Je provider wil dat je gaat werken ipv student zijn..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:40 schreef Stephan4kant het volgende:
[..]
Dit is heel bizar. Vanaf mijn eigen verbinding (Telfort adsl) krijg ik bij alle pagina's die foutmelding. Ga ik op de internetverbinding van de buren zitten (ook Telfort adsl) werkt het wel gewoon. Het heeft dus niets te maken met OS/Browser of wat dan ook, maar met vanaf welke verbinding ik de pagina bekijk.
Googlen op die foutmelding levert alleen maar serverside fouten op (mysql enzo). Iemand een idee wat dit kan zijn?
Is het nog gelukt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef GieJay het volgende:
[..]
Je provider wil dat je gaat werken ipv student zijn..
Nog (steeds) geen problemen mee. Alleen waar ik een hekel aan heb is dat de studiehandleidingen in 20pt worden gemaakt. Word er soms verwacht dat we elk blok er weer een complete cartridge doorheen jassen? menquote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Stephan4kant het volgende:
Heb uiteindelijk toch maar even ICT helpdesk gebeld. Daar lag ook wat op z'n gat en inmiddels werkt het weer.
Blackboard blijft een kutsysteem.
Ik print die dingen uberhaupt niet uit. Kijk wel op een pc.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog (steeds) geen problemen mee. Alleen waar ik een hekel aan heb is dat de studiehandleidingen in 20pt worden gemaakt. Word er soms verwacht dat we elk blok er weer een complete cartridge doorheen jassen? men!
idd. Kunnen die Februari instromers niet ff afnokkenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, wat was het druk in de kantine
Wilde rond half 1 koffie kopen, maar had geen zin om in de rij te staan.. jammer dan
Uit pure irritatie over les hebben van 8:30 - 18:00 heb ik zo'n fucking lekker chocoladebrownie gehad. Mien got lekkerrrquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef aaipod het volgende:
Ja wat een stelletje fanatiekelingen nogDie australian mag sowieso wel eens uitgebreid worden
Wel verdomme.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
idd. Kunnen die Februari instromers niet ff afnokken![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uit pure irritatie over les hebben van 8:30 - 18:00 heb ik zo'n fucking lekker chocoladebrownie gehad. Mien got lekkerrr!
Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef GieJay het volgende:
kan iemand me even uitleggen waar ik het auditorium kan vinden in doornveste?
Helemaal bovenin het gebouw.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef GieJay het volgende:
kan iemand me even uitleggen waar ik het auditorium kan vinden in doornveste?
Idd.. Groep 4.. Jij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef CubicX het volgende:
[..]
Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.
Overigens heb je daar zeker zo ook 'Logica', Informatica student?
Ik zit er nu ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef CubicX het volgende:
[..]
Doornveste naarbinnen, dan aan je linkerhand de twee trappen oplopen. Helemaal boven bij de kantine aan de rechterkant zit het dan.
Overigens heb je daar zeker zo ook 'Logica', Informatica student?
Ik in groep eins. Snapte overigens zeer weinig van dat Logica.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef CubicX het volgende:
Ik zat in groep 4, maar nu overgeplaatst naar groep 5. Groep 4 zat te vol![]()
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik in groep eins. Snapte overigens zeer weinig van dat Logica.
Idd dat was wel een heel dom voorbeeldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef CubicX het volgende:
[..]
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes dan![]()
![]()
En hij deed gewoon alsof het allemaal heel logisch was!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef CubicX het volgende:
[..]
Anders is wel, rare tekentjes...die uitleg van hem ook: "als het sneeuwt dan wordt het wit". Ja leuk, dat snap ik ook...maar wat betekenen die tekentjes dan![]()
![]()
Hele dag vrij zijn welquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Renesite het volgende:
Tot 18:30 hanzehoogeschoolen is NIET leuk...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Renesite het volgende:
Tot 18:30 hanzehoogeschoolen is NIET leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |