quote:Kan ik het collegegeld ook in termijnen betalen?
Ja, dat kan. Het collegegeld wordt dan verdeeld over 8 termijnen. Je betaalt dan eenmalig administratiekosten. De termijndata zijn:
*
25 september 2008 (de 1e termijn wordt verhoogd met ¤ 13,61 adm.kost)
*
25 oktober 2008
*
25 november 2008
*
25 december 2008
*
25 januari 2009
*
25 februari 2009
*
25 maart 2009
*
25 april 2009
Ik mis het geld maandelijks meer dan die ene maand pain in the ass zo aan het einde van de zomerquote:Op zondag 21 december 2008 22:54 schreef aaipod het volgende:
Ik baal dat ik dat niet heb gedaan toenIk vond het wel een leuke optie zo, valt nu vies tegen
Ik ga daar altijd langs inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:49 schreef aaipod het volgende:
Misschien, voor paddepoel. Ga je altijd op de fiets naar de hanze? Langs het water? Dan is het de laatste flat net die je aan je rechterhand ziet voordat je onder het tunneltje doorgaat en rechtsafslaat. Ik heb daar een studio aangeboden gekregen. Echt <10min lopen van de hanze![]()
Ik zo zwaaien toensjus, jij zo langs de fietsen lopen, ik zo HEEE JIJ!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:39 schreef aaipod het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL EN VEEL PLEZIER VANDAAG, VERGEET JE BROODTROMMELTJE NIET
Huh?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zo zwaaien toensjus, jij zo langs de fietsen lopen, ik zo HEEE JIJ!
Jij niet!
Half 2 ofzo, ik stond buiten bij de fiets en zag je lopen, ik stak m'n hand nog op maar jij liep weg met een dame (of waren het er twee)quote:
Ow dan zag ik je niet manquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half 2 ofzo, ik stond buiten bij de fiets en zag je lopen, ik stak m'n hand nog op maar jij liep weg met een dame (of waren het er twee)
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag de eerste dag dat we bezig zijn met afstuderenGing best goed.
Ben benieuwd of ik dat over 5 maand nog zeg
Mietje. Zwakker geslacht!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ow dan zag ik je niet man2 chicks uit me groep kan best kloppen idd, ik liep met hun richting de bus dan. Ik heb me fiets mooi daar laten staan. veulste koud!
Goede vraagquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef aaipod het volgende:
[..]![]()
Maar wat houd afstuderen nou precies in dan op het HBO? Wat moet je precies doen?
wat voor gastcollege woensdag?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mietje. Zwakker geslacht!
Enfin, morgen 8:30 hoorcollege met aansluitend 3 uur lang groepjeee, woensdag 8:30 gastcollege + 4 uur tussenuren.
Laatste weken!
Houd uw blackbord in de gaaaaten!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef aaipod het volgende:
Wat is het dan? Heb ik dat ook? Is dat verplicht? M&O? Of dat adlegem ding?
quote:ma 05 jan 2009 -- sjv.0810.blok2: Interessant gastcollege M&O
Beste studenten SJD en HBO-R,
A.s. woensdag om 8.30 start voor de SJD in D 232 een interessant gastcollege van Arend Castelein, jurist en bestuurssecretaris van de burgemeester van Groningen. Hij behandelt de besluitvorming (Hfst 7) rond spraakmakende gebeurtenissen in Groningen.
Het gastcollege voor HBO-R zal vermoedelijk in twee groepen worden gegeven. Let op blackboard voor nadere informatie.
Wij moeten in tweetallen een onderzoek uitvoeren. In ons geval een onderzoek bij de gemeente om de bezwaarprocedure te verbeteren. Maar je mag zelf je onderzoek uitkiezen. Vaak blijf je plakken op je stageplek (zoals bij mij) en verzin je daar een opdracht. Voor dit onderzoek moet je minimaal 2 onderzoeksmethoden toepassen (interview, enquete, literatuur etc). Omdat wij het in tweetallen doen moet het wat uitgebreider als alleen. Wij zullen 2 dagen per week aanwezig zijn bij de gemeente om bezig te gaan met het onderzoekquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef aaipod het volgende:
[..]![]()
Maar wat houd afstuderen nou precies in dan op het HBO? Wat moet je precies doen?
M&O is THANK GOD af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef aaipod het volgende:
Ja ik zag het. wtf anderhalf uur. en dan mis ik ook nog es dat interessantere college van die Anker knakker. WAT EEN LOL. net zoals die M&O opdracht, GE-WEL-DIG en die IO opdracht, FAN-TAS-TISCH
Hehe ja ik zag het idd! Ik wil wel ff heen eigenlijk.. Echt wel nuttig en lukt mooi voor me werk aan (kwart over 11) Ik denk dat ik wel ga.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Renesite het volgende:
Aaipod! Ik zie dat wij samen een hoorcollege krijgen van bestuursrecht. Beetje jammer dat ik de rest van de dag vrij ben! Al is-tie wel interessant denk ik (wat wordt er behandeld in het tentamen etc.)
Hmmm. Kijken wat wint: mijn trek in stof of mijn trek in slaap...
overigens, m&o nog afgekregen?![]()
Je bent blauw! Kunnen we nu nog wel vreselijk OT gaan over supermarkten en bier?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Renesite het volgende:
Aaipod! Ik zie dat wij samen een hoorcollege krijgen van bestuursrecht. Beetje jammer dat ik de rest van de dag vrij ben! Al is-tie wel interessant denk ik (wat wordt er behandeld in het tentamen etc.)
Hmmm. Kijken wat wint: mijn trek in stof of mijn trek in slaap...
overigens, m&o nog afgekregen?![]()
Oefquote:Op zondag 11 januari 2009 03:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Je bent blauw! Kunnen we nu nog wel vreselijk OT gaan over supermarkten en bier?![]()
Afwachtend van het antwoord: Kan je op kluwer op je laptop als je op het netwerk van de hanze zit? Ik zit er over te denken om 1 te kopen maar als ik niet op kluwer kan moet ik nog steeds elke keer op die school PC's en heeft het ook weinig toegevoegde waarde
Hahaha, je was eerder weggelopen? Of in slaap gevallen? Hij ging uitleggen wat je voor tentamen moest weten zo ongeveer, heb je dat wel meegekregen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:22 schreef Renesite het volgende:
Hoorcollegeaaipod (
) valt ook al in slaap
! Hoe typisch
!
Ik ben 10min geleden al afgehaakt...
Nee, ik was er nog, wou je nog ff vertellen dat het wel werkte met die kluwer database, maar mijn hele klas was ook al weg en had ondertussen al 3 oproepen gemist van een groepsgenoot die niet wist waar iedereen wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hahaha, je was eerder weggelopen? Of in slaap gevallen? Hij ging uitleggen wat je voor tentamen moest weten zo ongeveer, heb je dat wel meegekregen?
In the middle of nowhere..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef Raiba het volgende:
Hm maandag blijkbaar een tentamen in de Stadjershal, nu heb ik echter geen idee waar dit moet wezen, iemand een idee?
tis voor mij wel keidichtbijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Raiba het volgende:
Hm dus toch daar, ik had die plek al gevonden via maps, maar omdat het echt ergens in het niets ligt dacht ik dat het om een andere stadjershal ging. Dat is dus mooi kut, woon helemaal aan de andere kant van Grunn namelijk.
Wij zaten in de Stadjershalquote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was er vandaag.. dacht wat is het toch rustig? Maar het is natuurlijk tentamenweek
11 of 15 gaan elke 10 minutenquote:Op maandag 26 januari 2009 02:36 schreef GieJay het volgende:
Dinsdag voor de eerste keer naar hanze voor een soort intakegesprek, begin 2 februari.. Hopelijk kan ik het een beetje vinden, welke bus kun je het beste nemen vanaf station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |