quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:46 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Thanks zarGon, als ik fout zit open ik voor de rest van de maand december geen topic in ONZ. Beloofd.
Is dit een indirecte belediging?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet TS eens een papiertje ter handen nemen en daar de onderwerpen op schrijven waarover hij denkt topics te moeten open om deze vervolgens nog eens na te lezen wanneer het weer helemaal lekker zit daar van boven.
Als jij het indirect wil noemen, dan ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dit een indirecte belediging?
Ja, jegens mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dit een indirecte belediging?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als jij het indirect wil noemen, dan ja.
Oké.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als jij het indirect wil noemen, dan ja.
Houd eens op de aandacht van boem-dikkie zijn zwaard weg te halenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet TS eens een papiertje ter handen nemen en daar de onderwerpen op schrijven waarover hij denkt topics te moeten open om deze vervolgens nog eens na te lezen wanneer het weer helemaal lekker zit daar van boven.
"deze soort aantijgingen"? Jaja, okeeee dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben er gewoon een beetje stil van, deze soort aantijgingen jegens mijn persoontje.
Que? Het is hier geen MSN.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:53 schreef zarGon het volgende:
zarGone (0:18)
Sluit die kuttopic gewoon man...
Sanders, Ludo Sanders(0:18)
Welke?
Bedoel je die met die gekreupelde?
zarGone (0:19)
Ja, die. boem-dikkie waar is je zwaard?!
* LudoSanders TR plaatst!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:53 schreef zarGon het volgende:
zarGone (0:18)
Sluit die kuttopic gewoon man...
Welke?
Bedoel je die met die gekreupelde?
zarGone (0:19)
Ja, die. boem-dikkie waar is je zwaard?!
Zie PI. Eigenlijk zijn jullie tof en zulks.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou, komt er nog wat van? Beetje dreigen en geen actie ondernemen stelletje zwakzinnige kutmods.
En ik kreeg vorige week een ban voor het plaatsen van een PM en nu gebeurd er niksquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
* LudoSanders TR plaatst!
Het openbaren van chatlogs, foei zG. Foei!
Eén grote hoax! Onze laatste conversatie over MSN stamt van 20:02 waarin zG. zegt te gaan eten waarop ik hem vriendelijk smakelijk eten toewens. Smaat en laster, dat is het!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou, komt er nog wat van? Beetje dreigen en geen actie ondernemen stelletje zwakzinnige kutmods.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eén grote hoax! Onze laatste conversatie over MSN stamt van 20:02 waarin zG. zegt te gaan eten waarop ik hem vriendelijk smakelijk eten toewens. Smaat en laster, dat is het!
quote:
"Smaat".quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eén grote hoax! Onze laatste conversatie over MSN stamt van 20:02 waarin zG. zegt te gaan eten waarop ik hem vriendelijk smakelijk eten toewens. Smaat en laster, dat is het!
Ik eet om 20 uur, slaap om 5 uur, ga naar school om 10 uur en FOK! tussendoor. Onregelmatig als mijn ongesteldheid.quote:
Ik zal je eens een keer vertellen wat mijn vriendin allemaal met haar kut en noten. Hihiquote:
En bij dezen is dit ook in de chatkanalen gespammedquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Krazy_Kripples het volgende:
En bij dezen verklaar ik dit topic tot officieel ONZ nachtbagger topic. Bij dezen dus.
En jij mag geen topics meer openen. Dat je het maar weet, poepie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Krazy_Kripples het volgende:
En bij dezen verklaar ik dit topic tot officieel ONZ nachtbagger topic. Bij dezen dus.
Jij hebt niets te verklaren, scheer je weg of je polsen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Whehehehe, Karl toch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zal je eens een keer vertellen wat mijn vriendin allemaal met haar kut en noten. Hihi![]()
PS: Nieuwe Audi reclame is tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |