Vorig jaar telde mijn complete nominatie lijst niet geloof ik. Overal te veel namen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie in het stemtopic dat er soms op twee users gestemd wordt bij 1 categorie. Dat kan toch niet? Wordt die nominatie dan ongeldig, of tellen alle genoemde namen mee?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Moonah het volgende:
Tnx voor de stemmen die ik langs heb zien komen, dat is wel leuk.
De leukste vind ik die van Rottdog, voor mijn gebodypainte Thies.
Reldel!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef YPPY het volgende:
Vorig jaar telde mijn complete nominatie lijst niet geloof ik. Overal te veel namen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie in het stemtopic dat er soms op twee users gestemd wordt bij 1 categorie. Dat kan toch niet? Wordt die nominatie dan ongeldig, of tellen alle genoemde namen mee?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan wordt de nominatie ongeldig.
Dan is het toch gewoon de eerste naam, dikgedrukt of niet?quote:Hieronder de lijst met categorieën, kopieer deze en vul in hoe je wil. Een toelichting geven wordt op prijs gesteld, maar is niet verplicht. Je mag meerdere mensen noemen, maar de eerstgenoemde wordt meegeteld in de score.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Reinhilde wat superlief![]()
En geheel wederzijds hoor
ik zowaar ook één !quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef texelonia het volgende:
Ik heb zowaar stemmen! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef marit1978 het volgende:
[..]
ik zowaar ook één !
en dat zonder categorie 'egocentrische moeder die aan gevoelens van partner voorbij gaat'
ja, die hele stomme discussie zit me nog enorm dwars ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |