Maar niet alle OUDers blijkbaarquote:Op donderdag 13 november 2008 21:17 schreef Saffier het volgende:
įlle kindjes zijn leuk, lief en mooi
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Grijs het volgende:
Stem op mij!
Ik weet alleen zelf niet in welke categorie ik pas...
Eigenlijk ben ik wel heel grappig, maar niet hier.
En eigenlijk ben ik wel een hele lieve moeder, maar dat laat ik hier ook niet zo merken.
En eigenlijk zijn mijn kinderen ook heel mooi en hebben we daar hele mooie foto's van... alleen staan ze niet op fok!
En eigenlijk... hou ik niet zo van campagne voeren en aandacht vragen
Noah staat ook heel leuk/grappig op de foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:03 schreef texelonia het volgende:
Noah kon niet slapen vanavond, dus ik had hem heel eventjes mee naar boven genomen.
Noah: "Ik kan niet slapen papa"
Papa: "Heb je al schaapjes geteld?"
Noah: "Nee er was er maar 1!"
Mama:quote:Op maandag 28 juli 2008 12:39 schreef texelonia het volgende:
Slim bedacht van Piet!
Morris
Nog eentje, vers van de pers:
Noah wilde foto's kijken, en gaf ook bij élke foto commentaar. Toen ie een foto van zichzelf zag in de couveuse: "En hier lag ik in de wasmachine, he mama. Dat is gek!"quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:32 schreef texelonia het volgende:
Noah en ik hebben samen gedouched, en tijdens het aankleden in onze slaapkamer had Noah een magic eight ball gevonden waar ie mee ging spelen. Dus wij steeds vragen stellen en ik zei steeds wat het antwoord was. Op een gegeven moment was ik weer in de badkamer om m'n haren te doen en Noah komt kijken en vraagt wat ik doe: " Ik ben mijn haren aan het kammen. En zometeen ga ik even gel in jouw haren doen." Noah rent weer naar de slaapkamer en even later roept ie: "De sterren zeggen van niet!"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:36 schreef texelonia het volgende:
Gisteren tijdens het eten viel Micha's slavink bijna van zijn bord toen hij hem wilde aansnijden.
Zegt Noah: "Moeilijk, hé?"
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef texelonia het volgende:
Ach gos, Piet en Anna![]()
Wat sneu dat ie ziek was op z'n verjaardag ook.
Over dat ziek zijn doet me denken aan iets wat Noah zei laatst. Noah was met mijn zus en 2 vriendinnen naar het strand geweest. De moeder van één van die vriendinnen had net te horen gekregen dat ze kanker had, dus die vriendin was erg verdrietig en moest ook erg huilen. Noah stelde daar later natuurlijk vragen over, waarom ze zo moest huilen. Mijn zus had geprobeerd uit te leggen dat de moeder van die vriendin erg ziek was en misschien niet meer beter zou worden. Noah vroeg nog of ze dan altijd ziek bleef, en mijn zus had dus 'gewoon' uitgelegd dat ze dan dood zou gaan. Noah reageerde in eerste instantie met: "Mama en ik hadden een keer een dode slak gezien!" Alsof dat net zo erg was
Een paar dagen later zat ik met Noah op de fiets, we waren geloof ik naar de kermis geweest of zoiets. Noah vertelde dat Saartje, zijn denkbeeldige poes, niet mee was geweest. Ik vroeg waarom niet, had Saartje dan geen zin, of was ze soms ziek (Saartje was erg vaak ziek)? Noah vertelde meteen dat Saartje heel ziek was en dood was gegaan
Het leek hem helemaal niks te doen, maar ik vond het wel sneu dat z'n denkbeeldige poes dood was. Ik vroeg nog een beetje door, hoe dat dan kwam, etc. Noah zei toen dat als je ziek bent, dat je dan dood ging. Ik legde toen uit dat je niet altijd dood hoeft te gaan als je ziek bent, voorbeelden noemend van wanneer wij zelf ziek waren geweest en toch ook weer beter waren geworden. Maar heel soms zijn mensen zó erg ziek en dan worden ze idd niet meer beter en dan gaan ze dood. De volgende dag (ofzow) leefde Saartje "ineens" weer
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:30 schreef texelonia het volgende:
'Mijn vader is homo!"
Leuke praatjes weer
Paar van Noah op vakantie:
Noah is helemaal in de ban van de Domtoren in Utrecht. Op vakantie in Italie hoorde hij een klok luiden. "Is dat de Domtoren?"
Noah was al een paar keer gestruikeld over een scheerlijn. Toen dat voor de zoveelste keer dreigde te gebeuren waarschuwde ik Noah. Noah: "Oh! Ik stap er maar even overheen. Want anders was ik bijna gesneuveld!"
Noah: "Waarom zijn we op vakantie?"
Papa: "Om uit te rusten."
Noah: "Dat kan toch ook thuis? In Utrecht?"
Mijn moeder had voor we op vakantie gingen al last van haar voet, maar pas toen we al weg waren hoorden we dat de voet gebroken bleek te zijn en dat m'n moeder geopereerd moest worden. Ik was met m'n zus daarover over en weer aan het sms-en. Ik vroeg aan Noah of mijn zus namens Noah een kus aan oma moest geven. Noah zei daarop dat ie een kus door de telefoon blies en dat die zo door het ziekenhuisraam bij mijn moeder kwam
De dag voor we op vakantie gingen waren we wandelen ergens in Overijssel ofzow, helemaal landinwaarts in elk geval. Boven op een berg met mooi uitzicht roept Noah: "Ik zie de zee!"quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ah leuk he FuenteNoah vindt het ook erg interessant allemaal. Hij vraagt regelmatig of de baby nog in mijn buik zit. Vanmiddag vroeg ie of de baby door mijn navel naar buiten komt
quote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef texelonia het volgende:
Piet![]()
Noah had gisteren zo'n windmolentje omgedoopt tot toverstaf: "Nu ben ik een prinses en kan ik toveren!"quote:Op zondag 4 mei 2008 23:20 schreef texelonia het volgende:
Emma
Zo vroeg ik vandaag aan Noah of ie straks mee ging douchen, waarop hij antwoordde:
"Nee ik stink nog niet!"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:57 schreef texelonia het volgende:
Suus!
Wij hadden vandaag ijsjes na het etenNoah en Micha hadden hun ijsje eerder op dan ik. Ik had een Magnum en daar stond een M in gedrukt. Noah wilde een hapje van mijn ijsje, dus ik zei "Nee dit is mama's ijsje, kijk maar, de 'M' van Mama!" waarop Micha zei, "Nee, dat is de 'M' van Micha!" waarop Noah weer zei: "Nee dat is de 'M' van Mij!"
Ik denk niet dat ie dat bewust deed want hij kent het alfabet nog niet maar het was wel grappigquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef texelonia het volgende:
Noah had vandaag weer wat leuke uitspraken
We hadden ergens wat gedronken en maakten aanstalten om weg te gaan. Noah vroeg waar we heen gingen, waarop ik antwoorde dat ik nog even naar de Hema wilde. Noah: "Ik wil niet naar de hemel!"
Later moest Noah naar de wc en hoorden we in het hokje naast ons iemand een scheet latenNoah natuurlijk keihard: "Oooooh! Die laat een windje, he! Bweeeeh!"
Ik was zo blij dat we in een hokje zaten met de deur op slot!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:40 schreef texelonia het volgende:
Ik vergat nog een leuke!
Ik had vorige week ofzow Noah 'overgetrokken' op een groot stuk papier, zodat ie zichzelf daarna in kon kleuren. Eerst vroeg ie waar z'n 'piepon' (piemel) was, die moest erbij getekendToen heeft ie hem geel gekleurd en vervolgens moest ie weer uitgegumd. Uiteindelijk waren we ook nog gaan verven en verfde hij 2 roze strepen op die plek, dus ik vroeg of ie nu een roze piepon had gemaakt. Trekt ie nog snel even een hele lange roze streep en zegt: "Hihi, een hele lange piepon, hihihi!"
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:16 schreef texelonia het volgende:
Noah speelt de laatste tijd graag met een haarclip die mijn zus hier ooit heeft laten liggen. Laatst moest ik die in mijn haar doen om een staartje te maken. "Zo, nu ben je net een meisje."quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:32 schreef texelonia het volgende:
Amber!![]()
2 leuke van Noah vandaag:
We zaten in de auto en er kwam een liedje van krezip langs. Mijn zus zegt "hey die is van "Alles is Liefde" zegt Noah: "Nee, ķk ben de allerliefste!"![]()
Later waren we in het Afrika Museum in Nijmegen, in het winkeltje. (Eerder in dat museum werden we al aangesproken dat een paar achterneefjes iets rustiger moesten doen, ze waren erg aan het gillen en klieren) Toen mijn moeder Noah aansprak dat ie wat rustiger moest doen zei ie "Anders wordt Afrika boos hč?"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:44 schreef texelonia het volgende:
Even een beetje een kleffe...
Noah ophalen van het kdv is zooooveel leuker dan hem wegbrengen! Ik kom binnen, Noah ziet mij en roept heel hard en enthousiast: "MAMMAAAAA!!!!" Vervolgens slaat ie zijn armen om me heen en na een minuut of 2 in die innige omhelsing hoor ik hem zachtjes zeggen: "Ik heb je gemist, mama"![]()
![]()
Nadat ik dat aan Micha had verteld, hoorde ik dat het de dag ervoor ongeveer precies zo ging toen Micha hem kwam ophalen, alleen dan met "PAPPAAAAAA!!!!" gevolgd door een innige omhelzing en fluisterend: "Maar eigenlijk wil ik mama..."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel creatief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik nog net genoeg tijd om te douchen en op tijd op mijn werk te komen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Oeh, Grijs ik sluit me helemaal bij je aan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Grijs het volgende:
Stem op mij!
Ik weet alleen zelf niet in welke categorie ik pas...
Eigenlijk ben ik wel heel grappig, maar niet hier.
En eigenlijk ben ik wel een hele lieve moeder, maar dat laat ik hier ook niet zo merken.
En eigenlijk zijn mijn kinderen ook heel mooi en hebben we daar hele mooie foto's van... alleen staan ze niet op fok!
En eigenlijk... hou ik niet zo van campagne voeren en aandacht vragen
Haha dat is een mooiequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef flowerbox het volgende:
Is er niet een lurk-award? Die wil ik!
Dus...eh..stem op mij!
Ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef Webkim het volgende:
3. een papierbak van 800 Euro (Bugaboo), want als wrapaholic moet je wel dragen
Jaaa die van de conducteur terug graagquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Sugar het volgende:
Ik heb mij plaatje en sig veranderd! Ik vind deze zelf leuk, maar ik hoop natuurlijk niet dat het ten koste gaat van mijn stemmen![]()
![]()
! Dus eerlijk zeggen: moet die andere terug, van de conducteur die alleen de liefde als startsein heeft?
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Sugar het volgende:
Ik heb mij plaatje en sig veranderd! Ik vind deze zelf leuk, maar ik hoop natuurlijk niet dat het ten koste gaat van mijn stemmen![]()
![]()
! Dus eerlijk zeggen: moet die andere terug, van de conducteur die alleen de liefde als startsein heeft?
![]()
Lief!!quote:
oepsquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Stemmen op jezelf is niet toegestaan dames, willen jullie daar aan denken? De stemmen op jezelf worden niet meegeteld
Ik vind hem erg mooi Sugar!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
Oh dat koppie!quote:
Tex, die van het Gardameer, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef texelonia het volgende:
Noah staat ook heel leuk/grappig op de foto:
[ afbeelding ]
(dit zag ie alle andere toeristen doen, dus deed hij het ook maar)
[ afbeelding ]
Ik ook, daarom ga ik alleen stemmen op mensen die niét om een stem gevraagd hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef YPPY het volgende:
Ik ben echt allergisch voor promotieacties geloof ik.
Ik heb alleen eens terug zitten bladeren, en al bijna 50 mensen hebben om een award gevraagd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:35 schreef huuphuup het volgende:dat is ook een manier haha. Een soort anti-campagne
![]()
He, ik maakte een grapje hoor!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen eens terug zitten bladeren, en al bijna 50 mensen hebben om een award gevraagd.Dat wordt nog een hele klus...
ik niet hoor, ik loop al 8 jaar op Fok rond en wil wel eens een awardquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
He, ik maakte een grapje hoor!![]()
quote:Mooiste zwangere buik award: De mijne natuurlijk Even om jullie geheugen op te frissen:
word een kort lijstje danquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik alleen stemmen op mensen die niét om een stem gevraagd hebben.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik alleen stemmen op mensen die niét om een stem gevraagd hebben.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef sjak het volgende:
[..]
ik loop al 8 jaar op Fok rond en wil wel eens een award
iedereen deed mij na, dat is allesquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen eens terug zitten bladeren, en al bijna 50 mensen hebben om een award gevraagd.Dat wordt nog een hele klus...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:38 schreef sjak het volgende:
He, wat grappig. Elke keer als ik F5 indruk zijn die smilies anders![]()
(Lief hoor webkim)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef Belana het volgende:
[..]
iedereen deed mij na, dat is alles
Maar ik ben de enige die er echt 1 verdiend
Verdient is in deze zin persoonsvorm en heeft niks met 't kofschip taxi (ezelsbruggetje voor eindletter voltooid deelwoord) te makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Is er dan ook een award voor mensen die het kofschip niet kennen?![]()
Ja da was jij toch? Harry?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik zie dat er wat onduidelijkheid bestaat over de creatiefste type award, die is namelijk voor een kindje. Voor de mama`s en oma`s is er de handige harry award.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:20 schreef Webkim het volgende:![]()
Stem niet op mij voor meest taalkundige OUDer.![]()
Stem op Guuzewuus!
Dat begrijp ik niet. Volgens mij moet de persoonsvorm ook nog steeds in de juiste werkwoordsvorm geplaatst worden. En volgens mij is ben de persoonsvorm in de zin van Belanaquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:19 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Verdient is in deze zin persoonsvorm en heeft niks met 't kofschip taxi (ezelsbruggetje voor eindletter voltooid deelwoord) te maken. Het is stam plus t
.
Is dit een verkapte manier om mij te vertellen dat ik dat zojuist ergens gedaan heb?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, bepaald/bepaalt gaat ook erg vaak mis!
Ppff ik heb hem dankzij deze nominatie (quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef YPPY het volgende:
Meest bijzondere quote/topic award
Help! Mijn kind heeft verdriet! van Ireth, omdat het moederinstinct zo duidelijk is en het goed afloopt natuurlijk
fokschaap?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Is er dan ook een award voor mensen die het kofschip niet kennen?![]()
Dan wordt de nominatie ongeldig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie in het stemtopic dat er soms op twee users gestemd wordt bij 1 categorie. Dat kan toch niet? Wordt die nominatie dan ongeldig, of tellen alle genoemde namen mee?
Dat dacht ik ook. Dan denk ik nog even na voordat ik stem!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan wordt de nominatie ongeldig.
Ja dat gebeurt ook wel, maar dan staat er maar 1 naam vetgedrukt. Nu zag ik dat er twee namen soms vet gemaakt werden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik dacht dat als er twee namen genoemd werden dat dan de eerste die genoemd werd gold als stem?
Ik heb namelijk ook bij best wel veel meer mensen genoemd.
shit, stem ik ook es...
ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef texelonia het volgende:
Ik heb zowaar stemmen! [ afbeelding ]
Vorig jaar telde mijn complete nominatie lijst niet geloof ik. Overal te veel namen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie in het stemtopic dat er soms op twee users gestemd wordt bij 1 categorie. Dat kan toch niet? Wordt die nominatie dan ongeldig, of tellen alle genoemde namen mee?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Moonah het volgende:
Tnx voor de stemmen die ik langs heb zien komen, dat is wel leuk.
De leukste vind ik die van Rottdog, voor mijn gebodypainte Thies.
Reldel!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef YPPY het volgende:
Vorig jaar telde mijn complete nominatie lijst niet geloof ik. Overal te veel namen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan wordt de nominatie ongeldig.
Dan is het toch gewoon de eerste naam, dikgedrukt of niet?quote:Hieronder de lijst met categorieėn, kopieer deze en vul in hoe je wil. Een toelichting geven wordt op prijs gesteld, maar is niet verplicht. Je mag meerdere mensen noemen, maar de eerstgenoemde wordt meegeteld in de score.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Reinhilde wat superlief![]()
En geheel wederzijds hoor
ik zowaar ook één !quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef texelonia het volgende:
Ik heb zowaar stemmen! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef marit1978 het volgende:
[..]
ik zowaar ook één !
en dat zonder categorie 'egocentrische moeder die aan gevoelens van partner voorbij gaat'
ja, die hele stomme discussie zit me nog enorm dwars ja
Agossie... ach ik krijg er gewoon tranen vanquote:Op maandag 17 november 2008 09:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Lieve Sugar, je nominatie is me héél veel waard, ook omdat juist jij zo goed kunt fotograferen. Bedankt!![]()
![]()
En om op je vraag terug te komen, ik heb gezocht en gevonden!
[ afbeelding ]
Ouwe tepelschijf vammequote:Op maandag 17 november 2008 00:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jij bent heul niet onaardig! Je zegt gewoon wat je denkt. Ik vind je lief
Tja, iedereen vult het in met de eigen interpretatie van de award in gedachten natuurlijk. Kan me jouw idee wel voorstellen, trouwens, maar goed, sommigen denken daar kennelijk anders overquote:Op maandag 17 november 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ouwe tepelschijf vamme.
Maar echt heel serieus. Ik vind dat juist een leuke award voor mensen die elke dag met bleek willen schoonmaken, of taarten bakken ofzo. Dat je echt ziet dat mensen heel anders zijn dan "normaal".
Nee hoor, ik vind je meestal wel lief en je bent absoluut grappig. Geen monster, hoor.quote:
Met bleek schoonmaken doe ik nog steeds. Je zou mijn man er eens over moeten horen. (Meestal pak ik namelijk 1 van zijn shirts als ik schoonmaak, dat zijn dan ook meteen mijn slaapshirts)quote:Op maandag 17 november 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ouwe tepelschijf vamme.
Maar echt heel serieus. Ik vind dat juist een leuke award voor mensen die elke dag met bleek willen schoonmaken, of taarten bakken ofzo. Dat je echt ziet dat mensen heel anders zijn dan "normaal".
Ik bedoelde jou ook niet met de bleek, maar Dakota die gaat huilen als haar vriend haar bleek afpaktquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met bleek schoonmaken doe ik nog steeds. Je zou mijn man er eens over moeten horen. (Meestal pak ik namelijk 1 van zijn shirts als ik schoonmaak, dat zijn dan ook meteen mijn slaapshirts)
Ok, in de zwangerschap ging ik van bleek naar dettol (). Maar een poetsmiep ben ik en blijf ik, daar hoef ik niet zwanger voor te zijn.
Nou, ik kreeg hier best een warm gevoel van. (ja ik zei het ook al)quote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef bixister het volgende:
nou jaaaa dutsj je moet niet overdrijven hoor! op een awardsnominatielijst is ook best leuk!
quote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet met de bleek, maar Dakota die gaat huilen als haar vriend haar bleek afpakt.
Deed mijn vent dat maar eens.. en de poetsdoek zodat 'ie ook eens ging poetsenquote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet met de bleek, maar Dakota die gaat huilen als haar vriend haar bleek afpakt.
Opeens waren ze er.... En ik vind ze stuk voor stuk aanwinsten voor OUD.quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
Bix, volgens mij ben ik dan niet zo trouw meer.
Huuphuup, Guuzewuus, Reinhilde etc. Ik heb hun entree helemaal gemist. Ik geef het op, ik kan het niet meer bijhouden.
Oh, dat mag wel!quote:Op maandag 17 november 2008 14:03 schreef Fuente het volgende:
[..]
Deed mijn vent dat maar eens.. en de poetsdoek zodat 'ie ook eens ging poetsen![]()
Maar hoe zie jij het dan? Ik doe mijn best om er een andere interpretatie aan te geven maar ik zie het echt nietquote:Op maandag 17 november 2008 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je meestal wel lief en je bent absoluut grappig. Geen monster, hoor.
Maar ik had het ook niet alleen over die award, hoor, er wordt hier en daar ook een andere invulling aan gegeven dan ik erbij gedacht heb, maar dat is ieders persoonlijke interpretatie.
Nou, bij hormonster had ik eigenlijk simmu in willen vullen, bedacht ik me later, nadat ik al niet meer kon edittenquote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij het dan? Ik doe mijn best om er een andere interpretatie aan te geven maar ik zie het echt niet.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
iedere maand de awards organiseren zie ik niet zitten hoor
Leuk? LEUK?quote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, het is toch gewoon omdat het leuk is? Als het niet meer leuk is, moeten we het niet meer doen, lijkt me
Ik vond het ook moeilijk, wilde eigenlijk zoveel namen noemen, omdat zoveel mama's (to be) me vaak raken met wat ze zeggen, meemaken, delen. Dus ik heb gewoon de lijst gepakt en ben begonnen en dat moet dan maar goed zijn
Nou, ik vind het achteraf erg stressvolquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 17:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
iedere maand de awards organiseren zie ik niet zitten hoor
Ik snap je helemaal miss_slyquote:Op maandag 17 november 2008 16:46 schreef miss_sly het volgende:
Maar iedereen interpreteert dingen anders. De Grote GEduld (en nee, het is niet zuur, ik zou hem ook liever niet willen, maar even voor het idee) wordt bijvoorbeeld ook Reinhilde genoemd, omdat ze zo lang moet wachten op de bevalling. En dan denk ik: ach ja, die bevalling die komt wel en ze hoeft waarschjinlijk niet veel langer te wachten dan andere zwangere vrouwen.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:20 schreef miss_sly het volgende:
behalve als ik gedurende 2009 ons kleine wonder op de wereld zou zetten, want dan ga ik voor ALLE categorieen die met buik, zwangerschap en baby te maken hebben![]()
Daarom heb ik ook creatieve lijstjes gemaakt. Al heb ik inmiddels weer mensen bedacht die ik vergeten ben. Komend jaar ga ik een bestandje maken en dat elke week updaten.quote:Op maandag 17 november 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
Nou ik ben eruit.
Ik ga gewoon lekker weer niet stemmen.
Ik vind het maar niks hoor...
Een paar mensen in het zonnetje zetten, terwijl ik met zo héél veel mensen zo fijn en zo veel tijd doorbreng.
Al is het wel een beetje dubbel, want het voelt ook wel weer heel leuk als je genoemd wordt.![]()
Waarvoor dank!
quote:Op maandag 17 november 2008 21:17 schreef Madelieve het volgende:
En jee wat is het moeilijk zeg om die lijst in te vullen
Dakota is heeft niet-zwanger ook altijd wel in voor aparte actiesquote:Op maandag 17 november 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef Carmella het volgende:
Ik zal ook eens gaan kijken of ik wat in kan vullen, ondanks dat ik ook nog maar weinig OUD-ers ken.
Volgende keer komen er 20 categorieėn bij, op voorwaarde dat jij ze allemaal telt. Deal?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Toch maar eens serieus werk maken van het stemmen. Eigenlijk wķl ik helemaal niet kiezen. Te weinig categorieen.
Als dat genoeg is om iedereen een award te gevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Volgende keer komen er 20 categorieėn bij, op voorwaarde dat jij ze allemaal telt. Deal?
Leugens!!!quote:
Helemaal niet moeilijk, je stemt gewoon op Belana en op mijquote:Op woensdag 19 november 2008 11:25 schreef Mibos2 het volgende:
Ja dat weet ik maar ik kan dan niet doen wat ik dan niet kan kiezen tussen de users.
Hetzelfde als ik vrees ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doe ik bij al die reldel awards
onze pitbull-baby heeft wel stemmenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft E.T. trouwens nog een beetje gelobby-ed voor de bijzondere zwangerschap award. Laten we niet vergeten dat Nienke pas in Maart 2008 geboren is he
Wat lief!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef Guuzewuus het volgende:
En Huuphuup, ik zie bij anderen dat jij ook een nieuwkomer bent, dus ik ga op jou stemmen. Ik ga het nu meteen aanpassen
.
*gaat er eens lekker voor zitten*quote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Memmel vindt mij een nuchtere moeder gewoon met stroop,![]()
![]()
*gaat speech voorbereiden*
Ja nou wat dacht je van mij! Echt lief van je zeg!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
SpuugjeIk noemde precies jou
Wat ontzettend lief! Nu moet ik een traantje wegpinken![]()
straks heb je een anusbleek alleen al door de damp.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef Dakota het volgende:
net een nieuwe fles, ik heb mijzelf de belofte gedaan dat ik de wc 1 keer mag bleken vandaag
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
straks heb je een anusbleek alleen al door de damp.
Die hebben in de regel een harige anus ipv een gebleekte.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:41 schreef bixister het volgende:
da's een test voor de pittige papa's, had je dat niet door?
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Dakota het volgende:
ik heb toilet en douche verlof! (beetje bleek in de pot, met borsteltje inwrijven en klaar dus niet al te veel moeite )
Oh ja joh?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Lois het volgende:
Ik zie ineens dat diverse mensen Clark nomineren met het bedje voor Eva. Hartstikke lief en vleiend maar dat was wel van 2007. Dus... je kunt je stem nu nog wijzigen.
Ik sluit me hier gewoon bij aan!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Maar... Eva slaapt er toch nog steeds in?Dus !
![]()
Ik verander 'm lekker niet.
Edit: YPPY - GMTA !![]()
Dan zal ik mijn stem aanpassen, ik wist niet dat je al een keer een award gewonnen had met dat kamertje.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:02 schreef Lishe het volgende:
O, en hier ook: Het kamertje van Luuke heeft al een award, van vorig jaar. En daar ben ik hartstikke blij mee. Mocht die eventueel weer in de prijzen vallen schuit 'ie naar de volgende.
Dan nomineer je Lishe gewoon voor de kamer van Lena, die is ook zo leuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn stem aanpassen, ik wist niet dat je al een keer een award gewonnen had met dat kamertje.
Precies!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef Lois het volgende:
Wat ontzettend leuk om te lezen dat een trouwe lurker, je kent iedereen, mee wil stemmen. Kom je nu ook gewoon meepraten? In gewone letters?
Nonsens, het moet gewoon unisex zijn. Tenslotte heet dit forum 'Ouder(s)' en niet 'Hormonale Hysterische Wijven'quote:Op donderdag 20 november 2008 22:04 schreef Ticootje het volgende:
de piemelozen zijn ook duidelijk in de meerderheid. Dan krijg je dat.
Ah, een vrijwilliger om het volgend jaar te organiserenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De mannen komen ook niet verder dan 'reldel' (hetgeen ook al redelijk sekse bepalend is) en 'pittige papa'. Die awards zijn toch wel ernstig toegesneden op de ouders zonder piemel.
Volgend jaar mag het wel eens op de schop.
Swets, ik wil jou wel als mijn moederquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nonsens, het moet gewoon unisex zijn. Tenslotte heet dit forum 'Ouder(s)' en niet 'Hormonale Hysterische Wijven'
O, is het niet Ontzettend Uitdagende Damesquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nonsens, het moet gewoon unisex zijn. Tenslotte heet dit forum 'Ouder(s)' en niet 'Hormonale Hysterische Wijven'
Ik denk niet dat ik die award ga halenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Swets, ik wil jou wel als mijn moeder
Ik zit ff die categorieėn door te kijken, maar het is idd onbegrijpelijk dat je nog niet genomineerd bent voor de mooiste zwangere buik awardquote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die award ga halen
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit ff die categorieėn door te kijken, maar het is idd onbegrijpelijk dat je nog niet genomineerd bent voor de mooiste zwangere buik award![]()
Dit jaar kan het nog tenslotte
Ik baal ook dat ik die buikschildering al niet heb gewonnenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit ff die categorieėn door te kijken, maar het is idd onbegrijpelijk dat je nog niet genomineerd bent voor de mooiste zwangere buik award![]()
Dit jaar kan het nog tenslotte
Jah, dat snapte ik ook al nietquote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik baal ook dat ik die buikschildering al niet heb gewonnen
Die heb ik uiteraard weer gemist!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Leah het volgende:
Suuzig! Gooide ik er speciaal de kinders nog een keer op het bankje. Blijven hoor
Ik heb jouw kinderen ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Leah het volgende:
Suuzig! Gooide ik er speciaal de kinders nog een keer op het bankje. Blijven hoor
ja maar, ja maar, jij staat toch in het gouwe ouwe rijtjequote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef bixister het volgende:
tsk snoopy, niet eens een kus!![]()
![]()
![]()
ik ga AL m'n stemmen op JOU nog eens grondig heroverwegen.
oops, had ik niet gezien!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, jij staat toch in het gouwe ouwe rijtje
hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef Suuzig het volgende:
Maar, ik vind dan van mezelf dat ik er niet echt tussen pas ofzo. Nouja. Dat!
Maargoed, wie weet kan ik samen met SilverStar (hoi trouwens!) dat rare euvel doorbreken!
Kijk nou naar wat hier allemaal rondloopt.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef Suuzig het volgende:
Maar, ik vind dan van mezelf dat ik er niet echt tussen pas ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij blijft zo leuk toch? Ik heb er een tas van laten drukken![]()
En wat gaat de tijd snel! Ze wordt bijna 1!
[ Bericht 3% gewijzigd door DeLiedje op 21-11-2008 15:00:48 ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef DeLiedje het volgende:
En įls ik hier dan nog wat vaker zou zijn... en įls ik dan heel misschien deze foto nog eens zo per ongeluk had gepost....
Dan zou die misschien toch ook wel wat stemmetjes hebben gekregen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij blijft zo leuk toch? Ik heb er een tas van laten drukken![]()
En wat gaat de tijd snel! Ze wordt bijna 1!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |