quote:Op maandag 8 december 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf duizend doden achterlijk relnicht.
Je zit red_cat af te kafferen omdat je haar lelijk vind maar zodra iemand vraagt om een foto van jou is het ineens ongepast?
Krijg een gezwel aan je teelbal en hopelijk blijft het daar zodat je relknobbel z'n bek houdt.
Denk eens 5 seconden na voor je een topic opent, het is niet de eerste keer dat je dat hoort.quote:Op maandag 8 december 2008 17:27 schreef beverton het volgende:
Deze gebruiker is momenteel offlineLudoSanders(Moderator) - maandag 8 december 2008 @ 17:22
Klik hier om het fotoboek van LudoSanders te bekijkenPMKlik hier om het profiel van LudoSanders te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
De enige mensen die dat interessant vinden zijn je overleden opa en oma.
fuck jou mongool
dan nog vind ik de wijze waarop je hem moet sluiten ongepast.quote:Op maandag 8 december 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk eens 5 seconden na voor je een topic opent, het is niet de eerste keer dat je dat hoort.
Ik blijf het niet inpakken met de mantel der liefde.quote:Op maandag 8 december 2008 17:37 schreef beverton het volgende:
[..]
dan nog vind ik de wijze waarop je hem moet sluiten ongepast.
In het reglement las ik dat kwetsende berichten verwijderd zouden worden, en ik ervaar het als zeer kwetsend.quote:Op maandag 8 december 2008 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik blijf het niet inpakken met de mantel der liefde.
dan heb je dikke vette pech, je bent genoeg gewaarschuwd, deal with it or leavequote:Op maandag 8 december 2008 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
In het reglement las ik dat kwetsende berichten verwijderd zouden worden, en ik ervaar het als zeer kwetsend.
bemoei jij je lekker met je eigen zaken, nepmod.quote:Op maandag 8 december 2008 17:50 schreef murp het volgende:
[..]
dan heb je dikke vette pech, je bent genoeg gewaarschuwd, deal with it or leave
dit zijn ook mijn zakenquote:Op maandag 8 december 2008 17:52 schreef beverton het volgende:
[..]
bemoei jij je lekker met je eigen zaken, nepmod.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef murp het volgende:
[..]
dit zijn ook mijn zaken
ONZ is ook een stukje van mij
jezus, alsof jij nooit ienmand gekwetst heb, laat het lekker rusten... Shelden doet zeer maar slaan veel meerquote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef beverton het volgende:
[..]. Maar even zonder te dollen, ik vind/vond zijn reacties zeer kwetsend. Hij had het ook minder over de top kunnen doen en dan had ik er geen problemen mee.
Reacties, meervoud? Ik heb er problemen mee dat je na talloze waarschuwingen nog steeds zulke kuttopics opent. Misschien dat het je op deze manier eens duidelijk geraakt.quote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef beverton het volgende:
[..]. Maar even zonder te dollen, ik vind/vond zijn reacties zeer kwetsend. Hij had het ook minder over de top kunnen doen en dan had ik er geen problemen mee.
srry typo van mij. Maar verder laat dat maar zien hoe infantiel jij niet denktquote:Op maandag 8 december 2008 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Reacties, meervoud? Ik heb er problemen mee dat je na talloze waarschuwingen nog steeds zulke kuttopics opent. Misschien dat het je op deze manier eens duidelijk geraakt.
'Deze topic', ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Heb jij deuren in je huis? deze topic?
verder terecht slotje![]()
moest er alleen om lachen!
Wat liefquote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef murp het volgende:
[..]
dit zijn ook mijn zaken
ONZ is ook een stukje van mij
Wat is er? Overigens hebben we de quickquote, dat maakt het wat makkelijker om die twee nietszeggende posts van je tot één post te reduceren.quote:
Im so sorryquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er? Overigens hebben we de quickquote, dat maakt het wat makkelijker om die twee nietszeggende posts van je tot één post te reduceren.
Deze topic is dan ook correct Nederands.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Im so sorry
Nou jij zegt ook deze topic
Maar elke keer als ik dat vroegah zei werden een aantal appels gelijk aan je leeftijd in je anus gerost. En jij zei het en jij bent al 23 (grote jonge) dus je gaat pijn lijden m'n jong
Het klinkt voor geen meterquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze topic is dan ook correct Nederands.
Scherpquote:
Face it, jij bent toch de eeuwige maagd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Ludo!!! Mijn hart, wat doe je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder anderen hun hulp vind ik haar toch nooit
![]()
Is dat wat de fok! profetie vertelt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Face it, jij bent toch de eeuwige maagd.
Heb je toch nog iets geleerd vandaag. Weltrustenquote:Op woensdag 10 december 2008 03:05 schreef MouzurX het volgende:
Had pas na een minuut door dat het juist wel rijmde
Remlof zeg der trouwens eens wat van, hoe kan ik nou ooit aan de vrouw komen als ludo mijn zoektocht topic dicht gooit?quote:Op woensdag 10 december 2008 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je toch nog iets geleerd vandaag. Weltrusten
ff in het kort, wat is MIS?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien een tip voor in het vervolg, lees MED eens. Dat voorkomt stomme vragen.
Harajuku. op MIS
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:32 schreef zarGon het volgende:
Mooi, komt goed uit, ik was het antwoord al kwijt..
Omdat we de reeksen in ONZ voortaan niet meer centraal zetten. Dit om te zien of zo users die normaal alleen in die reeksen posten ook eens een ander ONZ topic tegenkomen waar ze wat aan kunnen bijdragen.quote:
ONZ had te weinig bezoekers?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we de reeksen in ONZ voortaan niet meer centraal zetten. Dit om te zien of zo users die normaal alleen in die reeksen posten ook eens een ander ONZ topic tegenkomen waar ze wat aan kunnen bijdragen.
De bezoekersaantallen lopen alleen maar omhoog, maar de kwaliteit van de topics is wel eens hoger geweestquote:
Nee.quote:Op zondag 14 december 2008 03:21 schreef Aanvoerder het volgende:
iPhónè bier drinken
had je niet ff kunnen wachten met dat slotje totdat er iemand tubgirl postte, remlof?
Kies maar:quote:Op zondag 14 december 2008 03:34 schreef santax het volgende:
Kan iemand een slotje op die remlof zetten, of op zijn minst even verwijzen naar een topic waar we wel chill kunnen baggeren en slowchatten en tieten posten?
(ot: wat er gebeurd is met onz is dat de nachtbagger plotseling niet meer mocht)
Thanks, mjn keuze is op nummer 2 gevallenquote:Op zondag 14 december 2008 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Kies maar:
Vrolijk hier cerror op.
ajajajajajeee...
Kut
quote:Op maandag 15 december 2008 18:34 schreef Het_hupt het volgende:
ONZ wordt met de dag beter, nog ff en we zitten weer op't oude niveau
mag ook wel eens gezegd worden
Been there, done that, hate the t-shirt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we de reeksen in ONZ voortaan niet meer centraal zetten. Dit om te zien of zo users die normaal alleen in die reeksen posten ook eens een ander ONZ topic tegenkomen waar ze wat aan kunnen bijdragen.
Misschien wil de wereld wel wat meer van jullie zien.quote:Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Been there, done that, hate the t-shirt.
Als ik verder wil kijken dan mijn [HOMO] neus lang is, dan klik ik wel op
deze
of op
deze link.
Doe dus maar gauw weer terugdraaien deze wij-willen-jullie-wat-meer-van-de-wereld-laten-zien-aktie.
Trust me, they don't!quote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien wil de wereld wel wat meer van jullie zien.
Mwah, jullie kunnen wel wat meer. Maar dat komt blijkbaar alleen naar voren als er over "die goeie oude tijd" wordt gepost, die na twee dagen alweer vergeten is.quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Trust me, they don't!
En hoe moeten al die kasthomo's hier nu Sneakey meelezen met al die spannende dingen die de sjaal -en handtashomo's in het topic meemaken? Oh, en niet te vergeten de soa-bunch.
Moet je niet bij zo'n kwijlende in zijn rolstoel zittende opa als ik zijn. Ik heb mijn kruit verschoten!quote:Op maandag 15 december 2008 21:42 schreef Snakey het volgende:
Je bedoelt, "we zitten lekker aan ons kopje thee en val ons niet lastig".
Ik zal nog eens een oldie proberen te motiveren.![]()
En de jonge garde, die weet niet eens hoe ze moeten poepen zonder luier, laat staan dat er iets grappigs uitkomt.
Gdvr. Nee dus, er komt helemaal niks meer centraal, vanaf nu.quote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Moet je niet bij zo'n kwijlende in zijn rolstoel zittende opa als ik zijn. Ik heb mijn kruit verschoten!.
En die jonge garde, ach, er zullen allicht een paar goeie tussen zitten!
Anyway, ik neem aan dat we vanaf heden weer gewoon centraal zijn. Fijn dat we het hebben opgelost!.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en dat kopje thee is natuurlijk een spannende Shirley Temple!
Okay, we'll settle for Stickyquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gdvr. Nee dus, er komt helemaal niks meer centraal, vanaf nu.
Jullie blijven gewoon lekker bareback. Lekker los van alles en iedereen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Okay, we'll settle for Sticky.
Past ook wel een beetje bij de inhoud van de gesprekken. Sticky.
Wel een goed idee ja, maak jij er een ? Dat kan je zo goedquote:Op maandag 15 december 2008 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Als die dan te vroeg is moet een mooie OP het goed maken...
Nee ik ga over een half uurtje slapen ofzo... Misschien nog wel over 25 minutenquote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja, maak jij er een ? Dat kan je zo goed
quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ga over een half uurtje slapen ofzo... Misschien nog wel over 25 minuten![]()
![]()
Klopt, maar toevallig zie ik hem net verschijnen. Een nachtbagger topic, met een originele TT en dito OP. Verder is Ik ben zo high open en ik hoef toch niet voor de zoveelste keer te vertellen dat een NB topic luisterend naar de TT 'nachtbagger' niet onze voorkeur geniet.quote:Op maandag 15 december 2008 23:21 schreef MouzurX het volgende:
23:20 en de nachtbagger is te vroeg![]()
Nachtbagger is zo vaak al om 11 uur ongeveer..
quote:Op maandag 15 december 2008 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ik hoef toch niet voor de zoveelste keer te vertellen dat een NB topic luisterend naar de TT 'nachtbagger' niet onze voorkeur geniet.
ksstquote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik durf niet eens meer te posten bijna in ONZ
Open er één, fatsoenlijke TT, je kent de regels.quote:
Hj was vrij grappig maar idd gewoon een slotje waardquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
Poep- en piesgrappen.
Okay, misschien dat ik fout zit en ik er ook van leer. We gaan het zien. Spannend.
Thanks zarGon, als ik fout zit open ik voor de rest van de maand december geen topic in ONZ. Beloofd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
Poep- en piesgrappen.
Okay, misschien dat ik fout zit en ik er ook van leer. We gaan het zien. Spannend.
Meh we moeten de grap nog even een stukje uitbouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hj was vrij grappig maar idd gewoon een slotje waard
Lief, houd ik je aan. Wel je topic sturen, eh. Zo nu en dan een vieze grap er tegenaan gooien. Woei.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:46 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Thanks zarGon, als ik fout zit open ik voor de rest van de maand december geen topic in ONZ. Beloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |