Hoi zwakzinnige broodmongool.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:37 schreef porsche1 het volgende:
Heujj heujj dribbel en olep.
Olep kom dan vechte hé dikke bassie en adriaan worst mongool
quote:
IK VRAAG OF WE WEER GAAN VECHTE HOMO NET ALS GISTER GODVERDOMMEquote:
Wil je dat graag?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
IK VRAAG OF WE WEER GAAN VECHTE HOMO NET ALS GISTER GODVERDOMME
ja, weer friet vechte please, of doen we bassie en adriaan worst vechten?quote:
Nee, echt vechten.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ja, weer friet vechte please, of doen we bassie en adriaan worst vechten?
OW KAk!!! DUBBEL!quote:
okay, ik sla je nu op je oog!quote:
4quote:
kan nie bijquote:
maar ik ken da nie.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Olep en porsche1, genoeg geweest nu. Normaal posten.
Ok, sorry ludo.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Pfrt.quote:
owja, mijn oprechte exuces ofzo iets, dat woord valt buiten mijn uiterst sociale ontwikkelde intelligentie.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Jij hebt geen vrijheid nodig maar een roestige spijker door je hart.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:57 schreef porsche1 het volgende:
zargon gaf olep en mij veel meer vrijheid, jij niet!
bedankt voor het sluiten en je lieve worden!quote:
stop me in een inrichting voor kleine debiele ventjes!quote:Op woensdag 3 december 2008 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrijheid nodig maar een roestige spijker door je hart.
okay.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi.
Ennu weer lief posten of daadwerkelijk elkaar afmaken met woorden, niet dit halfslachtige fantasie geouwehoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |