Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Spuuglokje. De ontelbare uitstapjes, de prachtige foto's. Gewoon, omdat je me een super moeder en een heel leuk mens lijkt.
Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award:
DeLiedje. Omdat het mijn allerliefste vriendinnetje is. Ook in het echt. En omdat ik denk dat ze een fantastische moeder voor haar Punk gaat zijn.
Grappigste OUDer award
Bix! Ik vind haar woordgrappen vaak hilarisch. Zels har felicitaties blijven hierdoor origineel.
Helpende hand award
Deze stem gaat naar de dames in het BV topic. Omdat ze altijd (hele) goede adviezen geven, en ook heeel erg snel. Dankjulliewel daarvoor!
Reldel award
Hormonster award
Ticootje natuurlijk. Ik ben heel nieuwsgierig hoe je het moederschap gaat ervaren. Of je terugkomt op bepaalde dingen, en hoe je bent zonder invloed van hormonen.

Schattigste/leukste/liefste kind award
Lis. Ik vind dat zoooo'n plaatje.
Praatjesmaker award
Jolie. En ik vind het ook een eervolle vermelding waard hoe haar mam het opschrijft, keer op keer.
Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
Meest bijzonder quote/topic award
Bevallingsverhaal award
Mooiste buik award
Webkim!
Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
Het Wonderbroertje of zusje van Saskia en Tijn!
De grote geduld award
Iedereen die wacht, wacht te lang hier. Maar een extra kus voor Diaan en Miss Sly. (En Jose, m'n Niettus die k veel te weinig volg, alle dames in het topic.)
Leukste nieuwkomer award
Eveliene. Die 'voelt' juist helemaal niet nieuw.
Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
Belana!
Treffendste signature award
Mooiste geboortekaartje award
Van Slaapkindje!
Leukste kinderkamer award
Vrouwtje-Theelepel. Helemaal af en prachtig!
Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto
Ik geef mijn stem aan de grootste Spammert... Sugar. (Gelukkig kan ik geen genoeg krijgen van Storm en Maria!)
Creaward
Maneki.Neko.
award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar
M@x, moedige knopendoorhakster.
Bar, die op het nippertje nog met supergeweldig nieuws komt.
En de mama's die ik ook in IRL geregeld tegenkom. DeLiedje,Dutchie, Renzell, Sugar, allemaal hele lieve moeders en vriendinnen. (Ik kus gewoon graag)
Iedereen die meegeleefd heeft toen Lena in het ziekenhuis kwam. We hebben ons zo gesteund gevoeld. Nogmaals dankjulliewel daarvoor.
award de liefste OUDer
Jelief. Omdat ze zo betrokken was en is, en altijd even om het hoekje piept om te vragen hoe het gaat. Lief.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?