Dat is nu het rare, mijn hand brengt het tegenwoordig automatisch naar mijn poepertjequote:
Maar stel nu dat mijn peop zich via mijn mond naar buiten wil afscheiden van mijn lichaam, stel he, dan schijt ik vet veel diaree via mijn bakkes in ene keer. Ik weet niet of ik dan na 1 keertje tanden poetsen klaar benquote:
http://awesom-o.com/index.php?showtopic=313quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:48 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Heeft er echt niemand een 'gebruikerservaring' [ afbeelding ]
Ja nou die episode ken ik dus en die heb ik dus net gezien en sindsdien krijg ik zo'n misselijk gevoel als ik moet drukken. Zal ik anders een pleister op mijn mond plakken:quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:51 schreef MASD het volgende:
[..]
http://awesom-o.com/index.php?showtopic=313
Alstu.
dan weet je in ieder geval zeker dat je over je nek gaat.... damn.... daar zit iets kotsopwekkends in ofzo.quote:
Zou het kunnen komen dat mijn ruggengraat zich aan het verleggen is??!quote:Een bruine trui breien
De wc-eend voeren
Sanitair relaxen
Een (bruine) beer verzuipen
Bielsen leggen
Bruintje uitlaten
De rug snuiten
Een bruine stropdas punniken
Een dino kleien
Een bruine punt of splinter uit mijn rug drukken of halen
Even mijn ruggengraat verleggen
Kleien
Een fax uit Darmstadt ontvangen
Een zak tuinaarde openscheuren
De rug met een stippellijn verlengen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan weet je in ieder geval zeker dat je over je nek gaat.... damn.... daar zit iets kotsopwekkends in ofzo.
gatver.... moet echt kotsen daarvan
nee ik geloof dat het gewoon kots van was de activia... peopen weer gewoon vanuit de onderkant...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:55 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij ook dat je de aandrang voelt om de peopen via je mond
![]()
![]()
Is het normaal dat weekdieren schijten via hun bakkes?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik geloof dat het gewoon kots van was de activia... peopen weer gewoon vanuit de onderkant...
maar je moet wel oppassen hoor als je ruggengraat zich verlegt...dan word je straks een weekdier en da's niet goed voor je
Maar, maar, maar maar fuck nee! Dit topic gaat de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:17 schreef Murmeli het volgende:
Jah ik denk het wel....
ik ben bang dat het onomkeerbare proces van weekdier worden zich bij jou heeft ingezet....
maar is nie erg hoor, dan ga je lekker zwemmen in de zee en word je hersenloos, dus dan is het niet zo erg meer... ik zou me geen zorgen meer maken KK
oh my god, misschien heb je gelijk! Stel dat de verandering doorzet dan word ik straks door de plee gespoeld als ik broekhoestquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef Murmeli het volgende:
ohhh....
misschien moet je je mond dichttapen met van die dikke grijze tape en dan net zo lang op de plee gaan zitten tot het er gewoon weer aan de goede kant uitkomt.
wel opschieten he anders wint het weekdier en lig je straks in de zee, spoel je je door de plee ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |