Idd, bloedirritantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef Stephan4kant het volgende:
Wil diegene die Blackboard stuk heeft gemaakt zich even melden bij de ICT-helpdesk? Bij voorbaat dank!
Ah, ik hobbel straks ook even door D. Tentamen/hoorcollege zaal D232quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:43 schreef GieJay het volgende:
Zit nu in hanze.. Zernikeplein 11 moest ik zijn, vleugel d.. Heel makkelijk te vinden en ook in 1 keer bij de goeie halte uitgestapt, was nog even spannend of ik nou de eerste of de tweede moest hebben..
Sterft gijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef aaipod het volgende:
Pabooo!
Ik ben btw klaaaar met mijn Tentamens, had ik je dat al verteld Rene?
Wat erg kloten is, ze lopen langs de tafels maar komen van achteren. Ik schrik dan wel ffquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef richbitch het volgende:
Die D232 zaal is anders wel de relaxte zaal om tentamens te maken!
Je hebt je wettenbundels vol geschreven?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat erg kloten is, ze lopen langs de tafels maar komen van achteren. Ik schrik dan wel ff!
Bij mij zat 1 van die bejaarden steeds te hoesten achter me! Ik dacht rot nou es op of neem een strepsel ofzo, mensen proberen zich hier te concentreren!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat erg kloten is, ze lopen langs de tafels maar komen van achteren. Ik schrik dan wel ff!
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt je wettenbundels vol geschreven?
Maar gisteren deed hij ook al niet..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Renesite het volgende:
blackbord heeft zij onderhouds avond
Dankje..quote:Heb overigens je code eruit gehaald, daarmee vallen al je gegevens te traceren
Aaah okeequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeNiet eens. Maar ik ben erg snel afgeleid
!
Geen idee? Die van de rechtenstudies liggen op de 3e verdieping, trap op, rechtsaf en dan gelijk weer rechts.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef SuperSchurk het volgende:
Is er iemand die weet waar ik in godsnaam mijn "klassenpostvakje" kan vinden? Ik heb er nog nooit van gehoord en er blijken dingen in de liggen die ik nodig heb. Zernike 7 heet mijn gebouw geloof ik (met die toren enzo).
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee? Die van de rechtenstudies liggen op de 3e verdieping, trap op, rechtsaf en dan gelijk weer rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |