Alleen als hij genoeg verdient.quote:Op zondag 16 november 2008 11:04 schreef RacerDKB het volgende:
Trouw met haar, dan kan ze in Nederland blijven.
ik wordt 29 november 18... maar dit is wel een plan ja.quote:Op zondag 16 november 2008 11:08 schreef Buschetta het volgende:
Je bent 18 ?
Stel voor om haar zo snel mogelijk in polen te gaan bezoeken. Dan blijf je daar een weekje. Na een week in een andere omgeving kan je misschien inschatten hoe belangrijk ze voor je is. Regel een huisje. Maak goede afspraken en haal dr terug naar Nederland
hebben polen niet meer nodig...quote:Op zondag 16 november 2008 11:01 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
blijkt dat met haar tewerkvergunning ook iets niet goed is.
He jij bent op dezelfde dag jarig als ik. Alleen ik ben een paar jaar ouder dan jouw.quote:Op zondag 16 november 2008 11:11 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
ik wordt 29 november 18... maar dit is wel een plan ja.
Het was een vuige smoes. Heeft ze je om geld gevraagd voor de terugreis?quote:
Volgens mij ook niet, maar misschien dat Poolquote:Op zondag 16 november 2008 14:22 schreef mgerben het volgende:
Volgens mij heeft ze als Poolse geen vergunning nodig.
Met de vlag in de hand, neuken voor het vaderland!quote:Op zondag 16 november 2008 11:12 schreef Pupp3t het volgende:
Neuken wat je kan. Voor volk en vaderland !!
Jij hebt "haar moeder heb" gemist?quote:
Dat niemand deze quote.quote:Op zondag 16 november 2008 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
zou wel een rubber gebruiken deze laatste wip.
Alsof het dan iets uitmaaktquote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Heel belangrijk, anders zit je straks nog met een "keep a nigga" baby.quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Wat is er grappig aan, buiten het knullige Nederlands?quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niemand deze quote.
LEES 'M HEEL GOED
TWICE!!!
Het is niet grappig, er wordt iets mee bedoeld.quote:Op zondag 16 november 2008 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan, buiten het knullige Nederlands?
Oh.quote:Op zondag 16 november 2008 16:09 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Het is niet grappig, er wordt iets mee bedoeld.
ja, jij hebt zeker nooit een vriendin gehad hequote:Op zondag 16 november 2008 16:19 schreef Prism het volgende:
Je bent dus nog 17, 1 keer goed ketsen en dan dumpen. Je bent te jong om nu al een vaste relatie te beginnen.
Het bureau heeft problemen, maar daarom hoeft zij nog geen achterstallige belasting te betalen. Maak onderscheid tussen hun problemen en haar problemen.quote:Op maandag 17 november 2008 07:58 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Ze zei dat er problemen waren omdat er geen belastingen waren betaald (daarvoor is het bedrijf dicht denk ik) en dat zei weg moest omdat zij nu niet kon werken in NL. En daarom gaat zij terug naar Polen omdat haar huisvesting via een uitzendbureau liep en die zitten dus ook in de shit vanwege die belastingen als ik het helemaal begrijp.
Nee, waarom?quote:Zou ze liegen?
Je zegt het zelf heel goed...quote:Op maandag 17 november 2008 10:49 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
maar ik ga aan me moeder vragen of ze niet hier een maandje kan blijven
Wat, een Pool wordt uitgebuit door een snel bureautje dat probeert maximale winst te halen door geen belasting te betalen, de werknemers goedkoop te huizen, en door te gaan tot het schip strandt?quote:Op maandag 17 november 2008 11:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
Kom op man, dit verhaal stinkt aan alle kanten.
ja ik ben ook niet gekquote:Op maandag 17 november 2008 11:16 schreef Murloc het volgende:
[..]
Je zegt het zelf heel goed...
Zou nog maar ff goed kijken naar het tegoed op je bankrekening. Geniet nog ff van de zwarte cijfers.
daar heb ik nou geen tijd meer voorquote:
Mijn gedachte.quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef mgerben het volgende:
[..]
Wat, een Pool wordt uitgebuit door een snel bureautje dat probeert maximale winst te halen door geen belasting te betalen, de werknemers goedkoop te huizen, en door te gaan tot het schip strandt?
En het meisje is daarom automatisch slecht en doortrapt?
Ga uit van het goede in de mens.
Jullie 2 gaan daar echt zo op terug komen als TS zegt dattie van zn poolse liefje niks meer heeft vernomenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
daar heb ik nou geen tijd meer voor
we gaan haar wegbrengen maar ze heeft al een half uur geen woord gezegd ofzo. echt raar ik word er echt fokking PISSIG om ik trap der op die trein en ik ben klaar dermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |