Allemaal Java, Logica hebben we geen practica van, moet je allemaal zelf thuis doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef GieJay het volgende:
Ik snap het niet helemaal morgen, we hebben 2 keer practicum.. Waarom en waarvan? 1 keer is natuurlijk bluej opdrachten gezeur maar waarover gaat dat andere practica? Logica ofzo?
Nou dan weet ik het wel.. over een half uurtje ben ik hier weg..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Allemaal Java, Logica hebben we geen practica van, moet je allemaal zelf thuis doen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
Een 3 gehaald op Europees recht.Wat heb ik afgelopen blok toch gigantisch verneukt.
Waren het dan niet weer precies dezelfde vragen als in het boek?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
Een 3 gehaald op Europees recht.Wat heb ik afgelopen blok toch gigantisch verneukt.
Zaten wel een aantal vragen uit het boek bij ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waren het dan niet weer precies dezelfde vragen als in het boek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot aan vorig blok amper een onvoldoende gehaald en nu regent het onvoldoendes. Het verbaast me niets als ik alleen maar de IO heb gehaald.![]()
Ik had m'n wettenbudel mee moeten nemen, dat had het verschil kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tja misschien moet je je boeken eens kopen dan..
Zijn geen werkdagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef aaipod het volgende:
Weet iemand of deze vakantie dagen ook tellen als werkdagen mbt het nakijken van tentamens? Ik word zo langzamerhand een beetje zat van dat het zo lang duurt elke keer. Laatste tentamenresultaten ook 5 dagen te laat terug gekregen en heb nu nog niks en morgen verlopen deze 15 dagen weer :s
Heey heeyquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef aaipod het volgende:
Ja hoorde het net ook al van René in de Albert Heijn. Dit is echt bagger. Zo doen ze er uiteindelijk gewoon een maand over om alles na te kijken
Hoezo? Je moet niet zo snel opgeven!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:05 schreef Renesite het volgende:
Mogelijkheid dat ik kap! Gaat echt kut.
1 tentamen gehaald _in de herkansing_ van de 5quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet niet zo snel opgeven!
hahaha ze zat de hele ochtend achter mij bij de kassa. Hahaha.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef aaipod het volgende:
Als je nou je JMT1 wel hebt dan heb je iig geen BSA wat betreft de vakken die je moet halen en dan kan je denk ik nog best je 40 punten halen..
Maar goed als het erg slecht blijft gaan en je hebt nu al zoveel moeite dan is het misschien toch beter om iets te zoeken wat je beter ligt in plaats van het 2de jaar met een grote achterstand in te gaan.
Als ik jou was zou ik in ieder geval naar alle inzage momenten gaan. Kritisch kijken wat je fout doet, daar je leer uit trekken en nog even keihard dit derde blok je best doen en zien hoe je er dan voor staat.
edit: Totaal irrelevant, maar ik was net bij de Albert Heijn en... *zucht*.. Die krullen![]()
Ja dat is wel minderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 tentamen gehaald _in de herkansing_ van de 5!
Aye...quote:Op zondag 22 februari 2009 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder
Hebben jullie ook nog dat je bepaalde vakken moet halen om geen BSA te krijgen?
Maar ligt daar je interesse?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aye...
Ik denk over facility management na!
Volgens mij is dat een uur waar je je leertaak bespreekt, weet ik niet zeker.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:21 schreef GieJay het volgende:
Iemand enig idee wat het tutoraat is? Heb ik vrijdag van half 9 tot half 1 maar ik ben bang dat ik dat niet helemaal ga redden, kga donderdag naar ajax fiorentina en dat kan dus ietsje later worden.. Ik moet van zwolle komen dus ik ben wel 2 uurtjes bezig om daar te komen..
En wat moet ik daar onder verstaan? Iets met een project ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:25 schreef Kerol het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een uur waar je je leertaak bespreekt, weet ik niet zeker.
Ik denk mijn denkmanier, mijn beantwoording en de hoeveelheid recht dat niet echt afweegt tegen het sociale aspect.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar ligt daar je interesse?
Ga eens een gesprek aan met je SLB'er, vertel je verhaal en kijk wat hij/zij te zeggen heeft.
Dit is wel een beetje afhankelijk van je slb'er..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |