abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56339264
Er was nog geen nieuwe zag ik dus bij deze
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:49 schreef Rutgerr het volgende:
Prima.
Tof
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56349591
Nog 2 tentamens dan moet ik nog een verslag tikken... helemaal geen zin in
pi_56349812
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Mar0988 het volgende:
Nog 2 tentamens dan moet ik nog een verslag tikken... helemaal geen zin in
Ik heb dinsdag nog een tentamen en verder veel te veel groepswerk
pi_56349898
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb dinsdag nog een tentamen en verder veel te veel groepswerk
Ik heb ook een hekel aan groepswerk, doet een persoon te weinig en iemand anders te veel... Daar heb ik hekel aan...
pi_56359907
Vanmorgen net weer tentamen gehad! Ging goed

Nog 1 tentamen en dan stage voor 10 maanden!
pi_56370819
Nog even een tip voor de mensen die morgen bestuursrecht hebben.
Even enrollen in het blok Juridische Analyse 0607. (Die van vorig jaar dus) De sheets van de hoorcolleges van vorig jaar zijn namelijk veel duidelijker en uitgebreider.
Met die sheets heb je geen samenvatting meer nodig.
pi_56399101
Tentamen bestuursrecht zit erop Ik heb het volgens mij ook nog best aardig gemaakt.
Misschien een beetje overmoedig maar ik vond het niet eens zo heel moeilijk. (Of ik heb er niks van begrepen, dat kan ook natuurlijk )
Nu JMT en de IO nog afronden en dan zit het er weer op voor dit blok.
pi_56406583
Goed he MM!

Ik heb morgen mijn laatste tentamen! HEb er zin in, ja in die tijd na het tentamen dan
pi_56408476
Pff, al mijn tentamens zitten erop maar nu moet ik aan een wetenschappelijk verslag werken
pi_56410911
Ik ben nog niet echt wijzer geworden waar de HS Hal nou is.

als ik bij de bushalte bij het techniek gebouw sta, welke kant moet ik dan op?

een plattegrond met de uitgestippelde route zal erg veel helpen
pi_56411304
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:28 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik ben nog niet echt wijzer geworden waar de HS Hal nou is.

[ afbeelding ]

als ik bij de bushalte bij het techniek gebouw sta, welke kant moet ik dan op?

een plattegrond met de uitgestippelde route zal erg veel helpen
Hmm, als je bij die bushalte staat ben je nog een eind weg. Ik zal het proberen uit te leggen.
Stel je stapt daar in de bus (lijn 11/15 richting CS), dan kom je langs de eerdere opstaphalte van lijn 11 en vervolgens langs het water en dan staat er zo'n koepel (een gebouw) aan het water. Daar loop je rechts in en dan loop je die lange weg helemaal uit. En dan aan de overkant van de straat is de HShal. Het zijn gewoon de sporthallen van de ACLO!
pi_56414881
thanks, ik weet nu ongeveer waar het zit!
pi_56522234
Voorlopig niet meer naar Hanze!
pi_56523706
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voorlopig niet meer naar Hanze!
Nu 10 maanden stage als ik het goed heb he? Veel plezier!!
pi_56523713
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef Mar0988 het volgende:

[..]

Nu 10 maanden stage als ik het goed heb he? Veel plezier!!
Klopt, aanstaande maandag begin ik!
Dank je!
pi_56603086
Kan iemand mij misschien vertellen waar 'Het Oude DE-café' is. Ik weet dat het op het Zernike is, maar ik weet niet precies waar. Ik heb hier volgende week een college.

Google / hanze.nl / rug.nl leveren niets op.
pi_56603412
Je moet in het A,B,C gebouw zijn. Als je daar in de centrale hal staat ga je linksaf de gang in (parallel aan het plein) richting waar vroeger de kantine zat. Als je bijna aan het einde bent ga je rechtsaf door de klapdeuren, loop je door de oude kantine rechtsaf naar het oude DE café.
Volgens mij staat het in de centrale hal al wel aangegeven.

Geven ze daar nu ook al colleges?
pi_56609427
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Je moet in het A,B,C gebouw zijn. Als je daar in de centrale hal staat ga je linksaf de gang in (parallel aan het plein) richting waar vroeger de kantine zat. Als je bijna aan het einde bent ga je rechtsaf door de klapdeuren, loop je door de oude kantine rechtsaf naar het oude DE café.
Volgens mij staat het in de centrale hal al wel aangegeven.

Geven ze daar nu ook al colleges?
Ah, nu weet ik waar het is, bedankt!
pi_56610217
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Patrick87 het volgende:

[..]

Ah, nu weet ik waar het is, bedankt!
Graag gedaan

Ik zie net op mijn rooster dat ik het volgende blok veel colleges in het D gebouw heb. Weet iemand of dat al helemaal klaar is en (nog belangrijker) of de lift het daar alweer doet en waar die zit?
pi_56619203
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Graag gedaan

Ik zie net op mijn rooster dat ik het volgende blok veel colleges in het D gebouw heb. Weet iemand of dat al helemaal klaar is en (nog belangrijker) of de lift het daar alweer doet en waar die zit?
De laatste keer dat ik er was, 31 januari, was het nog lang niet af en was de lift ook zeker niet beschikbaar! In hoeverre dat nu wel zo is weet ik niet.
pi_56621889
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 10:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik er was, 31 januari, was het nog lang niet af en was de lift ook zeker niet beschikbaar! In hoeverre dat nu wel zo is weet ik niet.
Lekker dan, ik heb het volgende blok bijna alle colleges in D
Ik heb weinig zin om weer gezeik te hebben omdat ik colleges niet kan volgen, dat ik bij een andere klas moet gaan zitten of dat roosters omgegooid moeten worden.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:41:12 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56621920
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Lekker dan, ik heb het volgende blok bijna alle colleges in D
Ik heb weinig zin om weer gezeik te hebben omdat ik colleges niet kan volgen, dat ik bij een andere klas moet gaan zitten of dat roosters omgegooid moeten worden.
Even nieuwsgierig, hoor . Zit je in een rolstoel ofzo? Volgens mij is de Hanze verplicht het gebouw toegankelijk te houden voor studenten en anders een andere oplossing - als in: andere locatie - te regelen.
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage zaterdag 9 februari 2008 @ 14:02:17 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56622188
net 6 mails de deur uit gedaan om me af te melden voor keuzevakken ik hoop dat die minor het waard is zaten best leuke vakken tussen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56622283
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Even nieuwsgierig, hoor . Zit je in een rolstoel ofzo? Volgens mij is de Hanze verplicht het gebouw toegankelijk te houden voor studenten en anders een andere oplossing - als in: andere locatie - te regelen.
Nee geen rolstoel
Ik heb reuma en daardoor nogal verrotte gewrichten dus traplopen is niet echt een feest. Zeker niet als je twee verdiepingen omhoog moet. Daar horen ze inderdaad rekening mee te houden en dat doen ze over het algemeen ook wel maar pas nadat er problemen zijn. Vorig blok hebben ze het rooster achteraf aan moeten passen, heb ik colleges bij andere klassen gevolgd en heb ik zelfs een paar keer privéles gehad maar het is gewoon prettiger als het in een keer goed geregeld is. Blijkbaar is het bij de roostermakers nog niet helemaal duidelijk.

Lieve Mona,

Ik zit op mijn vrije dag vrijwillig in een studieboek te lezen. Moet ik me zorgen gaan maken over mijn psychische gesteldheid?

Groetjes,
Ongerust in Overijssel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')