quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:46 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Thanks zarGon, als ik fout zit open ik voor de rest van de maand december geen topic in ONZ. Beloofd.
Is dit een indirecte belediging?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet TS eens een papiertje ter handen nemen en daar de onderwerpen op schrijven waarover hij denkt topics te moeten open om deze vervolgens nog eens na te lezen wanneer het weer helemaal lekker zit daar van boven.
Als jij het indirect wil noemen, dan ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dit een indirecte belediging?
Ja, jegens mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dit een indirecte belediging?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als jij het indirect wil noemen, dan ja.
Oké.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als jij het indirect wil noemen, dan ja.
Houd eens op de aandacht van boem-dikkie zijn zwaard weg te halenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet TS eens een papiertje ter handen nemen en daar de onderwerpen op schrijven waarover hij denkt topics te moeten open om deze vervolgens nog eens na te lezen wanneer het weer helemaal lekker zit daar van boven.
"deze soort aantijgingen"? Jaja, okeeee dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben er gewoon een beetje stil van, deze soort aantijgingen jegens mijn persoontje.
Que? Het is hier geen MSN.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:53 schreef zarGon het volgende:
zarGone (0:18)
Sluit die kuttopic gewoon man...
Sanders, Ludo Sanders(0:18)
Welke?
Sanders, Ludo Sanders(0:18)
Bedoel je die met die gekreupelde?
zarGone (0:19)
Ja, die. boem-dikkie waar is je zwaard?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |