klopt. De hertentamens zijn nu. Ik ben dus aan het leren in de studie ruimte. Eventjes pauze.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is rustig op school.
Én bufferweek én introductie. Waar zijn alle nieuwe lekkere studentes?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
klopt. De hertentamens zijn nu. Ik ben dus aan het leren in de studie ruimte. Eventjes pauze.
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:51 schreef Renesite het volgende:
Oh? Ik heb ook nog geen introducees gezien? Het is inderdaad voor de februari stroom de eerste week... Misschien straks even een pauze houden in de -lege- kantine hahaha...
Reken er maar niet op. De officiële klas van CS februari is al vol. Daarbij komt nog een groep mensen die dan bij de normale september groep instromen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef Renesite het volgende:
Great... Dat je wel ruimte overhoudt in de kantine. Bedankt! Het is net zo rustig de afgelopen weken!
En dat! idd! Hoeveel moeite is het om ons een kladblaadje te geven en de sleutel op BB te zetten na afloop :squote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef richbitch het volgende:
echt walgelijk dat er geen antwoorden direct na tentamens online komen!
Bij een andere balie.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef Renesite het volgende:
Zit jij wel bij die balie dan? Ik dacht van niet????
Enfin, toennet waren er al een heleboel examenjaar mensjes in de kantine!
Morgen een heel dagjequote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen weer even richting hanze voor een uurtje
Wat doe je daar in godsnaam zo langquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen een heel dagjeKijken of ik 's ochtends ga werken. In ieder geval van 12 - 20:15 op der Hanzie.
how about: IO gesprek, beetje AIR leren, 18:15 tentamenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat doe je daar in godsnaam zo lang
oe lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
how about: IO gesprek, beetje AIR leren, 18:15 tentamen!
Ik begin ook in het derde blok omdat ik een februari instroom ben, 1.1 en 1.2 doe ik vanaf september.. Ik kan geen klassenlijst vinden bij instituut voor comm en infor.. Ik denk dat ik maar even ga bellen want ik weet het ook niet meer..quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:34 schreef Renesite het volgende:
achter een heleboel zie je ook 'febr' staan bij de klassenlijst of 'per 1'. Try those!
nvm. heb de verkeerde voor mijn neus denk ik.
T1.1 zou je moeten hebben. T1 is 1e klas .3 betekend 3e blok.
idd... bellen maar. Dit is het enige instituut waar ik geen klassenlijst kan vindenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:48 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik begin ook in het derde blok omdat ik een februari instroom ben, 1.1 en 1.2 doe ik vanaf september.. Ik kan geen klassenlijst vinden bij instituut voor comm en infor.. Ik denk dat ik maar even ga bellen want ik weet het ook niet meer..
quote:Invalid access to memory location.
Dit is heel bizar. Vanaf mijn eigen verbinding (Telfort adsl) krijg ik bij alle pagina's die foutmelding. Ga ik op de internetverbinding van de buren zitten (ook Telfort adsl) werkt het wel gewoon. Het heeft dus niets te maken met OS/Browser of wat dan ook, maar met vanaf welke verbinding ik de pagina bekijk.quote:
(050) 595 55 55quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:09 schreef GieJay het volgende:
Weet iemand het nummer van de studentenadministratie? Kan het nergens op hanze vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |