Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh,( Wie
?) en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:
Je hebt gelijk, kan wat worden inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Cudles het volgende:
waarom mogen er geen - je weet dat je teveel fokt als... topics?
het is de bedoeling dat iedereen dan iets verzint
Ah het weegschaalsyndroom. Waarom die niet en mijne wel? BOEHOEHOEHOE....quote:Op zondag 16 november 2008 19:31 schreef Cahir het volgende:
Cerror, waarom moest ie opeens dicht? Alsof hij onder het niveau was van de andere topics.
Ahh heren dit kan echt niet door de beugel.quote:Op zondag 16 november 2008 21:37 schreef Jimbo het volgende:
EMO BANDS :D
Rassisme , oh noes !!!! dat mag niet![]()
Ik heb geen zin om desbetreffende post te zoeken, maar ik weet zeker dat er geen Nachtbagger REEKS gemaakt mag wordenquote:Op maandag 17 november 2008 02:35 schreef Remake het volgende:
[BaGGeR]Nacht Topique #1 - De Verveeldheids Solution
Waarom dicht? Leek me juist mooi
Zoals Deox het net mooi verwoordde ondanks het ontbreken van zijn blauwe kleurtje: geen Nachtbagger REEKS.quote:Op maandag 17 november 2008 02:35 schreef Remake het volgende:
[BaGGeR]Nacht Topique #1 - De Verveeldheids Solution
Waarom dicht? Leek me juist mooi
Dat kun je voorlopig wel hier kwijt of dat met die katten ofzo.quote:Op maandag 17 november 2008 03:38 schreef santax het volgende:
Ik protesteer
Pas dan de titel aan... maar ik ben serieus op zoek naar topic waar ik legaal in kan baggeren
Anders moet ik naar AEX gaan ofzo
Een rij überflauwe woordgrapjes waarna niemand er wat mee kan.quote:Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef tong80 het volgende:
Misschien niet mijn beste topic.
Maar kan iemand dit slotje toelichten ?
Ik zoek een boek.
Ik niet maar hij wel? Hoe oud ben je? 8?quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef tong80 het volgende:
Dit blijft wel open.
Ik heb AIDS!!!
Bij zo'n Topic titel huiver ik.
Maar het zal Cerror zijn humor wel zijn.
Ik refereer aan te veel literatuur idd. Dat is te hoog gegrepen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef cerror het volgende:
Een rij überflauwe woordgrapjes waarna niemand er wat mee kan.
Ga je me nu op mijn dementie pakken ?quote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef cerror het volgende:
Ik niet maar hij wel? Hoe oud ben je? 8?
Cry me a river.
Ik zal je niet vergeten bij m'n nominatiesquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:46 schreef Cahir het volgende:
Is er al iemand genomineerd?
Is weg.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:48 schreef Barbaaf het volgende:
Katten en Poesjes humor #16 - I can haz Blitzkrieg?
de foto lijkt me niet passend in een 'humor' topic
Ach gut jongetje, hecht je je zo aan je status op fok?quote:
IK WIL OOK IK WIL OOK IK WIOl KAOAOKdksfdaksjafkAFHAHAaHaquote:Op donderdag 20 november 2008 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach gut jongetje, hecht je je zo aan je status op fok?
Moet ik je er weer in zetten?
Zeg maar wat ik moet doen om je weer een man te maken.
Okee baasquote:
je mag me een tag geven , mod maken of me gewoon diep anaal vernederenquote:Op donderdag 20 november 2008 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach gut jongetje, hecht je je zo aan je status op fok?
Moet ik je er weer in zetten?
Zeg maar wat ik moet doen om je weer een man te maken.
Zelfkennis is een groot goed! Het stelt je in staat om te leren van je gemaakte fouten, succes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:39 schreef kabelhaspel het volgende:
HALLO IK BEN OOK EEN IRRITANTEKUTUSER!!!
sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
mag het eindhoven topic even terug naar ONZ?
Mods die regels gaan bedenken
Zo nauw komt het nu ook weer niet, je mag er best enkele minuten voor zitten. Je bent er mooi op tijd bij, dan kun je er eens een mooie nachtbagger van maken. Iets origineels, zonder uitgekauwde bier&tieten plaatjes en er een leuk thema eraan hangen. Verras me.quote:
Dat hou je maar in je HOMO reeks.quote:
Tja ik ben niet origineel maar zo erg ben ik nu ook weer niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hou je maar in je HOMO reeks.
Dus Olep, wanneer je nu iets soortgelijks verzint gooi ik er direct een slotje op.
Beter ja. Alleen beetje jammer dat je een TT neemt welke niet past.quote:
Er is al zat bagger open dus laat 't ook maar.quote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef Olep het volgende:
Niemand weet een nachtbagger onderwerp.Ludo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:11 schreef Het_hupt het volgende:
Emimich maar lekker aan't het gas.
TS ruleert
Sad fuckquote:Op woensdag 3 december 2008 00:13 schreef Emimich het volgende:
Het_hupt verandert mijn quote en plaatst daarin een doodsbedreiging.
[..]
quote:
Sad SC-ers.quote:
Zal het onthouden dat zoiets mag zolang het maar 'geestig' bedoeld wordt.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:17 schreef yvonne het volgende:
Foei Het_Hupt, wil je dat niet meer doen stout jongetje?
Foei en foei en foei hoor.
MSN doet het niet door een virus.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:34 schreef remlof het volgende:
En nu gooi ik je topic als vanouds weer op slot
Truste tong
Deed jij het maar niet door een virus.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:39 schreef tong80 het volgende:
Trusten Remlof
[..]
MSN doet het niet door een virus.
Dan maar zo.
quote:Op donderdag 4 december 2008 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Deed jij het maar niet door een virus.
Zo heb ik je ook nog even aandacht gegeven tong.
Het oude topic was op drie posts vol.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef remlof het volgende:
Kom op tong, wat heeft het nou voor een zin om een dilemmatopic te openen zonder dilemma's in de OP.
Dus maak er één of open het topic pas als je nieuwe dilemma's hebt.
Wel jammer ik had plezier in de dilemma'squote:
kutactiequote:Op vrijdag 5 december 2008 06:23 schreef murp het volgende:
ik heb nu zin om een slotje te zetten
mogge
mzzz, ik zal dat andere topic van jou dan ook gewoon preventief dichtflikkerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 06:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja. En ik wil graag een irritante kutuser zijn.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 06:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja. En ik wil graag een irritante kutuser zijn.
die ken ik nietquote:Op zondag 7 december 2008 00:14 schreef MouzurX het volgende:
Wtf .. geen NB omdat er SC's zijn![]()
*doet Daniel Guijo-Velasco van Helmond sport na.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
Ad hominem in je kringspier, zaadridder. Spreken over opgekropte frustratie, terwijl jij keer op keer diegene bent die andere probeert te pakken op hun uiterlijk...
BEN JIJ LELIJK OF WAT?!.
Conclusie:quote:Op maandag 8 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
En jij hebt geen recht om te praten over haar uiterlijk, jij verlepte bukkakehoofd. Ga je schamen, reetkever.
Dat is echt grote onzin wat je verkondigt.quote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef zarGon het volgende:
Okay,.
Ook hier gaat de discussie niet door wat betreft het posten van foto's, users belachelijk maken en ondertussen zelf geen foto's hebben.
Sterf duizend doden achterlijk relnicht.quote:Op maandag 8 december 2008 02:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin wat je verkondigt.
Alsof het wel toegestaan zou zijn om commentaar op een foto van een ander te leveren als je een (mooie) pic van jezelf in je fotoboek zou hebben staan. Nee, natuurlijk werkt het niet zo. Waar het wel omdraait is dat eenieder altijd eerlijk, respectvol en het liefst ook direct dient te blijven. In dat licht bezien snap ik je persoonlijke aanvallen, het verwijderen van foto's maar gelukkig is er altijd een FB-topic als deze om heersende onvrede te uiten.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf duizend doden achterlijk relnicht.
Je zit red_cat af te kafferen omdat je haar lelijk vind maar zodra iemand vraagt om een foto van jou is het ineens ongepast?
Krijg een gezwel aan je teelbal en hopelijk blijft het daar zodat je relknobbel z'n bek houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |