Tofquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:49 schreef Rutgerr het volgende:
Prima.
Ik heb dinsdag nog een tentamen en verder veel te veel groepswerkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Mar0988 het volgende:Nog 2 tentamens dan moet ik nog een verslag tikken... helemaal geen zin in
Ik heb ook een hekel aan groepswerk, doet een persoon te weinig en iemand anders te veel... Daar heb ik hekel aan...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag nog een tentamen en verder veel te veel groepswerk
Hmm, als je bij die bushalte staat ben je nog een eind weg. Ik zal het proberen uit te leggen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:28 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik ben nog niet echt wijzer geworden waar de HS Hal nou is.
[ afbeelding ]
als ik bij de bushalte bij het techniek gebouw sta, welke kant moet ik dan op?
een plattegrond met de uitgestippelde route zal erg veel helpen
Klopt, aanstaande maandag begin ik!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Nu 10 maanden stage als ik het goed heb he? Veel plezier!!
Ah, nu weet ik waar het is, bedankt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Je moet in het A,B,C gebouw zijn. Als je daar in de centrale hal staat ga je linksaf de gang in (parallel aan het plein) richting waar vroeger de kantine zat. Als je bijna aan het einde bent ga je rechtsaf door de klapdeuren, loop je door de oude kantine rechtsaf naar het oude DE café.
Volgens mij staat het in de centrale hal al wel aangegeven.
Geven ze daar nu ook al colleges?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Patrick87 het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik waar het is, bedankt!
De laatste keer dat ik er was, 31 januari, was het nog lang niet af en was de lift ook zeker niet beschikbaar! In hoeverre dat nu wel zo is weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik zie net op mijn rooster dat ik het volgende blok veel colleges in het D gebouw heb. Weet iemand of dat al helemaal klaar is en (nog belangrijker) of de lift het daar alweer doet en waar die zit?
Lekker dan, ik heb het volgende blok bijna alle colleges in Dquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, 31 januari, was het nog lang niet af en was de lift ook zeker niet beschikbaar! In hoeverre dat nu wel zo is weet ik niet.
Even nieuwsgierig, hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lekker dan, ik heb het volgende blok bijna alle colleges in D![]()
Ik heb weinig zin om weer gezeik te hebben omdat ik colleges niet kan volgen, dat ik bij een andere klas moet gaan zitten of dat roosters omgegooid moeten worden.
Nee geen rolstoelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig, hoor. Zit je in een rolstoel ofzo? Volgens mij is de Hanze verplicht het gebouw toegankelijk te houden voor studenten en anders een andere oplossing - als in: andere locatie - te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |