Is dit een verkapte manier om mij te vertellen dat ik dat zojuist ergens gedaan heb?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, bepaald/bepaalt gaat ook erg vaak mis!
Ppff ik heb hem dankzij deze nominatie (quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef YPPY het volgende:
Meest bijzondere quote/topic award
Help! Mijn kind heeft verdriet! van Ireth, omdat het moederinstinct zo duidelijk is en het goed afloopt natuurlijk
fokschaap?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Is er dan ook een award voor mensen die het kofschip niet kennen?![]()
Dan wordt de nominatie ongeldig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie in het stemtopic dat er soms op twee users gestemd wordt bij 1 categorie. Dat kan toch niet? Wordt die nominatie dan ongeldig, of tellen alle genoemde namen mee?
Dat dacht ik ook. Dan denk ik nog even na voordat ik stem!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan wordt de nominatie ongeldig.
Ja dat gebeurt ook wel, maar dan staat er maar 1 naam vetgedrukt. Nu zag ik dat er twee namen soms vet gemaakt werden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik dacht dat als er twee namen genoemd werden dat dan de eerste die genoemd werd gold als stem?
Ik heb namelijk ook bij best wel veel meer mensen genoemd.
shit, stem ik ook es...
ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef texelonia het volgende:
Ik heb zowaar stemmen! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |