Ik heb sinds niet zo heel lang een soort van vriendin die ik op me werk had leren kennen, eigenlijk me eerste vriendin als je het zo kan noemen. Ik had haar leren kennen op me werk waar ook heel veel polen werken en het is daar altijd wel lachen want er zitten heel veel jonge mensen en ook veel poolse meisjes dus is altijd wel interesant zeg maar.
Maar ik ken haar (Adelajda) nu 4 maanden ofzo en we hebben sinds begin september een soort van relatie. Ik ben meestal niet zo van dat soort shit, maar ik moet nou toch beknenne dat ik best wel gek ben op haar.
Maar nou moet ze dus weer weg omdat bij ons op werk een probleem was met haar uitzendbureau die hadden geen belasting betaald ofzo ik weet niet precies, maar daardoor zijn ze undercover een onderzoek gaan starten en blijkt dat met haar tewerkvergunning ook iets niet goed is. Ze mag wel blijven maar ze kan hier niet meer werken en ze belt me net op dat ze dinsdag vertrekt naar Polen omdat het geld op is en de woonruimte (via uitzendbureau) ook pleite is.
Ze vroeg nog of ze hier kon blijven maar daar wou me moeder niks van weten

Dus nou komt ze vanavond nog langs en blijft ze slapen maar dat wordt de laatste keer want of ze terugkomt is de vraag. Ze denkt van wel maar d'r eigen moeder heb ook geen geld om d'r te helpen dus ze moet werken.
valt me echt tegen en ik wil nou eigenlijk liever dat ze blijft