quote:Kan ik het collegegeld ook in termijnen betalen?
Ja, dat kan. Het collegegeld wordt dan verdeeld over 8 termijnen. Je betaalt dan eenmalig administratiekosten. De termijndata zijn:
*
25 september 2008 (de 1e termijn wordt verhoogd met ¤ 13,61 adm.kost)
*
25 oktober 2008
*
25 november 2008
*
25 december 2008
*
25 januari 2009
*
25 februari 2009
*
25 maart 2009
*
25 april 2009
Ik mis het geld maandelijks meer dan die ene maand pain in the ass zo aan het einde van de zomerquote:Op zondag 21 december 2008 22:54 schreef aaipod het volgende:
Ik baal dat ik dat niet heb gedaan toenIk vond het wel een leuke optie zo, valt nu vies tegen
Ik ga daar altijd langs inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:49 schreef aaipod het volgende:
Misschien, voor paddepoel. Ga je altijd op de fiets naar de hanze? Langs het water? Dan is het de laatste flat net die je aan je rechterhand ziet voordat je onder het tunneltje doorgaat en rechtsafslaat. Ik heb daar een studio aangeboden gekregen. Echt <10min lopen van de hanze![]()
Ik zo zwaaien toensjus, jij zo langs de fietsen lopen, ik zo HEEE JIJ!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:39 schreef aaipod het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL EN VEEL PLEZIER VANDAAG, VERGEET JE BROODTROMMELTJE NIET
Huh?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zo zwaaien toensjus, jij zo langs de fietsen lopen, ik zo HEEE JIJ!
Jij niet!
Half 2 ofzo, ik stond buiten bij de fiets en zag je lopen, ik stak m'n hand nog op maar jij liep weg met een dame (of waren het er twee)quote:
Ow dan zag ik je niet manquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half 2 ofzo, ik stond buiten bij de fiets en zag je lopen, ik stak m'n hand nog op maar jij liep weg met een dame (of waren het er twee)
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag de eerste dag dat we bezig zijn met afstuderenGing best goed.
Ben benieuwd of ik dat over 5 maand nog zeg
Mietje. Zwakker geslacht!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ow dan zag ik je niet man2 chicks uit me groep kan best kloppen idd, ik liep met hun richting de bus dan. Ik heb me fiets mooi daar laten staan. veulste koud!
Goede vraagquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef aaipod het volgende:
[..]![]()
Maar wat houd afstuderen nou precies in dan op het HBO? Wat moet je precies doen?
wat voor gastcollege woensdag?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mietje. Zwakker geslacht!
Enfin, morgen 8:30 hoorcollege met aansluitend 3 uur lang groepjeee, woensdag 8:30 gastcollege + 4 uur tussenuren.
Laatste weken!
Houd uw blackbord in de gaaaaten!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef aaipod het volgende:
Wat is het dan? Heb ik dat ook? Is dat verplicht? M&O? Of dat adlegem ding?
quote:ma 05 jan 2009 -- sjv.0810.blok2: Interessant gastcollege M&O
Beste studenten SJD en HBO-R,
A.s. woensdag om 8.30 start voor de SJD in D 232 een interessant gastcollege van Arend Castelein, jurist en bestuurssecretaris van de burgemeester van Groningen. Hij behandelt de besluitvorming (Hfst 7) rond spraakmakende gebeurtenissen in Groningen.
Het gastcollege voor HBO-R zal vermoedelijk in twee groepen worden gegeven. Let op blackboard voor nadere informatie.
Wij moeten in tweetallen een onderzoek uitvoeren. In ons geval een onderzoek bij de gemeente om de bezwaarprocedure te verbeteren. Maar je mag zelf je onderzoek uitkiezen. Vaak blijf je plakken op je stageplek (zoals bij mij) en verzin je daar een opdracht. Voor dit onderzoek moet je minimaal 2 onderzoeksmethoden toepassen (interview, enquete, literatuur etc). Omdat wij het in tweetallen doen moet het wat uitgebreider als alleen. Wij zullen 2 dagen per week aanwezig zijn bij de gemeente om bezig te gaan met het onderzoekquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef aaipod het volgende:
[..]![]()
Maar wat houd afstuderen nou precies in dan op het HBO? Wat moet je precies doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |