quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik dacht meer aanquote:
Zijn Turken geen mensen ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 01:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
Wel grappig om te zien dat er ook in Turkije gitaarmuziek wordt gemaakt.
Wist je dat niet?quote:Op zondag 16 november 2008 01:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
Ik val wel met mijn neus in de boter. Maar ja had ik maar niet moeten vragen om felicitaties en attenties.quote:Op zondag 16 november 2008 01:33 schreef IHVK het volgende:
http://fok.zargon.nl/turkensc/OP.html
knip plak en verzin leuke titel.
tot uw dienstquote:Op zondag 16 november 2008 01:33 schreef IHVK het volgende:
http://fok.zargon.nl/turkensc/OP.html
knip plak en verzin leuke titel.
die genre van jou is een beetje apart, hebben we niet een Turkije.. ik snap ook niet wat je er leuk aan vind.. het lijkt wel Weird Al Yankovich meets Rock..quote:Op zondag 16 november 2008 01:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
Ja hoor, ben zelf half turks. Maar de enige turkse muziek die mij ter oren komt is Tarkan- achtig of iets van bijvoorbeeld Sezen Aksu omdat mijn vader dat draaitquote:Op zondag 16 november 2008 01:33 schreef xminator het volgende:
Zijn Turken geen mensen ofzo?
Tarkan die ken ikquote:Op zondag 16 november 2008 01:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja hoor, ben zelf half turks. Maar de enige turkse muziek die mij ter oren komt is Tarkan- achtig of iets van bijvoorbeeld Sezen Aksu omdat mijn vader dat draait
Vandaar mijn gitaarmuziek vraag.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lekkere muziek voor in de auto.quote:Op zondag 16 november 2008 01:36 schreef dylann het volgende:
[..]
die genre van jou is een beetje apart, hebben we niet een Turkije.. ik snap ook niet wat je er leuk aan vind.. het lijkt wel Weird Al Yankovich meets Rock..
Daar weet je vast wel mee om te gaanquote:Op zondag 16 november 2008 01:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb teveel knopjes modzijnde![]()
Oke, nja je hebt een heleboel rock(achtige) muziek in Turkije.quote:Op zondag 16 november 2008 01:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja hoor, ben zelf half turks. Maar de enige turkse muziek die mij ter oren komt is Tarkan- achtig of iets van bijvoorbeeld Sezen Aksu omdat mijn vader dat draait
Vandaar mijn gitaarmuziek vraag.
Schijnbaar nietquote:Op zondag 16 november 2008 01:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Daar weet je vast wel mee om te gaan
Dardayim ey anney anneyquote:Op zondag 16 november 2008 01:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup.Azer Bulbul. Ferdi Tayfur. Ebru Gundes. Etc.
Of van die laz dingen. Horon enzo?
Ik ben karadenizli, geen laz.quote:Op zondag 16 november 2008 01:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup.Azer Bulbul. Ferdi Tayfur. Ebru Gundes. Etc.
Of van die laz dingen. Horon enzo?
quote:Op zondag 16 november 2008 01:43 schreef dylann het volgende:
[..]
die gast is zelfs onder invloed als ie nuchter is..
Bwheheheeheheheh.quote:Op zondag 16 november 2008 01:43 schreef dylann het volgende:
[..]
die gast is zelfs onder invloed als ie nuchter is..
quote:
quote:mesefad (2 maanden geleden) Toon Verbergen
+1 Slechte reactie Goede reactie
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
iç ulaeynnnnn baba hastayım sana müslümcülere selam olsun (:
Die kent mijn moeder in het echt!quote:Op zondag 16 november 2008 01:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Rock is leuk. Maar échte Turkse muziek is ook leuk.
Nog meer posten, meer Turkse muziek op mijn iPhone enzo.quote:Op zondag 16 november 2008 01:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 01:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ahmet Kaya terroristentroep komt mijn huis niet in..quote:
Je kent wel weinig.quote:Op zondag 16 november 2008 01:49 schreef Min-e het volgende:
Boehoe ik ben een slechte turk, ik ken helemaal niets..
Echt???quote:Op zondag 16 november 2008 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En Burakius heeft een imam die baardharen van de profeet bij zich draagt!
360 twist ..quote:Op zondag 16 november 2008 01:50 schreef dylann het volgende:
[..]
Ahmet Kaya terroristentroep komt mijn huis niet in..
Ik hoor weleens wat als ik op vakantie ben ofzo. Maar verder kom ik er bijna niet mee in aanraking.quote:Op zondag 16 november 2008 01:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kent wel weinig.![]()
Ik ken de meeste dingen van uit mijn kindertijd. Mijn pa had in de auto altijd muziek.
Okey.quote:Op zondag 16 november 2008 01:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoor weleens wat als ik op vakantie ben ofzo. Maar verder kom ik er bijna niet mee in aanraking.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey.
Neem satelliet. Leuke Turkse series.
Ferdi.quote:
Neeee elke woendagavond Yaprak dokomu. Om gek van te worden.quote:Op zondag 16 november 2008 01:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey.
Neem satelliet. Leuke Turkse series.
Er is meer dan Yaprak dokumu!quote:Op zondag 16 november 2008 01:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Neeee elke woendagavond Yaprak dokomu. Om gek van te worden.
Voor je het weet zit ze elke dag naar de vrouwenprogramma's kijken, te genieten van de series en gaat ze de gemiste series kijken op YouTube.quote:Op zondag 16 november 2008 01:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle Turkse vrouwen (en stiekem mannen) zijn er weg van. Dus. Why not?
Ik ken ook weinig turkse sterren enzo, maar die Ozcan Deniz die was wel leuk (zag ik in een serie)quote:Op zondag 16 november 2008 01:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle Turkse vrouwen (en stiekem mannen) zijn er weg van. Dus. Why not?
Trusten, poppedop.quote:Op zondag 16 november 2008 01:57 schreef IHVK het volgende:
Ben slapen. Fijne nacht!
desti izdivacquote:Op zondag 16 november 2008 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor je het weet zit ze elke dag naar de vrouwenprogramma's kijken, te genieten van de series en gaat ze de gemiste series kijken op YouTube.
zijn uitspraken zijn echt altijd alsof hij tegelijkertijd anaal wordt gepakt, die klanke en stemvolumequote:
quote:Op zondag 16 november 2008 02:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zijn uitspraken zijn echt altijd alsof hij tegelijkertijd anaal wordt gepakt, die klanke en stemvolume
Sorry, geen idee hoe dat klinkt. Jij weet meer dan ik.quote:Op zondag 16 november 2008 02:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zijn uitspraken zijn echt altijd alsof hij tegelijkertijd anaal wordt gepakt, die klanke en stemvolume
voor voetbal moet je naar het FB topic..quote:Op zondag 16 november 2008 02:07 schreef xminator het volgende:
Elke keer komen we terug op het onderwerp muziek
prima, ik als ervaringsdeskundige bevestig het.quote:Op zondag 16 november 2008 02:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sorry, geen idee hoe dat klinkt. Jij weet meer dan ik.
Mooi, verander de titel ook maar direct in iets anders want een INSAN praat niet zo over iemand die is overleden. Dat hoor jij toch wel te weten als extreme moslim zijnde ?quote:Op zondag 16 november 2008 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
prima, ik als ervaringsdeskundige bevestig het.
Dubbelop. Als extreme moslim of extreme moslim zijnde.quote:
Dus volgens jou zijn er 2 dingen: muziek en voetbal.quote:Op zondag 16 november 2008 02:07 schreef dylann het volgende:
[..]
voor voetbal moet je naar het FB topic..
Ik kan geen berichtjes sturen enzo.quote:Triggy says: (2:10:10 AM)
Had ik jou geen foto's gestuurd :-O
Yavuz. says: (2:11:32 AM)
niet allemaal geloof ik
The following message could not be delivered:
niet allemaal geloof ik
Ben ik een moslim dan? Zo zo. Weet jij meer dan ik.quote:Op zondag 16 november 2008 02:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mooi, verander de titel ook maar direct in iets anders want een INSAN praat niet zo over iemand die is overleden. Dat hoor jij toch wel te weten als extreme moslim zijnde ?
Zucht...quote:Op zondag 16 november 2008 02:12 schreef saban het volgende:
Jullie mogen de rest van mijn avatar ook zien:
[ afbeelding ]
nee flapdrol..quote:Op zondag 16 november 2008 02:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus volgens jou zijn er 2 dingen: muziek en voetbal.
Ja dat ben jij, tenminste, je hoopt op een goede moslim te zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 02:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik een moslim dan? Zo zo. Weet jij meer dan ik.
Btw, als ik zeg dat het overkomt alsof hij zich laat pakken en het klopt ook, blijft hij een mens hoor.
Zo ook dat een betreffende constatering alleen door mensen gedaan kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |