor de grap denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Lienekien het volgende:
Je bent wel een beetje een lul, TS. Of was dat al gezegd?
Doe maar gewoon.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
ja maar die is met me telefoon gemaakt dooie en die van die tieten met haar camera
ik heb al geprobeerd de proces verbaal met een foto te doen maar dan kan je niks lezen wat er staat (ja dat het proces verbaal is)
geheel offtopic, maar ik wil je pm beantwoorden, en dat gaat niet, want je pm-box is vol!quote:
Hee, die heb ik laatst al eens uitgedund. Heb hem nu helemaal geleegd, wil je het nog eens proberen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
geheel offtopic, maar ik wil je pm beantwoorden, en dat gaat niet, want je pm-box is vol!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We wachten nog steeds gedultig af.
Nu was al een uur geleden en zo duurt bij mij ook geen uurquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:44 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ik ga die dingen nu zo posten goed effe geduld aub.
Jij dacht: 'Ik ben zwaar gewpnd door een Poolse bitch, dan pwn ik jullie als een Thaise'?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:13 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
is wel echt maar ik wou effe jullie ownen als thaise bitches jeweetz
is nogh geen einde check pvquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Bootje84 het volgende:
beetje een jammer einde.. het had zoveel potentie..
Inderdaad, amateurisme ten topquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:17 schreef Ferdii het volgende:
tbh ziet het proces verbaal er wel zwaar triest uit
die agent mag dat nog een keer opnieuw leren
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
is geen filmpje man ik kan geneens de proces verbaal ermee op de foto zetten
Heeft je Poolse vriendin nu ook al je fok-account gehackt? Zo beroerd schrijft toch geen Hollander?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:23 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ja is ook gepringt op vette dikke papier lijkt wel karton man
no shit sherlockquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ik denk dat het met typen gebeurt dat er dan letters tussen komen die er niet horen
En de rest van de tekstquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:51 schreef lienelien het volgende:
niemand ziet dat die datum en tijd er in zijn geplakt?
Kijk maar naar het filmpje, dan weet je genoeg!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
He nu snap ik er niks meer van. Is dit echt of een grap?
Wat ik snap is dat het typemachine van de politie dronken achter het inkt zat.. of de politie dronken achter het typemachine.. of er zat alcohol in de inktquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
He nu snap ik er niks meer van. Is dit echt of een grap?
Nou, laten we het erop houden dat ik de scan van het PV niet erg overtuigend vindquote:
jij ziet ze echt vliegen dan zekersquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Nou, laten we het erop houden dat ik de scan van het PV niet erg overtuigend vind
Doet me aan die hele gare ufofilmpjes denken wat dan 'bewijst' dat ufo's bestaan en zulks
als ik nou op de straat ga gaan ze allemaal uit lachen omdat me huis is geriptquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef quirina het volgende:
Ach denk maar zo, het houd je van de straat.
En Ts je mamma kan altijd een kopie opvragen bij het politiebureau hoor!
Ze houden zulke zaken bij in dossiers!
Want je hebt het toch nodig voor je verzekering!
na 3 posts is het ook gedaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat straks een modje een mooi slotje meeneemt hierheen.
Echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |