ik heb drie onstuimige jongens, dus valpartijen waren aan de orde van de dag. als er eentje viel, wachtten we altijd eerst af. ik rende er echt niet meteen naar toe *kusje op* gezeik...
![]()
ik wachtte gewoon af, als ie begon te huilen kon ik nog aan de klank van het huilen horen of hij zich echt had bezeerd of dat het aandachtshuilen was. Asl hij zich echt had bezeerd werd ie natuurlijk getroost en ging er een pleister op. Als het aandachtshuilen was werd ie ook wel getroosd, maar niet zo lang. gewoon een kusje en nu weer lekker verder spelen het valt allemaal wel mee.
mijn middelste had een hele bijzondere manier van aageven dat ie zich best wel bezeerd had..hij krabbelde dan op, keek me aan en zei met zo'n gezichtje ongeveer
![]()
"doet niet zeheer hohoor"
![]()
dan deed het dus wel pijn
![]()
vriendin van me was zó irritant als haar zoontje (evenoud als mijn oudste) gevallen was...die kon echt een half uur / uur met een snikkend kind op schoot zitten wiegen. en als ze 'm dan weer op zijn pootjes wou zetten klemde hij zich helemaal aan haar vast...erg irri
![]()
oh schiet me wel ineens iets te binnen....de jongste was 7 ongeveer, was heel hoog in een boom geklommen...je raadt het al, die viel dus uit die boom onderwijl als een pingpongbal tussen die takken door. naja toen rende ik er dus wel meteen op af, hij staat op...schud het zand van zich af en klimt weer terug in die boom!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!