Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef GieJay het volgende:
kan iemand me even uitleggen waar ik het auditorium kan vinden in doornveste?
Helemaal bovenin het gebouw.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef GieJay het volgende:
kan iemand me even uitleggen waar ik het auditorium kan vinden in doornveste?
Idd.. Groep 4.. Jij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef CubicX het volgende:
[..]
Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.
Overigens heb je daar zeker zo ook 'Logica', Informatica student?
Ik zit er nu ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef CubicX het volgende:
[..]
Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.
Overigens heb je daar zeker zo ook 'Logica', Informatica student?
Ik in groep eins. Snapte overigens zeer weinig van dat Logica.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef CubicX het volgende:
Ik zat in groep 4, maar nu overgeplaatst naar groep 5. Groep 4 zat te vol![]()
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik in groep eins. Snapte overigens zeer weinig van dat Logica.
Idd dat was wel een heel dom voorbeeldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef CubicX het volgende:
[..]
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes dan![]()
![]()
En hij deed gewoon alsof het allemaal heel logisch was!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef CubicX het volgende:
[..]
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes dan![]()
![]()
Hele dag vrij zijn welquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Renesite het volgende:
Tot 18:30 hanzehoogeschoolen is NIET leuk...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Renesite het volgende:
Tot 18:30 hanzehoogeschoolen is NIET leuk...
Allemaal Java, Logica hebben we geen practica van, moet je allemaal zelf thuis doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef GieJay het volgende:
Ik snap het niet helemaal morgen, we hebben 2 keer practicum.. Waarom en waarvan? 1 keer is natuurlijk bluej opdrachten gezeur maar waarover gaat dat andere practica? Logica ofzo?
Nou dan weet ik het wel.. over een half uurtje ben ik hier weg..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Allemaal Java, Logica hebben we geen practica van, moet je allemaal zelf thuis doen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
Een 3 gehaald op Europees recht.Wat heb ik afgelopen blok toch gigantisch verneukt.
Waren het dan niet weer precies dezelfde vragen als in het boek?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
Een 3 gehaald op Europees recht.Wat heb ik afgelopen blok toch gigantisch verneukt.
Zaten wel een aantal vragen uit het boek bij ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waren het dan niet weer precies dezelfde vragen als in het boek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot aan vorig blok amper een onvoldoende gehaald en nu regent het onvoldoendes. Het verbaast me niets als ik alleen maar de IO heb gehaald.![]()
Ik had m'n wettenbudel mee moeten nemen, dat had het verschil kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tja misschien moet je je boeken eens kopen dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |