quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We wachten nog steeds gedultig af.
Nu was al een uur geleden en zo duurt bij mij ook geen uurquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:44 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ik ga die dingen nu zo posten goed effe geduld aub.
Jij dacht: 'Ik ben zwaar gewpnd door een Poolse bitch, dan pwn ik jullie als een Thaise'?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:13 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
is wel echt maar ik wou effe jullie ownen als thaise bitches jeweetz
is nogh geen einde check pvquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Bootje84 het volgende:
beetje een jammer einde.. het had zoveel potentie..
Inderdaad, amateurisme ten topquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:17 schreef Ferdii het volgende:
tbh ziet het proces verbaal er wel zwaar triest uit
die agent mag dat nog een keer opnieuw leren
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
is geen filmpje man ik kan geneens de proces verbaal ermee op de foto zetten
Heeft je Poolse vriendin nu ook al je fok-account gehackt? Zo beroerd schrijft toch geen Hollander?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:23 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ja is ook gepringt op vette dikke papier lijkt wel karton man
no shit sherlockquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
ik denk dat het met typen gebeurt dat er dan letters tussen komen die er niet horen
En de rest van de tekstquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:51 schreef lienelien het volgende:
niemand ziet dat die datum en tijd er in zijn geplakt?
Kijk maar naar het filmpje, dan weet je genoeg!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
He nu snap ik er niks meer van. Is dit echt of een grap?
Wat ik snap is dat het typemachine van de politie dronken achter het inkt zat.. of de politie dronken achter het typemachine.. of er zat alcohol in de inktquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
He nu snap ik er niks meer van. Is dit echt of een grap?
Nou, laten we het erop houden dat ik de scan van het PV niet erg overtuigend vindquote:
jij ziet ze echt vliegen dan zekersquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Nou, laten we het erop houden dat ik de scan van het PV niet erg overtuigend vind
Doet me aan die hele gare ufofilmpjes denken wat dan 'bewijst' dat ufo's bestaan en zulks
als ik nou op de straat ga gaan ze allemaal uit lachen omdat me huis is geriptquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef quirina het volgende:
Ach denk maar zo, het houd je van de straat.
En Ts je mamma kan altijd een kopie opvragen bij het politiebureau hoor!
Ze houden zulke zaken bij in dossiers!
Want je hebt het toch nodig voor je verzekering!
na 3 posts is het ook gedaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat straks een modje een mooi slotje meeneemt hierheen.
Echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |