Hoe laahaat!quote:Op maandag 24 november 2008 19:12 schreef Etcetera het volgende:
oh crap, dat was ik vergeten
* Etcetera gaat wel lunch meenemen morgen
Serieus? ATRIUM DICHT?!?!?!?!?!quote:Op maandag 24 november 2008 20:08 schreef Etcetera het volgende:
En dáárom is goftedomme het atrium de hele dag dicht![]()
Wou misschien iets gaan doen voor bestuurskunde. De IO hebben we deze week nietquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Etcetera het volgende:
ja dat staat of op BB ergens of in de mail25 november, atrium dicht. Stelletje eikels
waarom ga je de stad niet in
Ga anders Balkenende bekijken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Serieus? ATRIUM DICHT?!?!?!?!?!
Kutjepikandijvie!! Ik heb 3 tussenuren? Waar moet ik díe nu weer slijten? Ik ga wel de leerruimte in - of naar de hanzeborg om daar in de kantine te gaan chullen.
Jup, moet binnen 15 werkdagen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef richbitch het volgende:
Zijn er trouwens nog regels m.b.t. nakijken tentamens? binnen bepaalde tijd.. enzo?
Project was perfect. Betoog nog niet terug, daarbij ook nog niets terug van mijn SLBer...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef aaipod het volgende:
JMT voldoende!
Minder rene, nja JMT was ook gewoon erg pittig. Ze hebben op het laatst nog de normering aangepast want 92% had een onvoldoende..
Is je project en je betoog verder wel voldoende?
Bij FEM zijn de propedeuse herkansingen twee weken na de laatste tentamenperiode. Herkansingen uit de hoofdfase zijn in Augustus.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:35 schreef aaipod het volgende:
Ja dan had je em nog slechter gemaakt idd.. Ze hebben het op het laatst aangepast omdat zoveel een onvoldoende hadden. Bij ons hadden nog steeds vet veel een onvoldoende haha. T was ook gewoon een kutding. De gelijkenis met dat oefententamen was ver te zoeken.
Nou ja ik weet niet of je een hele dikke onvoldoende had? Maar misschien kan je er nog wat bijlullen tijdens inzagemoment,
Weet iemand trouwens hoe het gaat als je in de vierde tentamenweek een tentamen verneukt? Wanneer is dan de herkansing? Ben je dan gewoon al verneukt wat betreft het halen van je P?
Ik kon ook niets printen, eergisteren ook al niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde vandaag iets in kleur uitprinten, kon geen printer toevoegen. Sowieso waren al m'n printers foetsieDus ik naar de helpdesk, bleek m'n account corrupt te zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |