M&O is THANK GOD af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef aaipod het volgende:
Ja ik zag het. wtf anderhalf uur. en dan mis ik ook nog es dat interessantere college van die Anker knakker. WAT EEN LOL. net zoals die M&O opdracht, GE-WEL-DIG en die IO opdracht, FAN-TAS-TISCH
Hehe ja ik zag het idd! Ik wil wel ff heen eigenlijk.. Echt wel nuttig en lukt mooi voor me werk aan (kwart over 11) Ik denk dat ik wel ga.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Renesite het volgende:
Aaipod! Ik zie dat wij samen een hoorcollege krijgen van bestuursrecht. Beetje jammer dat ik de rest van de dag vrij ben! Al is-tie wel interessant denk ik (wat wordt er behandeld in het tentamen etc.)
Hmmm. Kijken wat wint: mijn trek in stof of mijn trek in slaap...
overigens, m&o nog afgekregen?![]()
Je bent blauw! Kunnen we nu nog wel vreselijk OT gaan over supermarkten en bier?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Renesite het volgende:
Aaipod! Ik zie dat wij samen een hoorcollege krijgen van bestuursrecht. Beetje jammer dat ik de rest van de dag vrij ben! Al is-tie wel interessant denk ik (wat wordt er behandeld in het tentamen etc.)
Hmmm. Kijken wat wint: mijn trek in stof of mijn trek in slaap...
overigens, m&o nog afgekregen?![]()
Oefquote:Op zondag 11 januari 2009 03:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Je bent blauw! Kunnen we nu nog wel vreselijk OT gaan over supermarkten en bier?![]()
Afwachtend van het antwoord: Kan je op kluwer op je laptop als je op het netwerk van de hanze zit? Ik zit er over te denken om 1 te kopen maar als ik niet op kluwer kan moet ik nog steeds elke keer op die school PC's en heeft het ook weinig toegevoegde waarde
Hahaha, je was eerder weggelopen? Of in slaap gevallen? Hij ging uitleggen wat je voor tentamen moest weten zo ongeveer, heb je dat wel meegekregen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:22 schreef Renesite het volgende:
Hoorcollegeaaipod (
) valt ook al in slaap
! Hoe typisch
!
Ik ben 10min geleden al afgehaakt...
Nee, ik was er nog, wou je nog ff vertellen dat het wel werkte met die kluwer database, maar mijn hele klas was ook al weg en had ondertussen al 3 oproepen gemist van een groepsgenoot die niet wist waar iedereen wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hahaha, je was eerder weggelopen? Of in slaap gevallen? Hij ging uitleggen wat je voor tentamen moest weten zo ongeveer, heb je dat wel meegekregen?
In the middle of nowhere..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef Raiba het volgende:
Hm maandag blijkbaar een tentamen in de Stadjershal, nu heb ik echter geen idee waar dit moet wezen, iemand een idee?
tis voor mij wel keidichtbijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Raiba het volgende:
Hm dus toch daar, ik had die plek al gevonden via maps, maar omdat het echt ergens in het niets ligt dacht ik dat het om een andere stadjershal ging. Dat is dus mooi kut, woon helemaal aan de andere kant van Grunn namelijk.
Wij zaten in de Stadjershalquote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was er vandaag.. dacht wat is het toch rustig? Maar het is natuurlijk tentamenweek
11 of 15 gaan elke 10 minutenquote:Op maandag 26 januari 2009 02:36 schreef GieJay het volgende:
Dinsdag voor de eerste keer naar hanze voor een soort intakegesprek, begin 2 februari.. Hopelijk kan ik het een beetje vinden, welke bus kun je het beste nemen vanaf station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |