Alleen als hij genoeg verdient.quote:Op zondag 16 november 2008 11:04 schreef RacerDKB het volgende:
Trouw met haar, dan kan ze in Nederland blijven.
ik wordt 29 november 18... maar dit is wel een plan ja.quote:Op zondag 16 november 2008 11:08 schreef Buschetta het volgende:
Je bent 18 ?
Stel voor om haar zo snel mogelijk in polen te gaan bezoeken. Dan blijf je daar een weekje. Na een week in een andere omgeving kan je misschien inschatten hoe belangrijk ze voor je is. Regel een huisje. Maak goede afspraken en haal dr terug naar Nederland
hebben polen niet meer nodig...quote:Op zondag 16 november 2008 11:01 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
blijkt dat met haar tewerkvergunning ook iets niet goed is.
He jij bent op dezelfde dag jarig als ik. Alleen ik ben een paar jaar ouder dan jouw.quote:Op zondag 16 november 2008 11:11 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
ik wordt 29 november 18... maar dit is wel een plan ja.
Het was een vuige smoes. Heeft ze je om geld gevraagd voor de terugreis?quote:
Volgens mij ook niet, maar misschien dat Poolquote:Op zondag 16 november 2008 14:22 schreef mgerben het volgende:
Volgens mij heeft ze als Poolse geen vergunning nodig.
Met de vlag in de hand, neuken voor het vaderland!quote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef Pupp3t het volgende:
Neuken wat je kan. Voor volk en vaderland !!
Jij hebt "haar moeder heb" gemist?quote:
Dat niemand deze quote.quote:Op zondag 16 november 2008 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
zou wel een rubber gebruiken deze laatste wip.
Alsof het dan iets uitmaaktquote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Heel belangrijk, anders zit je straks nog met een "keep a nigga" baby.quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Wat is er grappig aan, buiten het knullige Nederlands?quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Het is niet grappig, er wordt iets mee bedoeld.quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan, buiten het knullige Nederlands?
Oh.quote:Op zondag 16 november 2008 16:09 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Het is niet grappig, er wordt iets mee bedoeld.
ja, jij hebt zeker nooit een vriendin gehad hequote:Op zondag 16 november 2008 16:19 schreef Prism het volgende:
Je bent dus nog 17, 1 keer goed ketsen en dan dumpen. Je bent te jong om nu al een vaste relatie te beginnen.
Het bureau heeft problemen, maar daarom hoeft zij nog geen achterstallige belasting te betalen. Maak onderscheid tussen hun problemen en haar problemen.quote:Op maandag 17 november 2008 07:58 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Ze zei dat er problemen waren omdat er geen belastingen waren betaald (daarvoor is het bedrijf dicht denk ik) en dat zei weg moest omdat zij nu niet kon werken in NL. En daarom gaat zij terug naar Polen omdat haar huisvesting via een uitzendbureau liep en die zitten dus ook in de shit vanwege die belastingen als ik het helemaal begrijp.
Nee, waarom?quote:Zou ze liegen?
Je zegt het zelf heel goed...quote:Op maandag 17 november 2008 10:49 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
maar ik ga aan me moeder vragen of ze niet hier een maandje kan blijven
Wat, een Pool wordt uitgebuit door een snel bureautje dat probeert maximale winst te halen door geen belasting te betalen, de werknemers goedkoop te huizen, en door te gaan tot het schip strandt?quote:Op maandag 17 november 2008 11:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
Kom op man, dit verhaal stinkt aan alle kanten.
ja ik ben ook niet gekquote:Op maandag 17 november 2008 11:16 schreef Murloc het volgende:
[..]
Je zegt het zelf heel goed...
Zou nog maar ff goed kijken naar het tegoed op je bankrekening. Geniet nog ff van de zwarte cijfers.
daar heb ik nou geen tijd meer voorquote:
Mijn gedachte.quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef mgerben het volgende:
[..]
Wat, een Pool wordt uitgebuit door een snel bureautje dat probeert maximale winst te halen door geen belasting te betalen, de werknemers goedkoop te huizen, en door te gaan tot het schip strandt?
En het meisje is daarom automatisch slecht en doortrapt?
Ga uit van het goede in de mens.
Jullie 2 gaan daar echt zo op terug komen als TS zegt dattie van zn poolse liefje niks meer heeft vernomenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
daar heb ik nou geen tijd meer voor
we gaan haar wegbrengen maar ze heeft al een half uur geen woord gezegd ofzo. echt raar ik word er echt fokking PISSIG om ik trap der op die trein en ik ben klaar dermee.
als ik jou was zou ik haar toch nog snel ff doenquote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
we gaan haar wegbrengen maar ze heeft al een half uur geen woord gezegd ofzo. echt raar ik word er echt fokking PISSIG om ik trap der op die trein en ik ben klaar dermee.
Tsja, hebben we hier te maken met een pools meisje dat liever naar huis gaat als het werk op is, dan te teren op de portemonnee van een vriendje wat ze net enkele maanden kent, en bij diens ouder in huis te gaan logeren.quote:Op maandag 17 november 2008 11:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Jullie 2 gaan daar echt zo op terug komen als TS zegt dattie van zn poolse liefje niks meer heeft vernomen
de bitch .... ze heeft gewoon geen enkel respect voor jouw gevoelens. Id uitzwaaien en klaar drmee, volgende keer zou ik gewoon een afrikaantje halen , die zijn veel aanhankelijker.quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
Van de kant van TS is het echte liefde daarentegen, de arme jongen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
Jaquote:
Same here!quote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk geloof ik het hele verhaal niet zo...
nee er is een half jaar geleden een raam ingegooit bij ons en de pc gejat. daarom heb ik het vastgemaakt aan het bureau.quote:Op maandag 17 november 2008 15:03 schreef g0dz0r het volgende:
Ze hadden een sleutel maar hebben alsnog een raam ingegooid?
ben bloedserieus helaasquote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Karina het volgende:
Ach die polen zijn zo handig, waarschijnlijk zat er nog een apparaatje in haar tas, zak, vagina..quote:Op maandag 17 november 2008 15:17 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
Ja
Ze heeft een kopie gemaakt van de sleutels denk ik maar wanner? kan wel iemand anders zijn geweest maar zelfde cvraag: wanneer?
nou zo handig zijn ze op werk anders niet ja met hun bek voor zover je der wat van kan verstaanquote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ach die polen zijn zo handig, waarschijnlijk zat er nog een apparaatje in haar tas, zak, vagina..
quote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Karina het volgende:
ja, daarbij is het natuurlijk vooral fantastisch dat de computer van de TS nét met een ketting vastgemaakt was aan een tafel om hem tegen diefstal te beveiligen, anders was hij misschien óók meegejat en had de TS dit verhaal nooit zo snel ook weer op Fok! kunnen doorpostenquote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef Re het volgende:
dat we zo'n verhaal toch mooi zo live mee kunnen maken, het lijkt net een film
Met een kettingquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, daarbij is het natuurlijk vooral fantastisch dat de computer van de TS nét met een ketting vastgemaakt was aan een tafel om hem tegen diefstal te beveiligen, anders was hij misschien óók meegejat en had de TS dit verhaal nooit zo snel ook weer op Fok! kunnen doorposten
een soort butterfly effect oid... ik ben benieuwd wat de volgende scene zal zijn... een telefoontje van onze Poolse supporting act?quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, daarbij is het natuurlijk vooral fantastisch dat de computer van de TS nét met een ketting vastgemaakt was aan een tafel om hem tegen diefstal te beveiligen, anders was hij misschien óók meegejat en had de TS dit verhaal nooit zo snel ook weer op Fok! kunnen doorposten
Alleen als de telefoon natuurlijk ook met een kettinkje aan de muur vastzatquote:Op maandag 17 november 2008 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
een soort butterfly effect oid... ik ben benieuwd wat de volgende scene zal zijn... een telefoontje van onze Poolse supporting act?
ik kan dat wel doen denk ik maar dan moet ik ergens een scanner vandaan halenquote:Op maandag 17 november 2008 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
TS als je nu eens met bewijs komt. Bijvoorbeeld een kopie van het procesverbaal bijvoorbeeld. Alhoewel dat bewijst alleen de inbraak. Dan zou je al een stuk geloofwaardigder overkomen.
Ik weet niet of dit moet geloven. Ik twijfel.
Het klinkt inderdaad als een filmscript ofzo. Maar misschien is het ook echt waar.
oh de tv... fotootje? kan geregeld wordnequote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef mgerben het volgende:
Ik geloof er niks van... post eens een foto van die zogenaamd gestolen TV.
lijkt me sterk maar ben wel iedereen aan het nabellen voor te kijken of ze weten van die polen waar we mee werkten want ik weer dat ze verschillende van die mensen al kende in polenquote:Op maandag 17 november 2008 16:01 schreef Northside het volgende:
Ik geloof het hele verhaal ook niet echt... het is iets TE mooi om waar te zijn.
Mocht het waar zijn... pak een touw en de trein naar Valkenburg, hoop dat ze daar niet over gelogen heeft en ga haar daar zoeken. Beetje cafe's aflopen, dan kom je haar daar vanzelf tegen terwijl ze een nieuw slachtoffer aan het playen is. Vastbinden, mee terug naar huis nemen en haar daar in de kelder vastbinden. De hele buurt eroverheen laten gaan voor 20euro per keer tot de schade terugverdiend is, dan zelf nog een keer eroverheen voor de emotionele schade en vervolgens op straat gooien.
Dat is best een heul eind op je scootah he?quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
adressen namen dat soort shit anders rij ik zelf wel naar polen
ken wel mensen met auto's hoorquote:Op maandag 17 november 2008 16:42 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat is best een heul eind op je scootah he?
*Leest de rest van het verhaal* Zeg het maar? Ik had gelijk hequote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Tsja, hebben we hier te maken met een pools meisje dat liever naar huis gaat als het werk op is, dan te teren op de portemonnee van een vriendje wat ze net enkele maanden kent, en bij diens ouder in huis te gaan logeren.
Heel verdacht ja. Wat raar dat ze gewoon naar haar eigen huis en familie wil, het valse loeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |