Je bedoelt mijn vraag over herfstbokjes? Excusesquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef KopieerMachine het volgende:
Is het toegestaan om hier off-topic te lullen?
Omdat dat er altijd al is geweest en omdat Homo's een eigen room willenquote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef RickoKun het volgende:
waarom is er IN GODSNAAM een homo topic in ONZ ?!?!?!?!?! Waar is de logica?!
Komt er dan ook nog een vuistneukers SC ?
Dat is toch onzinquote:Op zondag 21 december 2008 17:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat dat er altijd al is geweest en omdat Homo's een eigen room willen
joh, daar zijn al zoveel topiques over geweestquote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is toch onzin
Ik stem wel voor een ONZ SC
zal een hoop 'bagger' topics besparen
Ging dat over de homo SC of over een ONZ SC?quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
joh, daar zijn al zoveel topiques over geweest
zie jij een SC dan?
'Niet weer' lijkt mij de lading meer dan voldoende te dekken.quote:
Wat weer? Snap het niet. En er stond verder ook weinig bagger in.quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Niet weer' lijkt mij de lading meer dan voldoende te dekken.
Het was weer zo'n "raar beest in m'n prullenbak"-topic. En dat weet je best. Idioot.quote:Op maandag 22 december 2008 13:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat weer? Snap het niet. En er stond verder ook weinig bagger in.
ik denk er over na en ik breng het mee naar achteren... zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 07:34 schreef Maisnon het volgende:
Sluit die andere 'nietzeggende' topics dan ook murp, je moet altijd alleen mij hebben, vind ik zo jammer.Dribbels Spanje topic stelt niks meer voor, die HOMO reeks moet centraal toch, en dat Pussy pomp topic, maar het lijkt wel of je gewoon even dat gevoel wil hebben dat je iets nuttigs gedaan hebt, en die van mij vind je toch nooit grappig. Denk er alsjeblieft nog eens over na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |