quote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef quirina het volgende:
En nou?
Sletvana is op weg naar Polen?
sletvana zatlapova de poolse plunderpoesquote:Op maandag 17 november 2008 20:15 schreef quirina het volgende:
Wat maakt het uit? Ze is toch naar Polen die Sletvana Zatlapova?
quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef krioro het volgende:
Dit is trouwens wel goed materiaal voor een nieuwe track hè, Tvrb0! Bel Skitty voor een beat!
ik zat ook al te denken aan een vette disstrackquote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef krioro het volgende:
Dit is trouwens wel goed materiaal voor een nieuwe track hè, Tvrb0! Bel Skitty voor een beat!
quote:Vind Liefde Uit Polen
Mooie Vrouwen Zoeken Ware Liefde. Over 400,000 Verschillende Leden.
.
www.RussianEuro.com
Hier kennen we de breezersletjes, maar dit moet dan een wodkasnol zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 20:35 schreef quirina het volgende:
Sletvana is een mooie meid
Die voor een paar nikes der benen spreid yoooooo!
daar vroeg toch niemand omquote:Op maandag 17 november 2008 20:41 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ja maar die heb ik dus door photoshop gehaald
quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef Freeflyer het volgende:
Heb je haar nu wel of niet geketst?
Niet geketst en wel je spullen kwijt dan voel je je dubbel genaaid
idd ik geef toestemming om die foto`s te plaatsenquote:Op maandag 17 november 2008 20:41 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ja maar die heb ik dus door photoshop gehaald
nee maar dat had ik al gedaan voor ik ooit op fok was en ik ga nite zomaar gwone fotos neerzettenquote:
Nee, stel je voor dat iemand in Polen haar herkent...quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
nee maar dat had ik al gedaan voor ik ooit op fok was en ik ga nite zomaar gwone fotos neerzetten
ja maar als ze niet liegt en ze heb er niks mee te maken en iemand ziet dit hier en die is toevallig werkgever bij een bedrijf met polen weet jij veel... je moet uitkijken met internet en fotoosquote:Op maandag 17 november 2008 21:00 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat iemand in Polen haar herkent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |