Wil je het weten?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:57 schreef aaipod het volgende:
Whehe, heel goed, wil je nou me naam weer ff wegeditten pleaseIk heb het je ook niet heel moeilijk gemaakt trouwens, je weet wie ik ken en waar ik werk. Dan worden de opties al snel kleiner
Vandaar dat ik het ook wist. Niet van de kassaquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je het weten?
Hyves > Hanze Hoge School instituut voor rechten. Daar ff goed zoeken.
Wist het meteen al, net, bij de eerste posting!
Trouwens, de click met het delimeisje had ik niet eens!
Kijk overigens ff op dr hyves!
haha... nu weet ik het ookquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je het weten?
Hyves > Hanze Hoge School instituut voor rechten. Daar ff goed zoeken.
Wist het meteen al, net, bij de eerste posting!
Trouwens, de click met het delimeisje had ik niet eens!
Kijk overigens ff op dr hyves!
Aaah, wat een streken zijn dat. En je zegt ff niets...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef aaipod het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook wist. Niet van de kassa
Ben er al een week niet geweest, of langer. Morgen ff checken. Moet mijn SLB inleverenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doet dat grote hanze logo eigenlijk voor de deur van Zernike? Komt die op de fontein ofzo?
Oh, die wel, ja. Alleen hangt er altijd mist. Of zijn dat de rokers die er altijd staan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Fontein met lichtjes al wel gezien toch?
Ligt er aan hoe de wind staat huillach.gifquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, want je mag daar (officieel) niet meer roken.
oh was dat hetquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doet dat grote hanze logo eigenlijk voor de deur van Zernike? Komt die op de fontein ofzo?
Heeft dat te maken met de nieuwe vernaming van de gebouwen? Die toren krijgt een of andere naam van een of andere weet ik veel man die iets gedaan heeft voor de hanze of whatever... Er hebben zeker een paar honderd meer studenten zich aangemeld ofzo dit jaar, waar halen ze het geld vandaan! En waarom pompen ze het in deze loze dooie bodemloze putten...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh was dat hetik vroeg me al af waar ze mee bezig waren, kon er niks van maken.
staan ook al wat namen op dat fietsgedeelte naar de hanze toewalk of fame
Komt op het dak van de toren te staan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
goed geregeld dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:10 schreef kaasaanfiets het volgende:
iemand had het over dat mensen moesten verhuizen tijdens tentemen in martinihal op 11nov
dat waren wij/ik![]()
onze klas had geen papiertje waar we moesten zitten, dus gingen we maar gewoon ergens zitten, maar dat was weer niet goed ofzo. dus moesten we ergens anders gaan zitten.
niet gehoordquote:hebben jullie die meid ook gehoord die om de 3minuten haar neus liep te snuiten? tering wat irritant zeg, de eerste keer moest ik er bijna heel had om lachen maar na 20 keer word het toch een beetje vervelend.
wachten tottie eraf waaitquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Komt op het dak van de toren te staan.
Weer een heel blok, 2 dagen in de week vrijquote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Weer een heel blok geen colleges.. gaat goed
quote:Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weer een heel blok, 2 dagen in de week vrijgeht guuuut!
Ja, ik heb die speech nog gehoord die ze hield kwart over 12. Toen smeerde ik hem maar. Had lesquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb wel gezien dat er een stel meiden aan het dansen/breakdance/theater iets waren, in het Atrium
Oh?quote:
Jep, enorm handig voor groepswerk. Ik gebruik hem toch bijna elke dagquote:Op woensdag 19 november 2008 20:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb je altijd je laptop bij je renesite?
Als ik hem zou vinden bracht ik hem net zo goed even!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef Etcetera het volgende:
usbstick in de pc laten zittenals iemand les heeft in E245 morgen, en 'm vindt (Sandisk, 4Gb, inschuifbaar) kan diegene dan alsjeblieft zo liev zijn en 'm afleveren bij de balie beneden
Oh! lachenquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Hulkio het volgende:
Waarschijnlijk alvast voor het bezoek van Balkenende morgen.
Hoe laahaat!quote:Op maandag 24 november 2008 19:12 schreef Etcetera het volgende:
oh crap, dat was ik vergeten
* Etcetera gaat wel lunch meenemen morgen
Serieus? ATRIUM DICHT?!?!?!?!?!quote:Op maandag 24 november 2008 20:08 schreef Etcetera het volgende:
En dáárom is goftedomme het atrium de hele dag dicht![]()
Wou misschien iets gaan doen voor bestuurskunde. De IO hebben we deze week nietquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Etcetera het volgende:
ja dat staat of op BB ergens of in de mail25 november, atrium dicht. Stelletje eikels
waarom ga je de stad niet in
Ga anders Balkenende bekijken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Serieus? ATRIUM DICHT?!?!?!?!?!
Kutjepikandijvie!! Ik heb 3 tussenuren? Waar moet ik díe nu weer slijten? Ik ga wel de leerruimte in - of naar de hanzeborg om daar in de kantine te gaan chullen.
Jup, moet binnen 15 werkdagen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef richbitch het volgende:
Zijn er trouwens nog regels m.b.t. nakijken tentamens? binnen bepaalde tijd.. enzo?
Project was perfect. Betoog nog niet terug, daarbij ook nog niets terug van mijn SLBer...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef aaipod het volgende:
JMT voldoende!
Minder rene, nja JMT was ook gewoon erg pittig. Ze hebben op het laatst nog de normering aangepast want 92% had een onvoldoende..
Is je project en je betoog verder wel voldoende?
Bij FEM zijn de propedeuse herkansingen twee weken na de laatste tentamenperiode. Herkansingen uit de hoofdfase zijn in Augustus.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:35 schreef aaipod het volgende:
Ja dan had je em nog slechter gemaakt idd.. Ze hebben het op het laatst aangepast omdat zoveel een onvoldoende hadden. Bij ons hadden nog steeds vet veel een onvoldoende haha. T was ook gewoon een kutding. De gelijkenis met dat oefententamen was ver te zoeken.
Nou ja ik weet niet of je een hele dikke onvoldoende had? Maar misschien kan je er nog wat bijlullen tijdens inzagemoment,
Weet iemand trouwens hoe het gaat als je in de vierde tentamenweek een tentamen verneukt? Wanneer is dan de herkansing? Ben je dan gewoon al verneukt wat betreft het halen van je P?
Ik kon ook niets printen, eergisteren ook al niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde vandaag iets in kleur uitprinten, kon geen printer toevoegen. Sowieso waren al m'n printers foetsieDus ik naar de helpdesk, bleek m'n account corrupt te zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |