Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh,( Wie
?) en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:
Je hebt gelijk, kan wat worden inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Cudles het volgende:
waarom mogen er geen - je weet dat je teveel fokt als... topics?
het is de bedoeling dat iedereen dan iets verzint
Ah het weegschaalsyndroom. Waarom die niet en mijne wel? BOEHOEHOEHOE....quote:Op zondag 16 november 2008 19:31 schreef Cahir het volgende:
Cerror, waarom moest ie opeens dicht? Alsof hij onder het niveau was van de andere topics.
Ahh heren dit kan echt niet door de beugel.quote:Op zondag 16 november 2008 21:37 schreef Jimbo het volgende:
EMO BANDS :D
Rassisme , oh noes !!!! dat mag niet![]()
Ik heb geen zin om desbetreffende post te zoeken, maar ik weet zeker dat er geen Nachtbagger REEKS gemaakt mag wordenquote:Op maandag 17 november 2008 02:35 schreef Remake het volgende:
[BaGGeR]Nacht Topique #1 - De Verveeldheids Solution
Waarom dicht? Leek me juist mooi
Zoals Deox het net mooi verwoordde ondanks het ontbreken van zijn blauwe kleurtje: geen Nachtbagger REEKS.quote:Op maandag 17 november 2008 02:35 schreef Remake het volgende:
[BaGGeR]Nacht Topique #1 - De Verveeldheids Solution
Waarom dicht? Leek me juist mooi
Dat kun je voorlopig wel hier kwijt of dat met die katten ofzo.quote:Op maandag 17 november 2008 03:38 schreef santax het volgende:
Ik protesteer
Pas dan de titel aan... maar ik ben serieus op zoek naar topic waar ik legaal in kan baggeren
Anders moet ik naar AEX gaan ofzo
Een rij überflauwe woordgrapjes waarna niemand er wat mee kan.quote:Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef tong80 het volgende:
Misschien niet mijn beste topic.
Maar kan iemand dit slotje toelichten ?
Ik zoek een boek.
Ik niet maar hij wel? Hoe oud ben je? 8?quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef tong80 het volgende:
Dit blijft wel open.
Ik heb AIDS!!!
Bij zo'n Topic titel huiver ik.
Maar het zal Cerror zijn humor wel zijn.
Ik refereer aan te veel literatuur idd. Dat is te hoog gegrepen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef cerror het volgende:
Een rij überflauwe woordgrapjes waarna niemand er wat mee kan.
Ga je me nu op mijn dementie pakken ?quote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef cerror het volgende:
Ik niet maar hij wel? Hoe oud ben je? 8?
Cry me a river.
Ik zal je niet vergeten bij m'n nominatiesquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:46 schreef Cahir het volgende:
Is er al iemand genomineerd?
Is weg.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:48 schreef Barbaaf het volgende:
Katten en Poesjes humor #16 - I can haz Blitzkrieg?
de foto lijkt me niet passend in een 'humor' topic
Ach gut jongetje, hecht je je zo aan je status op fok?quote:
IK WIL OOK IK WIL OOK IK WIOl KAOAOKdksfdaksjafkAFHAHAaHaquote:Op donderdag 20 november 2008 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach gut jongetje, hecht je je zo aan je status op fok?
Moet ik je er weer in zetten?
Zeg maar wat ik moet doen om je weer een man te maken.
Okee baasquote:
je mag me een tag geven , mod maken of me gewoon diep anaal vernederenquote:Op donderdag 20 november 2008 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach gut jongetje, hecht je je zo aan je status op fok?
Moet ik je er weer in zetten?
Zeg maar wat ik moet doen om je weer een man te maken.
Zelfkennis is een groot goed! Het stelt je in staat om te leren van je gemaakte fouten, succes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:39 schreef kabelhaspel het volgende:
HALLO IK BEN OOK EEN IRRITANTEKUTUSER!!!
sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
mag het eindhoven topic even terug naar ONZ?
Mods die regels gaan bedenken
Zo nauw komt het nu ook weer niet, je mag er best enkele minuten voor zitten. Je bent er mooi op tijd bij, dan kun je er eens een mooie nachtbagger van maken. Iets origineels, zonder uitgekauwde bier&tieten plaatjes en er een leuk thema eraan hangen. Verras me.quote:
Dat hou je maar in je HOMO reeks.quote:
Tja ik ben niet origineel maar zo erg ben ik nu ook weer niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hou je maar in je HOMO reeks.
Dus Olep, wanneer je nu iets soortgelijks verzint gooi ik er direct een slotje op.
Beter ja. Alleen beetje jammer dat je een TT neemt welke niet past.quote:
Er is al zat bagger open dus laat 't ook maar.quote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef Olep het volgende:
Niemand weet een nachtbagger onderwerp.Ludo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:11 schreef Het_hupt het volgende:
Emimich maar lekker aan't het gas.
TS ruleert
Sad fuckquote:Op woensdag 3 december 2008 00:13 schreef Emimich het volgende:
Het_hupt verandert mijn quote en plaatst daarin een doodsbedreiging.
[..]
quote:
Sad SC-ers.quote:
Zal het onthouden dat zoiets mag zolang het maar 'geestig' bedoeld wordt.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:17 schreef yvonne het volgende:
Foei Het_Hupt, wil je dat niet meer doen stout jongetje?
Foei en foei en foei hoor.
MSN doet het niet door een virus.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:34 schreef remlof het volgende:
En nu gooi ik je topic als vanouds weer op slot
Truste tong
Deed jij het maar niet door een virus.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:39 schreef tong80 het volgende:
Trusten Remlof
[..]
MSN doet het niet door een virus.
Dan maar zo.
quote:Op donderdag 4 december 2008 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Deed jij het maar niet door een virus.
Zo heb ik je ook nog even aandacht gegeven tong.
Het oude topic was op drie posts vol.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef remlof het volgende:
Kom op tong, wat heeft het nou voor een zin om een dilemmatopic te openen zonder dilemma's in de OP.
Dus maak er één of open het topic pas als je nieuwe dilemma's hebt.
Wel jammer ik had plezier in de dilemma'squote:
kutactiequote:Op vrijdag 5 december 2008 06:23 schreef murp het volgende:
ik heb nu zin om een slotje te zetten
mogge
mzzz, ik zal dat andere topic van jou dan ook gewoon preventief dichtflikkerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 06:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja. En ik wil graag een irritante kutuser zijn.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 06:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja. En ik wil graag een irritante kutuser zijn.
die ken ik nietquote:Op zondag 7 december 2008 00:14 schreef MouzurX het volgende:
Wtf .. geen NB omdat er SC's zijn![]()
*doet Daniel Guijo-Velasco van Helmond sport na.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
Ad hominem in je kringspier, zaadridder. Spreken over opgekropte frustratie, terwijl jij keer op keer diegene bent die andere probeert te pakken op hun uiterlijk...
BEN JIJ LELIJK OF WAT?!.
Conclusie:quote:Op maandag 8 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
En jij hebt geen recht om te praten over haar uiterlijk, jij verlepte bukkakehoofd. Ga je schamen, reetkever.
Dat is echt grote onzin wat je verkondigt.quote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef zarGon het volgende:
Okay,.
Ook hier gaat de discussie niet door wat betreft het posten van foto's, users belachelijk maken en ondertussen zelf geen foto's hebben.
Sterf duizend doden achterlijk relnicht.quote:Op maandag 8 december 2008 02:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin wat je verkondigt.
Alsof het wel toegestaan zou zijn om commentaar op een foto van een ander te leveren als je een (mooie) pic van jezelf in je fotoboek zou hebben staan. Nee, natuurlijk werkt het niet zo. Waar het wel omdraait is dat eenieder altijd eerlijk, respectvol en het liefst ook direct dient te blijven. In dat licht bezien snap ik je persoonlijke aanvallen, het verwijderen van foto's maar gelukkig is er altijd een FB-topic als deze om heersende onvrede te uiten.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf duizend doden achterlijk relnicht.
Je zit red_cat af te kafferen omdat je haar lelijk vind maar zodra iemand vraagt om een foto van jou is het ineens ongepast?
Krijg een gezwel aan je teelbal en hopelijk blijft het daar zodat je relknobbel z'n bek houdt.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf duizend doden achterlijk relnicht.
Je zit red_cat af te kafferen omdat je haar lelijk vind maar zodra iemand vraagt om een foto van jou is het ineens ongepast?
Krijg een gezwel aan je teelbal en hopelijk blijft het daar zodat je relknobbel z'n bek houdt.
Denk eens 5 seconden na voor je een topic opent, het is niet de eerste keer dat je dat hoort.quote:Op maandag 8 december 2008 17:27 schreef beverton het volgende:
Deze gebruiker is momenteel offlineLudoSanders(Moderator) - maandag 8 december 2008 @ 17:22
Klik hier om het fotoboek van LudoSanders te bekijkenPMKlik hier om het profiel van LudoSanders te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
De enige mensen die dat interessant vinden zijn je overleden opa en oma.
fuck jou mongool
dan nog vind ik de wijze waarop je hem moet sluiten ongepast.quote:Op maandag 8 december 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk eens 5 seconden na voor je een topic opent, het is niet de eerste keer dat je dat hoort.
Ik blijf het niet inpakken met de mantel der liefde.quote:Op maandag 8 december 2008 17:37 schreef beverton het volgende:
[..]
dan nog vind ik de wijze waarop je hem moet sluiten ongepast.
In het reglement las ik dat kwetsende berichten verwijderd zouden worden, en ik ervaar het als zeer kwetsend.quote:Op maandag 8 december 2008 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik blijf het niet inpakken met de mantel der liefde.
dan heb je dikke vette pech, je bent genoeg gewaarschuwd, deal with it or leavequote:Op maandag 8 december 2008 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
In het reglement las ik dat kwetsende berichten verwijderd zouden worden, en ik ervaar het als zeer kwetsend.
bemoei jij je lekker met je eigen zaken, nepmod.quote:Op maandag 8 december 2008 17:50 schreef murp het volgende:
[..]
dan heb je dikke vette pech, je bent genoeg gewaarschuwd, deal with it or leave
dit zijn ook mijn zakenquote:Op maandag 8 december 2008 17:52 schreef beverton het volgende:
[..]
bemoei jij je lekker met je eigen zaken, nepmod.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef murp het volgende:
[..]
dit zijn ook mijn zaken
ONZ is ook een stukje van mij
jezus, alsof jij nooit ienmand gekwetst heb, laat het lekker rusten... Shelden doet zeer maar slaan veel meerquote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef beverton het volgende:
[..]. Maar even zonder te dollen, ik vind/vond zijn reacties zeer kwetsend. Hij had het ook minder over de top kunnen doen en dan had ik er geen problemen mee.
Reacties, meervoud? Ik heb er problemen mee dat je na talloze waarschuwingen nog steeds zulke kuttopics opent. Misschien dat het je op deze manier eens duidelijk geraakt.quote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef beverton het volgende:
[..]. Maar even zonder te dollen, ik vind/vond zijn reacties zeer kwetsend. Hij had het ook minder over de top kunnen doen en dan had ik er geen problemen mee.
srry typo van mij. Maar verder laat dat maar zien hoe infantiel jij niet denktquote:Op maandag 8 december 2008 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Reacties, meervoud? Ik heb er problemen mee dat je na talloze waarschuwingen nog steeds zulke kuttopics opent. Misschien dat het je op deze manier eens duidelijk geraakt.
'Deze topic', ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Heb jij deuren in je huis? deze topic?
verder terecht slotje![]()
moest er alleen om lachen!
Wat liefquote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef murp het volgende:
[..]
dit zijn ook mijn zaken
ONZ is ook een stukje van mij
Wat is er? Overigens hebben we de quickquote, dat maakt het wat makkelijker om die twee nietszeggende posts van je tot één post te reduceren.quote:
Im so sorryquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er? Overigens hebben we de quickquote, dat maakt het wat makkelijker om die twee nietszeggende posts van je tot één post te reduceren.
Deze topic is dan ook correct Nederands.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Im so sorry
Nou jij zegt ook deze topic
Maar elke keer als ik dat vroegah zei werden een aantal appels gelijk aan je leeftijd in je anus gerost. En jij zei het en jij bent al 23 (grote jonge) dus je gaat pijn lijden m'n jong
Het klinkt voor geen meterquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze topic is dan ook correct Nederands.
Scherpquote:
Face it, jij bent toch de eeuwige maagd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Ludo!!! Mijn hart, wat doe je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder anderen hun hulp vind ik haar toch nooit
![]()
Is dat wat de fok! profetie vertelt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Face it, jij bent toch de eeuwige maagd.
Heb je toch nog iets geleerd vandaag. Weltrustenquote:Op woensdag 10 december 2008 03:05 schreef MouzurX het volgende:
Had pas na een minuut door dat het juist wel rijmde
Remlof zeg der trouwens eens wat van, hoe kan ik nou ooit aan de vrouw komen als ludo mijn zoektocht topic dicht gooit?quote:Op woensdag 10 december 2008 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je toch nog iets geleerd vandaag. Weltrusten
ff in het kort, wat is MIS?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien een tip voor in het vervolg, lees MED eens. Dat voorkomt stomme vragen.
Harajuku. op MIS
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:32 schreef zarGon het volgende:
Mooi, komt goed uit, ik was het antwoord al kwijt..
Omdat we de reeksen in ONZ voortaan niet meer centraal zetten. Dit om te zien of zo users die normaal alleen in die reeksen posten ook eens een ander ONZ topic tegenkomen waar ze wat aan kunnen bijdragen.quote:
ONZ had te weinig bezoekers?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we de reeksen in ONZ voortaan niet meer centraal zetten. Dit om te zien of zo users die normaal alleen in die reeksen posten ook eens een ander ONZ topic tegenkomen waar ze wat aan kunnen bijdragen.
De bezoekersaantallen lopen alleen maar omhoog, maar de kwaliteit van de topics is wel eens hoger geweestquote:
Nee.quote:Op zondag 14 december 2008 03:21 schreef Aanvoerder het volgende:
iPhónè bier drinken
had je niet ff kunnen wachten met dat slotje totdat er iemand tubgirl postte, remlof?
Kies maar:quote:Op zondag 14 december 2008 03:34 schreef santax het volgende:
Kan iemand een slotje op die remlof zetten, of op zijn minst even verwijzen naar een topic waar we wel chill kunnen baggeren en slowchatten en tieten posten?
(ot: wat er gebeurd is met onz is dat de nachtbagger plotseling niet meer mocht)
Thanks, mjn keuze is op nummer 2 gevallenquote:Op zondag 14 december 2008 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Kies maar:
Vrolijk hier cerror op.
ajajajajajeee...
Kut
quote:Op maandag 15 december 2008 18:34 schreef Het_hupt het volgende:
ONZ wordt met de dag beter, nog ff en we zitten weer op't oude niveau
mag ook wel eens gezegd worden
Been there, done that, hate the t-shirt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we de reeksen in ONZ voortaan niet meer centraal zetten. Dit om te zien of zo users die normaal alleen in die reeksen posten ook eens een ander ONZ topic tegenkomen waar ze wat aan kunnen bijdragen.
Misschien wil de wereld wel wat meer van jullie zien.quote:Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Been there, done that, hate the t-shirt.
Als ik verder wil kijken dan mijn [HOMO] neus lang is, dan klik ik wel op
deze
of op
deze link.
Doe dus maar gauw weer terugdraaien deze wij-willen-jullie-wat-meer-van-de-wereld-laten-zien-aktie.
Trust me, they don't!quote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien wil de wereld wel wat meer van jullie zien.
Mwah, jullie kunnen wel wat meer. Maar dat komt blijkbaar alleen naar voren als er over "die goeie oude tijd" wordt gepost, die na twee dagen alweer vergeten is.quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Trust me, they don't!
En hoe moeten al die kasthomo's hier nu Sneakey meelezen met al die spannende dingen die de sjaal -en handtashomo's in het topic meemaken? Oh, en niet te vergeten de soa-bunch.
Moet je niet bij zo'n kwijlende in zijn rolstoel zittende opa als ik zijn. Ik heb mijn kruit verschoten!quote:Op maandag 15 december 2008 21:42 schreef Snakey het volgende:
Je bedoelt, "we zitten lekker aan ons kopje thee en val ons niet lastig".
Ik zal nog eens een oldie proberen te motiveren.![]()
En de jonge garde, die weet niet eens hoe ze moeten poepen zonder luier, laat staan dat er iets grappigs uitkomt.
Gdvr. Nee dus, er komt helemaal niks meer centraal, vanaf nu.quote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Moet je niet bij zo'n kwijlende in zijn rolstoel zittende opa als ik zijn. Ik heb mijn kruit verschoten!.
En die jonge garde, ach, er zullen allicht een paar goeie tussen zitten!
Anyway, ik neem aan dat we vanaf heden weer gewoon centraal zijn. Fijn dat we het hebben opgelost!.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en dat kopje thee is natuurlijk een spannende Shirley Temple!
Okay, we'll settle for Stickyquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gdvr. Nee dus, er komt helemaal niks meer centraal, vanaf nu.
Jullie blijven gewoon lekker bareback. Lekker los van alles en iedereen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Okay, we'll settle for Sticky.
Past ook wel een beetje bij de inhoud van de gesprekken. Sticky.
Wel een goed idee ja, maak jij er een ? Dat kan je zo goedquote:Op maandag 15 december 2008 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Als die dan te vroeg is moet een mooie OP het goed maken...
Nee ik ga over een half uurtje slapen ofzo... Misschien nog wel over 25 minutenquote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja, maak jij er een ? Dat kan je zo goed
quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ga over een half uurtje slapen ofzo... Misschien nog wel over 25 minuten![]()
![]()
Klopt, maar toevallig zie ik hem net verschijnen. Een nachtbagger topic, met een originele TT en dito OP. Verder is Ik ben zo high open en ik hoef toch niet voor de zoveelste keer te vertellen dat een NB topic luisterend naar de TT 'nachtbagger' niet onze voorkeur geniet.quote:Op maandag 15 december 2008 23:21 schreef MouzurX het volgende:
23:20 en de nachtbagger is te vroeg![]()
Nachtbagger is zo vaak al om 11 uur ongeveer..
quote:Op maandag 15 december 2008 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ik hoef toch niet voor de zoveelste keer te vertellen dat een NB topic luisterend naar de TT 'nachtbagger' niet onze voorkeur geniet.
ksstquote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik durf niet eens meer te posten bijna in ONZ
Open er één, fatsoenlijke TT, je kent de regels.quote:
Hj was vrij grappig maar idd gewoon een slotje waardquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
Poep- en piesgrappen.
Okay, misschien dat ik fout zit en ik er ook van leer. We gaan het zien. Spannend.
Thanks zarGon, als ik fout zit open ik voor de rest van de maand december geen topic in ONZ. Beloofd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
Poep- en piesgrappen.
Okay, misschien dat ik fout zit en ik er ook van leer. We gaan het zien. Spannend.
Meh we moeten de grap nog even een stukje uitbouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hj was vrij grappig maar idd gewoon een slotje waard
Lief, houd ik je aan. Wel je topic sturen, eh. Zo nu en dan een vieze grap er tegenaan gooien. Woei.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:46 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Thanks zarGon, als ik fout zit open ik voor de rest van de maand december geen topic in ONZ. Beloofd.
Je bedoelt mijn vraag over herfstbokjes? Excusesquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef KopieerMachine het volgende:
Is het toegestaan om hier off-topic te lullen?
Omdat dat er altijd al is geweest en omdat Homo's een eigen room willenquote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef RickoKun het volgende:
waarom is er IN GODSNAAM een homo topic in ONZ ?!?!?!?!?! Waar is de logica?!
Komt er dan ook nog een vuistneukers SC ?
Dat is toch onzinquote:Op zondag 21 december 2008 17:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat dat er altijd al is geweest en omdat Homo's een eigen room willen
joh, daar zijn al zoveel topiques over geweestquote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is toch onzin
Ik stem wel voor een ONZ SC
zal een hoop 'bagger' topics besparen
Ging dat over de homo SC of over een ONZ SC?quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
joh, daar zijn al zoveel topiques over geweest
zie jij een SC dan?
'Niet weer' lijkt mij de lading meer dan voldoende te dekken.quote:
Wat weer? Snap het niet. En er stond verder ook weinig bagger in.quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Niet weer' lijkt mij de lading meer dan voldoende te dekken.
Het was weer zo'n "raar beest in m'n prullenbak"-topic. En dat weet je best. Idioot.quote:Op maandag 22 december 2008 13:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat weer? Snap het niet. En er stond verder ook weinig bagger in.
ik denk er over na en ik breng het mee naar achteren... zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 07:34 schreef Maisnon het volgende:
Sluit die andere 'nietzeggende' topics dan ook murp, je moet altijd alleen mij hebben, vind ik zo jammer.Dribbels Spanje topic stelt niks meer voor, die HOMO reeks moet centraal toch, en dat Pussy pomp topic, maar het lijkt wel of je gewoon even dat gevoel wil hebben dat je iets nuttigs gedaan hebt, en die van mij vind je toch nooit grappig. Denk er alsjeblieft nog eens over na.
Ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie heeft er nog een gifje van de fok klas?
>>> de ONZ klas jaar 4 ! <<<
Wat een verassing zaademmer.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Wat een verassing zaademmer.
Nee, sowieso stellen we beledigingen niet op prijs.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeg Remlof, een FA beledigen, mag dat?
Alles.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:03 schreef MouzurX het volgende:
Eh het is nacht?
Goede OP..
Wat doe ik fout ?
das makkelijk, je ademtquote:Op donderdag 25 december 2008 00:03 schreef MouzurX het volgende:
Eh het is nacht?
Goede OP..
Wat doe ik fout ?
Dat waren wij niet. Allemaal klonen. Bijna dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef murp het volgende:
er loopt al een baggertopic en jullie hebben laten zien dat jullie geen zG topic aankunnen door jullie gebagger
waar is dat topic plus murpquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef murp het volgende:
er loopt al een baggertopic en jullie hebben laten zien dat jullie geen zG topic aankunnen door jullie gebagger
Welk gebagger?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef murp het volgende:
neequote:Op donderdag 25 december 2008 10:42 schreef DurumDoner het volgende:
Mag het Xzibit topic open? Is Grappig
quote:Op donderdag 25 december 2008 10:46 schreef PeZu het volgende:
* PeZu wenst de modjes een fijn kerstfeest zonder bagger
Ik heb niks in ONZ op slot gegooidquote:Op donderdag 25 december 2008 20:46 schreef Het_hupt het volgende:
als je een topique op slot gooit zonder reden remlof, blijf dr dan ook niet in door posten
verdullekes, die /care murp dusquote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niks in ONZ op slot gegooid
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:46 schreef Het_hupt het volgende:
als je een topique op slot gooit zonder reden remlof, blijf dr dan ook niet in door posten
24/7 aan het "werk"quote:Op donderdag 25 december 2008 20:51 schreef Krazy_Kripples het volgende:
* Krazy_Kripples wenst de ONZ modjes dudes en chicks succes en geniet van je vrije dagen.
en dan mij pm'en dat ik zit te baggerenquote:
topquote:Op donderdag 25 december 2008 21:44 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Hey murp, ik heb toch een tof topic geopend, misschien dat dit de aandacht wat afleid
iets met overkillquote:Op donderdag 25 december 2008 23:36 schreef IQM het volgende:
Xzibit's goede ideeen.
Waarom is deze op slot?
neequote:Op donderdag 25 december 2008 23:49 schreef Krazy_Kripples het volgende:
murp, dat welterusten topic was serieus (ONZ serieus dan...) bedoeld. Ik denk dat het potentie heeft. Please
We doen niet? Ho wacht even, mis ik een lijstje met regeltjes die van toepassing zijn als ik een topic wil openenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:53 schreef murp het volgende:
[..]
we doen niet aan slaaplekkertopics, aan mijn notes te zien was dat ook niet in mijn usertijd
ik chillquote:Op donderdag 25 december 2008 23:55 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
We doen niet? Ho wacht even, mis ik een lijstje met regeltjes die van toepassing zijn als ik een topic wil openenmurp chill eens vent
Dat staat er niet, je bent gewoon een stressed out modjequote:Op donderdag 25 december 2008 23:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik chill
Huisregel(s) Onzin voor je leven!
daarin staat dat ik geen slaaplekkertopics wil
Dat staat er wel, beter lezen.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat staat er niet, je bent gewoon een stressed out modje!
Nou het was echt goed bedoeld hoor![]()
quote:
Jesus Christ, wat een begrip zegquote:Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag.
Pcies.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
[..]
Jesus Christ, wat een begrip zeg
der is al genoeg bagger open.. Jezusquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Fijne 2e kerstdag!!!! Het werd net gezellig
dicht is dichtquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik niet snap.Wordt er eens enthousiast én ontopic meegepost, gaat 'ie op slot.
Snakey?
Ja, en een vis is een vis. Naar mijn weten is dit een feedbacktopic. Een topic voor feedback, vragen en klachten. Precies waarvoor ik hier kom. Nou, hophop, doe eens netjes antwoorden of laat het over aan een meer competente collega.quote:
hierquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Verkiezing van de leukste kerstavatar
Pardon?
Ik denk dat je beter in KLB FB kan klagen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Verkiezing van de leukste kerstavatar
Pardon?
ok, laten we op mijn collega's wachten, tot die tijd hoef ik niets te horen van jequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en een vis is een vis. Naar mijn weten is dit een feedbacktopic. Een topic voor feedback, vragen en klachten. Precies waarvoor ik hier kom. Nou, hophop, doe eens netjes antwoorden of laat het over aan een meer competente collega.
Gewoon proberen, er zijn toch bijna geen modjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef Krazy_Kripples het volgende:
@ONZ modjes: mijn Fokke & Sukke Kerst Special was tof (al zeg ik het zelf), jammer dat er weinig animo was uiteindelijk (minder dan 50 posts), ik wou dat graag doorzetten, maar dan in een nieuw topic. Het idee is als volgt: op zondag verzamelen we alle Fokke & Sukke's en daar kunnen dan mensen in de week ernaa zelf tekst bij verzinnen. How about that?
Wat een instelling.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef murp het volgende:
[..]
ok, laten we op mijn collega's wachten, tot die tijd hoef ik niets te horen van je
Neen, want ik heb ze nodig om off-topic gezeik weg te halen. Commentaar op gesoepte plaatjes is prima, maar geen gebagger.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Gewoon proberen, er zijn toch bijna geen modjes
Ik denk juist dat het leuk is gewoon in hetzelfde topic door te gaan. Er is vast wel meer inspiratie, en nu het geen kerst meer is kan het breder getrokken worden. Beetje zonde om dit topic nu te laten zinken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef Krazy_Kripples het volgende:
@ONZ modjes: mijn Fokke & Sukke Kerst Special was tof (al zeg ik het zelf), jammer dat er weinig animo was uiteindelijk (minder dan 50 posts), ik wou dat graag doorzetten, maar dan in een nieuw topic. Het idee is als volgt: op zondag verzamelen we alle Fokke & Sukke's en daar kunnen dan mensen in de week ernaa zelf tekst bij verzinnen. How about that?
Dat is misschien ook wel een goed idee; er nu al een begin gemaakt en dat kan ook als uitdaging dienen dat begin te toppen. Daarnaast staan er echt een paar goeie soeps in dat topic. Iemand ideeen voor de titel? Ik denk dat het handiger is als die wat breeder word getrokken. Wat van: FOKKE & SUKKE ONZ SPECIAL - Paint® only?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het leuk is gewoon in hetzelfde topic door te gaan. Er is vast wel meer inspiratie, en nu het geen kerst meer is kan het breder getrokken worden. Beetje zonde om dit topic nu te laten zinken.
Goeie TT, potentieel goed topic, maar zo'n beroerde OP (negers haha) dat er geen redden meer aan is.quote:Op zondag 28 december 2008 01:23 schreef Olep het volgende:
Verander de film of het boek is nachtbagger?
Doen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel een goed idee; er nu al een begin gemaakt en dat kan ook als uitdaging dienen dat begin te toppen. Daarnaast staan er echt een paar goeie soeps in dat topic. Iemand ideeen voor de titel? Ik denk dat het handiger is als die wat breeder word getrokken. Wat van: FOKKE & SUKKE ONZ SPECIAL - Paint® only?
Nog steeds geen duidelijk antwoord.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik niet snap.Wordt er eens enthousiast én ontopic meegepost, gaat 'ie op slot.
Snakey?
Wow, gewoon eerder dicht dan die van gister.quote:Op zondag 28 december 2008 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
Goedemiddag brave kijkbuis kindertjes.
Die van gister is gewoon een voorbeeldkwaliteitstopicquote:Op zondag 28 december 2008 12:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wow, gewoon eerder dicht dan die van gister.![]()
ik denk niet dat je het helemaal snaptquote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Paultjuhh
Mag deze op slot ?
Kom nooit in ONZ, weet dat yvonne rood is,
maar het is in mijn beleving te triest voor woorden dat je als AD een topic start in ONZ over een user!
Misschien kan het via PM, mail, whatever ?
Goede voorbeeld ? Of machtsmisbruik ?
Echt, te triest !
Elk ander ongekleurde poster had al na 2 reacties een slotje gekregen !
het is helemaal geen grap, paultjuh verdient het gewoon om aan de schandpaal genageld te wordenquote:Op zondag 28 december 2008 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat kan !
Tis een grap zeker ?
Super !
(Zal me voortaan beter inlezen om de humor te begrijpen)
Nee het is geen grap. Lees eerst eens.quote:Op zondag 28 december 2008 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat kan !
Tis een grap zeker ?
Super !
(Zal me voortaan beter inlezen om de humor te begrijpen)
dat dusquote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Paultjuhh
Mag deze op slot ?
Kom nooit in ONZ, weet dat yvonne rood is,
bans en waarschuwingen lijken niet zo'n effect te hebben op paultjuh vandaar deze fresh tacticsquote:Op zondag 28 december 2008 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om als AD een User in een zelf geopend topic aan de schandpaal te nagelen ?
Ban hem dan ? Daar heb je toch de scills voor ?
Of doe het effe lekker via PM / MSN / Mobiel, andere toppe snufjes !
Als een zwarte dit doet heb je na 2 reacties een waarschuwing, een slotje of een ban !
Macht maakt het slechtste in "mensen" los.
Zonde, had haar ooit hoog zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |