Wel een goed idee ja, maak jij er een ? Dat kan je zo goedquote:Op maandag 15 december 2008 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Als die dan te vroeg is moet een mooie OP het goed maken...
Nee ik ga over een half uurtje slapen ofzo... Misschien nog wel over 25 minutenquote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja, maak jij er een ? Dat kan je zo goed
quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ga over een half uurtje slapen ofzo... Misschien nog wel over 25 minuten![]()
![]()
Klopt, maar toevallig zie ik hem net verschijnen. Een nachtbagger topic, met een originele TT en dito OP. Verder is Ik ben zo high open en ik hoef toch niet voor de zoveelste keer te vertellen dat een NB topic luisterend naar de TT 'nachtbagger' niet onze voorkeur geniet.quote:Op maandag 15 december 2008 23:21 schreef MouzurX het volgende:
23:20 en de nachtbagger is te vroeg![]()
Nachtbagger is zo vaak al om 11 uur ongeveer..
quote:Op maandag 15 december 2008 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ik hoef toch niet voor de zoveelste keer te vertellen dat een NB topic luisterend naar de TT 'nachtbagger' niet onze voorkeur geniet.
ksstquote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik durf niet eens meer te posten bijna in ONZ
Open er één, fatsoenlijke TT, je kent de regels.quote:
Hj was vrij grappig maar idd gewoon een slotje waardquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
Poep- en piesgrappen.
Okay, misschien dat ik fout zit en ik er ook van leer. We gaan het zien. Spannend.
Thanks zarGon, als ik fout zit open ik voor de rest van de maand december geen topic in ONZ. Beloofd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
Poep- en piesgrappen.
Okay, misschien dat ik fout zit en ik er ook van leer. We gaan het zien. Spannend.
Meh we moeten de grap nog even een stukje uitbouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hj was vrij grappig maar idd gewoon een slotje waard
Lief, houd ik je aan. Wel je topic sturen, eh. Zo nu en dan een vieze grap er tegenaan gooien. Woei.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:46 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Thanks zarGon, als ik fout zit open ik voor de rest van de maand december geen topic in ONZ. Beloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |