Wil je het weten?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:57 schreef aaipod het volgende:
Whehe, heel goed, wil je nou me naam weer ff wegeditten pleaseIk heb het je ook niet heel moeilijk gemaakt trouwens, je weet wie ik ken en waar ik werk. Dan worden de opties al snel kleiner
Vandaar dat ik het ook wist. Niet van de kassaquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je het weten?
Hyves > Hanze Hoge School instituut voor rechten. Daar ff goed zoeken.
Wist het meteen al, net, bij de eerste posting!
Trouwens, de click met het delimeisje had ik niet eens!
Kijk overigens ff op dr hyves!
haha... nu weet ik het ookquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je het weten?
Hyves > Hanze Hoge School instituut voor rechten. Daar ff goed zoeken.
Wist het meteen al, net, bij de eerste posting!
Trouwens, de click met het delimeisje had ik niet eens!
Kijk overigens ff op dr hyves!
Aaah, wat een streken zijn dat. En je zegt ff niets...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef aaipod het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook wist. Niet van de kassa
Ben er al een week niet geweest, of langer. Morgen ff checken. Moet mijn SLB inleverenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doet dat grote hanze logo eigenlijk voor de deur van Zernike? Komt die op de fontein ofzo?
Oh, die wel, ja. Alleen hangt er altijd mist. Of zijn dat de rokers die er altijd staan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Fontein met lichtjes al wel gezien toch?
Ligt er aan hoe de wind staat huillach.gifquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, want je mag daar (officieel) niet meer roken.
oh was dat hetquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doet dat grote hanze logo eigenlijk voor de deur van Zernike? Komt die op de fontein ofzo?
Heeft dat te maken met de nieuwe vernaming van de gebouwen? Die toren krijgt een of andere naam van een of andere weet ik veel man die iets gedaan heeft voor de hanze of whatever... Er hebben zeker een paar honderd meer studenten zich aangemeld ofzo dit jaar, waar halen ze het geld vandaan! En waarom pompen ze het in deze loze dooie bodemloze putten...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh was dat hetik vroeg me al af waar ze mee bezig waren, kon er niks van maken.
staan ook al wat namen op dat fietsgedeelte naar de hanze toewalk of fame
Komt op het dak van de toren te staan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
goed geregeld dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:10 schreef kaasaanfiets het volgende:
iemand had het over dat mensen moesten verhuizen tijdens tentemen in martinihal op 11nov
dat waren wij/ik![]()
onze klas had geen papiertje waar we moesten zitten, dus gingen we maar gewoon ergens zitten, maar dat was weer niet goed ofzo. dus moesten we ergens anders gaan zitten.
niet gehoordquote:hebben jullie die meid ook gehoord die om de 3minuten haar neus liep te snuiten? tering wat irritant zeg, de eerste keer moest ik er bijna heel had om lachen maar na 20 keer word het toch een beetje vervelend.
wachten tottie eraf waaitquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Komt op het dak van de toren te staan.
Weer een heel blok, 2 dagen in de week vrijquote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Weer een heel blok geen colleges.. gaat goed
quote:Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weer een heel blok, 2 dagen in de week vrijgeht guuuut!
Ja, ik heb die speech nog gehoord die ze hield kwart over 12. Toen smeerde ik hem maar. Had lesquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb wel gezien dat er een stel meiden aan het dansen/breakdance/theater iets waren, in het Atrium
Oh?quote:
Jep, enorm handig voor groepswerk. Ik gebruik hem toch bijna elke dagquote:Op woensdag 19 november 2008 20:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb je altijd je laptop bij je renesite?
Als ik hem zou vinden bracht ik hem net zo goed even!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef Etcetera het volgende:
usbstick in de pc laten zittenals iemand les heeft in E245 morgen, en 'm vindt (Sandisk, 4Gb, inschuifbaar) kan diegene dan alsjeblieft zo liev zijn en 'm afleveren bij de balie beneden
Oh! lachenquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Hulkio het volgende:
Waarschijnlijk alvast voor het bezoek van Balkenende morgen.
Hoe laahaat!quote:Op maandag 24 november 2008 19:12 schreef Etcetera het volgende:
oh crap, dat was ik vergeten
* Etcetera gaat wel lunch meenemen morgen
Serieus? ATRIUM DICHT?!?!?!?!?!quote:Op maandag 24 november 2008 20:08 schreef Etcetera het volgende:
En dáárom is goftedomme het atrium de hele dag dicht![]()
Wou misschien iets gaan doen voor bestuurskunde. De IO hebben we deze week nietquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Etcetera het volgende:
ja dat staat of op BB ergens of in de mail25 november, atrium dicht. Stelletje eikels
waarom ga je de stad niet in
Ga anders Balkenende bekijken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Serieus? ATRIUM DICHT?!?!?!?!?!
Kutjepikandijvie!! Ik heb 3 tussenuren? Waar moet ik díe nu weer slijten? Ik ga wel de leerruimte in - of naar de hanzeborg om daar in de kantine te gaan chullen.
Jup, moet binnen 15 werkdagen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef richbitch het volgende:
Zijn er trouwens nog regels m.b.t. nakijken tentamens? binnen bepaalde tijd.. enzo?
Project was perfect. Betoog nog niet terug, daarbij ook nog niets terug van mijn SLBer...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef aaipod het volgende:
JMT voldoende!
Minder rene, nja JMT was ook gewoon erg pittig. Ze hebben op het laatst nog de normering aangepast want 92% had een onvoldoende..
Is je project en je betoog verder wel voldoende?
Bij FEM zijn de propedeuse herkansingen twee weken na de laatste tentamenperiode. Herkansingen uit de hoofdfase zijn in Augustus.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:35 schreef aaipod het volgende:
Ja dan had je em nog slechter gemaakt idd.. Ze hebben het op het laatst aangepast omdat zoveel een onvoldoende hadden. Bij ons hadden nog steeds vet veel een onvoldoende haha. T was ook gewoon een kutding. De gelijkenis met dat oefententamen was ver te zoeken.
Nou ja ik weet niet of je een hele dikke onvoldoende had? Maar misschien kan je er nog wat bijlullen tijdens inzagemoment,
Weet iemand trouwens hoe het gaat als je in de vierde tentamenweek een tentamen verneukt? Wanneer is dan de herkansing? Ben je dan gewoon al verneukt wat betreft het halen van je P?
Ik kon ook niets printen, eergisteren ook al niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde vandaag iets in kleur uitprinten, kon geen printer toevoegen. Sowieso waren al m'n printers foetsieDus ik naar de helpdesk, bleek m'n account corrupt te zijn
![]()
Okay thanks.. Ik zit namelijk gewoonlijk in het Engineering gebouw, en komt dus eigenlijk nooit in het economiegebouw tenzij ik naar de norrod of mediatheek moet.quote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
De Appel is niet nieuwvanuit het Atrium de deuren aan de kant van de Australian nemen, rechtdoor lopen voorbij de Mediatheek, je loopt er tegen aan
Tof. Ik heb de toetsinzage gehad. Weet gelijk wat ik fout heb gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef aaipod het volgende:
Yeahh, portfolio voldoende, 15 studiepunten in da pocket!
Die IO opdracht moet je toch morgen inleveren?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tof. Ik heb de toetsinzage gehad. Weet gelijk wat ik fout heb gedaan![]()
Nu ff rondhangen bij JMT2, straks ff tussenuurtje. De IO en M&O opdracht bekijken. Omvangrijkheid is noooooit leuk!
Inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef aaipod het volgende:
[..]
Die IO opdracht moet je toch morgen inleveren?
EDIT: O nvm, er staat al weer een nieuwe op BB *zucht*
Die kerel van BR heeft ons zelfs tot maandag na de vakantie gegeven om het in te leveren. Komt wel goed uit aangezien ik vrijdag toch al niet van plan was om heen te gaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef aaipod het volgende:
[..]
Die IO opdracht moet je toch morgen inleveren?
EDIT: O nvm, er staat al weer een nieuwe op BB *zucht*
Ik wil je niet flauw maken, maar de kans dat je cijfer met 1,2 punten omhoog gaat is heel klein..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:48 schreef Renesite het volgende:
do 18 dec 2008 -- sjv.0806.werkveld: herziening cijfer tentamen JMT1
Naar aanleiding van de inzage van het tentamen JMT1 is besloten een standaardantwoord te herzien. Dit heeft tot gevolg dat voor een aantal van jullie het cijfer hoger uitvalt. Tentamencijfers worden niet naar beneden bijgesteld. Er wordt geprobeerd om de herziene cijfers morgen (vrijdag 19/12) bekend te maken.
Dat snap ik, maar ik heb ook nog hier en daar een puntje bij gesprokkeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik wil je niet flauw maken, maar de kans dat je cijfer met 1,2 punten omhoog gaat is heel klein..
Ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef aaipod het volgende:
Heb je em nou al terug dan? Ik heb er nog ff 0,7 punt bij gescoord
ff met je oude JMT docent babbelen Raiba, misschien zit er nog ergens 1 puntje die je wel kan halenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:09 schreef Raiba het volgende:
Kut, heb 0,7 punt er bij gekregen. Zit nu dus op een enorme kutte 5.4. Dan nog liever die 4.7.
quote:Kan ik het collegegeld ook in termijnen betalen?
Ja, dat kan. Het collegegeld wordt dan verdeeld over 8 termijnen. Je betaalt dan eenmalig administratiekosten. De termijndata zijn:
*
25 september 2008 (de 1e termijn wordt verhoogd met ¤ 13,61 adm.kost)
*
25 oktober 2008
*
25 november 2008
*
25 december 2008
*
25 januari 2009
*
25 februari 2009
*
25 maart 2009
*
25 april 2009
Ik mis het geld maandelijks meer dan die ene maand pain in the ass zo aan het einde van de zomerquote:Op zondag 21 december 2008 22:54 schreef aaipod het volgende:
Ik baal dat ik dat niet heb gedaan toenIk vond het wel een leuke optie zo, valt nu vies tegen
Ik ga daar altijd langs inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:49 schreef aaipod het volgende:
Misschien, voor paddepoel. Ga je altijd op de fiets naar de hanze? Langs het water? Dan is het de laatste flat net die je aan je rechterhand ziet voordat je onder het tunneltje doorgaat en rechtsafslaat. Ik heb daar een studio aangeboden gekregen. Echt <10min lopen van de hanze![]()
Ik zo zwaaien toensjus, jij zo langs de fietsen lopen, ik zo HEEE JIJ!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:39 schreef aaipod het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL EN VEEL PLEZIER VANDAAG, VERGEET JE BROODTROMMELTJE NIET
Huh?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zo zwaaien toensjus, jij zo langs de fietsen lopen, ik zo HEEE JIJ!
Jij niet!
Half 2 ofzo, ik stond buiten bij de fiets en zag je lopen, ik stak m'n hand nog op maar jij liep weg met een dame (of waren het er twee)quote:
Ow dan zag ik je niet manquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half 2 ofzo, ik stond buiten bij de fiets en zag je lopen, ik stak m'n hand nog op maar jij liep weg met een dame (of waren het er twee)
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag de eerste dag dat we bezig zijn met afstuderenGing best goed.
Ben benieuwd of ik dat over 5 maand nog zeg
Mietje. Zwakker geslacht!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ow dan zag ik je niet man2 chicks uit me groep kan best kloppen idd, ik liep met hun richting de bus dan. Ik heb me fiets mooi daar laten staan. veulste koud!
Goede vraagquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef aaipod het volgende:
[..]![]()
Maar wat houd afstuderen nou precies in dan op het HBO? Wat moet je precies doen?
wat voor gastcollege woensdag?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mietje. Zwakker geslacht!
Enfin, morgen 8:30 hoorcollege met aansluitend 3 uur lang groepjeee, woensdag 8:30 gastcollege + 4 uur tussenuren.
Laatste weken!
Houd uw blackbord in de gaaaaten!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef aaipod het volgende:
Wat is het dan? Heb ik dat ook? Is dat verplicht? M&O? Of dat adlegem ding?
quote:ma 05 jan 2009 -- sjv.0810.blok2: Interessant gastcollege M&O
Beste studenten SJD en HBO-R,
A.s. woensdag om 8.30 start voor de SJD in D 232 een interessant gastcollege van Arend Castelein, jurist en bestuurssecretaris van de burgemeester van Groningen. Hij behandelt de besluitvorming (Hfst 7) rond spraakmakende gebeurtenissen in Groningen.
Het gastcollege voor HBO-R zal vermoedelijk in twee groepen worden gegeven. Let op blackboard voor nadere informatie.
Wij moeten in tweetallen een onderzoek uitvoeren. In ons geval een onderzoek bij de gemeente om de bezwaarprocedure te verbeteren. Maar je mag zelf je onderzoek uitkiezen. Vaak blijf je plakken op je stageplek (zoals bij mij) en verzin je daar een opdracht. Voor dit onderzoek moet je minimaal 2 onderzoeksmethoden toepassen (interview, enquete, literatuur etc). Omdat wij het in tweetallen doen moet het wat uitgebreider als alleen. Wij zullen 2 dagen per week aanwezig zijn bij de gemeente om bezig te gaan met het onderzoekquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef aaipod het volgende:
[..]![]()
Maar wat houd afstuderen nou precies in dan op het HBO? Wat moet je precies doen?
M&O is THANK GOD af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef aaipod het volgende:
Ja ik zag het. wtf anderhalf uur. en dan mis ik ook nog es dat interessantere college van die Anker knakker. WAT EEN LOL. net zoals die M&O opdracht, GE-WEL-DIG en die IO opdracht, FAN-TAS-TISCH
Hehe ja ik zag het idd! Ik wil wel ff heen eigenlijk.. Echt wel nuttig en lukt mooi voor me werk aan (kwart over 11) Ik denk dat ik wel ga.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Renesite het volgende:
Aaipod! Ik zie dat wij samen een hoorcollege krijgen van bestuursrecht. Beetje jammer dat ik de rest van de dag vrij ben! Al is-tie wel interessant denk ik (wat wordt er behandeld in het tentamen etc.)
Hmmm. Kijken wat wint: mijn trek in stof of mijn trek in slaap...
overigens, m&o nog afgekregen?![]()
Je bent blauw! Kunnen we nu nog wel vreselijk OT gaan over supermarkten en bier?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Renesite het volgende:
Aaipod! Ik zie dat wij samen een hoorcollege krijgen van bestuursrecht. Beetje jammer dat ik de rest van de dag vrij ben! Al is-tie wel interessant denk ik (wat wordt er behandeld in het tentamen etc.)
Hmmm. Kijken wat wint: mijn trek in stof of mijn trek in slaap...
overigens, m&o nog afgekregen?![]()
Oefquote:Op zondag 11 januari 2009 03:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Je bent blauw! Kunnen we nu nog wel vreselijk OT gaan over supermarkten en bier?![]()
Afwachtend van het antwoord: Kan je op kluwer op je laptop als je op het netwerk van de hanze zit? Ik zit er over te denken om 1 te kopen maar als ik niet op kluwer kan moet ik nog steeds elke keer op die school PC's en heeft het ook weinig toegevoegde waarde
Hahaha, je was eerder weggelopen? Of in slaap gevallen? Hij ging uitleggen wat je voor tentamen moest weten zo ongeveer, heb je dat wel meegekregen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:22 schreef Renesite het volgende:
Hoorcollegeaaipod (
) valt ook al in slaap
! Hoe typisch
!
Ik ben 10min geleden al afgehaakt...
Nee, ik was er nog, wou je nog ff vertellen dat het wel werkte met die kluwer database, maar mijn hele klas was ook al weg en had ondertussen al 3 oproepen gemist van een groepsgenoot die niet wist waar iedereen wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hahaha, je was eerder weggelopen? Of in slaap gevallen? Hij ging uitleggen wat je voor tentamen moest weten zo ongeveer, heb je dat wel meegekregen?
In the middle of nowhere..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef Raiba het volgende:
Hm maandag blijkbaar een tentamen in de Stadjershal, nu heb ik echter geen idee waar dit moet wezen, iemand een idee?
tis voor mij wel keidichtbijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Raiba het volgende:
Hm dus toch daar, ik had die plek al gevonden via maps, maar omdat het echt ergens in het niets ligt dacht ik dat het om een andere stadjershal ging. Dat is dus mooi kut, woon helemaal aan de andere kant van Grunn namelijk.
Wij zaten in de Stadjershalquote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was er vandaag.. dacht wat is het toch rustig? Maar het is natuurlijk tentamenweek
11 of 15 gaan elke 10 minutenquote:Op maandag 26 januari 2009 02:36 schreef GieJay het volgende:
Dinsdag voor de eerste keer naar hanze voor een soort intakegesprek, begin 2 februari.. Hopelijk kan ik het een beetje vinden, welke bus kun je het beste nemen vanaf station?
Idd, bloedirritantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef Stephan4kant het volgende:
Wil diegene die Blackboard stuk heeft gemaakt zich even melden bij de ICT-helpdesk? Bij voorbaat dank!
Ah, ik hobbel straks ook even door D. Tentamen/hoorcollege zaal D232quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:43 schreef GieJay het volgende:
Zit nu in hanze.. Zernikeplein 11 moest ik zijn, vleugel d.. Heel makkelijk te vinden en ook in 1 keer bij de goeie halte uitgestapt, was nog even spannend of ik nou de eerste of de tweede moest hebben..
Sterft gijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef aaipod het volgende:
Pabooo!
Ik ben btw klaaaar met mijn Tentamens, had ik je dat al verteld Rene?
Wat erg kloten is, ze lopen langs de tafels maar komen van achteren. Ik schrik dan wel ffquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef richbitch het volgende:
Die D232 zaal is anders wel de relaxte zaal om tentamens te maken!
Je hebt je wettenbundels vol geschreven?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat erg kloten is, ze lopen langs de tafels maar komen van achteren. Ik schrik dan wel ff!
Bij mij zat 1 van die bejaarden steeds te hoesten achter me! Ik dacht rot nou es op of neem een strepsel ofzo, mensen proberen zich hier te concentreren!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat erg kloten is, ze lopen langs de tafels maar komen van achteren. Ik schrik dan wel ff!
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt je wettenbundels vol geschreven?
Maar gisteren deed hij ook al niet..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Renesite het volgende:
blackbord heeft zij onderhouds avond
Dankje..quote:Heb overigens je code eruit gehaald, daarmee vallen al je gegevens te traceren
Aaah okeequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeNiet eens. Maar ik ben erg snel afgeleid
!
Geen idee? Die van de rechtenstudies liggen op de 3e verdieping, trap op, rechtsaf en dan gelijk weer rechts.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef SuperSchurk het volgende:
Is er iemand die weet waar ik in godsnaam mijn "klassenpostvakje" kan vinden? Ik heb er nog nooit van gehoord en er blijken dingen in de liggen die ik nodig heb. Zernike 7 heet mijn gebouw geloof ik (met die toren enzo).
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee? Die van de rechtenstudies liggen op de 3e verdieping, trap op, rechtsaf en dan gelijk weer rechts.
De eersten mogen met een week wel eens bekend worden. M&O sowieso al vrij snel lijkt mij (meervoudige gokquote:Op zondag 1 februari 2009 16:30 schreef Raiba het volgende:
Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar de cijfers, iemand enig idee waneer die bekend zijn?
klopt. De hertentamens zijn nu. Ik ben dus aan het leren in de studie ruimte. Eventjes pauze.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is rustig op school.
Én bufferweek én introductie. Waar zijn alle nieuwe lekkere studentes?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
klopt. De hertentamens zijn nu. Ik ben dus aan het leren in de studie ruimte. Eventjes pauze.
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:51 schreef Renesite het volgende:
Oh? Ik heb ook nog geen introducees gezien? Het is inderdaad voor de februari stroom de eerste week... Misschien straks even een pauze houden in de -lege- kantine hahaha...
Reken er maar niet op. De officiële klas van CS februari is al vol. Daarbij komt nog een groep mensen die dan bij de normale september groep instromen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef Renesite het volgende:
Great... Dat je wel ruimte overhoudt in de kantine. Bedankt! Het is net zo rustig de afgelopen weken!
En dat! idd! Hoeveel moeite is het om ons een kladblaadje te geven en de sleutel op BB te zetten na afloop :squote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef richbitch het volgende:
echt walgelijk dat er geen antwoorden direct na tentamens online komen!
Bij een andere balie.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef Renesite het volgende:
Zit jij wel bij die balie dan? Ik dacht van niet????
Enfin, toennet waren er al een heleboel examenjaar mensjes in de kantine!
Morgen een heel dagjequote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen weer even richting hanze voor een uurtje
Wat doe je daar in godsnaam zo langquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen een heel dagjeKijken of ik 's ochtends ga werken. In ieder geval van 12 - 20:15 op der Hanzie.
how about: IO gesprek, beetje AIR leren, 18:15 tentamenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat doe je daar in godsnaam zo lang
oe lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
how about: IO gesprek, beetje AIR leren, 18:15 tentamen!
Ik begin ook in het derde blok omdat ik een februari instroom ben, 1.1 en 1.2 doe ik vanaf september.. Ik kan geen klassenlijst vinden bij instituut voor comm en infor.. Ik denk dat ik maar even ga bellen want ik weet het ook niet meer..quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:34 schreef Renesite het volgende:
achter een heleboel zie je ook 'febr' staan bij de klassenlijst of 'per 1'. Try those!
nvm. heb de verkeerde voor mijn neus denk ik.
T1.1 zou je moeten hebben. T1 is 1e klas .3 betekend 3e blok.
idd... bellen maar. Dit is het enige instituut waar ik geen klassenlijst kan vindenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:48 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik begin ook in het derde blok omdat ik een februari instroom ben, 1.1 en 1.2 doe ik vanaf september.. Ik kan geen klassenlijst vinden bij instituut voor comm en infor.. Ik denk dat ik maar even ga bellen want ik weet het ook niet meer..
quote:Invalid access to memory location.
Dit is heel bizar. Vanaf mijn eigen verbinding (Telfort adsl) krijg ik bij alle pagina's die foutmelding. Ga ik op de internetverbinding van de buren zitten (ook Telfort adsl) werkt het wel gewoon. Het heeft dus niets te maken met OS/Browser of wat dan ook, maar met vanaf welke verbinding ik de pagina bekijk.quote:
(050) 595 55 55quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:09 schreef GieJay het volgende:
Weet iemand het nummer van de studentenadministratie? Kan het nergens op hanze vinden
Je provider wil dat je gaat werken ipv student zijn..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:40 schreef Stephan4kant het volgende:
[..]
Dit is heel bizar. Vanaf mijn eigen verbinding (Telfort adsl) krijg ik bij alle pagina's die foutmelding. Ga ik op de internetverbinding van de buren zitten (ook Telfort adsl) werkt het wel gewoon. Het heeft dus niets te maken met OS/Browser of wat dan ook, maar met vanaf welke verbinding ik de pagina bekijk.
Googlen op die foutmelding levert alleen maar serverside fouten op (mysql enzo). Iemand een idee wat dit kan zijn?
Is het nog gelukt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef GieJay het volgende:
[..]
Je provider wil dat je gaat werken ipv student zijn..
Nog (steeds) geen problemen mee. Alleen waar ik een hekel aan heb is dat de studiehandleidingen in 20pt worden gemaakt. Word er soms verwacht dat we elk blok er weer een complete cartridge doorheen jassen? menquote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Stephan4kant het volgende:
Heb uiteindelijk toch maar even ICT helpdesk gebeld. Daar lag ook wat op z'n gat en inmiddels werkt het weer.
Blackboard blijft een kutsysteem.
Ik print die dingen uberhaupt niet uit. Kijk wel op een pc.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog (steeds) geen problemen mee. Alleen waar ik een hekel aan heb is dat de studiehandleidingen in 20pt worden gemaakt. Word er soms verwacht dat we elk blok er weer een complete cartridge doorheen jassen? men!
idd. Kunnen die Februari instromers niet ff afnokkenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, wat was het druk in de kantine
Wilde rond half 1 koffie kopen, maar had geen zin om in de rij te staan.. jammer dan
Uit pure irritatie over les hebben van 8:30 - 18:00 heb ik zo'n fucking lekker chocoladebrownie gehad. Mien got lekkerrrquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef aaipod het volgende:
Ja wat een stelletje fanatiekelingen nogDie australian mag sowieso wel eens uitgebreid worden
Wel verdomme.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
idd. Kunnen die Februari instromers niet ff afnokken![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uit pure irritatie over les hebben van 8:30 - 18:00 heb ik zo'n fucking lekker chocoladebrownie gehad. Mien got lekkerrr!
Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef GieJay het volgende:
kan iemand me even uitleggen waar ik het auditorium kan vinden in doornveste?
Helemaal bovenin het gebouw.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef GieJay het volgende:
kan iemand me even uitleggen waar ik het auditorium kan vinden in doornveste?
Idd.. Groep 4.. Jij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef CubicX het volgende:
[..]
Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.
Overigens heb je daar zeker zo ook 'Logica', Informatica student?
Ik zit er nu ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef CubicX het volgende:
[..]
Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.
Overigens heb je daar zeker zo ook 'Logica', Informatica student?
Ik in groep eins. Snapte overigens zeer weinig van dat Logica.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef CubicX het volgende:
Ik zat in groep 4, maar nu overgeplaatst naar groep 5. Groep 4 zat te vol![]()
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik in groep eins. Snapte overigens zeer weinig van dat Logica.
Idd dat was wel een heel dom voorbeeldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef CubicX het volgende:
[..]
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes dan![]()
![]()
En hij deed gewoon alsof het allemaal heel logisch was!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef CubicX het volgende:
[..]
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes dan![]()
![]()
Hele dag vrij zijn welquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Renesite het volgende:
Tot 18:30 hanzehoogeschoolen is NIET leuk...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Renesite het volgende:
Tot 18:30 hanzehoogeschoolen is NIET leuk...
Allemaal Java, Logica hebben we geen practica van, moet je allemaal zelf thuis doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef GieJay het volgende:
Ik snap het niet helemaal morgen, we hebben 2 keer practicum.. Waarom en waarvan? 1 keer is natuurlijk bluej opdrachten gezeur maar waarover gaat dat andere practica? Logica ofzo?
Nou dan weet ik het wel.. over een half uurtje ben ik hier weg..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Allemaal Java, Logica hebben we geen practica van, moet je allemaal zelf thuis doen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
Een 3 gehaald op Europees recht.Wat heb ik afgelopen blok toch gigantisch verneukt.
Waren het dan niet weer precies dezelfde vragen als in het boek?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
Een 3 gehaald op Europees recht.Wat heb ik afgelopen blok toch gigantisch verneukt.
Zaten wel een aantal vragen uit het boek bij ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waren het dan niet weer precies dezelfde vragen als in het boek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot aan vorig blok amper een onvoldoende gehaald en nu regent het onvoldoendes. Het verbaast me niets als ik alleen maar de IO heb gehaald.![]()
Ik had m'n wettenbudel mee moeten nemen, dat had het verschil kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tja misschien moet je je boeken eens kopen dan..
Zijn geen werkdagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef aaipod het volgende:
Weet iemand of deze vakantie dagen ook tellen als werkdagen mbt het nakijken van tentamens? Ik word zo langzamerhand een beetje zat van dat het zo lang duurt elke keer. Laatste tentamenresultaten ook 5 dagen te laat terug gekregen en heb nu nog niks en morgen verlopen deze 15 dagen weer :s
Heey heeyquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef aaipod het volgende:
Ja hoorde het net ook al van René in de Albert Heijn. Dit is echt bagger. Zo doen ze er uiteindelijk gewoon een maand over om alles na te kijken
Hoezo? Je moet niet zo snel opgeven!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:05 schreef Renesite het volgende:
Mogelijkheid dat ik kap! Gaat echt kut.
1 tentamen gehaald _in de herkansing_ van de 5quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet niet zo snel opgeven!
hahaha ze zat de hele ochtend achter mij bij de kassa. Hahaha.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef aaipod het volgende:
Als je nou je JMT1 wel hebt dan heb je iig geen BSA wat betreft de vakken die je moet halen en dan kan je denk ik nog best je 40 punten halen..
Maar goed als het erg slecht blijft gaan en je hebt nu al zoveel moeite dan is het misschien toch beter om iets te zoeken wat je beter ligt in plaats van het 2de jaar met een grote achterstand in te gaan.
Als ik jou was zou ik in ieder geval naar alle inzage momenten gaan. Kritisch kijken wat je fout doet, daar je leer uit trekken en nog even keihard dit derde blok je best doen en zien hoe je er dan voor staat.
edit: Totaal irrelevant, maar ik was net bij de Albert Heijn en... *zucht*.. Die krullen![]()
Ja dat is wel minderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 tentamen gehaald _in de herkansing_ van de 5!
Aye...quote:Op zondag 22 februari 2009 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder
Hebben jullie ook nog dat je bepaalde vakken moet halen om geen BSA te krijgen?
Maar ligt daar je interesse?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aye...
Ik denk over facility management na!
Volgens mij is dat een uur waar je je leertaak bespreekt, weet ik niet zeker.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:21 schreef GieJay het volgende:
Iemand enig idee wat het tutoraat is? Heb ik vrijdag van half 9 tot half 1 maar ik ben bang dat ik dat niet helemaal ga redden, kga donderdag naar ajax fiorentina en dat kan dus ietsje later worden.. Ik moet van zwolle komen dus ik ben wel 2 uurtjes bezig om daar te komen..
En wat moet ik daar onder verstaan? Iets met een project ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:25 schreef Kerol het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een uur waar je je leertaak bespreekt, weet ik niet zeker.
Ik denk mijn denkmanier, mijn beantwoording en de hoeveelheid recht dat niet echt afweegt tegen het sociale aspect.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar ligt daar je interesse?
Ga eens een gesprek aan met je SLB'er, vertel je verhaal en kijk wat hij/zij te zeggen heeft.
Dit is wel een beetje afhankelijk van je slb'er..
Die je deze week moet maken denk ik, maar bind me er niet op vast.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:47 schreef GieJay het volgende:
[..]
En wat moet ik daar onder verstaan? Iets met een project ofzo?
Op blackboard (die nu dood is?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:47 schreef GieJay het volgende:
[..]
En wat moet ik daar onder verstaan? Iets met een project ofzo?
Ik snap niet precies hoe je dit bedoeld?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk mijn denkmanier, mijn beantwoording en de hoeveelheid recht dat niet echt afweegt tegen het sociale aspect.
Mijn manier van denken, mijn manier van antwoorden zijn een beetje verkeerd denk ik. Daarbij bezit ik een ontzettend slecht handschriftquote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe je dit bedoeld?
Hmm, okee nu begrijp ik wat je bedoeldquote:Op zondag 22 februari 2009 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn manier van denken, mijn manier van antwoorden zijn een beetje verkeerd denk ik. Daarbij bezit ik een ontzettend slecht handschriftDit komt samen in een te korte tijd voor het maken van de tentamens
! 2 uurtjes is gewoon veelste weinig
!
Ook is de hoeveelheid recht mij behoorlijk tegengevallen in de eerste 2 blokken. Nu sociale psychologie erbij is wel erg gaaf, alleen heb ik daarin nog geen colleges gehad en komt het voor mij echt bijna te laat!
Hmm.. Ik zie het niet staan bij leertaken.. Alleen wat informatie over java en theoretische informatica..quote:Op zondag 22 februari 2009 17:30 schreef CubicX het volgende:
[..]
Op blackboard (die nu dood is?![]()
) staat onder je Course bij leertaken een opdracht. Die moet je afmaken en bij je tutoraat presenteren(?) en af laten tekenen. Ik weet niet precies welke opdracht het is omdat ik niet op Blackboard kan komen vandaag, maar het is iets met een dobbelsteen die je moet afmaken in Java. Ik heb dinsdag een workshop 'interview' en woensdag dat tutoraat, aan beide dingen geen zin
Je hebt gelijk. Ik kan nu weer op Blackboardquote:Op zondag 22 februari 2009 20:01 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hmm.. Ik zie het niet staan bij leertaken.. Alleen wat informatie over java en theoretische informatica..
Mwah ik had die workshop 2 week terug en het stelt tering weinig voor. Ze (ik had een vrouw) legt alleen wat dingen uit over het hoe en wat en daarna mag je kiezen wie je gaat interviewen. Je mag zelf inplannen wanneer je die persoon gaat interviewen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef CubicX het volgende:
[..]
Overigens, weet jij wat we moeten doen voor dat interview? Je moet opdracht 1 en 2 maken...maar ik kan die nergens vinden in de SLB-handleiding![]()
quote:Verwerk je verkregen inzichten en kennis in een artikel in eigen bewoordingen, met maximaal 20 procent citaat. Die citaten moeten conform de APA regels zijn aangegeven. Vergeet niet om in het hele artikel te werken met bronverwijzing in de tekst gevolgd door een erbij passende literatuurlijst direct na de tekst. Die lijst noemt dus alleen de daadwerkelijk in het verslag aangehaalde bronnen. Dit alles conform de richtlijnen van de APA-stijl voor literatuurverwijzing.
Voeg in de vorm van een aparte bijlage er het zoekverslag bij.
Bedankt voor de info! Opdracht lijkt niet heel erg moeilijk, maar nu snap ik nog steeds niet helemaal waar die les op vrijdag nou voor is.. Aftekenen kun je toch elk moment deze week een keer doen? Of gaan we het nakijken ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef CubicX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik kan nu weer op Blackboard![]()
Onder courses staat 'Practica-Informatie', daar klik je op. Vervolgens Java project/tutoraat > Voorbereidende opgave 1.
Succes ermee!![]()
Overigens, weet jij wat we moeten doen voor dat interview? Je moet opdracht 1 en 2 maken...maar ik kan die nergens vinden in de SLB-handleiding![]()
Het aftekenen is voor de Java opdrachten, die maak je tijdens practicum en uit het Java boek. Die 'leertaken' op BlackBoard worden gepresenteerd (neem ik aan, weet ik niet zeker) en afgetekend, nakijken zit er ook vast bij. Woensdag heb ik mijn eerste tutor ingepland, dan weet ik vast meerquote:Op zondag 22 februari 2009 21:27 schreef GieJay het volgende:
[..]
Bedankt voor de info! Opdracht lijkt niet heel erg moeilijk, maar nu snap ik nog steeds niet helemaal waar die les op vrijdag nou voor is.. Aftekenen kun je toch elk moment deze week een keer doen? Of gaan we het nakijken ofzo?
Ik heb nu les, dat tutoraat is eigenlijk gewoon werkcollege waaraan je aan je leertaak kunt werken (dus ik ben er vrijdag nietquote:Op maandag 23 februari 2009 10:07 schreef CubicX het volgende:
[..]
Het aftekenen is voor de Java opdrachten, die maak je tijdens practicum en uit het Java boek. Die 'leertaken' op BlackBoard worden gepresenteerd (neem ik aan, weet ik niet zeker) en afgetekend, nakijken zit er ook vast bij. Woensdag heb ik mijn eerste tutor ingepland, dan weet ik vast meer
Toelatingstest is te doenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef Slappy het volgende:
Hoe is de opleiding informatica daar?en hoe is die 21+ toelatingstest ?
Maar ik ben slecht in Wiskunde heb het al jaren niet meer gehadquote:
In de studieboeken duikenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:31 schreef Slappy het volgende:
[..]
Maar ik ben slecht in Wiskunde heb het al jaren niet meer gehad
Sommige zeggen dat je amper wiskunde krijgt of gewoon opnieuw moet volgen als je op die opleiding zit.quote:
quote:Door een misverstand is het college Engels voor groep 3 vandaag niet doorgegaan. Studenten die kunnen, mogen het college a.s. donderdag (12.30, A230) bij groep 4 volgen. Voor studenten die dan niet kunnen wordt een andere oplossing gezocht.
De appel is naar het atrium lopen en dan na de australian rechtsaf heulemoal rechtdoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:22 schreef GieJay het volgende:
Maandag tussentoets in EM/De appel, iemand een idee welk lokaal dat is? Het is doornveste 7.. En weet iemand hier waar we het practicum hebben? Staat nergens aangegeven
Daar halen ze dan een aantal zaken door elkaar. De appel is in de van Olsttoren (Zernikeplein 7) en de Van Doorneveste is Zernikeplein 11.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:22 schreef GieJay het volgende:
Maandag tussentoets in EM/De appel, iemand een idee welk lokaal dat is? Het is doornveste 7.. En weet iemand hier waar we het practicum hebben? Staat nergens aangegeven
Scherp +1quote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Daar halen ze dan een aantal zaken door elkaar. De appel is in de van Olsttoren (Zernikeplein 7) en de Van Doorneveste is Zernikeplein 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |